Ik maak zelf radio, dat is 99% dance en puur mijn eigen smaak, maar dat is hobby en onnoemenswaardig klein. Wie het waardeert luistert, wie het niet waardeert skipt het. Prima toch.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik val buiten de boot, ik neig soms ook naar Radio 1 en 2.
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:34 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Ik had gestemd op Gerard, Michiel (of coen) en sander denk ik.
Giel heeft wat mij betreft iets te vaak SR gedaan, (ja, gerard ook, maar afgelopen jaar niet, en hij is beter vol te houden)
Ja, en dat heb je nu al 100x gezegd en hoef je echt echt echt niet nog een keer te herhalen...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En ik vind toevallig 99% van die rockplaten om te kotsen
Waarom luister jij dan nog 3fm?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik maak zelf radio, dat is 99% dance en puur mijn eigen smaak, maar dat is hobby en onnoemenswaardig klein. Wie het waardeert luistert, wie het niet waardeert skipt het. Prima toch.
jajaja, zo'n marrokaan was dat toen, en nu een of ander meisje met turkse of marrokaanse afkomst idd.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De stelling, wat een drama-onderdeel is dat idd...
Maar vroeger was dat nog erger. Toen zat er een ander de stelling vol te lullen.
Ekdom, Venema en Mackay zal ik leuk vinden als comboquote:Op woensdag 23 december 2009 01:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zou stemmen voor Giel, Coen en Paul denk ik
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:35 schreef Piles het volgende:
Volgens mij is er al een hoop uit die bierpot
Gewoon om te sarren...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, en dat heb je nu al 100x gezegd en hoef je echt echt echt niet nog een keer te herhalen...
Andrewquote:Op woensdag 23 december 2009 01:36 schreef cygnusx het volgende:
[..]
jajaja, zo'n marrokaan was dat toen, en nu een of ander meisje met turkse of marrokaanse afkomst idd.
Noem je wel drie goede dj's. Paul heeft altijd een goede muziekkeuze.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zou stemmen voor Giel, Coen en Paul denk ik
Boom, headshot!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:36 schreef Sanddr het volgende:
Op woensdag 23 december 2009 01:35 schreef djkoelkast het volgende
Ik maak zelf radio, dat is 99% dance en puur mijn eigen smaak, maar dat is hobby en onnoemenswaardig klein. Wie het waardeert luistert, wie het niet waardeert skipt het. Prima toch.
Waarom luister jij dan nog 3fm?
hij blijft bezig, net zo als Roel met zijn gekotsquote:Op woensdag 23 december 2009 01:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, en dat heb je nu al 100x gezegd en hoef je echt echt echt niet nog een keer te herhalen...
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat, mijn vriend, is het grote raadsel van Serious Request 2009!
Ik luister geen 3FM, ik kijk naar Serious Request, dat zijn ook de enige dagen in het jaar dat het aan staat, voor de sfeer. De sfeer is goed, het programma op tv is leuk, de muziek is meestal aardig te doen, maar deze editie is gewoon te rock voor mij.quote:
Roel betaalt perquote:Op woensdag 23 december 2009 01:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hij blijft bezig, net zo als Roel met zijn gekots
Voor mij Eric Corton ipv Coen denk ikquote:Op woensdag 23 december 2009 01:37 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Noem je wel drie goede dj's. Paul heeft altijd een goede muziekkeuze.
Samenstelling volgend jaar:
Gerard, Paul en Coen. Zou voor mij top zijn!
Ja, ik begin nu echt het idee te krijgen dat dat de enige ware motivatie is, sneu genoeg.. Misschien iets te geïntimideerd door een leuke, stoere chick achter de knoppen?? Voor ons een vraag, voor hem een weet.. (hoop ik voor hem)quote:
Niet Coenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:37 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Noem je wel drie goede dj's. Paul heeft altijd een goede muziekkeuze.
Samenstelling volgend jaar:
Gerard, Paul en Coen. Zou voor mij top zijn!
en al weer rock!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik luister geen 3FM, ik kijk naar Serious Request, dat zijn ook de enige dagen in het jaar dat het aan staat, voor de sfeer. De sfeer is goed, het programma op tv is leuk, de muziek is meestal aardig te doen, maar deze editie is gewoon te rock voor mij.
Maar dit uur heb ik nog geen klachten gehad, wat ik zei, het gaat de goede kant op nu.
corton gaat niet in het huis, hij is druk met de actie eromheen.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:37 schreef Haunter het volgende:
[..]
Voor mij Eric Corton ipv Coen denk ik
De excuusneger bij 3FMquote:
Andrew Makkinga, die presenteerde ook altijd dat überslechte urban/hiphop programma dat vóór de Freaknacht kwam.quote:
Welk gekots van Roel?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hij blijft bezig, net zo als Roel met zijn gekots
Gerard, Michiel & Paulquote:Op woensdag 23 december 2009 01:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet CoenDie hing er maar slapjes bij, dan nog liever Mister flauwe grap Lantinga, al vind ik hem ook niks.
Ik word alleen schijtziek van zn headlinesquote:Op woensdag 23 december 2009 01:38 schreef evert het volgende:
Timor in combi met Ramon leeft (ik hoor alleeen maar positieve verhalen over het plakpak en de scenes).
Dacht ik later ook aan ja. Dan Veenstra Veenstra!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:38 schreef cygnusx het volgende:
[..]
corton gaat niet in het huis, hij is druk met de actie eromheen.
Dat dus. Al kan Sander zichzelf beter redden dan Coen, maar om beiden alleen aan het werk te zien...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet CoenDie hing er maar slapjes bij, dan nog liever Mister flauwe grap Lantinga, al vind ik hem ook niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |