Ik was ook niet echt boos...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik deed ook zo![]()
Ik ga toch maar niet tukken, nu ff door het huis heen, want pa en ma komen op kraambezoek vanavond![]()
En als ik klaar ben ff op de bank met de nieuwste Nicci French
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
moet ik voor je kijken wat ik nog heb dan ?moet morgen weer
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee das echt van de zotte, ik koop wel gewoon lelijke effen blokkerkaarsen
![]()
Ik wilde alleen ff zeggen dat ik aan je daaaaaaacht
Tess Gerritsen is tof.quote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 14:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was ook niet echt boos...
Nicci French!
Ik heb nog een ingepakte Tess Gerritsen, geen idee of het wat is (gekregen)
KV?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
bij de kv zijn de rustieke in de aanbieding
![]()
vink wel heul lief dat je aan me dacht![]()
quote:
en boom voor de deur:quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
even snel wat gekiekt![]()
[ afbeelding ]
Ah dies tofquote:
Mooi!!quote:
Het duurt nog wel even voor het kerst 2011 is hoor...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dies tof![]()
Ik had potverdeurie zondag honden-in-de-sneeuw fotos moeten maken voor die van 2011, te laaaaaat![]()
Ow ja duh, daar kom ik nooit, die zit alleen in de stad en daar mogen geen honden binnen en ik kom altijd alleen maar in mn pauze in de stad, met honden.quote:
Ja en in de sneeuw is ook wel erg afgezaagd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even voor het kerst 2011 is hoor...
ow fijn!quote:
wrom?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook een spiegelrefleeeeeeex![]()
Ik ben nu zonder zieke dure honden wel eindelijk goed aan het sparen maar dat hardop zeggen is natuurlijk een beetje de goden verzoeken he
Ik heb jouw kaartje ook nog niet en de post is net geweestquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en in de sneeuw is ook wel erg afgezaagd.
Zeg , heb jij mijn kaart al gehad?
Fak, nu wil ik weer in mn Nick Cave beginnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow fijn!
hoewel ik alles met letters wel lees...
nee... maar kreeg wel net sms van mn moeder dat er "spannende" post is voor me... dus dat stemt hoopvolquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en in de sneeuw is ook wel erg afgezaagd.
Zeg , heb jij mijn kaart al gehad?
Dan gaat dr vast weer een hond of een apparaat stuk en weg spaargeldquote:
ik ben niet thuis, dus ik hoop het!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb jouw kaartje ook nog niet en de post is net geweest![]()
Tombola, heb jij mijn grote kaart al gehad?
Heb jij mijn kaart al gehad??quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb jouwe ook nog niet binnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
nee dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan gaat dr vast weer een hond of een apparaat stuk en weg spaargeld
Wij zouden net los met de badkamer, flink voor gespaard en net een nieuwe ketel, badmeubel en wc-pot besteld.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan gaat dr vast weer een hond of een apparaat stuk en weg spaargeld
Ik weet het ik weet het ik weet het, maar zeg het nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee... maar kreeg wel net sms van mn moeder dat er "spannende" post is voor me... dus dat stemt hoopvol
Niet!quote:
1 omdat het geile apparaten zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat bedoelde ik niet
waarom je een slr wilt? met compacten kun je ook retegoede foto's maken
Ja, mooooooi hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
Hebben jullie mijn kaartje eigenlijk gehad?
Niet met die prul van mij, wat een baggertoestel is dat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat bedoelde ik niet
waarom je een slr wilt? met compacten kun je ook retegoede foto's maken
Ja hijs leuk hé.quote:
Ja psies, daarom moet ik niet zeggen dat ik eindelijk weer es lekker aan het sparen ben dusquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij zouden net los met de badkamer, flink voor gespaard en net een nieuwe ketel, badmeubel en wc-pot besteld.
En toen werd Baloe ziek
wat een onzinquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1 omdat het geile apparaten zijn![]()
2 omdat het lekkerder vasthoud
3 omdat je er nog retegoeiereder foto's mee kan maken ?
Zekers, zekers...na de kerstdagen haal ik hem van de deur en dan doen we er een lijstje omquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hijs leuk hé.
Het duurde wel echt uuuuuuuuuren voor ik die foto goed had, maar ach, het resultaat mag er zijn toch?
dat is jammer ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet met die prul van mij, wat een baggertoestel is dat.
Ik had mn minolta nooit weg moeten geven
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
Hebben jullie mijn kaartje eigenlijk gehad?
Echt, die Olympus heeft zulke baggerkleurenquote:
on a serious note, ik heb er nu wel een hele mooie zoomlens opzitten die je niet op een compact kan schroevenquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het ik weet het, maar zeg het niet
Je zit gewoon te liegen want je zei nog dat de post al geweest wasquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Maesemeisje, wat vond ik nou in de brievenbus!![]()
![]()
Dank je wel!
Als het in een bubbeltjesenvelop zat dan ben ik het, niets spannends aan heurquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee he! Niet nog meer verrassingen toch?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je zit gewoon te liegen want je zei nog dat de post al geweest was
Sure, alsof jij de enige mens ter wereld bent die bubbeltjesvloppen verstuurtquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als het in een bubbeltjesenvelop zat dan ben ik het, niets spannends aan heur
Ja, die lag nog op het aanrecht en ik dacht dat ik alle kaarten eruit had gehaald.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je zit gewoon te liegen want je zei nog dat de post al geweest was
pas jij in een bubbeltjes envelop!?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als het in een bubbeltjesenvelop zat dan ben ik het, niets spannends aan heur
Ja ja...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, die lag nog op het aanrecht en ik dacht dat ik alle kaarten eruit had gehaald.
En toen zou ik net ff een folder inkijken; Karwei, mocht het je interesseren, en toen viel daar nog een kaartje uit
Leuk hè?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Dank je wel!
Ja! Net!quote:
Watquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:28 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Dank je wel!
Compleet met laptop en internetquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pas jij in een bubbeltjes envelop!?![]()
![]()
Ik krijg ingetje door de brievenbus!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Je bent erquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
Ah nu zie ik het pas, dat peerd
Ik zat teveel naar die neusgaten te kijken, dacht dat ik daar iets in moest zien![]()
![]()
JA! ik miste je net!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
Ik zat teveel naar die neusgaten te kijken, dacht dat ik daar iets in moest zien![]()
![]()
Ben je al aan het borrelen @work?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Nou bedenk ik weer hoe de vader van een vriendinnetje van ons het geboortekaartje van de oudste van mn zusje bij het oud papier had gemikt want : "dat leek net zo een stomme reclame flyer voor zo een dance party met veel drugs".
Ja , twas een hip kaartjequote:
lief uitgedrukt!quote:
Nu ben ik ook benieuwdquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ben je dr nog ff????
Dan ga ik ff snel mn foto van mn bento uppen, dr zit iets in wat me aan jou doet denken
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ben je dr nog ff????
Dan ga ik ff snel mn foto van mn bento uppen, dr zit iets in wat me aan jou doet denken
Ik vraag me af of ik het wil wetenquote:
Naja tis verder dezelfde bento als gisteren zowat hoorquote:
Nou dan ga ik mn cardreader ff uit mn tas vissen, das een opgave!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik het wil weten![]()
(Jaaaaaaa hoor oh-oh)
Bekkie, waarom heb ik geen kaartje![]()
Oh en ik moet nog steeds een flink aantal kaartjes schrijven en sturenOMG
*geestelijk ondersteunt*quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan ga ik mn cardreader ff uit mn tas vissen, das een opgave!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja tis verder dezelfde bento als gisteren zowat hoor![]()
Jankzak![]()
Jankzak vind ik echt zo een heerlijk woordquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jankzak????
maar ik krijg wel een kaartje van je!
begin dit topicquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
*geestelijk ondersteunt*
Zeg, zijn die sokken van die koukleum nou al droog?
Want die zag ik ergens eind vorige topic iets roepen, maar niets over sokken
quote:
Ik heb er ook maar een paarquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ineens het idee dat iedereen mijn adres wel heeft, maar ik heb (bijna) niemands adres...
ja das je eigen schuld, heb je straks een kerstige kuub zand voor de deurquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ineens het idee dat iedereen mijn adres wel heeft, maar ik heb (bijna) niemands adres...
ik vind het ook wel leuk... maar meer om te zeggen, niet om naar mn hoofd te krijgen...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jankzak vind ik echt zo een heerlijk woord
Dan moe je niet jankzakkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vind het ook wel leuk... maar meer om te zeggen, niet om naar mn hoofd te krijgen...
ik heb er precies 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb er precies 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil nog wel meer kerstkaarten, PM komt eraan
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Muis en Ratquote:
Oh dank je! Dan ben ik weer gerustgesteldquote:
Wij zijn echt erg qua elkaar besmetten he?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Muis en RatLekkerrrrrrrrr!
En ik heb gister dezelfde Tutti Frutti gehaald, aangestoken door jou!
[..]
Oh dank je! Dan ben ik weer gerustgesteld
(Moet dit hele topic nog bijlezen)
zit ik hier te grinniken om die pmquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil nog wel meer kerstkaarten, PM komt eraan
Een wedstrijd nog welquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij zijn echt erg qua elkaar besmetten he?
![]()
Hey, ik had een leuk idee.
Zullen we met kerst een cocosmacroonbakwedstrijd houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |