Dronken zijn...quote:
Afzender. Roelquote:Op woensdag 23 december 2009 02:10 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dronken zijn...
Geeft veel fenijn
Door de hoeveelheid wijn
Het maakt je klein...
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:10 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dronken zijn...
Geeft veel fenijn
Door de hoeveelheid wijn
Het maakt je klein...
Ach om met Elli en Rikkert te spreken: we hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar, maar toch houden we van elkaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar mijn lulverhaal klopt ook nog eens niet, het is de Grote Markt. Maar ach, het is al na 2en..
Begin de dag met een dansje...quote:Op woensdag 23 december 2009 02:11 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ach om met Elli en Rikkert te spreken: we hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar, maar toch houden we van elkaar.
Haha vergeet het maar. Die man draait alleen maar goede muziek en lult duits tussendoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:09 schreef Qunix het volgende:
GA NAAR BED
DAT WIL IK MAAR STOP DAN MET GOEIE MUZIEK~!!!!!!!~
Soort Nico Dijkshoorn maar dan niet grappig.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe Dichter des Vaderlands
Ik ben vooral moe inmiddels, maar ja, die kloteverslaving...quote:Op woensdag 23 december 2009 02:11 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ach om met Elli en Rikkert te spreken: we hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar, maar toch houden we van elkaar.
Ellie en Rikkert!quote:Op woensdag 23 december 2009 02:11 schreef Slaif het volgende:
[..]
isketchquote:Op woensdag 23 december 2009 02:08 schreef djkoelkast het volgende:
Die ping.... waar kwam die van? een spelletje... denkdenkdenk
Gast.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Het Vaderland
Is sinds Balkenende
Een hele grote
Bak ellende
Maar wij hebben Giel
En hij komt niet uit Tiel!
Wij gaan van bil
Kut mijn bril
Nu kan ik niet zien
Waar ik op fap
Maar, het blijft knap
Deze actie
Laatste couplet is wel meesterlijk!quote:Op woensdag 23 december 2009 02:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Het Vaderland
Is sinds Balkenende
Een hele grote
Bak ellende
Maar wij hebben Giel
Wij gaan van bil
Kut mijn bril
Nu kan ik niet zien
Waar ik op fap
Maar, het blijft knap
Deze actie
OMG, wat heb jij gedronken???quote:Op woensdag 23 december 2009 02:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Het Vaderland
Is sinds Balkenende
Een hele grote
Bak ellende
Maar wij hebben Giel
Wij gaan van bil
Kut mijn bril
Nu kan ik niet zien
Waar ik op fap
Maar, het blijft knap
Deze actie