quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben weer thuis met onze puber. Het is dus idd zeer waarschijnlijk gedrag. hij heeft nu medicijnen meegekregen. De DA zag zelden zo'n ondernemende kat.
Om er te komen nog wel wat drama gisteren had ik de auto al uitgegraven en toen dacht ik even kijken of hij start even laten lopen. Maar vandaag helemaal dood schoonvader in allerijl opgetrommeld en met de startkabels nog niks echt na 10min wilde hij pas starten.
Ook maar even de vervangende HA gebeld die bellen mij terug of ik zo iets krijg of ik op consult moet komen.
Voor de rest heb ik het even helemaal gehad excuses voor mijn humeur.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben weer thuis met onze puber. Het is dus idd zeer waarschijnlijk gedrag. hij heeft nu medicijnen meegekregen. De DA zag zelden zo'n ondernemende kat.
Om er te komen nog wel wat drama gisteren had ik de auto al uitgegraven en toen dacht ik even kijken of hij start even laten lopen. Maar vandaag helemaal dood schoonvader in allerijl opgetrommeld en met de startkabels nog niks echt na 10min wilde hij pas starten.
Ook maar even de vervangende HA gebeld die bellen mij terug of ik zo iets krijg of ik op consult moet komen.
Voor de rest heb ik het even helemaal gehad excuses voor mijn humeur.
ja dat word lopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:55 schreef Ynske het volgende:
16:08
Heerlen/Maastricht
15
s-Hertogenbosch, Eindhoven, Weert
Rijdt vandaag niet
Ik zou best willen maar moet uiteten en nog bedenken wat ik aan doe.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
kruip lekker onder de dekens of in bad, even bijkomen!
Hoest nou met Poehoes?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:00 schreef Ml-etje het volgende:
Ow ja note to myself de pakjes topics bekijken.
Blurrr ze mikken hier sneeuwbalen tegen auto's en ramen
Zal Mr vragen straks even goed te kijken (hij gaat lampen ophalen).quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal Mr vragen straks even goed te kijken (hij gaat lampen poes ophalen).
ik wacht heeeeeel even op een nieuw topic (terwijl ik vanavond vrijwel geen tijd heb om te posten bedenk ik met net...quote:
quote:
verhaal over reis naar je werk!?quote:
ja maar poehoes!!! (wij drammen niet...quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nee ik ben net op dreef met uitpakken en opruimen, sterker nog ik zou naar de DA gaan voor AB voor hopje hier maar hij mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |