Greenchoice zit ook in Rotjeknor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
energiebedrijf, omg rotterdam, zal wel eneco zijn gok ik zo
Ll lijkt me niet zo green, alleen met asielactiesquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Tis tijd voor cup a soup, 1600 ga ik echt niet halen , ik kak NU in
doe je er gewoon om 16.00 weer een...quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Tis tijd voor cup a soup, 1600 ga ik echt niet halen , ik kak NU in
Dat is de bedoeling!quote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cool!
Dus geen enge kattenkoplampjes meer?
hij zit gedetacheerd toch?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ll lijkt me niet zo green, alleen met asielacties
quote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Hihi boefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Der komen vast wel weer es zonnige dagenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling!
Dan moeten we wel een béétje zonnige dag ook hebben, zoals het weer nu is zou het denk ik niet gaan zonder flits
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:35 schreef Ml-etje het volgende:
Ingetje! je bracht me op een ideeRollade ligt klaar voor vanavond
Ik ga zo koekjes bakkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es kijken of ik een boodschappenlijstje in elkaar gedraaid krijg voor kerst en de hele daar op volgende week
Cocosmacronen zijn kut, das met eiwit en zo, daar ga ik niet aan beginnen, maar ik wil ook wel nog iets bakken vrijdag denk ik.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga zo koekjes bakkenkerstkransjes voor in de kerstboom
Ik hou het hele jaar een lijst bij op mn werk pc en drie keer raden wat er niet meer compleet was na mn crash vlak voor ik ging schrijvenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:42 schreef Ynske het volgende:
altijd handig, ben kerstkaarten aan t schrijven... maar heb een aantal adressen niet
Post de gerechten vooral hierquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es kijken of ik een boodschappenlijstje in elkaar gedraaid krijg voor kerst en de hele daar op volgende week
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou het hele jaar een lijst bij op mn werk pc en drie keer raden wat er niet meer compleet was na mn crash vlak voor ik ging schrijven
Mijn adres stond op het pakje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:42 schreef Ynske het volgende:
altijd handig, ben kerstkaarten aan t schrijven... maar heb een aantal adressen niet
Of niet, ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 15:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn adres stond op het pakje.
nou ja, ik maak deeg en stop in de oven en strik lintjes... maar de kids gaan het maken zelf doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Cocosmacronen zijn kut, das met eiwit en zo, daar ga ik niet aan beginnen, maar ik wil ook wel nog iets bakken vrijdag denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |