quote:Op woensdag 23 december 2009 02:13 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Laatste couplet is wel meesterlijk!
2 rode wijn en ik ga nu een cola-whiskey inschenken.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
OMG, wat heb jij gedronken???
(dat wil ik ook)
Ik moet dit liedje een downloaden.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:15 schreef djkoelkast het volgende:
Falco - Jeanny![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen was Falco Oostenrijker en is het nummer geschreven door Nederlanders![]()
Holland&Hollandquote:Op woensdag 23 december 2009 02:15 schreef djkoelkast het volgende:
Falco - Jeanny![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen was Falco Oostenrijker en is het nummer geschreven door Nederlanders![]()
Anderhalf jaar te vroeg zelfsquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:16 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
[..]
2 rode wijn en ik ga nu een cola-whiskey inschenken.
(:'))
In Duitsland was het liedje verboden geloof ik. Alleen geband door een aantal zenders.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:15 schreef djkoelkast het volgende:
Falco - Jeanny![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dammit dat is snelquote:
Er zijn veel versies/covers van en je hebt Jeanny 1, 2 en 3, een onofficiële deel 4 en binnenkort een echte deel 3. Nieuw album van Falco is net uit en ik ga heb binnenkort reviewen en de hele geschiedenis van het nummer uitpluizen.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik moet dit liedje een downloaden.
Dat niveau wordt het wel jaquote:Op woensdag 23 december 2009 02:19 schreef Qunix het volgende:
HET ZOU KUNNEN
Dit doet met zo denken aan MIDNR![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |