En dit dan door Jan Veenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:51 schreef Q.E.D. het volgende:
Annemieke, je ogen
Je oren, je prachtige haar
Je lange lichaam, niet te zwaar
Zo lief, zo gewoon en een beetje raar
Annemieke, 3FM
Ga zo door, wees wie je bent
Betoverend, je hebt mijn stem!
Het is alsof ik je al jaren ken
Ja ik vond em mooi. Die snapte em ook niet helemaal meer. Je kan zien dat er meer groepen van elders komen. Brengt toch wat sfeer (die moeten wel).quote:Op woensdag 23 december 2009 01:53 schreef Neroje het volgende:
"We wilden eigenlijk een nummertje aanvragen maareh...
Kunnen we een nummertje aanvragen?"
Die geeft nu theatervoorstellingen.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
We zochten iemand anders behalve Rob, Robbert-Jan en Thymen zaten toch in de Nacht van de opdracht? En Dave Clarke en Ajouad schaarde ik onder Sense of Dance dj's. Blijft Claudia over.. maar die had vast geen tijd.
Hate to say I told you so...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:54 schreef ScottTracy het volgende:
Nu zal wel Ryan Shaw komen...
quote:
Oke, nacht van de opdracht heb ik niks van meegekregen helaas.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Thymen ging verkleed als mug tijdens de Nacht van de Opdracht.
Tja, wie niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:54 schreef Sanddr het volgende:
De mensen gaan nog effe door op Chelsea Dagger![]()
OMG, nu je het zegt ja, dat had ik al bijna verdrongen!quote:
dat dus en ik had er 5. ach voor malariaquote:Op woensdag 23 december 2009 01:54 schreef TAV74 het volgende:
Die sms-jes hebben ze ons toch maar mooi door de neus geboord...
voor?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
dat dus en ik had er 5. ach voor malaria
Heb ik ook wel zin in jaquote:
Die zouden ze ook moeten draaien ja.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:54 schreef TAV74 het volgende:
Die sms-jes hebben ze ons toch maar mooi door de neus geboord...
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:56 schreef Piles het volgende:
Van voor naar achter, van links naar rechts
Dat ziet er echt half gaar uit.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:56 schreef Piles het volgende:
Van voor naar achter, van links naar rechts
Giel ligt nog even te slapen,quote:Op woensdag 23 december 2009 01:55 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
![]()
Gerard helemaal wakker
Goede DJ, lachen doen we
Ook al zijn we allemaal brakker
Helemaal okee, we gaan met je mee!
Zeker voor herhaling vatbaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Annemiek: goede set weer! Heeft mooi de sfeer er in kunnen houden
Groningen is ook tof.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:57 schreef Neroje het volgende:
Van voren, naar achter, van links, naar rechts buiten!
ik heb een jaar hate it gehad. vond timur in zijn avondshow nps tenenkrommend.... maar hoe gek, inmiddels ben ik om! zijn middagshow vind ik echt leuk. leuke items en ik lig in een deuk om ramon.. .nu ook op tv...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Timur = Hate it or Love it. Ik behoor tot de categorie Timur.
. Waarom zelf ingenomen mannetje die geen muziekkennis heeft, niet grappig is en opmerkingen maakt waarvan ik denk ga terug naar je zolder. Dan heb ik het nog niet eens over Ramon gehad. Dat is nog erger.
Zekers.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Annemiek: goede set weer! Heeft mooi de sfeer er in kunnen houden
Dat hoort juist. Folklore zoals het hoort.quote:
Ik zat altijd klaar met de tissuesquote:Op woensdag 23 december 2009 01:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
Oh ja , dat mocht ik nooit kijken vroeger
Ach ik gun die mensen geen malaria hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
FOK! leeft mee, ik herhaal FOK! leeft mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |