daarom raad ik ook de douche aan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoef echt niet te gaan stomen dan stik ik erin. Van de week nog boven zo'n stoominhaler met druppels gestaan. echt geen succes.
Oh ja, dat is echt wat voor Ziggyquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Breng haar maar, ze gaat het hier eeeeeenig vinden met 5 vriendjes en vriendinnetjes![]()
Snap ik ook; we hebben ook 2,5 jaar lang met een diabetische kat gezeten.
Die moest iedere ochtend vroeg en 's avonds rond het eten een injectie insuline hebben.
Daar kun je ook niet iedereen mee opzadelen
Hier hetzelfde verhaal. Nou hield ik al niet zo vreselijk van vakanties, maar een kat die 2x per dag meerdere medicijnen moet hebben en goed in de gaten gehouden moet worden ivm zn hart laat je niet "even" verzorgen door de buren zoals vroeger... Thuisblijven dus...quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Breng haar maar, ze gaat het hier eeeeeenig vinden met 5 vriendjes en vriendinnetjes![]()
Snap ik ook; we hebben ook 2,5 jaar lang met een diabetische kat gezeten.
Die moest iedere ochtend vroeg en 's avonds rond het eten een injectie insuline hebben.
Daar kun je ook niet iedereen mee opzadelen
Noemen die kinderen jou Tombolafan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:34 schreef tombolafan het volgende:
pffffff...
ze zitten nu een sportprogramma te kijken waarin gebokst wordt... Roept zo'n man: ONTWIJKEN!!!!
Dus de jongste: KOM WIJKEN!
ik:![]()
hij:zo moet dat hoor Tombolafan!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:34 schreef tombolafan het volgende:
pffffff...
ze zitten nu een sportprogramma te kijken waarin gebokst wordt... Roept zo'n man: ONTWIJKEN!!!!
Dus de jongste: KOM WIJKEN!
ik:![]()
hij:zo moet dat hoor Tombolafan!
Ja zeg, je moet ook geen 2 uur lang lunsjenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:38 schreef Maes het volgende:
Ik ben alleen maar even wezen lunchen, heel het topic weg
Ditoquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:38 schreef Maes het volgende:
Ik ben alleen maar even wezen lunchen, heel het topic weg
Ik ben nog even terug gegaan naar het topic en heb baby Bink ook nog gezienquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dito![]()
Maar ik zal wel nog een baby Bink![]()
En Zwabber, ik wil het toch weten, waar koop jij dat allemaal van ?
Echt nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja zeg, je moet ook geen 2 uur lang lunsjen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Noemen die kinderen jou Tombolafan?
wat een kneus!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
Hier natte sneeuw.
En collega terecht. Ziek in bed maar vergeten te bellen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:20 schreef gothic-blackie het volgende:
zwabber kan je die postbode ook ff naar mij sturen. ik bestel boekje via me werk, rijd t busje stom langs en komt later de melding afgeleverd. waar dan *piep*. ff netjes tnt gebeld die gaan t onderzoeken en hopen dat t nog komt anders moet ik moeilijk gaan doen om me geld terug te krijgen. (omdat wij zelf medewerker zijn mogen wij artikelen bij geen ontvangst niet zomaar afschrijven, ook niet voor collega's. dat moet via de leidinggevende die dat zelf niet kan)
ja echt hé, werden gebeld door een onbekend nummerquote:
Wat een verantwoordelijkheidsgevoelquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
Hier natte sneeuw.
En collega terecht. Ziek in bed maar vergeten te bellen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja echt hé, werden gebeld door een onbekend nummer
Brakke stem: 'Jaa met X.... ik ben echt beroerd ouwe, maar ben vergeten te bellen'
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
wat een kneus...Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus wij gezegd dattie ff de persoon van planning en die begeleiding van externen doet moet bellen.
5 minuten later beltie weer
'Jaa ouwe met mij aahhhh alles doet pijn... maar kan je me ff door verbinden met Y, ik moet me bij hem ziekmelden'
Y = teamleider![]()
![]()
![]()
![]()
Oh damn, wat een sulquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja echt hé, werden gebeld door een onbekend nummer
Brakke stem: 'Jaa met X.... ik ben echt beroerd ouwe, maar ben vergeten te bellen'
![]()
![]()
Kon z'n mammie niet ff voor hem bellen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee.
Dus wij gezegd dattie ff de persoon van planning en die begeleiding van externen doet moet bellen.
5 minuten later beltie weer
'Jaa ouwe met mij aahhhh alles doet pijn... maar kan je me ff door verbinden met Y, ik moet me bij hem ziekmelden'
Y = teamleider![]()
![]()
![]()
Aaaaah, zien we V. ook es als ze niet in een vliegtuig zitquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombola, mocht je je onderbroeksneeuwfoto nog kwijt willen![]()
'Kijk mij eens sexy zijn in de sneeuw' snollen.
Hij woont nog wel thuis.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kon z'n mammie niet ff voor hem bellen?
Das heul V niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aaaaah, zien we V. ook es als ze niet in een vliegtuig zit
wie? V? of juist dat kerstmeisje?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das heul V niet.
Die komt misschien de 9e mee
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das heul V niet.
Die komt misschien de 9e mee
a. ik ben geen snolquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombola, mocht je je onderbroeksneeuwfoto nog kwijt willen![]()
'Kijk mij eens sexy zijn in de sneeuw' snollen.
hier nu ook weer... geen peil op te trekken...quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En nu ga ik ff een uurtje onder m'n dekbed kruipen![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ga je mee een rondje op mn motor rijden ?
slaap lekker!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En nu ga ik ff een uurtje onder m'n dekbed kruipen![]()
even snel wat gekiektquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
de postbode bracht hier net een Nikon D3000 met een Nikkor 18 / 105
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik liep net nog aan je te denken buiten!
Want ik wilde kaarsen kopen en ik vond nergens zulke leuke als die van jouw toko
No way in hellquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Tsja dan zul je toch naar Heerlen moeten
Ik deed ook zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
a. ik ben geen snol
b. ik ben niet 15/16
ja, dat is echt de druppel die mij doet besluiten dat ik die foto hier no way plaats...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
'Kijk mij eens sexy zijn in de sneeuw' snollen. Sommige foto's daar![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |