Ik heb geen vriendinquote:Op maandag 21 december 2009 23:39 schreef Incolumis het volgende:
ja 't is toch godverdomme niet normaal meer he. je doet dat je vriendin toch ook niet aan?
"je was 2 secs sneller klaar dan de vorige keer!"
Ik hoop het ook niet, en haal die rooien uit Enschede maar snel inquote:Op maandag 21 december 2009 23:42 schreef Koenani het volgende:
Heel veel respect voor Heracles
Hopelijk krijgen onze mannen (PSV) geen problemen meer van jullie
ga er maar van uit van welquote:Op maandag 21 december 2009 23:42 schreef Koenani het volgende:
Heel veel respect voor Heracles
Hopelijk krijgen onze mannen (PSV) geen problemen meer van jullie
Die gaan verliezen van Utrechtquote:Op maandag 21 december 2009 23:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet, en haal die rooien uit Enschede maar snel in
Uiteraard, niks is toch mooier dan met 500 naar een eredivisieclub komen en nog is winnequote:Op dinsdag 22 december 2009 00:21 schreef Downstar het volgende:
verdiende overwinning van Go ahead eagles, zaten veel dichter op de bal en hadden veel meer druk.
denk dat Heracles er een beetje te makkelijk over heeft gedacht.
sfeer in t stadion als GAE supp was toch wel mooi!
idd , al zat ik zelf niet tussen de 500 manquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uiteraard, niks is toch mooier dan met 500 naar een eredivisieclub komen en nog is winne?
ga eieren bakken!quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:31 schreef Silver_Shark het volgende:
helemaal niks in almelo![]()
groetjes uit deventer
Pasveer heeft ook een aantal uittrappen flink verknoeid, hij schopte ze zo over de zijlijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:01 schreef Zapper het volgende:
Terechte overwinning voor de mannen uit Deventer, hebben simpelweg geen fout gemaakt waar Heracles dat wel veelvuldig deed. Wellicht is het duel ook wel gewonnen bij de doelmannen, aan de kant van Heracles een doelman die 5 keer een uittrap verkloot en aan de overzijde een doelman die zijn ploeg wel op de been hield. Pasveer heeft me gisteravond nog meer overtuigd van zijn meerwaarde, terughalen die jongen.
Dan Vak Q. Ik mag hopen dat er nu dan eindelijk eens iets gebeurt. Ontruim dat vak vol debielen gewoon, godverdomme een door Heracles betaalde jongen bekogelen en toezingen, ik heb me kapot geschaamd. Zo'n flesje J. kan gruwelijk hard aankomen. Daarna maar gehoopt dat Pasveer de nul zou houden, en dat deed hij. K*nkervak!
Poeh hej!quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:31 schreef Silver_Shark het volgende:
helemaal niks in almelo![]()
groetjes uit deventer
Waar slaat dit opquote:Ter voorbereiding op de komende periode speelt Heracles Almelo morgenmiddag een oefenwedstrijd tegen AGOVV Apeldoorn. In verband met veiligheidsvoorschriften en het laat bekend zijn van deze wedstrijd (een oefenwedstrijd tegen eerder geplande Duitse ploegen kon niet doorgaan) is deze wedstrijd op last van de gemeente helaas niet voor publiek toegankelijk. Via onze site zullen wij direkt na afloop verslag uitbrengen van het resultaat.
Wat heb ik gemist met Fledderus en Hakola? :$quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:39 schreef Zapper het volgende:
Zaterdag zonder Maertens, Reekers, Fledderus en Hakola.
Heracles.nlquote:Willie Overtoom langer bij Heracles Almelo
Willie Overtoom heeft een nieuw contract getekend dat hem tot de zomer van 2013 aan Heracles Almelo verbindt. De oude verbintenis van de middenvelder zou komende zomer aflopen. Overtoom (23) maakte in de zomer van 2008 de overstap van Hollandia naar Heracles Almelo. Hij speelde inmiddels 45 duels voor Heracles Almelo waarin hij 9 keer doel trof. “Willie heeft zich de afgelopen tijd enorm goed ontwikkeld”, aldus directeur Nico-Jan Hoogma. “Hij kwam vorig jaar zo vanuit de hoofdklasse de Eredivisie binnen en speelt dit seizoen uitstekend op ons middenveld. We zijn erg tevreden dat hij nog drie jaar bij ons blijft.”
Douglas echter. Boh, die had eindelijk eens inzet!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:05 schreef Krogzar het volgende:
Wat een klote wedstrijd... Heracles speelde redelijk, tot de 0-1 Quansah speelde echt dramatisch
Dat vond ik nog niet zo zeer aan het wisselen van Everton te wijten. Meer omdat Fledderus er niet was. Vanaf de linkerkant werd zo weinig opgebouwd.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:22 schreef Zapper het volgende:
Speelde ook een slechte pot, lange Basje. Begreep weinig van de wissel van Everton, daarna werden het weer dramatische hoge ballen door het midden die nooit veroverd worden.
Nou het moet dan maar. Ben er niet zo blij over als jij maar als ie dan onder de lat komt laat hem dan alsjeblieft wat aan dat potenkapsel van em doen. Dat maakt hem denk ik de sukkel wat ik er van vind. Plus die kutkop van hem natuurlijk. En de verschrikkelijke onberekenbaarheid van em. En de bokken die ie heeft gemaakt. En de kritiek die hij op Heracles heeft gehad. En zijn eigendunk.quote:
Het bestuur maakt wel vaker van die personele bokken, zie Heerkes, maar (niet dat ik er mee eens ben) het heeft altijd wél goed uitgepakt, dat moet je ze wel nageven. Ook al is het voor de persoon in kwestie wel verrot natuurlijk, ben ik met je eens.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:36 schreef Zapper het volgende:
Je vergeet wellicht dat Remko vanaf minuut 1 door een deel van het publiek is behandeld als kneusje, zoiets geeft je als jonge keeper niet het nodige vertrouwen lijkt me. De uitspraken waar je naar verwijst zijn eerder terecht dan ze als janken te betitelen. Heracles heeft Remko verteld dat hij eerste keeper zou worden, na de eerste verhuurperiode. Vervolgens is zonder overleg of inlichtingen het contract van Piecke verlengd, dat noem ik asociaal en leugenarij. Onze huidige derde keeper heeft exact hetzelfde verhaal overigens.
En daar verschillen we van mening, ik vind Piecke nog steeds wel kwaliteiten genoeg hebben om nog minimaal 1 dan wel 2 jaar door te gaan. En als opvolger zie ik Pasveer liever gaan (veel liever) dan komen.quote:Ik neem Pasveer niets kwalijk, een enorm getalenteerde keeper waarin ik alle vertrouwen heb. In Piecke had ik dat voorafgaand aan het seizoen ook, maar je ziet overduidelijk dat het allemaal minder wordt bij hem. Richtend op de toekomst - waar Heracles momenteel erg druk mee bezig is - zou ik het dus begrijpelijk vinden als hij aan de kant zou worden geschoven ten faveure van Remko.
En dat heeft onze huidige 3e keeper aan zichzelf te danken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:36 schreef Zapper het volgende:
Onze huidige derde keeper heeft exact hetzelfde verhaal overigens.
Oke. Ik denk niet dat er een betere optie bestaat voor Heracles dan Pasveer. Als Piecke nog een jaartje doorgaat en Pasveer definitief vertrekt, dan zit je over een jaar met een probleem. Van Loo terughalen lijkt me ook geen optie. Of denk je dat Telgenkamp dan klaar is voor het grote werk?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef Vince22 het volgende:
En daar verschillen we van mening, ik vind Piecke nog steeds wel kwaliteiten genoeg hebben om nog minimaal 1 dan wel 2 jaar door te gaan. En als opvolger zie ik Pasveer liever gaan (veel liever) dan komen.
Maar is het niet raar dat ze die jongen ook hebben voorgespiegeld dat 'ie eerste keeper zou worden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:43 schreef AskBrad het volgende:
En dat heeft onze huidige 3e keeper aan zichzelf te danken.
gebrek aan inzet....
Ik ben van mening dat meneer Van Nieuwenhuizen gekocht is om (op den duur) 1e keeper te worden. dat hij het vanaf dag 1 niet waar maakt, is z'n eigen schuld, dat jongens als Telgenkamp (die overigens kwam met een duidelijke missie: 3e keeper samen met Kampjes) het wel waar maken en er wel voor gaan zegt iets over mentaliteit denk ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:18 schreef Zapper het volgende:
[..]
Oke. Ik denk niet dat er een betere optie bestaat voor Heracles dan Pasveer. Als Piecke nog een jaartje doorgaat en Pasveer definitief vertrekt, dan zit je over een jaar met een probleem. Van Loo terughalen lijkt me ook geen optie. Of denk je dat Telgenkamp dan klaar is voor het grote werk?
[..]
Maar is het niet raar dat ze die jongen ook hebben voorgespiegeld dat 'ie eerste keeper zou worden?
Als supporter kun je er alleen maar blij mee zijn.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:![]()
Soms heb je de scheids mee, en soms tegen
In dit geval wel, vorig jaar ADO - Heracles, toen een doelpunt van Schulmeister over de lijn ging en het geen doelpunt was.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:47 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Als supporter kun je er alleen maar blij mee zijn.
Nog zo'n figuurquote:Op zondag 7 februari 2010 00:43 schreef El_Bassie het volgende:
Stuur de bloemen maar naar Wiedemeijer.
Aan de andere kant niet meer zo actief?quote:Op zondag 7 februari 2010 00:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
In dit geval wel, vorig jaar ADO - Heracles, toen een doelpunt van Schulmeister over de lijn ging en het geen doelpunt was.
En vorig jaar Ajax - Heracles waar Heracles toen goed weg kwam...
Magoed...
Fijne avond zo
Lucky PSV ook altijd...zo goed spelen jullie nu ook weer niet.quote:
Nee, we hebben onterecht gewonnen. Maar dat heeft iedereen wel eens.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Lucky PSV ook altijd...zo goed spelen jullie nu ook weer niet.
onterecht winnen bestaat niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, we hebben onterecht gewonnen. Maar dat heeft iedereen wel eens.
Kom op, psv ging na de 1-0 alleen maar tijd rekken.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Zo vaak winnen we ook weer niet met 1-0 hoor. We hadden gewoon meteen die 2-0 moeten maken vlak erna. Kampioen wordt je als je deze wedstrijden ook wint.... groet
Er zijn genoeg wedstrijden van psv geweest die gewoon goed waren. Ik zou eens naar je eigen team gaan kijken. Die prutser van een Dost die 3 dikke kansen kreeg. Toivonen had er minimaal 2 van gemaaktquote:Op zondag 14 februari 2010 17:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kom op, psv ging na de 1-0 alleen maar tijd rekken.
Of heb je naar een leuk psv zitten te kijken?
Ja dat is individuele klasse, psv bakte er weinig van. En dan ook nog zo uitbundig gaan juichen omdat je tegen Heracles gescoord hebben..kom op he...en daarna ook nog lekker gaan tijdrekkenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:19 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg wedstrijden van psv geweest die gewoon goed waren. Ik zou eens naar je eigen team gaan kijken. Die prutser van een Dost die 3 dikke kansen kreeg. Toivonen had er minimaal 2 van gemaakt
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Zeg maar wat je wilt we staan gewoon bovenaan.... en jullie trekken nooit tijd als jullie 1-0 voorstaan.... jullie gaan dan vol in de aanval..jullie staan 5e dus laat ons blij zijn
het zou vreemder geweest zijn als ze met 1-0 voor een verdediger voor een aanvaller wisselen, dus tja....quote:Op zondag 14 februari 2010 17:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja dat is individuele klasse, psv bakte er weinig van. En dan ook nog zo uitbundig gaan juichen omdat je tegen Heracles gescoord hebben..kom op he...en daarna ook nog lekker gaan tijdrekkenhoe sneu..
Dat gebeurde nog net nietquote:Op zondag 14 februari 2010 17:38 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
het zou vreemder geweest zijn als ze met 1-0 voor een verdediger voor een aanvaller wisselen, dus tja....
ik proef hier een vleugje frustratie
hahaha, nou gefeliciteerd dan met de eh..... 0 puntenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat gebeurde nog net niet![]()
Nee frustratie nee, ik heb een goed en leuk Heracles gezien. Beste pot voetbal van Heracles dit seizoen
Wat wil je dan horen? Heracles is helemaal weggetikt door PSV en heeft geen enkele kans gehad?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:42 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hahaha, nou gefeliciteerd dan met de eh..... 0 punten![]()
Ik hoor hier een kleine Louis van Gaal spreken
Nou ze zaten de bal rond te spelen als bij een handbal wedstrijdquote:Op zondag 14 februari 2010 21:35 schreef Zapper het volgende:
Heracles had absoluut meer verdiend gezien de (enorme) kansen die ze kregen, maar je moet ze wel maken. Met een echte spits voorin was dat ook wel gebeurd, maar wij hebben daar dan Dost staan... Overigens werd er geen tijd gerekt Marko, het waren echt overtredingen/botsingen waardoor het spel stil lag, was vanaf jouw kant niet te zien.
Uiteraardquote:Op zondag 14 februari 2010 21:45 schreef Zapper het volgende:
Een bal rond spelen vind ik meer de bal in de ploeg houden, maar PSV wist ook wel dondersgoed dat ze een gelukkige overwinning aan het behalen waren. Dat zag je goed aan de reacties bij de spelers. Mooi compliment toch?
Nuh-uh, het was gewoon na de eerste 15 minuten niet veel soeps..quote:Op maandag 15 februari 2010 02:23 schreef DeParo het volgende:
Hoe de laatste 15 minuten opeens een visie over een wedstrijd kunnen veranderen. De rest van de wedstrijd was PSV over het algemeen veruit de betere ploeg, PSV hoefde niet, en dat is de kracht. Een terechte overwinning daarom voor PSV, je moet verder kijken dan de 75e minuut, en dat is dus terug. Maar goed dat zullen de meeste mensen wel niet snappen.
nee bij PSV kon je duidelijk zien dat zij betere spelers hadden, en ook een duidelijke strategie, maar dat konquote:Op maandag 15 februari 2010 02:23 schreef DeParo het volgende:
Hoe de laatste 15 minuten opeens een visie over een wedstrijd kunnen veranderen. De rest van de wedstrijd was PSV over het algemeen veruit de betere ploeg, PSV hoefde niet, en dat is de kracht. Een terechte overwinning daarom voor PSV, je moet verder kijken dan de 75e minuut, en dat is dus terug. Maar goed dat zullen de meeste mensen wel niet snappen.
Het veld lag en ligt er altijd prachtig bij. Jij doelt waarschijnlijk op de mat in Groningen?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Zouden jullie trouwens niet zelf liever een gewone grasmat hebben ? Want het veld van jullie lag er echt waardeloos bij
Was je in het stadion of keek je op tv?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Zouden jullie trouwens niet zelf liever een gewone grasmat hebben ? Want het veld van jullie lag er echt waardeloos bij
Hij zat thuis voor de buis dus:quote:Op maandag 15 februari 2010 10:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Was je in het stadion of keek je op tv?
Op tv ziet het er inderdaad niet uit, met van die rare banen erin enzo, maar daar zie je in het stadion niks van
Want Dost is geen goede spits? 10 doelpunten voor een spits vind ik niet verkeerd....quote:Op zondag 14 februari 2010 21:35 schreef Zapper het volgende:
.....Met een echte spits voorin was dat ook wel gebeurd, maar wij hebben daar dan Dost staan...
denk dat de 17 andere velden er ietsje slechter bij lagen dan de onze, enig nadeel met dit weer is, rubber wordt dan spekglad. maar goed, dat kan eenzelfde nostalgie worden als een polletje gras, of een plas water dat de bal afremtquote:Op maandag 15 februari 2010 10:12 schreef Tallie1982 het volgende:
quote:Dost: 'Ik baalde behoorlijk toen ik spits werd'
Met tien doelpunten is Bas Dost dit seizoen clubtopscorer van Heracles Almelo. Bovendien is hij op de doelpuntenranglijst de hoogstgenoteerde speler met de Nederlandse nationaliteit. En dat voor iemand die eigenlijk helemaal geen spits wilde zijn.
'Vroeger speelde ik geregeld op het middenveld, maar bij FC Emmen vonden ze me ineens een echte spits', verhaalt Dost tegen Voetbal International. 'Daar baalde ik toen behoorlijk van. Altijd maar wachten op die ene bal… Achteraf denk ik dat het voor mij goed is dat ik voorin ben beland.'
Dost heeft zich naar eigen zeggen ontwikkeld tot een redelijk complete aanvaller. 'Ik ben goed als ik in de kaats word betrokken en een een-tweetje opzet. Daarnaast heb ik een neusje voor de goal. Aan de andere kant ben ik soms te lui en heb ik moeite met de omschakeling. Kijkend naar mijn lengte van 1 meter 96 kan het koppen nog een stuk beter.'
Dost is idolaat van Zlatan Ibrahimovic. 'Op het moment dat hij naar Ajax kwam, was ik verkocht. Gezien zijn lengte heeft hij een geweldige techniek. Ook Ruud van Nistelrooy en Klaas-Jan Huntelaar zijn topspitsen. Het lijkt mij fantastisch ooit in de Premier League te spelen. Maar voorlopig zit ik in Almelo prima. Mijn contract loopt nog twee jaar door.'
wat miep je nou? hij heeft er 10 gescoord, nog nooit gebeurd bij Heracles, beetje positiever mag wel hoorquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:26 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wat miep je nou? hij heeft er 10 gescoord, nog nooit gebeurd bij Heracles, beetje positiever mag wel hoor
Begin me toch af te vragen of jij wel verstand hebt van voetbal en of je uberhaupt wel Heracles fan bent....quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:32 schreef Zapper het volgende:
Ik vind het een zeer matige spits, zie hem liever z'n wedstrijden pakken in het tweede en invalbeurten maken
Misschien moet je je afvragen of ik juist wel verstand van voetbal heb, omdat ik Dost geen goede spits vind!quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:33 schreef AskBrad het volgende:
Begin me toch af te vragen of jij wel verstand hebt van voetbal en of je uberhaupt wel Heracles fan bent....
Heerkes heeft het uitstekend gedaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:45 schreef Zapper het volgende:
In welke gevallen ben ik nog meer extreem negatief geweest dan? Gert Heerkes, maar dat was volledig terecht dacht ik zo.
Niks lief zijn, commotie en discussie, dat is wat we willen!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Lief zijn![]()
Zaterdag naar Heerenveen
Kinderachtig hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef Zapper het volgende:
Verdiende overwinning, maar de wedstrijd had niet langer moeten duren. En ik moet natuurlijk toegeven dat Bas Dost vanavond erg sterk speelde, zeer knappe goal. Jammer dat 'ie slordiger met de kansen in de eerste helft omging.
Twee keer gewonnen van SC Heerenveen
Eensch.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:02 schreef Krogzar het volgende:
Goed resultaat... Ik vind Dost een goede spits, jong en wacht gewoon een goede toekomst (als hij heel blijft tenminste)
Als je wil zeiken bij Heracles, zeik dan op Douglas, die jongen zal wel fantastisch trainen, want 't was weer weinig soeps, zover ik het gezien heb vandaag. Wat een bagger speler is dat. Meestal een eindstation van een aanval, maar dan niet in een dreigende zin
Dat waren twee enorme kansen, waarbij je kon zien dat hij nog veel moet lerenquote:
Maar dan de goals wel graag aan mijn kant van het stadionquote:
Volgens mij is 80% van alle doelpunten in het stadion aan de kant van mij gevallenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:22 schreef Zapper het volgende:
[..]
Maar dan de goals wel graag aan mijn kant van het stadion
Hij is dan ook nog een jonge spits he. die mag fouten makenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:06 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat waren twee enorme kansen, waarbij je kon zien dat hij nog veel moet leren
In het tweede wel jaquote:Op maandag 1 maart 2010 11:12 schreef AskBrad het volgende:
Hij is dan ook nog een jonge spits he. die mag fouten maken.
Ik zit op Rquote:
Want dan kun je beter filmen?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik sta / zit altijd boven aan in J![]()
Ik zit niet op me vaste plek![]()
Dus altijd plaats
Ooh nee dat is het hem niet, anders gaan mensen achter me zeuren dat ik moet zittenquote:Op maandag 1 maart 2010 11:35 schreef Zapper het volgende:
[..]
In het tweede wel ja
[..]
Ik zit op R![]()
[..]
Want dan kun je beter filmen?
Heracles wil hem terug halen. of meneertje pasveer zelf wil staat er niet bij.quote:
I lol'edquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:34 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Heracles wil hem terug halen. of meneertje pasveer zelf wil staat er niet bij.
De Telegraaf meldt dat Pasveer terug wordt gehaald, hij moet de concurrentie aan met Der Pieckequote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:34 schreef AskBrad het volgende:
Heracles wil hem terug halen. of meneertje pasveer zelf wil staat er niet bij.
En als meneertje Pa$veer niet wil, gaat ie niet! Als Piecke zijn contract wordt verlengd komt Pa$veer niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:56 schreef Zapper het volgende:
[..]
De Telegraaf meldt dat Pasveer terug wordt gehaald, hij moet de concurrentie aan met Der Piecke
Lekker wedstrijdje inderdaad. geen moment echt in gevaar geweest mijns inziens. Gelukkig is Heracles het niveau Willem 2 etc. ontgroeid. Daar zit echt geen voetbal in.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:22 schreef Zapper het volgende:
Toch wel een erg leuke wedstrijd gezien, jammer dat Heracles wat gemakzuchtig ging voetballen na de voorsprongen. Stoer van Verbeek dat 'ie Marko in de basis laat. Ten opzichte van grijze muis Fledderus toch een verrassende speler, je weet nooit of 'ie iets geniaals of oerdoms gaat doen.
Genoten van Everton, die gewoon een nieuw contract moet krijgen en diepe spits moet gaan spelen volgend seizoen. Maar wie gaat Dost kopen na vanavond?
Kunnen ze dus welquote:Op maandag 15 maart 2010 09:18 schreef Zapper het volgende:
Mjah, Heracles kan helaas geen voorsprong verdedigen, kunnen ze niet op spelen
Quansah en Marko in Elftal van de Week
Hehe inderdaad toch wel, al was het tegen dit NAC ook niet moeilijk. Jammer dat er weer flink werd ingekakt na de geweldige openingsfase, mooi ook dat Verbeel daar nogal boos over was. Zag 'm smijten met z'n drankquote:
voor het eerst sinds tijden ben ik het met je eens Zapperquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:50 schreef Zapper het volgende:
Tja, Der Piecke wilde niet inleveren, dan is dit een meer dan logische stap als je al een Pasveer onder contract hebt staan. Zonde is het natuurlijk absoluut, een gast als Piecke krijg je nooit terug, de beste doelverdediger die Heracles ooit had lijkt me en een uitstraling van een held.
Overigens werd het verschil tijdens Heracles Almelo - Go Ahead Eagles wel gemaakt door de keepers, niet in het voordeel van Piecke.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:08 schreef AskBrad het volgende:
voor het eerst sinds tijden ben ik het met je eens Zapper.
Het moet niet gekker worden, ben het weer met je eens!quote:Op maandag 29 maart 2010 08:37 schreef Zapper het volgende:
Hoevaak heeft Quansah nu al een beslissende blunder gemaakt op deze wijze? Vind 't echt beschamend hoor, fouten die op amateurniveau nog niet kunnenKostbare missers van Dost in de eerste 4 minuten... Duur puntenverlies
Ik wilde nog "Dost prutser" toevoegenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:46 schreef AskBrad het volgende:
Het moet niet gekker worden, ben het weer met je eens!
Quansah doet veel goed, maar ook veel te veel fout.
ook nog een club ? Spanje is wel relax, tis er over het algemeen nog heerlijk weer tijdens de voorrondes van de Europaleague. !!quote:
Ach, af en toe hardop dromen mag bestquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
geen voorkeurhet zijn allemaal topclubs wat je treft. Heracles vliegt er dan toch keihard uit.
Maar inderdaad, het oosten lijkt me helemaal niks. maar goed, zover zijn we nog niet.
Laat heracles maar eerst winnen van nec as weekend.
Al moet ik uit naar Fc. Bospurus! het maakt mij niets uit. Als we Europa maar in kunnenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:07 schreef DutchieBre het volgende:
Ik hoop oprecht dat jullie de playoffs zullen winnen. Jullie spelen goed voetbal, verzorgd en verdienen het gewoon eens om Europees te gaan (na zo'n goed seizoen). Wij hebben er vorig jaarr ook wat leuke tripjes aan overgehouden. Hoewel je kansloos met 6-1 verliest van Vilarreal, was het toch een fantastische ervaring.
Stel je mag hardop dromen, waar zou jullie voorkeur Europees naar uitgaan ?
Dat is het voordeel van Nederlands voetbal. Iedereen heeft in principe een kans .. Zelfs de "top" clubs zijn geen topclubs meer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
het is voor mij nog een beetje onwerkelijk. Kan me nog een seizoen herinneren dat we onderin de eerste divise eindigden. En nu doen we nog mee voor europees voetbal. Met een 17e begroting.
quote:
quote:Heracles-spits Dost heeft clubs voor het uitkiezen
Heracles Almelo is dit seizoen wellicht de grootste verrassing in de Eredivisie. Exponent van de goed draaiende ploeg van Gertjan Verbeek is Bas Dost. De twintigjarige aanvaller scoorde al twaalf keer en is daarnaast een prima aanspeelpunt en beheerst het kaatsen zoals het een goede spits betaamt.
'De belangstelling voor Bas is groot en daar zitten een topclub, een interessante buitenlandse club en clubs uit het linkerrijtje van de Eredivisie bij', vertelt Henk Nienhuis, zaakwaarnemer van Dost aan Voetbal International. 'Binnenkort gaan we met de geïnteresseerde clubs om de tafel. Het bevalt Bas uitstekend bij Heracles en ik sluit niet uit dat hij blijft, maar er kan de komende weken best iets voorbij komen dat te interessant is om te weigeren.'
Hoewel het kamp-Dost er verder geen mededelingen over doet, zou Ajax de geinteresseerde Nederlandse topclub zijn. In Amsterdam is nog geen zekerheid over het aanblijven van Marko Pantelic. Mocht de Serviër vertrekken, dan zou Bast Dost zijn opvolger kunnen zijn.
'Ik ga er honderd procent van uit dat Bas bij Heracles blijft', reageert Heracles-voorzitter Jan Smit. 'Wij hebben als club ook geleerd. Bas is de meest trefzekere Nederlander op de topscorerslijst en international van Jong Oranje. Een speler van een dergelijk kaliber moet je rechtstreeks naar het buitenland verkopen en niet naar een andere Nederlandse club.'
Dost heeft een contract tot medio 2011 in Almelo. De club heeft daarnaast een optie voor nog een jaargang. De aanvaller kwam in 2008 voor driehonderdduizend euro over van FC Emmen. Na een seizoen wennen is Dost onder Verbeek tot volle wasdom gekomen.
Hoezo? Dost is toch een wereldspits?quote:
Of is het veld donders slecht daar in het noorden ofzoquote:Op zondag 4 april 2010 21:58 schreef pberends het volgende:
Heeft FC Groningen nu al een grasmat bij Heracles besteld?
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:31 schreef AskBrad het volgende:
Everton neemt revanche op vorige week en Basje Dost snoert alle sneue supporters de mond!
Everton heeft zijn revanche gehad, en mijn held ook weer gescoord gelukkig. Kan echt niet begrijpen dat je Dost uit gaat fluiten wanneer hij het wat minder doet, hij is een van de revelaties van dit seizoen en als ik me niet vergis is hij clubtopscorer...quote:Op woensdag 14 april 2010 09:31 schreef AskBrad het volgende:
Everton neemt revanche op vorige week en Basje Dost snoert alle sneue supporters de mond!
Ja ik heb hem ook gekregen.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:48 schreef BartAlmelo het volgende:
Heeft iemand van jullie eigenlijk ook zo'n brief gehad van dat spelersfonds? Ik weet eigenlijk niet echt wat ik ermee aan moet...
Ik heb het ook nog niet gedaan, maar zit er serieus aan te denken. Je krijg ook korting bij restaurants enzo he, ik dacht 20 of 25 procent op alles. Dan heb je het geld er wel snel uit...quote:Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja ik heb hem ook gekregen.
Maar ik doe het niet. Ik vind dat de aangesloten winkels nou niet echt denderend zijn. (En ik weet dat je het voor de club moet doen blablabla)
Maar ik betaal al genoeg aan de seizoenskaarten en uitduels![]()
Voor meer info kijk op http://www.spelersfonds-heracles.nl/
Ik doe het ZEKER niet. enige die er beter van worden zijn 123 business.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:48 schreef BartAlmelo het volgende:
Heeft iemand van jullie eigenlijk ook zo'n brief gehad van dat spelersfonds? Ik weet eigenlijk niet echt wat ik ermee aan moet...
Het geld gaat toch naar Heracles?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Ik doe het ZEKER niet. enige die er beter van worden zijn 123 business.
je betaald 15 euro per jaar voor lidmaatschap, dat gaat naar 1-2-3 business. de rest ( 25 50 of 100 euro) gaat naar het spelersfonds, ook dit is jaarlijks. hiervan gaat 8% terug in de pot van het spelersfonds waar leuke dingen voor gedaan worden. Hetzelfde geldt voor het verkopen van een speler met winst.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:26 schreef BartAlmelo het volgende:
[..]
Het geld gaat toch naar Heracles?
oké... bedankt iig. Ik ga me er nog even in verdiepen. Ik wil nog wel eens met vrienden uit eten gaan bij dat griekse restaurant Kreta, en ik geloof dat ik daar dan ook korting op kreeg. Maar als ik vragen mag, wat moet ik me voorstellen bij die leuke dingen die met die 8% gedaan worden dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:33 schreef AskBrad het volgende:
[..]
je betaald 15 euro per jaar voor lidmaatschap, dat gaat naar 1-2-3 business. de rest ( 25 50 of 100 euro) gaat naar het spelersfonds, ook dit is jaarlijks. hiervan gaat 8% terug in de pot van het spelersfonds waar leuke dingen voor gedaan worden. Hetzelfde geldt voor het verkopen van een speler met winst.
Geld krijg je nooit terug (wat de eerste opzet was).
Uitjes geloof ik, of een loterij ofzo. Tijdens de supporters avond laatst kwam het aan bod. Toen ik begreep dat er geen echt financieel voordeel in zat (keiharde pegels dus) dwaalden mijn gedachten wat af hahaha.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:38 schreef BartAlmelo het volgende:
[..]
oké... bedankt iig. Ik ga me er nog even in verdiepen. Ik wil nog wel eens met vrienden uit eten gaan bij dat griekse restaurant Kreta, en ik geloof dat ik daar dan ook korting op kreeg. Maar als ik vragen mag, wat moet ik me voorstellen bij die leuke dingen die met die 8% gedaan worden dan?
Everton is clubtopscorer aller tijden in de Eredivisie. Geloof dat dit seizoen hij en Dost beiden 14 keer gescoord hebben?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:32 schreef BartAlmelo het volgende:
en als ik me niet vergis is hij clubtopscorer...
Voor dinsdag stond hij op 11, +2 = 13 dit seizoen...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:29 schreef Zapper het volgende:
[..]
Everton is clubtopscorer aller tijden in de Eredivisie. Geloof dat dit seizoen hij en Dost beiden 14 keer gescoord hebben?
Volgens mij staat Everton nou pas op 11quote:Op donderdag 15 april 2010 11:33 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Voor dinsdag stond hij op 11, +2 = 13 dit seizoen...
Nee, Dost heeft 14 maal gescoort vor Heracles en Everton heeft 13 keer gescoort voor Heracles.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:35 schreef BartAlmelo het volgende:
[..]
Volgens mij staat Everton nou pas op 11
Ik vrees dat ajax gaat winnen met 2-1 ofzo niptquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:33 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nee, Dost heeft 14 maal gescoort vor Heracles en Everton heeft 13 keer gescoort voor Heracles.
Wat verwachten jullie trouwens van zondag?? Ik denk wel dat Ajax meer moeite met Heracles gaat hebben dan met willem2.
laten we eerst maar kijken wat er vanmiddag gebeurd...quote:Op zondag 18 april 2010 10:20 schreef Moody het volgende:
Als jullie punten pakken tegen Ajax is Twente waarschijnlijk kampioen. Wat hebben jullie liever?
Geen sympathie voor Twente dus mochten ze kampioen worden? Dat vroeg ik me dus af....quote:Op zondag 18 april 2010 10:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
laten we eerst maar kijken wat er vanmiddag gebeurd...
Ik heb toch maar zo'n kaartje genomen... Je kan er namelijk wel keiharde pegels mee verdienen. Je kan je verdiende spaartegoed gewoon terug laten storten op je rekening. (zie: http://www.spelersfonds-heracles.nl/)quote:Op woensdag 14 april 2010 17:43 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Uitjes geloof ik, of een loterij ofzo. Tijdens de supporters avond laatst kwam het aan bod. Toen ik begreep dat er geen echt financieel voordeel in zat (keiharde pegels dus) dwaalden mijn gedachten wat af hahaha.
Doe je niks aan, dat is het lot van een betrekkelijk kleine "provincieclub". Er zijn zoveel stapjes hogerop te bedenken dat het heel erg lastig is om je goede spelers/trainers te behouden.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Daar gaat Verbeek, Dost en Piecke
De 3 beste mensen weg
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:08 schreef mindyourstep het volgende:
Wat kan hij nogmeer bereiken bij Heracles dan ?
Dit is echt een super prestatie.
Gelijk dat ie weggaat.
Ga lekker naar je twente topics ofzo. aju!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:21 schreef mindyourstep het volgende:
Alle paupers die denken dat dit structureel is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm Back Again!
Pieckenhagen is het probleem niet zo denk ik, prima keeper hoor, maar Pasveer komt weer terug van Eagles. Daar heeft hij het meer dan behoorlijk gedaan, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:01 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik denk dat dit de nekslag is voor het huidige Heracles. Jullie hebben een prachtig seizoen gedraaid, zeer veel respect daarvoor! Maar met het weggaan van Gertjan Verbeek en Pieckenhagen zal het lastig worden om volgend jaar in het linkerrijtje te eindigen. Daar moet je, helaas, reëel in zijn.
Dat neemt niet weg dat dit voor jullie een topjaar was, en dat mag ook gezegd worden!!
Zo, echt bedankt voor je reactie! Dit geeft volgens mij een super weerspiegeling van je IQ!quote:Op donderdag 22 april 2010 17:24 schreef Aloulou het volgende:
net goed dat verbeek (en dost) vertrekken. kan dit omhoog gevallen provincieclubje weer tegen degradatie gaan vechten. ik kijk ernaar uit
Helemaal mee eens, dit clubje heeft geen enkele bestaansrecht.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:24 schreef Aloulou het volgende:
net goed dat verbeek (en dost) vertrekken. kan dit omhoog gevallen provincieclubje weer tegen degradatie gaan vechten. ik kijk ernaar uit
en jij bepaalt dat?quote:Op donderdag 22 april 2010 18:28 schreef DRidder het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dit clubje heeft geen enkele bestaansrecht.
Noem jij me nou Hollandsche kaas ? :-Dquote:Op donderdag 22 april 2010 23:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jong Heracles trouwens kampioen geworden![]()
En dutchbrie ik kan niet meer dan je bericht beamen
Zonder de iquote:Op donderdag 22 april 2010 23:09 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Noem jij me nou Hollandsche kaas ? :-D
Wel een leuke touch, heb namelijk in Frankrijk gewoond vroeger
dan was het DutchieLaVacheQuiRitquote:Op donderdag 22 april 2010 23:09 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Noem jij me nou Hollandsche kaas ? :-D
Wel een leuke touch, heb namelijk in Frankrijk gewoond vroeger
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:11 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dan was het DutchieLaVacheQuiRit
Ik denk dat tie er mee stoptquote:Op donderdag 22 april 2010 23:13 schreef DutchieBre het volgende:
[..].. Dat wil ik nou net niet als een compliment opvatten, haha ..
Ff Ontopic, waar gaat Pieckenhagen heen ?
Maak die rooien maar eerst afquote:Op donderdag 22 april 2010 23:17 schreef DutchieBre het volgende:
ok .. Zonde !! Dat brengt mij op een idee, ik stop er ook mee voor vanavond..
Succes in de playoffs kerels ! We zullen jullie pakken !!
wattan? smeerkaas =quote:Op donderdag 22 april 2010 23:13 schreef DutchieBre het volgende:
[..].. Dat wil ik nou net niet als een compliment opvatten, haha ..
Ff Ontopic, waar gaat Pieckenhagen heen ?
Zeg nooit nooit! De kans is natuurlijk klein (al heeft NAC meer kans) maar het kan altijd gebeuren!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:05 schreef DutchieBre het volgende:
Realistisch moet je blijven, voor het kampioenschap zullen jullie nooit strijden, dat zullen wij ook nooit, maar een club zijn waar de de andere (sub)toppers echt rekening mee moeten houden is iets waar je trots op mag zijn.
Toch vallen ze me mee, vind ze al tijden goed spelen onder Advocaat. Dat bewijst wel dat er met de juiste trainer best voetbal inzit, kampioen wordt je ook niet met 11 spelers maar met minimaal 22. Dat AZ dit jaar geen kampioen zou worden was wel duidelijk, maar ik vind dat ze zich behoorlijk herpakt hebben in de 2e seizoenshelft.quote:Leuk voor Twente hoor dat ze nu een keer voor het kampioensschap mogen spelen, maar ik ben bang dat ook dit een ééndagsvlieg zal zijn, net als ik al over AZ voorspelde. Deze jongens leven er zo naar toe om 1 keer kampioen te worden en dan is al het kruit verschoten.
Mee eensquote:Geef mkij maar een stabiele middenmoter die om de zoveel jaar lekker Europees haalt(dan kunnen we sparen voor de tripjes
)
Hier moet ik natuurlijk even op reagerenquote:Op donderdag 22 april 2010 23:05 schreef DutchieBre het volgende:
Leuk voor Twente hoor dat ze nu een keer voor het kampioensschap mogen spelen, maar ik ben bang dat ook dit een ééndagsvlieg zal zijn, net als ik al over AZ voorspelde. Deze jongens leven er zo naar toe om 1 keer kampioen te worden en dan is al het kruit verschoten.
stabieler?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Hier moet ik natuurlijk even op reageren
Twente heeft volgend jaar dezelfde begroting als PSV en een stadion met 33.000 plaatsen dat nu al zo goed als uitverkocht is. Het is nog geen topclub, maar de voorwaarden zijn er om stabieler te worden dan AZ.
Gelukkig klopt dat, dat Twente hetzelfde kaliber is als Twente.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
stabieler?
Ze begonnen het seizoen slecht, maar volgens mij staan ze weer keurig op een vierde plaats momenteel. Twente is van hetzelfde kaliber als Twente. Twente draait ook al heel lang mee bovenin.
Lezen is moeilijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
stabieler?
Ze begonnen het seizoen slecht, maar volgens mij staan ze weer keurig op een vierde plaats momenteel. Twente is van hetzelfde kaliber als Twente. Twente draait ook al heel lang mee bovenin.
whehequote:Op maandag 3 mei 2010 17:02 schreef Zapper het volgende:
Jammer dat er niet even aandacht is besteed aan het kampioenschap van de beloften. Leuk ook de reacties van het publiek op de voorsprong van FC Twente. En dan de reacties dáár weer op
quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:59 schreef Zapper het volgende:
Vink mag dus alsnog fluiten en dat gebeurt dan uitgerekend bij een wedstrijd van Heracles
Voor de wedstrijd is er toch omgeroepen dat Jong Heracles kampioen is geworden en dat ze nog 1 wedstrijd moesten en dat ze iedereen uitnodigden om daarnaar te komen kijken? Ofzo?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:02 schreef Zapper het volgende:
Jammer dat er niet even aandacht is besteed aan het kampioenschap van de beloften. Leuk ook de reacties van het publiek op de voorsprong van FC Twente. En dan de reacties dáár weer op
Inderdaad...en afgelopen maandag is de huldiging geweestquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd is er toch omgeroepen dat Jong Heracles kampioen is geworden en dat ze nog 1 wedstrijd moesten en dat ze iedereen uitnodigden om daarnaar te komen kijken? Ofzo?
En dat moet zeker kunnen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad, ach thuis moeten gewoon winnen van roda punt uit
Want Utrecht heeft al zo vaak van Heracles gewonnen dit seizoenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:13 schreef MaskOfSanity het volgende:
Boeracles speelt goed mogelijk tegen FCU en zal weggespeeld worden. Geen Europees dus, maar een goed seizoen.
Nog bedankt voor de 4 punten he.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:13 schreef MaskOfSanity het volgende:
Boeracles speelt goed mogelijk tegen FCU en zal weggespeeld worden. Geen Europees dus, maar een goed seizoen.
Dan was ik kennelijk te laatquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:39 schreef Merel1808 het volgende:
Voor de wedstrijd is er toch omgeroepen dat Jong Heracles kampioen is geworden en dat ze nog 1 wedstrijd moesten en dat ze iedereen uitnodigden om daarnaar te komen kijken? Ofzo?
Prediction. You fail.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:13 schreef MaskOfSanity het volgende:
Dat doet er volgende week helemaal niet toe. FCU zal vrij eenvoudig van Heracles winnen. Mocht Heracles het al redden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Want Utrecht heeft al zo vaak van Heracles gewonnen dit seizoen
Ik scheit al in mn broek van angstquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:59 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Dat doet er volgende week helemaal niet toe. FCU zal vrij eenvoudig van Heracles winnen. Mocht Heracles het al redden.
Veilig achter de pc, kijkend naar een stream kan jou vast weinig gebeuren.quote:
Ik hoop tquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:09 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Veilig achter de pc, kijkend naar een stream kan jou vast weinig gebeuren.
Heuj, je buurjongetje riep, je had je schepje in de zandbak laten liggen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:09 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Veilig achter de pc, kijkend naar een stream kan jou vast weinig gebeuren.
Ik weet dat jullie in Almelo een dom en achtergesteld boerenvolk zijn, maar om nou nog steeds 1992-'grappen' te maken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:39 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Heuj, je buurjongetje riep, je had je schepje in de zandbak laten liggen!
Tjonge jonge wat een frustratie, doet pijn he, 7e worden met 3 punten achter op de nummer 6, Heracles, club met de 16e begroting van de eredivisiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:56 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie in Almelo een dom en achtergesteld boerenvolk zijn, maar om nou nog steeds 1992-'grappen' te maken.
Eigenlijk geen frustratie. Ik vind ook dat Heracles het prima heeft gedaan dit jaar en verder spiegel ik mij daar niet aan. Heracles zal natuurlijk weer wegzakken en FCU zal alleen maar groeien de komende jaren. Heracles is in principe geen serieuze concurrent de komende jaren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:02 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Tjonge jonge wat een frustratie, doet pijn he, 7e worden met 3 punten achter op de nummer 6, Heracles, club met de 16e begroting van de eredivisie
Over 1992 grappen gesproken, Ik zal maar geen quote lijst maken van de laatste posts die jij op dit forum gedaan hebt......
anyway, hoogmoed komt voor de val en tot in Almelo. Hoewel ik betwijfel of jij er dan bij bent.
en nu hup hup, oogjes dicht en snaveltje toe.
Terechte klacht . FC Utrecht heeft afgelopen jaren Europees laten zien dat zij er wel thuis horen. Flitsende aanvallen, prachtige overwinningen, het schijnt dat men er in Manchester nu nog over spreekt. utrekt, you know !! Rooney zou zelfs getwijfeld hebben toen ie een grote stap ging maken, werd het Manchester of toch maar Utrecht ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:18 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Eigenlijk geen frustratie. Ik vind ook dat Heracles het prima heeft gedaan dit jaar en verder spiegel ik mij daar niet aan. Heracles zal natuurlijk weer wegzakken en FCU zal alleen maar groeien de komende jaren. Heracles is in principe geen serieuze concurrent de komende jaren.
Misschien denk jij dat Heracles zal winnen en ik zie FCU winnen. Het zou ook een behoorlijke afgang voor het Nederlandse voetbal zijn als je Heracles en haar fans Europa instuurt.
Maar laten we eerst een zorgen dat we van Groningen en Roda winnen.
Op voetbalgebied zal FCU volgend jaar slechts een stuk beter zijn dan Heracles, maar het gaat vooral ook om de uitstraling naar Europa. FCU zal overal beduidend meer fans mee naar toenemen dan Heracles en Galgenwaard maakt natuurlijk meer indruk dan het kleine Polman stadion met kunstgras.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:22 schreef DutchieBre het volgende:
Pleurt op kerel, jullie hebben net zoveel in Europa te zoeken als iedere andere Nederlandse club, vrijwel niets. Dus vergal het Heracles feestje nu niet met je grootpraterij. Utrecht stelt niets voor en zal dat ook de komende jaren niet doen.
Zoals Heracles dit jaar een stuk slechter zou zijn met die lage begroting in tegenstelling tot Utrecht. Oownee, toch hoger geeindigd, dus je logica is nergens op gebasseerd. Utrecht zal zeker wat uitstralen Europees gezien, hopelijk weer tegen de Polen ofzo, kan heel Europa genieten van de prachtige supporters die Utrecht voortbrengt ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Op voetbalgebied zal FCU volgend jaar slechts een stuk beter zijn dan Heracles, maar het gaat vooral ook om de uitstraling naar Europa. FCU zal overal beduidend meer fans mee naar toenemen dan Heracles en Galgenwaard maakt natuurlijk meer indruk dan het kleine Polman stadion met kunstgras.
Maar dat heb jij allemaal nog niet begrepen als Brabantse clown.
Die logica is gebaseerd op een lijn die je doortrekt. In Utrecht kan gewoon weer geinvesteerd worden - en is al geinvesteerd - en daar komt bij dat de nieuwe trainer van Heracles het nooit zo goed zal doen als Verbeek. Bosz voegt sowieso nooit iets toe bij een club. Om over de leegloop nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:57 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Zoals Heracles dit jaar een stuk slechter zou zijn met die lage begroting in tegenstelling tot Utrecht. Oownee, toch hoger geeindigd, dus je logica is nergens op gebasseerd. Utrecht zal zeker wat uitstralen Europees gezien, hopelijk weer tegen de Polen ofzo, kan heel Europa genieten van de prachtige supporters die Utrecht voortbrengt ?
Je bekijkt alles door een FC Utrecht bril, leuk voor je als Utrecht supporter hoor, maar je maakt jezelf hier compleet belachelijk. Galgenwaard maakt meer indruk ? Naast de gemiddelde Oost Blok stadions is de Galgenwaard toch echt 1 van de meest afstotelijke stadions in Europa. Maarja, dat is natuurlijk weer door die Utrecht bril bekeken van je en dat siert je ook. Eigenlijk is dat het enige wat je tot nu toe siert, je laat duidelijk merken een Utrecht supporter te zijn. Relativeringsvermogen is helaas ver te zoeken.
Jou bericht is opnieuw een dikkequote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:40 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Die logica is gebaseerd op een lijn die je doortrekt. In Utrecht kan gewoon weer geinvesteerd worden - en is al geinvesteerd - en daar komt bij dat de nieuwe trainer van Heracles het nooit zo goed zal doen als Verbeek. Bosz voegt sowieso nooit iets toe bij een club. Om over de leegloop nog maar te zwijgen.
In Galgenwaard zitten gewoon dik 20000+ mensen als er Europees gespeeld zal worden en iedereen die een beetje thuis is in de materie weet wat er voor een sfeer hangt op dat soort avonden in Utrecht. Daar steekt het Polman stadion wel erg schraal bij af.
Jouw mening over De Galgenwaard wordt eigenlijk door weinig mensen gedeeld en waarom denk je dat topclubs hier niet graag komen en ook vrij weinig winnen? Je hebt geen idee waar je het over hebt.
Waar baseer je dat op?quote:Bosz voegt sowieso nooit iets toe bij een club. Om over de leegloop nog maar te zwijgen.
Wat had je dan verwacht? Almelo is geen grote stad zoals Utrecht, en we hebben nog een topclub naast de deur.quote:In Galgenwaard zitten gewoon dik 20000+ mensen als er Europees gespeeld zal worden en iedereen die een beetje thuis is in de materie weet wat er voor een sfeer hangt op dat soort avonden in Utrecht. Daar steekt het Polman stadion wel erg schraal bij af. .
Nooit in Almelo geweest zeker?quote:Jouw mening over De Galgenwaard wordt eigenlijk door weinig mensen gedeeld en waarom denk je dat topclubs hier niet graag komen en ook vrij weinig winnen?
In Almelo is dat toevallig 1 jaar zo. Hier hebben grote clubs het structureel moeilijk. Laat staan als belangrijke spelers vertrekken en er relatief weinig geld is om te investeren.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jou bericht is opnieuw een dikke_! waard
[..]
Waar baseer je dat op?
[..]
Wat had je dan verwacht? Almelo is geen grote stad zoals Utrecht, en we hebben nog een topclub naast de deur.
[..]
Nooit in Almelo geweest zeker?
Tis wat he jongenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:59 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
In Almelo is dat toevallig 1 jaar zo. Hier hebben grote clubs het structureel moeilijk. Laat staan als belangrijke spelers vertrekken en er relatief weinig geld is om te investeren.
Het is wel verklaarbaar maar daarom niet minder troosteloos als je met zo'n boerenclubje Europa ingaat. Zeker qua uitstraling en fans.
Bosz heeft in het verleden ook genoeg gefaald (bij De Graafschap bijv.) en in R'dam lachen ze nog steeds om de open deuren die hij een paar jaar heetf ingetrapt. Totaal geen persoonlijkheid ook.
Maargoed, het is FCU-onwaardig om je verder met Heracles te vergelijken en ik wens je veel plezier in de middenmoot oid volgend jaar zonder Europees voetbal.
Structureel hebben jullie al vele jaren op rij van een enorme betekenis gespeeld op de Europese en Nederlandse velden ..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:59 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
In Almelo is dat toevallig 1 jaar zo. Hier hebben grote clubs het structureel moeilijk. Laat staan als belangrijke spelers vertrekken en er relatief weinig geld is om te investeren.
Het is wel verklaarbaar maar daarom niet minder troosteloos als je met zo'n boerenclubje Europa ingaat. Zeker qua uitstraling en fans.
Bosz heeft in het verleden ook genoeg gefaald (bij De Graafschap bijv.) en in R'dam lachen ze nog steeds om de open deuren die hij een paar jaar heetf ingetrapt. Totaal geen persoonlijkheid ook.
Maargoed, het is FCU-onwaardig om je verder met Heracles te vergelijken en ik wens je veel plezier in de middenmoot oid volgend jaar zonder Europees voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |