Ik heb geen vriendinquote:Op maandag 21 december 2009 23:39 schreef Incolumis het volgende:
ja 't is toch godverdomme niet normaal meer he. je doet dat je vriendin toch ook niet aan?
"je was 2 secs sneller klaar dan de vorige keer!"
Ik hoop het ook niet, en haal die rooien uit Enschede maar snel inquote:Op maandag 21 december 2009 23:42 schreef Koenani het volgende:
Heel veel respect voor Heracles
Hopelijk krijgen onze mannen (PSV) geen problemen meer van jullie
ga er maar van uit van welquote:Op maandag 21 december 2009 23:42 schreef Koenani het volgende:
Heel veel respect voor Heracles
Hopelijk krijgen onze mannen (PSV) geen problemen meer van jullie
Die gaan verliezen van Utrechtquote:Op maandag 21 december 2009 23:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet, en haal die rooien uit Enschede maar snel in
Uiteraard, niks is toch mooier dan met 500 naar een eredivisieclub komen en nog is winnequote:Op dinsdag 22 december 2009 00:21 schreef Downstar het volgende:
verdiende overwinning van Go ahead eagles, zaten veel dichter op de bal en hadden veel meer druk.
denk dat Heracles er een beetje te makkelijk over heeft gedacht.
sfeer in t stadion als GAE supp was toch wel mooi!
idd , al zat ik zelf niet tussen de 500 manquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uiteraard, niks is toch mooier dan met 500 naar een eredivisieclub komen en nog is winne?
ga eieren bakken!quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:31 schreef Silver_Shark het volgende:
helemaal niks in almelo![]()
groetjes uit deventer
Pasveer heeft ook een aantal uittrappen flink verknoeid, hij schopte ze zo over de zijlijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:01 schreef Zapper het volgende:
Terechte overwinning voor de mannen uit Deventer, hebben simpelweg geen fout gemaakt waar Heracles dat wel veelvuldig deed. Wellicht is het duel ook wel gewonnen bij de doelmannen, aan de kant van Heracles een doelman die 5 keer een uittrap verkloot en aan de overzijde een doelman die zijn ploeg wel op de been hield. Pasveer heeft me gisteravond nog meer overtuigd van zijn meerwaarde, terughalen die jongen.
Dan Vak Q. Ik mag hopen dat er nu dan eindelijk eens iets gebeurt. Ontruim dat vak vol debielen gewoon, godverdomme een door Heracles betaalde jongen bekogelen en toezingen, ik heb me kapot geschaamd. Zo'n flesje J. kan gruwelijk hard aankomen. Daarna maar gehoopt dat Pasveer de nul zou houden, en dat deed hij. K*nkervak!
Poeh hej!quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:31 schreef Silver_Shark het volgende:
helemaal niks in almelo![]()
groetjes uit deventer
Waar slaat dit opquote:Ter voorbereiding op de komende periode speelt Heracles Almelo morgenmiddag een oefenwedstrijd tegen AGOVV Apeldoorn. In verband met veiligheidsvoorschriften en het laat bekend zijn van deze wedstrijd (een oefenwedstrijd tegen eerder geplande Duitse ploegen kon niet doorgaan) is deze wedstrijd op last van de gemeente helaas niet voor publiek toegankelijk. Via onze site zullen wij direkt na afloop verslag uitbrengen van het resultaat.
Wat heb ik gemist met Fledderus en Hakola? :$quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:39 schreef Zapper het volgende:
Zaterdag zonder Maertens, Reekers, Fledderus en Hakola.
Heracles.nlquote:Willie Overtoom langer bij Heracles Almelo
Willie Overtoom heeft een nieuw contract getekend dat hem tot de zomer van 2013 aan Heracles Almelo verbindt. De oude verbintenis van de middenvelder zou komende zomer aflopen. Overtoom (23) maakte in de zomer van 2008 de overstap van Hollandia naar Heracles Almelo. Hij speelde inmiddels 45 duels voor Heracles Almelo waarin hij 9 keer doel trof. “Willie heeft zich de afgelopen tijd enorm goed ontwikkeld”, aldus directeur Nico-Jan Hoogma. “Hij kwam vorig jaar zo vanuit de hoofdklasse de Eredivisie binnen en speelt dit seizoen uitstekend op ons middenveld. We zijn erg tevreden dat hij nog drie jaar bij ons blijft.”
Douglas echter. Boh, die had eindelijk eens inzet!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:05 schreef Krogzar het volgende:
Wat een klote wedstrijd... Heracles speelde redelijk, tot de 0-1 Quansah speelde echt dramatisch
Dat vond ik nog niet zo zeer aan het wisselen van Everton te wijten. Meer omdat Fledderus er niet was. Vanaf de linkerkant werd zo weinig opgebouwd.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:22 schreef Zapper het volgende:
Speelde ook een slechte pot, lange Basje. Begreep weinig van de wissel van Everton, daarna werden het weer dramatische hoge ballen door het midden die nooit veroverd worden.
Nou het moet dan maar. Ben er niet zo blij over als jij maar als ie dan onder de lat komt laat hem dan alsjeblieft wat aan dat potenkapsel van em doen. Dat maakt hem denk ik de sukkel wat ik er van vind. Plus die kutkop van hem natuurlijk. En de verschrikkelijke onberekenbaarheid van em. En de bokken die ie heeft gemaakt. En de kritiek die hij op Heracles heeft gehad. En zijn eigendunk.quote:
Het bestuur maakt wel vaker van die personele bokken, zie Heerkes, maar (niet dat ik er mee eens ben) het heeft altijd wél goed uitgepakt, dat moet je ze wel nageven. Ook al is het voor de persoon in kwestie wel verrot natuurlijk, ben ik met je eens.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:36 schreef Zapper het volgende:
Je vergeet wellicht dat Remko vanaf minuut 1 door een deel van het publiek is behandeld als kneusje, zoiets geeft je als jonge keeper niet het nodige vertrouwen lijkt me. De uitspraken waar je naar verwijst zijn eerder terecht dan ze als janken te betitelen. Heracles heeft Remko verteld dat hij eerste keeper zou worden, na de eerste verhuurperiode. Vervolgens is zonder overleg of inlichtingen het contract van Piecke verlengd, dat noem ik asociaal en leugenarij. Onze huidige derde keeper heeft exact hetzelfde verhaal overigens.
En daar verschillen we van mening, ik vind Piecke nog steeds wel kwaliteiten genoeg hebben om nog minimaal 1 dan wel 2 jaar door te gaan. En als opvolger zie ik Pasveer liever gaan (veel liever) dan komen.quote:Ik neem Pasveer niets kwalijk, een enorm getalenteerde keeper waarin ik alle vertrouwen heb. In Piecke had ik dat voorafgaand aan het seizoen ook, maar je ziet overduidelijk dat het allemaal minder wordt bij hem. Richtend op de toekomst - waar Heracles momenteel erg druk mee bezig is - zou ik het dus begrijpelijk vinden als hij aan de kant zou worden geschoven ten faveure van Remko.
En dat heeft onze huidige 3e keeper aan zichzelf te danken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:36 schreef Zapper het volgende:
Onze huidige derde keeper heeft exact hetzelfde verhaal overigens.
Oke. Ik denk niet dat er een betere optie bestaat voor Heracles dan Pasveer. Als Piecke nog een jaartje doorgaat en Pasveer definitief vertrekt, dan zit je over een jaar met een probleem. Van Loo terughalen lijkt me ook geen optie. Of denk je dat Telgenkamp dan klaar is voor het grote werk?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef Vince22 het volgende:
En daar verschillen we van mening, ik vind Piecke nog steeds wel kwaliteiten genoeg hebben om nog minimaal 1 dan wel 2 jaar door te gaan. En als opvolger zie ik Pasveer liever gaan (veel liever) dan komen.
Maar is het niet raar dat ze die jongen ook hebben voorgespiegeld dat 'ie eerste keeper zou worden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:43 schreef AskBrad het volgende:
En dat heeft onze huidige 3e keeper aan zichzelf te danken.
gebrek aan inzet....
Ik ben van mening dat meneer Van Nieuwenhuizen gekocht is om (op den duur) 1e keeper te worden. dat hij het vanaf dag 1 niet waar maakt, is z'n eigen schuld, dat jongens als Telgenkamp (die overigens kwam met een duidelijke missie: 3e keeper samen met Kampjes) het wel waar maken en er wel voor gaan zegt iets over mentaliteit denk ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:18 schreef Zapper het volgende:
[..]
Oke. Ik denk niet dat er een betere optie bestaat voor Heracles dan Pasveer. Als Piecke nog een jaartje doorgaat en Pasveer definitief vertrekt, dan zit je over een jaar met een probleem. Van Loo terughalen lijkt me ook geen optie. Of denk je dat Telgenkamp dan klaar is voor het grote werk?
[..]
Maar is het niet raar dat ze die jongen ook hebben voorgespiegeld dat 'ie eerste keeper zou worden?
Als supporter kun je er alleen maar blij mee zijn.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:![]()
Soms heb je de scheids mee, en soms tegen
In dit geval wel, vorig jaar ADO - Heracles, toen een doelpunt van Schulmeister over de lijn ging en het geen doelpunt was.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:47 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Als supporter kun je er alleen maar blij mee zijn.
Nog zo'n figuurquote:Op zondag 7 februari 2010 00:43 schreef El_Bassie het volgende:
Stuur de bloemen maar naar Wiedemeijer.
Aan de andere kant niet meer zo actief?quote:Op zondag 7 februari 2010 00:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
In dit geval wel, vorig jaar ADO - Heracles, toen een doelpunt van Schulmeister over de lijn ging en het geen doelpunt was.
En vorig jaar Ajax - Heracles waar Heracles toen goed weg kwam...
Magoed...
Fijne avond zo
Lucky PSV ook altijd...zo goed spelen jullie nu ook weer niet.quote:
Nee, we hebben onterecht gewonnen. Maar dat heeft iedereen wel eens.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Lucky PSV ook altijd...zo goed spelen jullie nu ook weer niet.
onterecht winnen bestaat niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, we hebben onterecht gewonnen. Maar dat heeft iedereen wel eens.
Kom op, psv ging na de 1-0 alleen maar tijd rekken.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Zo vaak winnen we ook weer niet met 1-0 hoor. We hadden gewoon meteen die 2-0 moeten maken vlak erna. Kampioen wordt je als je deze wedstrijden ook wint.... groet
Er zijn genoeg wedstrijden van psv geweest die gewoon goed waren. Ik zou eens naar je eigen team gaan kijken. Die prutser van een Dost die 3 dikke kansen kreeg. Toivonen had er minimaal 2 van gemaaktquote:Op zondag 14 februari 2010 17:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kom op, psv ging na de 1-0 alleen maar tijd rekken.
Of heb je naar een leuk psv zitten te kijken?
Ja dat is individuele klasse, psv bakte er weinig van. En dan ook nog zo uitbundig gaan juichen omdat je tegen Heracles gescoord hebben..kom op he...en daarna ook nog lekker gaan tijdrekkenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:19 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg wedstrijden van psv geweest die gewoon goed waren. Ik zou eens naar je eigen team gaan kijken. Die prutser van een Dost die 3 dikke kansen kreeg. Toivonen had er minimaal 2 van gemaakt
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Zeg maar wat je wilt we staan gewoon bovenaan.... en jullie trekken nooit tijd als jullie 1-0 voorstaan.... jullie gaan dan vol in de aanval..jullie staan 5e dus laat ons blij zijn
het zou vreemder geweest zijn als ze met 1-0 voor een verdediger voor een aanvaller wisselen, dus tja....quote:Op zondag 14 februari 2010 17:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja dat is individuele klasse, psv bakte er weinig van. En dan ook nog zo uitbundig gaan juichen omdat je tegen Heracles gescoord hebben..kom op he...en daarna ook nog lekker gaan tijdrekkenhoe sneu..
Dat gebeurde nog net nietquote:Op zondag 14 februari 2010 17:38 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
het zou vreemder geweest zijn als ze met 1-0 voor een verdediger voor een aanvaller wisselen, dus tja....
ik proef hier een vleugje frustratie
hahaha, nou gefeliciteerd dan met de eh..... 0 puntenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat gebeurde nog net niet![]()
Nee frustratie nee, ik heb een goed en leuk Heracles gezien. Beste pot voetbal van Heracles dit seizoen
Wat wil je dan horen? Heracles is helemaal weggetikt door PSV en heeft geen enkele kans gehad?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:42 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hahaha, nou gefeliciteerd dan met de eh..... 0 punten![]()
Ik hoor hier een kleine Louis van Gaal spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |