Sure, alsof jij de enige mens ter wereld bent die bubbeltjesvloppen verstuurtquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als het in een bubbeltjesenvelop zat dan ben ik het, niets spannends aan heur
Ja, die lag nog op het aanrecht en ik dacht dat ik alle kaarten eruit had gehaald.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je zit gewoon te liegen want je zei nog dat de post al geweest was
pas jij in een bubbeltjes envelop!?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als het in een bubbeltjesenvelop zat dan ben ik het, niets spannends aan heur
Ja ja...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, die lag nog op het aanrecht en ik dacht dat ik alle kaarten eruit had gehaald.
En toen zou ik net ff een folder inkijken; Karwei, mocht het je interesseren, en toen viel daar nog een kaartje uit
Leuk hè?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Maesemeisje, wat vond ik nou in de brievenbus!![]()
![]()
Dank je wel!
Ja! Net!quote:
Watquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Maesemeisje, wat vond ik nou in de brievenbus!![]()
![]()
Dank je wel!
Compleet met laptop en internetquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pas jij in een bubbeltjes envelop!?![]()
![]()
Ik krijg ingetje door de brievenbus!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Je bent erquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
Ah nu zie ik het pas, dat peerd
Ik zat teveel naar die neusgaten te kijken, dacht dat ik daar iets in moest zien![]()
![]()
JA! ik miste je net!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
Ik zat teveel naar die neusgaten te kijken, dacht dat ik daar iets in moest zien![]()
![]()
Ben je al aan het borrelen @work?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Nou bedenk ik weer hoe de vader van een vriendinnetje van ons het geboortekaartje van de oudste van mn zusje bij het oud papier had gemikt want : "dat leek net zo een stomme reclame flyer voor zo een dance party met veel drugs".
Ja , twas een hip kaartjequote:
lief uitgedrukt!quote:
Nu ben ik ook benieuwdquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ben je dr nog ff????
Dan ga ik ff snel mn foto van mn bento uppen, dr zit iets in wat me aan jou doet denken
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ben je dr nog ff????
Dan ga ik ff snel mn foto van mn bento uppen, dr zit iets in wat me aan jou doet denken
Ik vraag me af of ik het wil wetenquote:
Naja tis verder dezelfde bento als gisteren zowat hoorquote:
Nou dan ga ik mn cardreader ff uit mn tas vissen, das een opgave!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik het wil weten![]()
(Jaaaaaaa hoor oh-oh)
Bekkie, waarom heb ik geen kaartje![]()
Oh en ik moet nog steeds een flink aantal kaartjes schrijven en sturenOMG
*geestelijk ondersteunt*quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan ga ik mn cardreader ff uit mn tas vissen, das een opgave!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja tis verder dezelfde bento als gisteren zowat hoor![]()
Jankzak![]()
Jankzak vind ik echt zo een heerlijk woordquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jankzak????
maar ik krijg wel een kaartje van je!
begin dit topicquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
*geestelijk ondersteunt*
Zeg, zijn die sokken van die koukleum nou al droog?
Want die zag ik ergens eind vorige topic iets roepen, maar niets over sokken
quote:
Ik heb er ook maar een paarquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ineens het idee dat iedereen mijn adres wel heeft, maar ik heb (bijna) niemands adres...
ja das je eigen schuld, heb je straks een kerstige kuub zand voor de deurquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ineens het idee dat iedereen mijn adres wel heeft, maar ik heb (bijna) niemands adres...
ik vind het ook wel leuk... maar meer om te zeggen, niet om naar mn hoofd te krijgen...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jankzak vind ik echt zo een heerlijk woord
Dan moe je niet jankzakkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vind het ook wel leuk... maar meer om te zeggen, niet om naar mn hoofd te krijgen...
ik heb er precies 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb er precies 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil nog wel meer kerstkaarten, PM komt eraan
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Muis en Ratquote:
Oh dank je! Dan ben ik weer gerustgesteldquote:
Wij zijn echt erg qua elkaar besmetten he?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Muis en RatLekkerrrrrrrrr!
En ik heb gister dezelfde Tutti Frutti gehaald, aangestoken door jou!
[..]
Oh dank je! Dan ben ik weer gerustgesteld
(Moet dit hele topic nog bijlezen)
zit ik hier te grinniken om die pmquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil nog wel meer kerstkaarten, PM komt eraan
Een wedstrijd nog welquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij zijn echt erg qua elkaar besmetten he?
![]()
Hey, ik had een leuk idee.
Zullen we met kerst een cocosmacroonbakwedstrijd houden?
Hier doet ie t gewoon hoor!quote:
Alsof dr vanavond dan nog iets met je te bespreken valt, als jij nu gaat borrelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Een wedstrijd nog wel
Gaan we vanavond ff bespreken!Ik ga nu ff borrelen
Je bent goed bezig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
oh en een boom met slagroom had ik ook nog
[ afbeelding ]
woei
Ik borrel op het werk met cola hoor, want ik moet nog rijdenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof dr vanavond dan nog iets met je te bespreken valt, als jij nu gaat borrelen![]()
![]()
![]()
Whehehequote:Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik borrel op het werk met cola hoor, want ik moet nog rijden
Lees: ze moeten me straks hier de sneeuw uitduwen met zijn allen, dus ik hoop dat de anderen ook niet teveel borrelen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik borrel op het werk met cola hoor, want ik moet nog rijden
Lees: ze moeten me straks hier de sneeuw uitduwen met zijn allen, dus ik hoop dat de anderen ook niet teveel borrelen
In een schaal is wel handig hoor, je moet die zak toch openmaken en tis makkelijker vastpakken en zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:56 schreef Ingetje79 het volgende:
By den wegh; zijn er hier nog keukenprinsjes/prinsesjes?
Meneer I. had een keurslagertkerstpakket met o.a. een kip in braadzak.
Die wil ik vanavond eten, maar moet dat ding in een schaal liggen of kan het zo met zak en al () op het rooster?
Oke, dan leg ik hem wel in een overschaal.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In een schaal is wel handig hoor, je moet die zak toch openmaken en tis makkelijker vastpakken en zo
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
Een collega hier had tijdje geleden per mail naar een aantal lui van de afdeling een grappig mailtje gestuurd.
Word hij net gebeld door iemand van klachtenmanagement dat er een klacht is van een klant die die mail schijnbaar via via heeft gehad, en dus schijnbaar klant van de energiemaatschappij is waar we voor werken. Schijnbaar stuurden mensen die mail door met zijn sig van werk erbij![]()
Klant klachtenmanagent gemaild met 'Beetje nutteloos dat uw medewerkers hier uw tijd aan verdoen, volgend jaar weer hogere energieprijs?'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb net een nieuwe DSLRquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat bedoelde ik niet
waarom je een slr wilt? met compacten kun je ook retegoede foto's maken
Ja, maar ik had er al 1quote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heel fok aan de spiegelreflex
ben ik voor aan het sparen!!! en ik heb een kerstbonus gehad gister, dus dat gaat in de pot!quote:
Nikon D700quote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
edit: wat voor een overigens?
ja maar, wat was de grap???quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat mokkel had geloof ik alleen die collega erover gemaild
Nicequote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ben ik voor aan het sparen!!! en ik heb een kerstbonus gehad gister, dus dat gaat in de pot!
ja dat wil ik best geloven, da's een pro bakkiequote:Op dinsdag 22 december 2009 15:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nikon D700Samen met re gekocht trouwens, ik kan het in mn eentje niet betalen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nice
Ik heb een gedeelte van het geld van de verkoop van het autootje van mn vader ervoor gebruikt
Dus, bedankt pa!
Nou, das een mooi ding toch?! Ik had hiervoor een D80 (nou ja, ik heb hem nog steeds) en die maakt ook prima foto's hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat wil ik best geloven, da's een pro bakkie
kom ik aan met m'n D3000
Ik had er vorig jaar al eentje gekocht, ben nu objectieven aan het verzamelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar ik had er al 1Nu een nieuwe
oh tis zeker een mooi dingquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, das een mooi ding toch?! Ik had hiervoor een D80 (nou ja, ik heb hem nog steeds) en die maakt ook prima foto's hoorDenk dat dat met de D3000 niet anders is.
Yeahquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik had er vorig jaar al eentje gekocht, ben nu objectieven aan het verzamelen![]()
Maar jullie zijn van de Nikon
zijn we dan minder lief? Er zijn hier ook mensen die alleen op mannen of alleen op vrouwen vallen... struikelt toch ook niemand over?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik had er vorig jaar al eentje gekocht, ben nu objectieven aan het verzamelen![]()
Ik heb een kaasfonduepan trouwensquote:
+1quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een kaasfonduepan trouwens
Bij de Hema hadden ze elektrische maar dat vond ik niet leukDus bij een kookwinkeltje een ouderwetsche met zo'n brandertje gekocht!
En ook een chocofonduepannetje
![]()
ik ben helemaal nergens van...quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
+1
mijn vader was vroeger fotograaf, heeft ook fotovakschool gedaan enzo, en op een paar andere camera's na is er hier vnaaf jongs af aan nikon met de paplepel ingegoten
Daar heeft mijn zusje ook zo'n handje van, "leuke" mail naar haar hele adresboek doorsturen zonder de afzender te verwijderen en zonder de adressen van de ontvangers in een BCCtje te doen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
Een collega hier had tijdje geleden per mail naar een aantal lui van de afdeling een grappig mailtje gestuurd.
Word hij net gebeld door iemand van klachtenmanagement dat er een klacht is van een klant die die mail schijnbaar via via heeft gehad, en dus schijnbaar klant van de energiemaatschappij is waar we voor werken. Schijnbaar stuurden mensen die mail door met zijn sig van werk erbij![]()
Klant klachtenmanagent gemaild met 'Beetje nutteloos dat uw medewerkers hier uw tijd aan verdoen, volgend jaar weer hogere energieprijs?'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
energiebedrijf, omg rotterdam, zal wel eneco zijn gok ik zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
Daar heeft mijn zusje ook zo'n handje van, "leuke" mail naar haar hele adresboek doorsturen zonder de afzender te verwijderen en zonder de adressen van de ontvangers in een BCCtje te doen.
Welk energiebedrijf als ik vragen mag ex essent netwerk medewerker is
Canonquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dit gaat dieper dan homo -vs hetero, of creationisme vs. evolutie, dit gaat over de kern van het bestaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zijn we dan minder lief? Er zijn hier ook mensen die alleen op mannen of alleen op vrouwen vallen... struikelt toch ook niemand over?![]()
Nikonquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
+1
mijn vader was vroeger fotograaf, heeft ook fotovakschool gedaan enzo, en op een paar andere camera's na is er hier vnaaf jongs af aan nikon met de paplepel ingegoten
Ja, dat wordt smullen vrijdagquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik wilde ook niet een elektrische...Chocofonduepan heeft mn zusje, ook top!
![]()
Kun je een hele fondue-maaltijd doen!
misschien wil subtle wel helpenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben helemaal nergens van...Totaal geen verstand ervan, ik neem een goede vriend mee die weet wat ik wil en die zoekt er maar een voor me uit
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:29 schreef MissBliss het volgende:
Hier had Re al een Nikon, dus vanwege lenzengebruikmogelijkheden ging ik ook maar aan de Nikon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ik weet niet precies wat zo'n ding allemaal kan, maar het klinkt goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nikon D700Samen met re gekocht trouwens, ik kan het in mn eentje niet betalen
Die is van de tv's toch? En die woont redelijk ver (2 uur rijden ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien wil subtle wel helpen
*Canon heeft*quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat zo'n ding allemaal kan, maar het klinkt goed![]()
Neem je die mee als we gaan shooten? Dan zal ik meneer I. instrueren dat ie alleen met oogjes mag kijken!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dit gaat dieper dan homo -vs hetero, of creationisme vs. evolutie, dit gaat over de kern van het bestaan
NIkon![]()
vs
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Cool!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Onder andere 1 van de redenen dat ik hem wilde, deze camera kan veel beter hoge ISO's aan dan die van mij en dan hoef ik dus niet te flitsen > mooiere foto's
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dit gaat dieper dan homo -vs hetero, of creationisme vs. evolutie, dit gaat over de kern van het bestaan
NIkon![]()
vs
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker argument wel... Zelfde als:
"nja, de buurvrouw viel op vrouwen dus door de uitruilmogelijkheden dacht ik; waarom niet ook op vrouwen vallen"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Greenchoice zit ook in Rotjeknor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
energiebedrijf, omg rotterdam, zal wel eneco zijn gok ik zo
Ll lijkt me niet zo green, alleen met asielactiesquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Tis tijd voor cup a soup, 1600 ga ik echt niet halen , ik kak NU in
doe je er gewoon om 16.00 weer een...quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Tis tijd voor cup a soup, 1600 ga ik echt niet halen , ik kak NU in
Dat is de bedoeling!quote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cool!
Dus geen enge kattenkoplampjes meer?
hij zit gedetacheerd toch?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ll lijkt me niet zo green, alleen met asielacties
quote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Hihi boefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Der komen vast wel weer es zonnige dagenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling!
Dan moeten we wel een béétje zonnige dag ook hebben, zoals het weer nu is zou het denk ik niet gaan zonder flits
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:35 schreef Ml-etje het volgende:
Ingetje! je bracht me op een ideeRollade ligt klaar voor vanavond
Ik ga zo koekjes bakkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es kijken of ik een boodschappenlijstje in elkaar gedraaid krijg voor kerst en de hele daar op volgende week
Cocosmacronen zijn kut, das met eiwit en zo, daar ga ik niet aan beginnen, maar ik wil ook wel nog iets bakken vrijdag denk ik.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga zo koekjes bakkenkerstkransjes voor in de kerstboom
Ik hou het hele jaar een lijst bij op mn werk pc en drie keer raden wat er niet meer compleet was na mn crash vlak voor ik ging schrijvenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:42 schreef Ynske het volgende:
altijd handig, ben kerstkaarten aan t schrijven... maar heb een aantal adressen niet
Post de gerechten vooral hierquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es kijken of ik een boodschappenlijstje in elkaar gedraaid krijg voor kerst en de hele daar op volgende week
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou het hele jaar een lijst bij op mn werk pc en drie keer raden wat er niet meer compleet was na mn crash vlak voor ik ging schrijven
Mijn adres stond op het pakje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:42 schreef Ynske het volgende:
altijd handig, ben kerstkaarten aan t schrijven... maar heb een aantal adressen niet
Of niet, ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn adres stond op het pakje.
nou ja, ik maak deeg en stop in de oven en strik lintjes... maar de kids gaan het maken zelf doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Cocosmacronen zijn kut, das met eiwit en zo, daar ga ik niet aan beginnen, maar ik wil ook wel nog iets bakken vrijdag denk ik.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben weer thuis met onze puber. Het is dus idd zeer waarschijnlijk gedrag. hij heeft nu medicijnen meegekregen. De DA zag zelden zo'n ondernemende kat.
Om er te komen nog wel wat drama gisteren had ik de auto al uitgegraven en toen dacht ik even kijken of hij start even laten lopen. Maar vandaag helemaal dood schoonvader in allerijl opgetrommeld en met de startkabels nog niks echt na 10min wilde hij pas starten.
Ook maar even de vervangende HA gebeld die bellen mij terug of ik zo iets krijg of ik op consult moet komen.
Voor de rest heb ik het even helemaal gehad excuses voor mijn humeur.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben weer thuis met onze puber. Het is dus idd zeer waarschijnlijk gedrag. hij heeft nu medicijnen meegekregen. De DA zag zelden zo'n ondernemende kat.
Om er te komen nog wel wat drama gisteren had ik de auto al uitgegraven en toen dacht ik even kijken of hij start even laten lopen. Maar vandaag helemaal dood schoonvader in allerijl opgetrommeld en met de startkabels nog niks echt na 10min wilde hij pas starten.
Ook maar even de vervangende HA gebeld die bellen mij terug of ik zo iets krijg of ik op consult moet komen.
Voor de rest heb ik het even helemaal gehad excuses voor mijn humeur.
ja dat word lopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:55 schreef Ynske het volgende:
16:08
Heerlen/Maastricht
15
s-Hertogenbosch, Eindhoven, Weert
Rijdt vandaag niet
Ik zou best willen maar moet uiteten en nog bedenken wat ik aan doe.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
kruip lekker onder de dekens of in bad, even bijkomen!
Hoest nou met Poehoes?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:00 schreef Ml-etje het volgende:
Ow ja note to myself de pakjes topics bekijken.
Blurrr ze mikken hier sneeuwbalen tegen auto's en ramen
Zal Mr vragen straks even goed te kijken (hij gaat lampen ophalen).quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal Mr vragen straks even goed te kijken (hij gaat lampen poes ophalen).
ik wacht heeeeeel even op een nieuw topic (terwijl ik vanavond vrijwel geen tijd heb om te posten bedenk ik met net...quote:
quote:
verhaal over reis naar je werk!?quote:
ja maar poehoes!!! (wij drammen niet...quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nee ik ben net op dreef met uitpakken en opruimen, sterker nog ik zou naar de DA gaan voor AB voor hopje hier maar hij mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |