Je ziet regelmatig dezelfde sms-jes vlak achter elkaarquote:Op woensdag 23 december 2009 01:19 schreef Tourniquet het volgende:
Denk dat ze dubbele er idd uitfilteren.
ja, destiny's child is echt gitaarherriequote:Op woensdag 23 december 2009 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zolang Annemieke dit soort muziek draait zeur ik. Zolang ze dat laat dan heb je veul aan mij
Ik hoor eigenlijk amper Metallica- of Korn-achtige muziek op 3FM...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:20 schreef djkoelkast het volgende: maar geen harde gitaarmuziek, Metalicca, Korn en weet ik wat, ik ken de bands gelukkig amper.
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef evert het volgende:
[..]
ja, destiny's child is echt gitaarherrie
Als we dat eens wistenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef jens007 het volgende:
Hoeveel vertraging zit er eigenlijk op die sms'jes?
Klopt, maar toen was Beyoncé ook alom vertegenwoordigd.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef TAV74 het volgende:
Toch vond ik Destiny's Child een stuk leuker dan Beyonce solo.
Mevr. DeLange.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef broer het volgende:
Wat de fuck is er gebeurd dat er sinds 17.00 uur (toen ik hier voor het laatst was) veertien topics zijn volgeluld?
Idd, als er een zender ook maar gevarieerd is dan is het wel 3fmquote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk amper Metallica- of Korn-achtige muziek op 3FM...
Ook daar heb je mainstream dance in. Faithless kunnen bijvoorbeeld de meesten wel waarderen. Ik weet zeker dat als je als rockliefhebber 4 uur lang voor 85% de wat stevigere danceplaten hoort je er ook schijtziek van wordtquote:Op woensdag 23 december 2009 01:19 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Over het algemeen storen mensen zich minder aan soft-rock/popmuziek zoals je die op 3fm ziet (voornamelijk dus door geen pop/rock liefhebbers) dan dat pop/rock liefhebbers zich storen aan dance/happy hardcore e.d.
Ilse de Lange kwam langs.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef broer het volgende:
Wat de fuck is er gebeurd dat er sinds 17.00 uur (toen ik hier voor het laatst was) veertien topics zijn volgeluld?
Ilsequote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef broer het volgende:
Ilsequote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef broer het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef broer het volgende:
vraag aan dj koelkast, die zit alleen maar te zeiken dat er teveel gitaren op 3fm zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar in ieder geval wel redelijk gevarieerd.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Idd, als er een zender ook maar gevarieerd is dan is het wel 3fm
Draaien ze ook nauwelijks. Echte harde rock komt op ook niet veel voorbij, en underground al helemaal niet. Meeste is toch de wat meer aternatieve pop. Met af en toe een harde uitschieter zoals nuquote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Er zit drank in het spel.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:24 schreef cygnusx het volgende:
wel grappig dat (vooral nu rond deze tijden) de smsjes echt 100% inhoudsloos zijngaat echt helemaal nergens over. zelfs geen groetjes of iets..
Overdag wel dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:24 schreef cygnusx het volgende:
wel grappig dat (vooral nu rond deze tijden) de smsjes echt 100% inhoudsloos zijngaat echt helemaal nergens over. zelfs geen groetjes of iets..
Moet eerlijk bekennen dat ik geen fuck verstand heb van rockmuziek, het klinkt voor mij allemaal gelijk (zoals voor rockliefhebbers dancemuziek alleen boemboemboem is). Ik vind het behoorlijk hard in elk geval.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Draaien ze ook nauwelijks. Echte harde rock komt op ook niet veel voorbij, Meeste is toch de wat meet aternatieve pop. Met af en toe een harde uitschieter zoals nu
Nee, de uitschieters in de verschillende genres komen niet echt voorbij, maar daar tussen draaien ze bijna alles wel een keer.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar in ieder geval wel redelijk gevarieerd.
Beetje Jan Venegoor of Hesselinkquote:Op woensdag 23 december 2009 01:24 schreef venomsnake het volgende:
Best een houten klaas die Annemieke.
precies, als je naar de totale bandbreedte kijkt is 3FM het meest gevarieerd.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:25 schreef jde_kok het volgende:
Ik ben juist blij dat ze op 3fm niet die commerciele rotzooi draaien zoals op 538 de hele dag.
Al neigt 3FM ook steeds meer eenheidsworst te worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
precies, als je naar de totale bandbreedte kijkt is 3FM het meest gevarieerd.
Ik heb nou niet het idee dat de bands die je zojuist opnoemt ontbreken in de playlist.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik geen fuck verstand heb van rockmuziek, het klinkt voor mij allemaal gelijk (zoals voor rockliefhebbers dancemuziek alleen boemboemboem is). Ik vind het behoorlijk hard in elk geval.
Doe dan de milde pop/poprock, Queen, Police, etc.
Dat is Wing!quote:
Lekker aanname dit trouwens..quote:Op woensdag 23 december 2009 01:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik geen fuck verstand heb van rockmuziek, het klinkt voor mij allemaal gelijk (zoals voor rockliefhebbers dancemuziek alleen boemboemboem is). Ik vind het behoorlijk hard in elk geval.
Doe dan de milde pop/poprock, Queen, Police, etc.
Radio 538 is inderdaad klerezooi.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:25 schreef jde_kok het volgende:
Ik ben juist blij dat ze op 3fm niet die commerciele rotzooi draaien zoals op 538 de hele dag.
Hoeft ook helemaal niet, alleen tijdens zo'n groot event mag het wel ietsje "commerciëler".quote:Op woensdag 23 december 2009 01:25 schreef jde_kok het volgende:
Ik eis mn geld terug!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:26 schreef Briggy het volgende:
SMS-je dat Ilse weggaatonze sms-jes zijn verdwenen
ik herhaal onze sms-jes zijn verdwenen
Stelletje oplichtersquote:Op woensdag 23 december 2009 01:26 schreef Briggy het volgende:
SMS-je dat Ilse weggaatonze sms-jes zijn verdwenen
ik herhaal onze sms-jes zijn verdwenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |