1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:56 schreef MissBliss het volgende:
Ik zag net op tijd dat die andere dicht ging.
Je bedoelt: je zag nog net op tijd dat die andere bijna vol was en kon je post nog net op tijd even uitstellenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:56 schreef MissBliss het volgende:
Je leert het welquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:56 schreef MissBliss het volgende:
Hoi!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je leert het wel![]()
Hoestie daar?
En Q kwam er weer tussendoor....aaaaaltijd weer die Q
Zijn je jubels al weer droog en warm?quote:
en meld anders even iets!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:59 schreef JJH het volgende:
Ik ga middels deze post, op uiterst professionele wijze dit topic aan mijn lijst met actieve topics toevoegen.
Wat zijn jubels?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zijn je jubels al weer droog en warm?
Jep....of ze is toch heen om haar baas te vragen naar "het voorval"quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:03 schreef tombolafan het volgende:
En waar is Cat?!
die was toch vrij vandaag???
wel goed hoor, nog even de 300e post pakken en Ingetje in de val laten lopenquote:
Nou, die dingen waar je mee kunt jubelen, die aan het eind van je voetenquote:
je tenen...quote:
Collega alweer terecht?quote:
ja hallo, ik mocht eens niet jompelen omdat dat OUD was, en nu doe je zelf OUD!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys heeft meldplicht![]()
Tis hier soms net OUD
al gebeld naar de detacheerder?quote:
Ja, dat staat er tochquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 12:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je bedoelt: je zag nog net op tijd dat die andere bijna vol was en kon je post nog net op tijd even uitstellen
quote:
Hier gaat het wel hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je leert het wel![]()
Hoestie daar?
En Q kwam er weer tussendoor....aaaaaltijd weer die Q
Stomen en xylometazoline neussprayquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Collega al terecht.
Rossi krabelt niet echt behalve als hij met mijn handen aan het spelen is. En nu ziet hij er weer fit uit en zul je zien kan de DA niets vinden.
Iemand een tip voor als je last van je bijholtes hebt?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
de postbode bracht hier net een Nikon D3000 met een Nikkor 18 / 105
![]()
Van stomen stik ik altijd die neusspray ga ik vanmiddag maar even halen. Ik kan nu niet meer bukken en krijg er hoofdpijn van. Ik ben er dus wel klaar meequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stomen en xylometazoline neusspray
oohquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, die dingen waar je mee kunt jubelen, die aan het eind van je voeten
kan ik niet, hij verdween in het niets met een luide plop en glittersquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zomaar???
Stuur m hier ook even langs dan???
Tnx voor je reactiequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:08 schreef MissBliss het volgende:
Hier gaat het wel hoor
Ik zag 2 topics terug nog jouw post over dierenasiel Rotterdam. Toen wij Ziggy kregen en we na 3 weken er achter kwamen dat ze oormijt (kon alleen daar vandaan komen) én een te snel werkende schildklier had (had ze al een tijdje ws) heb ik ook een brief gestuurd dat ik daar niet superblij mee was. Ze hebben mij gewoon een chronisch zieke kat verkocht. Vooral die schildklier zat me dwars, want onze DA schrok zich dood toen ze Ziggy zag, het was gelijk duidelijk dat die kat helemaal niet gezond was.
Nou ja, ik wilde haar niet ruilen of terugbrengen ofzomaar ik wilde toch een soort genoegdoening. Ik was al buiten de 2 weken termijn dat je ze terug kan brengen als er iets mee is
en dat lieten ze ook duidelijk weten in de brief en met wat moeite hebben ze toen de helft van het aankoopbedrag teruggestort. Maar het feit dat ze daar dus niet goed onderzocht was gingen ze niet echt op in.
Nou ja, mn punt was dat ik een brief heb geschreven en dat ze daar wel snel op reageerden, misschien sneller dan een e-mail?
Het blijft kut he?
Dan zou ik toch een kuurtje vragen, klinkt ontstokenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Van stomen stik ik altijd die neusspray ga ik vanmiddag maar even halen. Ik kan nu niet meer bukken en krijg er hoofdpijn van. Ik ben er dus wel klaar mee
Bedankt voor je tip.
zijn Luna en Tom ziek?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx voor je reactie![]()
Ik wil ze best een brief sturen, maar afgezien van m'n verhaal kwijt en een "wat vervelend-reactie" hoef ik verder niets van ze.
Eerst was ik flink pissig op ze, omdat we hier nog 3 andere katten hadden die dus ook het risico op AIDS hebben gelopen (thank god op m'n blote knietjes zijn die negatief getest).
Maar dat zakte later weer weg...
Volgens onze DA is het te duur om alle katten die binnengebracht worden te testen op FIV/FELV voor een asiel, dus dat geloof ik ook wel.
En ook al had het ons heel veel verdriet en geld kunnen besparen als ie hier nooit geweest was; toch ben ik heel blij dat we hem in huis mochten hebben![]()
Damn, gaan we weer![]()
WTF?!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
Gelukkig niet!quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx voor je reactie![]()
Ik wil ze best een brief sturen, maar afgezien van m'n verhaal kwijt en een "wat vervelend-reactie" hoef ik verder niets van ze.
Eerst was ik flink pissig op ze, omdat we hier nog 3 andere katten hadden die dus ook het risico op AIDS hebben gelopen (thank god op m'n blote knietjes zijn die negatief getest).
Maar dat zakte later weer weg...
Volgens onze DA is het te duur om alle katten die binnengebracht worden te testen op FIV/FELV voor een asiel, dus dat geloof ik ook wel.
En ook al had het ons heel veel verdriet en geld kunnen besparen als ie hier nooit geweest was; toch ben ik heel blij dat we hem in huis mochten hebben![]()
Damn, gaan we weer![]()
Vooral dat laatste is gewoon niet netjes. Het is ergens te begrijpen dat ze niet alle beestjes kunnen laten testen op AIDS of andere ziektes, maar op z'n minst nu dan een briefje met uitleg daarover en hun medeleven zou ze wel sierenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig niet!![]()
Vanochtend deed ik hier m'n beklag over het feit dat ik het asiel in R'dam had gemaild over het overlijden door AIDS van Baloe.
Da's nu 3 weken terug en ik heb nog steeds niet gehoord en dat vind ik gezegd niet netjes
Mijn HA is op vakantie en ik vind het niet zo ernstig voor een andere HA ik heb het wel vaker gehad. Misschien dat ibuprofen ook wel werkt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een kuurtje vragen, klinkt ontstoken
Wie wil Ziggy nou niet in huis hebben?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, snap ik ook, je wilt het ze toch even laten weten. Nou ja, ik hoop dat ze toch nog even reageren.
Ik had Ziggy ook nooit kwijt gewild, hoe onhandig ze soms ook is en hoeveel geld het allemaal ook kost.
Mensen die wel eens een weekendje weg willen zonder gezeur?quote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wie wil Ziggy nou niet in huis hebben?
Kun je toch ff telefonisch overleggen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:19 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mijn HA is op vakantie en ik vind het niet zo ernstig voor een andere HA ik heb het wel vaker gehad. Misschien dat ibuprofen ook wel werkt.
Tja mbt Balou het is altijd naar als je kat achteraf ziek blijkt te zijn. Alleen is de vraag had het asiel het kunnen weten? Hij kan het ook daar opgelopen hebben. Dit neemt je nare gevoel niet weg en dat je het dwars zit begrijp ik.
Wij hebben dus een kat met kattenaids bij een fokker vandaag gehad en als compensatie kregen we korting op een andere. Die in maart alweer 11 wordt.
ibuprofen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:19 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mijn HA is op vakantie en ik vind het niet zo ernstig voor een andere HA ik heb het wel vaker gehad. Misschien dat ibuprofen ook wel werkt.
Tja mbt Balou het is altijd naar als je kat achteraf ziek blijkt te zijn. Alleen is de vraag had het asiel het kunnen weten? Hij kan het ook daar opgelopen hebben. Dit neemt je nare gevoel niet weg en dat je het dwars zit begrijp ik.
Wij hebben dus een kat met kattenaids bij een fokker vandaag gehad en als compensatie kregen we korting op een andere. Die in maart alweer 11 wordt.
Breng haar maar, ze gaat het hier eeeeeenig vinden met 5 vriendjes en vriendinnetjesquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mensen die wel eens een weekendje weg willen zonder gezeur?
daarom raad ik ook de douche aan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoef echt niet te gaan stomen dan stik ik erin. Van de week nog boven zo'n stoominhaler met druppels gestaan. echt geen succes.
Oh ja, dat is echt wat voor Ziggyquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Breng haar maar, ze gaat het hier eeeeeenig vinden met 5 vriendjes en vriendinnetjes![]()
Snap ik ook; we hebben ook 2,5 jaar lang met een diabetische kat gezeten.
Die moest iedere ochtend vroeg en 's avonds rond het eten een injectie insuline hebben.
Daar kun je ook niet iedereen mee opzadelen
Hier hetzelfde verhaal. Nou hield ik al niet zo vreselijk van vakanties, maar een kat die 2x per dag meerdere medicijnen moet hebben en goed in de gaten gehouden moet worden ivm zn hart laat je niet "even" verzorgen door de buren zoals vroeger... Thuisblijven dus...quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Breng haar maar, ze gaat het hier eeeeeenig vinden met 5 vriendjes en vriendinnetjes![]()
Snap ik ook; we hebben ook 2,5 jaar lang met een diabetische kat gezeten.
Die moest iedere ochtend vroeg en 's avonds rond het eten een injectie insuline hebben.
Daar kun je ook niet iedereen mee opzadelen
Noemen die kinderen jou Tombolafan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:34 schreef tombolafan het volgende:
pffffff...
ze zitten nu een sportprogramma te kijken waarin gebokst wordt... Roept zo'n man: ONTWIJKEN!!!!
Dus de jongste: KOM WIJKEN!
ik:![]()
hij:zo moet dat hoor Tombolafan!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:34 schreef tombolafan het volgende:
pffffff...
ze zitten nu een sportprogramma te kijken waarin gebokst wordt... Roept zo'n man: ONTWIJKEN!!!!
Dus de jongste: KOM WIJKEN!
ik:![]()
hij:zo moet dat hoor Tombolafan!
Ja zeg, je moet ook geen 2 uur lang lunsjenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:38 schreef Maes het volgende:
Ik ben alleen maar even wezen lunchen, heel het topic weg
Ditoquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:38 schreef Maes het volgende:
Ik ben alleen maar even wezen lunchen, heel het topic weg
Ik ben nog even terug gegaan naar het topic en heb baby Bink ook nog gezienquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dito![]()
Maar ik zal wel nog een baby Bink![]()
En Zwabber, ik wil het toch weten, waar koop jij dat allemaal van ?
Echt nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja zeg, je moet ook geen 2 uur lang lunsjen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Noemen die kinderen jou Tombolafan?
wat een kneus!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
Hier natte sneeuw.
En collega terecht. Ziek in bed maar vergeten te bellen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:20 schreef gothic-blackie het volgende:
zwabber kan je die postbode ook ff naar mij sturen. ik bestel boekje via me werk, rijd t busje stom langs en komt later de melding afgeleverd. waar dan *piep*. ff netjes tnt gebeld die gaan t onderzoeken en hopen dat t nog komt anders moet ik moeilijk gaan doen om me geld terug te krijgen. (omdat wij zelf medewerker zijn mogen wij artikelen bij geen ontvangst niet zomaar afschrijven, ook niet voor collega's. dat moet via de leidinggevende die dat zelf niet kan)
ja echt hé, werden gebeld door een onbekend nummerquote:
Wat een verantwoordelijkheidsgevoelquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
Hier natte sneeuw.
En collega terecht. Ziek in bed maar vergeten te bellen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja echt hé, werden gebeld door een onbekend nummer
Brakke stem: 'Jaa met X.... ik ben echt beroerd ouwe, maar ben vergeten te bellen'
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
wat een kneus...Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus wij gezegd dattie ff de persoon van planning en die begeleiding van externen doet moet bellen.
5 minuten later beltie weer
'Jaa ouwe met mij aahhhh alles doet pijn... maar kan je me ff door verbinden met Y, ik moet me bij hem ziekmelden'
Y = teamleider![]()
![]()
![]()
![]()
Oh damn, wat een sulquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja echt hé, werden gebeld door een onbekend nummer
Brakke stem: 'Jaa met X.... ik ben echt beroerd ouwe, maar ben vergeten te bellen'
![]()
![]()
Kon z'n mammie niet ff voor hem bellen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee.
Dus wij gezegd dattie ff de persoon van planning en die begeleiding van externen doet moet bellen.
5 minuten later beltie weer
'Jaa ouwe met mij aahhhh alles doet pijn... maar kan je me ff door verbinden met Y, ik moet me bij hem ziekmelden'
Y = teamleider![]()
![]()
![]()
Aaaaah, zien we V. ook es als ze niet in een vliegtuig zitquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombola, mocht je je onderbroeksneeuwfoto nog kwijt willen![]()
'Kijk mij eens sexy zijn in de sneeuw' snollen.
Hij woont nog wel thuis.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kon z'n mammie niet ff voor hem bellen?
Das heul V niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aaaaah, zien we V. ook es als ze niet in een vliegtuig zit
wie? V? of juist dat kerstmeisje?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das heul V niet.
Die komt misschien de 9e mee
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das heul V niet.
Die komt misschien de 9e mee
a. ik ben geen snolquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombola, mocht je je onderbroeksneeuwfoto nog kwijt willen![]()
'Kijk mij eens sexy zijn in de sneeuw' snollen.
hier nu ook weer... geen peil op te trekken...quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En nu ga ik ff een uurtje onder m'n dekbed kruipen![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ga je mee een rondje op mn motor rijden ?
slaap lekker!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En nu ga ik ff een uurtje onder m'n dekbed kruipen![]()
even snel wat gekiektquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik liep net nog aan je te denken buiten!
Want ik wilde kaarsen kopen en ik vond nergens zulke leuke als die van jouw toko
No way in hellquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Tsja dan zul je toch naar Heerlen moeten
Ik deed ook zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
a. ik ben geen snol
b. ik ben niet 15/16
ja, dat is echt de druppel die mij doet besluiten dat ik die foto hier no way plaats...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
'Kijk mij eens sexy zijn in de sneeuw' snollen. Sommige foto's daar![]()
![]()
Ik was ook niet echt boos...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik deed ook zo![]()
Ik ga toch maar niet tukken, nu ff door het huis heen, want pa en ma komen op kraambezoek vanavond![]()
En als ik klaar ben ff op de bank met de nieuwste Nicci French
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
moet ik voor je kijken wat ik nog heb dan ?moet morgen weer
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee das echt van de zotte, ik koop wel gewoon lelijke effen blokkerkaarsen
![]()
Ik wilde alleen ff zeggen dat ik aan je daaaaaaacht
Tess Gerritsen is tof.quote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 14:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was ook niet echt boos...
Nicci French!
Ik heb nog een ingepakte Tess Gerritsen, geen idee of het wat is (gekregen)
KV?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
bij de kv zijn de rustieke in de aanbieding
![]()
vink wel heul lief dat je aan me dacht![]()
quote:
en boom voor de deur:quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
even snel wat gekiekt![]()
[ afbeelding ]
Ah dies tofquote:
Mooi!!quote:
Het duurt nog wel even voor het kerst 2011 is hoor...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dies tof![]()
Ik had potverdeurie zondag honden-in-de-sneeuw fotos moeten maken voor die van 2011, te laaaaaat![]()
Ow ja duh, daar kom ik nooit, die zit alleen in de stad en daar mogen geen honden binnen en ik kom altijd alleen maar in mn pauze in de stad, met honden.quote:
Ja en in de sneeuw is ook wel erg afgezaagd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even voor het kerst 2011 is hoor...
ow fijn!quote:
wrom?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook een spiegelrefleeeeeeex![]()
Ik ben nu zonder zieke dure honden wel eindelijk goed aan het sparen maar dat hardop zeggen is natuurlijk een beetje de goden verzoeken he
Ik heb jouw kaartje ook nog niet en de post is net geweestquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en in de sneeuw is ook wel erg afgezaagd.
Zeg , heb jij mijn kaart al gehad?
Fak, nu wil ik weer in mn Nick Cave beginnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow fijn!
hoewel ik alles met letters wel lees...
nee... maar kreeg wel net sms van mn moeder dat er "spannende" post is voor me... dus dat stemt hoopvolquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en in de sneeuw is ook wel erg afgezaagd.
Zeg , heb jij mijn kaart al gehad?
Dan gaat dr vast weer een hond of een apparaat stuk en weg spaargeldquote:
ik ben niet thuis, dus ik hoop het!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb jouw kaartje ook nog niet en de post is net geweest![]()
Tombola, heb jij mijn grote kaart al gehad?
Heb jij mijn kaart al gehad??quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb jouwe ook nog niet binnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
nee dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan gaat dr vast weer een hond of een apparaat stuk en weg spaargeld
Wij zouden net los met de badkamer, flink voor gespaard en net een nieuwe ketel, badmeubel en wc-pot besteld.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan gaat dr vast weer een hond of een apparaat stuk en weg spaargeld
Ik weet het ik weet het ik weet het, maar zeg het nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee... maar kreeg wel net sms van mn moeder dat er "spannende" post is voor me... dus dat stemt hoopvol
Niet!quote:
1 omdat het geile apparaten zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat bedoelde ik niet
waarom je een slr wilt? met compacten kun je ook retegoede foto's maken
Ja, mooooooi hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
Hebben jullie mijn kaartje eigenlijk gehad?
Niet met die prul van mij, wat een baggertoestel is dat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat bedoelde ik niet
Ja hijs leuk hé.quote:
Ja psies, daarom moet ik niet zeggen dat ik eindelijk weer es lekker aan het sparen ben dusquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij zouden net los met de badkamer, flink voor gespaard en net een nieuwe ketel, badmeubel en wc-pot besteld.
En toen werd Baloe ziek
wat een onzinquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1 omdat het geile apparaten zijn![]()
2 omdat het lekkerder vasthoud
3 omdat je er nog retegoeiereder foto's mee kan maken ?
Zekers, zekers...na de kerstdagen haal ik hem van de deur en dan doen we er een lijstje omquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hijs leuk hé.
Het duurde wel echt uuuuuuuuuren voor ik die foto goed had, maar ach, het resultaat mag er zijn toch?
dat is jammer ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet met die prul van mij, wat een baggertoestel is dat.
Ik had mn minolta nooit weg moeten geven
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
Hebben jullie mijn kaartje eigenlijk gehad?
Echt, die Olympus heeft zulke baggerkleurenquote:
on a serious note, ik heb er nu wel een hele mooie zoomlens opzitten die je niet op een compact kan schroevenquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het ik weet het, maar zeg het niet
Je zit gewoon te liegen want je zei nog dat de post al geweest wasquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Maesemeisje, wat vond ik nou in de brievenbus!![]()
![]()
Dank je wel!
Als het in een bubbeltjesenvelop zat dan ben ik het, niets spannends aan heurquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee he! Niet nog meer verrassingen toch?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je zit gewoon te liegen want je zei nog dat de post al geweest was
Sure, alsof jij de enige mens ter wereld bent die bubbeltjesvloppen verstuurtquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als het in een bubbeltjesenvelop zat dan ben ik het, niets spannends aan heur
Ja, die lag nog op het aanrecht en ik dacht dat ik alle kaarten eruit had gehaald.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je zit gewoon te liegen want je zei nog dat de post al geweest was
pas jij in een bubbeltjes envelop!?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als het in een bubbeltjesenvelop zat dan ben ik het, niets spannends aan heur
Ja ja...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, die lag nog op het aanrecht en ik dacht dat ik alle kaarten eruit had gehaald.
En toen zou ik net ff een folder inkijken; Karwei, mocht het je interesseren, en toen viel daar nog een kaartje uit
Leuk hè?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Dank je wel!
Ja! Net!quote:
Watquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Dank je wel!
Compleet met laptop en internetquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pas jij in een bubbeltjes envelop!?![]()
![]()
Ik krijg ingetje door de brievenbus!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Je bent erquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
Ah nu zie ik het pas, dat peerd
Ik zat teveel naar die neusgaten te kijken, dacht dat ik daar iets in moest zien![]()
![]()
JA! ik miste je net!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
Ik zat teveel naar die neusgaten te kijken, dacht dat ik daar iets in moest zien![]()
![]()
Ben je al aan het borrelen @work?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Nou bedenk ik weer hoe de vader van een vriendinnetje van ons het geboortekaartje van de oudste van mn zusje bij het oud papier had gemikt want : "dat leek net zo een stomme reclame flyer voor zo een dance party met veel drugs".
Ja , twas een hip kaartjequote:
lief uitgedrukt!quote:
Nu ben ik ook benieuwdquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ben je dr nog ff????
Dan ga ik ff snel mn foto van mn bento uppen, dr zit iets in wat me aan jou doet denken
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ben je dr nog ff????
Dan ga ik ff snel mn foto van mn bento uppen, dr zit iets in wat me aan jou doet denken
Ik vraag me af of ik het wil wetenquote:
Naja tis verder dezelfde bento als gisteren zowat hoorquote:
Nou dan ga ik mn cardreader ff uit mn tas vissen, das een opgave!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik het wil weten![]()
(Jaaaaaaa hoor oh-oh)
Bekkie, waarom heb ik geen kaartje![]()
Oh en ik moet nog steeds een flink aantal kaartjes schrijven en sturenOMG
*geestelijk ondersteunt*quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan ga ik mn cardreader ff uit mn tas vissen, das een opgave!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja tis verder dezelfde bento als gisteren zowat hoor![]()
Jankzak![]()
Jankzak vind ik echt zo een heerlijk woordquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jankzak????
maar ik krijg wel een kaartje van je!
begin dit topicquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
*geestelijk ondersteunt*
Zeg, zijn die sokken van die koukleum nou al droog?
Want die zag ik ergens eind vorige topic iets roepen, maar niets over sokken
quote:
Ik heb er ook maar een paarquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ineens het idee dat iedereen mijn adres wel heeft, maar ik heb (bijna) niemands adres...
ja das je eigen schuld, heb je straks een kerstige kuub zand voor de deurquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ineens het idee dat iedereen mijn adres wel heeft, maar ik heb (bijna) niemands adres...
ik vind het ook wel leuk... maar meer om te zeggen, niet om naar mn hoofd te krijgen...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jankzak vind ik echt zo een heerlijk woord
Dan moe je niet jankzakkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vind het ook wel leuk... maar meer om te zeggen, niet om naar mn hoofd te krijgen...
ik heb er precies 1quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb er precies 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil nog wel meer kerstkaarten, PM komt eraan
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Muis en Ratquote:
Oh dank je! Dan ben ik weer gerustgesteldquote:
Wij zijn echt erg qua elkaar besmetten he?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Muis en RatLekkerrrrrrrrr!
En ik heb gister dezelfde Tutti Frutti gehaald, aangestoken door jou!
[..]
Oh dank je! Dan ben ik weer gerustgesteld
(Moet dit hele topic nog bijlezen)
zit ik hier te grinniken om die pmquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil nog wel meer kerstkaarten, PM komt eraan
Een wedstrijd nog welquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij zijn echt erg qua elkaar besmetten he?
![]()
Hey, ik had een leuk idee.
Zullen we met kerst een cocosmacroonbakwedstrijd houden?
Hier doet ie t gewoon hoor!quote:
Alsof dr vanavond dan nog iets met je te bespreken valt, als jij nu gaat borrelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Een wedstrijd nog wel
Gaan we vanavond ff bespreken!Ik ga nu ff borrelen
Je bent goed bezig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
oh en een boom met slagroom had ik ook nog
[ afbeelding ]
woei
Ik borrel op het werk met cola hoor, want ik moet nog rijdenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof dr vanavond dan nog iets met je te bespreken valt, als jij nu gaat borrelen![]()
![]()
![]()
Whehehequote:Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik borrel op het werk met cola hoor, want ik moet nog rijden
Lees: ze moeten me straks hier de sneeuw uitduwen met zijn allen, dus ik hoop dat de anderen ook niet teveel borrelen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik borrel op het werk met cola hoor, want ik moet nog rijden
Lees: ze moeten me straks hier de sneeuw uitduwen met zijn allen, dus ik hoop dat de anderen ook niet teveel borrelen
In een schaal is wel handig hoor, je moet die zak toch openmaken en tis makkelijker vastpakken en zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:56 schreef Ingetje79 het volgende:
By den wegh; zijn er hier nog keukenprinsjes/prinsesjes?
Meneer I. had een keurslagertkerstpakket met o.a. een kip in braadzak.
Die wil ik vanavond eten, maar moet dat ding in een schaal liggen of kan het zo met zak en al () op het rooster?
Oke, dan leg ik hem wel in een overschaal.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In een schaal is wel handig hoor, je moet die zak toch openmaken en tis makkelijker vastpakken en zo
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
Een collega hier had tijdje geleden per mail naar een aantal lui van de afdeling een grappig mailtje gestuurd.
Word hij net gebeld door iemand van klachtenmanagement dat er een klacht is van een klant die die mail schijnbaar via via heeft gehad, en dus schijnbaar klant van de energiemaatschappij is waar we voor werken. Schijnbaar stuurden mensen die mail door met zijn sig van werk erbij![]()
Klant klachtenmanagent gemaild met 'Beetje nutteloos dat uw medewerkers hier uw tijd aan verdoen, volgend jaar weer hogere energieprijs?'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb net een nieuwe DSLRquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat bedoelde ik niet
Ja, maar ik had er al 1quote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heel fok aan de spiegelreflex
ben ik voor aan het sparen!!! en ik heb een kerstbonus gehad gister, dus dat gaat in de pot!quote:
Nikon D700quote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
edit: wat voor een overigens?
ja maar, wat was de grap???quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat mokkel had geloof ik alleen die collega erover gemaild
Nicequote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ben ik voor aan het sparen!!! en ik heb een kerstbonus gehad gister, dus dat gaat in de pot!
ja dat wil ik best geloven, da's een pro bakkiequote:Op dinsdag 22 december 2009 15:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nikon D700Samen met re gekocht trouwens, ik kan het in mn eentje niet betalen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nice
Ik heb een gedeelte van het geld van de verkoop van het autootje van mn vader ervoor gebruikt
Dus, bedankt pa!
Nou, das een mooi ding toch?! Ik had hiervoor een D80 (nou ja, ik heb hem nog steeds) en die maakt ook prima foto's hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat wil ik best geloven, da's een pro bakkie
kom ik aan met m'n D3000
Ik had er vorig jaar al eentje gekocht, ben nu objectieven aan het verzamelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar ik had er al 1Nu een nieuwe
oh tis zeker een mooi dingquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, das een mooi ding toch?! Ik had hiervoor een D80 (nou ja, ik heb hem nog steeds) en die maakt ook prima foto's hoorDenk dat dat met de D3000 niet anders is.
Yeahquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik had er vorig jaar al eentje gekocht, ben nu objectieven aan het verzamelen![]()
Maar jullie zijn van de Nikon
zijn we dan minder lief? Er zijn hier ook mensen die alleen op mannen of alleen op vrouwen vallen... struikelt toch ook niemand over?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik had er vorig jaar al eentje gekocht, ben nu objectieven aan het verzamelen![]()
Ik heb een kaasfonduepan trouwensquote:
+1quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een kaasfonduepan trouwens
Bij de Hema hadden ze elektrische maar dat vond ik niet leukDus bij een kookwinkeltje een ouderwetsche met zo'n brandertje gekocht!
En ook een chocofonduepannetje
![]()
ik ben helemaal nergens van...quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
+1
mijn vader was vroeger fotograaf, heeft ook fotovakschool gedaan enzo, en op een paar andere camera's na is er hier vnaaf jongs af aan nikon met de paplepel ingegoten
Daar heeft mijn zusje ook zo'n handje van, "leuke" mail naar haar hele adresboek doorsturen zonder de afzender te verwijderen en zonder de adressen van de ontvangers in een BCCtje te doen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
Een collega hier had tijdje geleden per mail naar een aantal lui van de afdeling een grappig mailtje gestuurd.
Word hij net gebeld door iemand van klachtenmanagement dat er een klacht is van een klant die die mail schijnbaar via via heeft gehad, en dus schijnbaar klant van de energiemaatschappij is waar we voor werken. Schijnbaar stuurden mensen die mail door met zijn sig van werk erbij![]()
Klant klachtenmanagent gemaild met 'Beetje nutteloos dat uw medewerkers hier uw tijd aan verdoen, volgend jaar weer hogere energieprijs?'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
energiebedrijf, omg rotterdam, zal wel eneco zijn gok ik zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
Daar heeft mijn zusje ook zo'n handje van, "leuke" mail naar haar hele adresboek doorsturen zonder de afzender te verwijderen en zonder de adressen van de ontvangers in een BCCtje te doen.
Welk energiebedrijf als ik vragen mag ex essent netwerk medewerker is
Canonquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dit gaat dieper dan homo -vs hetero, of creationisme vs. evolutie, dit gaat over de kern van het bestaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zijn we dan minder lief? Er zijn hier ook mensen die alleen op mannen of alleen op vrouwen vallen... struikelt toch ook niemand over?![]()
Nikonquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
+1
mijn vader was vroeger fotograaf, heeft ook fotovakschool gedaan enzo, en op een paar andere camera's na is er hier vnaaf jongs af aan nikon met de paplepel ingegoten
Ja, dat wordt smullen vrijdagquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik wilde ook niet een elektrische...Chocofonduepan heeft mn zusje, ook top!
![]()
Kun je een hele fondue-maaltijd doen!
misschien wil subtle wel helpenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben helemaal nergens van...Totaal geen verstand ervan, ik neem een goede vriend mee die weet wat ik wil en die zoekt er maar een voor me uit
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:29 schreef MissBliss het volgende:
Hier had Re al een Nikon, dus vanwege lenzengebruikmogelijkheden ging ik ook maar aan de Nikon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ik weet niet precies wat zo'n ding allemaal kan, maar het klinkt goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nikon D700Samen met re gekocht trouwens, ik kan het in mn eentje niet betalen
Die is van de tv's toch? En die woont redelijk ver (2 uur rijden ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien wil subtle wel helpen
*Canon heeft*quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat zo'n ding allemaal kan, maar het klinkt goed![]()
Neem je die mee als we gaan shooten? Dan zal ik meneer I. instrueren dat ie alleen met oogjes mag kijken!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dit gaat dieper dan homo -vs hetero, of creationisme vs. evolutie, dit gaat over de kern van het bestaan
NIkon![]()
vs
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Cool!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Onder andere 1 van de redenen dat ik hem wilde, deze camera kan veel beter hoge ISO's aan dan die van mij en dan hoef ik dus niet te flitsen > mooiere foto's
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dit gaat dieper dan homo -vs hetero, of creationisme vs. evolutie, dit gaat over de kern van het bestaan
NIkon![]()
vs
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker argument wel... Zelfde als:
"nja, de buurvrouw viel op vrouwen dus door de uitruilmogelijkheden dacht ik; waarom niet ook op vrouwen vallen"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Greenchoice zit ook in Rotjeknor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
energiebedrijf, omg rotterdam, zal wel eneco zijn gok ik zo
Ll lijkt me niet zo green, alleen met asielactiesquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Tis tijd voor cup a soup, 1600 ga ik echt niet halen , ik kak NU in
doe je er gewoon om 16.00 weer een...quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Tis tijd voor cup a soup, 1600 ga ik echt niet halen , ik kak NU in
Dat is de bedoeling!quote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cool!
Dus geen enge kattenkoplampjes meer?
hij zit gedetacheerd toch?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ll lijkt me niet zo green, alleen met asielacties
quote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Hihi boefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Der komen vast wel weer es zonnige dagenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling!
Dan moeten we wel een béétje zonnige dag ook hebben, zoals het weer nu is zou het denk ik niet gaan zonder flits
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:35 schreef Ml-etje het volgende:
Ingetje! je bracht me op een ideeRollade ligt klaar voor vanavond
Ik ga zo koekjes bakkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es kijken of ik een boodschappenlijstje in elkaar gedraaid krijg voor kerst en de hele daar op volgende week
Cocosmacronen zijn kut, das met eiwit en zo, daar ga ik niet aan beginnen, maar ik wil ook wel nog iets bakken vrijdag denk ik.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga zo koekjes bakkenkerstkransjes voor in de kerstboom
Ik hou het hele jaar een lijst bij op mn werk pc en drie keer raden wat er niet meer compleet was na mn crash vlak voor ik ging schrijvenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:42 schreef Ynske het volgende:
altijd handig, ben kerstkaarten aan t schrijven... maar heb een aantal adressen niet
Post de gerechten vooral hierquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es kijken of ik een boodschappenlijstje in elkaar gedraaid krijg voor kerst en de hele daar op volgende week
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou het hele jaar een lijst bij op mn werk pc en drie keer raden wat er niet meer compleet was na mn crash vlak voor ik ging schrijven
Mijn adres stond op het pakje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:42 schreef Ynske het volgende:
altijd handig, ben kerstkaarten aan t schrijven... maar heb een aantal adressen niet
Of niet, ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn adres stond op het pakje.
nou ja, ik maak deeg en stop in de oven en strik lintjes... maar de kids gaan het maken zelf doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Cocosmacronen zijn kut, das met eiwit en zo, daar ga ik niet aan beginnen, maar ik wil ook wel nog iets bakken vrijdag denk ik.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben weer thuis met onze puber. Het is dus idd zeer waarschijnlijk gedrag. hij heeft nu medicijnen meegekregen. De DA zag zelden zo'n ondernemende kat.
Om er te komen nog wel wat drama gisteren had ik de auto al uitgegraven en toen dacht ik even kijken of hij start even laten lopen. Maar vandaag helemaal dood schoonvader in allerijl opgetrommeld en met de startkabels nog niks echt na 10min wilde hij pas starten.
Ook maar even de vervangende HA gebeld die bellen mij terug of ik zo iets krijg of ik op consult moet komen.
Voor de rest heb ik het even helemaal gehad excuses voor mijn humeur.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben weer thuis met onze puber. Het is dus idd zeer waarschijnlijk gedrag. hij heeft nu medicijnen meegekregen. De DA zag zelden zo'n ondernemende kat.
Om er te komen nog wel wat drama gisteren had ik de auto al uitgegraven en toen dacht ik even kijken of hij start even laten lopen. Maar vandaag helemaal dood schoonvader in allerijl opgetrommeld en met de startkabels nog niks echt na 10min wilde hij pas starten.
Ook maar even de vervangende HA gebeld die bellen mij terug of ik zo iets krijg of ik op consult moet komen.
Voor de rest heb ik het even helemaal gehad excuses voor mijn humeur.
ja dat word lopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:55 schreef Ynske het volgende:
16:08
Heerlen/Maastricht
15
s-Hertogenbosch, Eindhoven, Weert
Rijdt vandaag niet
Ik zou best willen maar moet uiteten en nog bedenken wat ik aan doe.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
kruip lekker onder de dekens of in bad, even bijkomen!
Hoest nou met Poehoes?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:00 schreef Ml-etje het volgende:
Ow ja note to myself de pakjes topics bekijken.
Blurrr ze mikken hier sneeuwbalen tegen auto's en ramen
Zal Mr vragen straks even goed te kijken (hij gaat lampen ophalen).quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal Mr vragen straks even goed te kijken (hij gaat lampen poes ophalen).
ik wacht heeeeeel even op een nieuw topic (terwijl ik vanavond vrijwel geen tijd heb om te posten bedenk ik met net...quote:
quote:
verhaal over reis naar je werk!?quote:
ja maar poehoes!!! (wij drammen niet...quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nee ik ben net op dreef met uitpakken en opruimen, sterker nog ik zou naar de DA gaan voor AB voor hopje hier maar hij mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |