quote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef Sirolf het volgende:
Duh Duh Dup Duh Duh Dup Duh Duh Duh Duh Duh Duh Dup!
En ongeschoren.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Giel moet weer terug met petje op en wat minder arrogant
Dit heb ik nu al zooooooooooooo vaak gehoord dat het me niet echt meer boeit en iedereen gaat los, dus vooruit, maar dan gewoon bij 1x laten.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef drummerdude het volgende:
KUTNUMMER, he DJ?![]()
CHELSEA CHELSEA!
Komt over als een overjarige maagd.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tuurlijk, die zat ook al eens in SR, maar ik vond hem niet zo. Kan er de vinger niet op leggen waarom. Niet de muziek, die kan ik me niet herinneren.
Hoi, ik hou van Timur's show. Luistert makkelijk weg. Leuke item's. Rámon is ook leuk met z'n dommigheid.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Timur = Hate it or Love it. Ik behoor tot de categorie Timur.
. Waarom zelf ingenomen mannetje die geen muziekkennis heeft, niet grappig is en opmerkingen maakt waarvan ik denk ga terug naar je zolder. Dan heb ik het nog niet eens over Ramon gehad. Dat is nog erger.
Niet helemaal, dit zijn de mensen die niks gedaan hebben:quote:Op woensdag 23 december 2009 01:45 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Effe in gedachten iedereen nagelopen... kan eigenlijk alleen de Sense of Dance dj's verzinnen die ook niks hebben gedaan voor het glazen huis.
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:51 schreef Q.E.D. het volgende:
Annemieke, je ogen
Je oren, je prachtige haar
Je lange lichaam, niet te zwaar
Zo lief, zo gewoon en een beetje raar
Annemieke, 3FM
Ga zo door, wees wie je bent
Betoverend, je hebt mijn stem!
Het is alsof ik je al jaren ken
Eeeeuh, rockplaatquote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef Tourniquet het volgende:
Kijk ze eens losgaan op een gitaarplaat.
Dit is goed, het publiek gaat los, vasthouden dus en nu nog meer losgamuziek draaien!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef Tourniquet het volgende:
Kijk ze eens losgaan op een gitaarplaat.
Ik heb ze toen live gezien, maar daar werd ik ook niet blij van. Misschien ook omdat iedereen aan 't wachten was op Chelsea Daggerquote:Op woensdag 23 december 2009 01:51 schreef Horloge het volgende:
Jammer dat Chelsea Dagger zo'n mainstream dingetje is geworden toentertijd. The Fratellis hadden best wel goede muziek maar zullen voor eeuwig bekend staan als de one day fly van Chelsea Dagger.
QFT. Tenenkrommend gewoon.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Timur = Hate it or Love it. Ik behoor tot de categorie Timur.
. Waarom zelf ingenomen mannetje die geen muziekkennis heeft, niet grappig is en opmerkingen maakt waarvan ik denk ga terug naar je zolder. Dan heb ik het nog niet eens over Ramon gehad. Dat is nog erger.
We zochten iemand anders behalve Rob, Robbert-Jan en Thymen zaten toch in de Nacht van de opdracht? En Dave Clarke en Ajouad schaarde ik onder Sense of Dance dj's. Blijft Claudia over.. maar die had vast geen tijd.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:52 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Niet helemaal, dit zijn de mensen die niks gedaan hebben:
- Claudia
- Rob
- Ajouad
- Robbert-Jan
- Dave Clarke
- Thymen
En volgens mij is dit lijstje nog niet compleet.
Claudia toen op de bakfietsquote:Op woensdag 23 december 2009 01:52 schreef Derek010 het volgende:
[..]
- Claudia
- Rob
- Ajouad
- Robbert-Jan
- Dave Clarke
- Thymen
Thymen ging verkleed als mug tijdens de Nacht van de Opdracht.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:52 schreef Derek010 het volgende:
[..]
- Claudia
- Rob
- Ajouad
- Robbert-Jan
- Dave Clarke
- Thymen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |