abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75905065
Op 3 mei 1903 is Heracles opgericht en behoort daarmee tot een van de oudste voetbalverenigingen in Nederland. Het is een club met een rijke historie waarin het grote hoogtes maar ook diepe dalen heeft gekend.

Bekijk hier de historie van de club Bekijk mythe van de naamgever Verplaats je nog eens naar het oude stadion aan de Bornsestraat

Heracles is een echte familieclub, het is dan ook niet vreemd dat beide supportersverenigingen over eigen ruimtes in het stadion beschikken.

Supportersvereniging Hart voor Heracles Bianco Nero/ Almelo Tifosi

Officiele site: www.heracles.nl

Fansites: www.hafc-1903.nl, www.heracles-vakj.nl

Fotosites: www.cootjedesign.nl, www.heraclesfotosite.nl

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. http://wiki.fok.nl/index.php/Heracles_Almelo

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2009 23:33:15 ]
pi_75905360
kleaudsack!
pi_75905408
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:35 schreef Incolumis het volgende:
kleaudsack!
Wat heb ik nu weer gedaan
pi_75905450
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Wat heb ik nu weer gedaan
je was 2 secs sneller
pi_75905523
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:36 schreef Incolumis het volgende:

[..]

je was 2 secs sneller
Sorry
pi_75905595
ja 't is toch godverdomme niet normaal meer he. je doet dat je vriendin toch ook niet aan?
"je was 2 secs sneller klaar dan de vorige keer!"
pi_75905618
ik ga naar bed, ik heb hoofdpijn
pi_75905682
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:39 schreef Incolumis het volgende:
ja 't is toch godverdomme niet normaal meer he. je doet dat je vriendin toch ook niet aan?
"je was 2 secs sneller klaar dan de vorige keer!"
Ik heb geen vriendin
Dus dat zal het probleem wel zijn

Kalm an

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2009 23:41:40 ]
pi_75905700
Heel veel respect voor Heracles
Hopelijk krijgen onze mannen (PSV) geen problemen meer van jullie
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_75905724
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:42 schreef Koenani het volgende:
Ik hoop het ook niet, en haal die rooien uit Enschede maar snel in
pi_75905743
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:42 schreef Koenani het volgende:
ga er maar van uit van wel
pi_75905876
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik hoop het ook niet, en haal die rooien uit Enschede maar snel in
Die gaan verliezen van Utrecht
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_75906008
Heracles heeft vandaag gewoon hard op de kloten gekregen, omdat ze de kansen niet afmaakte. En Eagels gewoon 1 vrije trap wat er goed in zat, en de 2e goal was gewoon te verwachten (nadat maertens en v.d linden eruit gingen)
pi_75906710
Nou ja, kunnen we ons richten op het linkerrijtje.
pi_75907492
verdiende overwinning van Go ahead eagles, zaten veel dichter op de bal en hadden veel meer druk.

denk dat Heracles er een beetje te makkelijk over heeft gedacht.

sfeer in t stadion als GAE supp was toch wel mooi !
pi_75907533
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:21 schreef Downstar het volgende:
verdiende overwinning van Go ahead eagles, zaten veel dichter op de bal en hadden veel meer druk.

denk dat Heracles er een beetje te makkelijk over heeft gedacht.

sfeer in t stadion als GAE supp was toch wel mooi !
Uiteraard, niks is toch mooier dan met 500 naar een eredivisieclub komen en nog is winne ?
pi_75908245
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Uiteraard, niks is toch mooier dan met 500 naar een eredivisieclub komen en nog is winne ?
idd , al zat ik zelf niet tussen de 500 man ; ik zat mooi in vakje E.

waar de supporters van heracles ons op het einde nog feliciteerde met de overwinning, allemaal heel gemoedelijk nog gegaan ondanks de vele beveiliging rond om de wedstrijd

Nu maar eens zien wie we nu treffen

succes verder !
  dinsdag 22 december 2009 @ 00:40:54 #18
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75908281
@tt niet via beker voetbal igg
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_75911701
helemaal niks in almelo

groetjes uit deventer
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:01:39 #20
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_75913369
Terechte overwinning voor de mannen uit Deventer, hebben simpelweg geen fout gemaakt waar Heracles dat wel veelvuldig deed. Wellicht is het duel ook wel gewonnen bij de doelmannen, aan de kant van Heracles een doelman die 5 keer een uittrap verkloot en aan de overzijde een doelman die zijn ploeg wel op de been hield. Pasveer heeft me gisteravond nog meer overtuigd van zijn meerwaarde, terughalen die jongen.

Dan Vak Q. Ik mag hopen dat er nu dan eindelijk eens iets gebeurt. Ontruim dat vak vol debielen gewoon, godverdomme een door Heracles betaalde jongen bekogelen en toezingen, ik heb me kapot geschaamd. Zo'n flesje J. kan gruwelijk hard aankomen. Daarna maar gehoopt dat Pasveer de nul zou houden, en dat deed hij. K*nkervak!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_75914147
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 03:31 schreef Silver_Shark het volgende:
helemaal niks in almelo

groetjes uit deventer
ga eieren bakken!
pi_75914511
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:01 schreef Zapper het volgende:
Terechte overwinning voor de mannen uit Deventer, hebben simpelweg geen fout gemaakt waar Heracles dat wel veelvuldig deed. Wellicht is het duel ook wel gewonnen bij de doelmannen, aan de kant van Heracles een doelman die 5 keer een uittrap verkloot en aan de overzijde een doelman die zijn ploeg wel op de been hield. Pasveer heeft me gisteravond nog meer overtuigd van zijn meerwaarde, terughalen die jongen.

Dan Vak Q. Ik mag hopen dat er nu dan eindelijk eens iets gebeurt. Ontruim dat vak vol debielen gewoon, godverdomme een door Heracles betaalde jongen bekogelen en toezingen, ik heb me kapot geschaamd. Zo'n flesje J. kan gruwelijk hard aankomen. Daarna maar gehoopt dat Pasveer de nul zou houden, en dat deed hij. K*nkervak!
Pasveer heeft ook een aantal uittrappen flink verknoeid, hij schopte ze zo over de zijlijn
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:11:37 #23
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_75915018
Twee keer ja. Maar die kwamen in ieder geval over de helft van het veld
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:25:00 #24
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_75917501
Terecht Verloren Pot voetbal gisteren.

Over het gooien van die flessen enzo, die lui moeten ze oh zo hard aanpakken. wat een zielig volk! En de mensen die eromheen staan en niets eraan doen, net zo sneu! volgend jaar staan ze allemaal te schreeuwen pasveer ole...

ere-tribune aanvallen terwijl er aan de andere kant +15 Eagles fans uit hun dak gaan op de lange zijde

Soms, heel soms, schaam ik mij voor het feit dat ik Heraclied ben!
I'm Back Again!
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:26:21 #25
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_75917547
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 03:31 schreef Silver_Shark het volgende:
helemaal niks in almelo

groetjes uit deventer
Poeh hej!
I'm Back Again!
pi_76196165
Oh als ik ga zit ik in vak C, m'n vader heeft 2 seizoenkaarten
  maandag 4 januari 2010 @ 10:18:06 #27
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_76390412
uit toch best wel betrouwbare bron:

Verwachting is dat Piecke ''gewoon'' blijft en Pasveer helemaal niet terug komt.
Waarschijnlijk wordt Pasveer verkocht aan Demter...
I'm Back Again!
  maandag 4 januari 2010 @ 10:57:01 #28
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_76391414
Met alle respect voor Piecke, maar dat zou echt slecht zijn.
pi_76393780
misschien dat Telgenkamp beter is dan Pasveer?
  maandag 4 januari 2010 @ 12:15:18 #30
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_76393873
Dat is hij natuurlijk niet, Telgenkamp is (nog) niets meer dan een talent die anderhalve wedstrijd op het hoogste niveau heeft gekeept. Pasveer heeft ervaring en vertrouwen opgedaan in Deventer en is klaar voor het grote werk.

Aan Piecke zie je dit seizoen dat het allemaal minder wordt, hoe zal dat volgend jaar zijn? Telgenkamp is er dan nog lang niet klaar voor, in mijn ogen althans.
pi_76857612
quote:
Ter voorbereiding op de komende periode speelt Heracles Almelo morgenmiddag een oefenwedstrijd tegen AGOVV Apeldoorn. In verband met veiligheidsvoorschriften en het laat bekend zijn van deze wedstrijd (een oefenwedstrijd tegen eerder geplande Duitse ploegen kon niet doorgaan) is deze wedstrijd op last van de gemeente helaas niet voor publiek toegankelijk. Via onze site zullen wij direkt na afloop verslag uitbrengen van het resultaat.
Waar slaat dit op
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:44:42 #32
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_76872184
Ach daar komt toch geen hond naar kijken.
pi_76877807
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Waar slaat dit op
De gemeente die debiel doet en geen politie over heeft.
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:39:25 #34
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77097497
Zaterdag zonder Maertens, Reekers, Fledderus en Hakola.
pi_77097607
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:39 schreef Zapper het volgende:
Zaterdag zonder Maertens, Reekers, Fledderus en Hakola.
Wat heb ik gemist met Fledderus en Hakola? :$
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:42:46 #36
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77097636
Beiden geblesseerd.
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:16:54 #37
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_77115161
Hakola had z'n grote teen gestoten.....
Mark-Jan heeft een enkel blessure.
I'm Back Again!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 09:42:50 #38
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77130511
quote:
Willie Overtoom langer bij Heracles Almelo
Willie Overtoom heeft een nieuw contract getekend dat hem tot de zomer van 2013 aan Heracles Almelo verbindt. De oude verbintenis van de middenvelder zou komende zomer aflopen. Overtoom (23) maakte in de zomer van 2008 de overstap van Hollandia naar Heracles Almelo. Hij speelde inmiddels 45 duels voor Heracles Almelo waarin hij 9 keer doel trof. “Willie heeft zich de afgelopen tijd enorm goed ontwikkeld”, aldus directeur Nico-Jan Hoogma. “Hij kwam vorig jaar zo vanuit de hoofdklasse de Eredivisie binnen en speelt dit seizoen uitstekend op ons middenveld. We zijn erg tevreden dat hij nog drie jaar bij ons blijft.”
Heracles.nl

Bijzonder hoeveel beter deze jongen geworden is ten opzichte van vorig seizoen. Erg prettig dus, deze verlenging
pi_77192969
Wat een klote wedstrijd... Heracles speelde redelijk, tot de 0-1 Quansah speelde echt dramatisch
pi_77193158
Jah veel was het niet, en het was koud
pi_77193752
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 23:05 schreef Krogzar het volgende:
Wat een klote wedstrijd... Heracles speelde redelijk, tot de 0-1 Quansah speelde echt dramatisch
Douglas echter. Boh, die had eindelijk eens inzet!
pi_77200975
Douglas speelde een van z'n betere wedstrijden ja. Ik vond trouwens die nummer 2 ook niet heel slecht spelen.
Je zag wel duidelijk dat hij moeite had met opbouwen, en dat vitesse hem echt daarbij vrij liet om vooral door te prutsen :S
  zondag 24 januari 2010 @ 15:39:20 #43
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77212014
Matige pot, was toch een beetje te verwachten met de afwezigen. Hadden we trouwens niet een penalty moeten krijgen kort voor tijd?
pi_77223467
nee was niks, Bas doet dat wel vaker
  maandag 25 januari 2010 @ 08:22:44 #45
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77238712
Speelde ook een slechte pot, lange Basje. Begreep weinig van de wissel van Everton, daarna werden het weer dramatische hoge ballen door het midden die nooit veroverd worden.
pi_77239344
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:22 schreef Zapper het volgende:
Speelde ook een slechte pot, lange Basje. Begreep weinig van de wissel van Everton, daarna werden het weer dramatische hoge ballen door het midden die nooit veroverd worden.
Dat vond ik nog niet zo zeer aan het wisselen van Everton te wijten. Meer omdat Fledderus er niet was. Vanaf de linkerkant werd zo weinig opgebouwd.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:36:09 #47
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_77248432

weinig mee gekregen van de wedstrijd overigens
I'm Back Again!
pi_77249071
Sjongejonge wat een dramavoetbal heeft dat Vitesse zeg niet te geloven. Zwaar onterechte nederlaag...

meng me ook maar weer eens in dit topique
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_77250210
Ik zie ook dat Jong Utrecht - Jong Heracles voor de beker is afgelast, helaas.

Wou er nog heen
  donderdag 28 januari 2010 @ 08:41:36 #50
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77365463
Pasveer terug naar Heracles
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:04:21 #51
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_77367054
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 08:41 schreef Zapper het volgende:
Als hoeveelste keeper?
en bron?
I'm Back Again!
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:20:06 #52
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77367461
Staat in TC Tubantia vandaag. Hij wordt sowieso teruggehaald, met Piecke zijn ze bezig maar hij zal flink aan salaris in moeten leven.
pi_77368554
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 08:41 schreef Zapper het volgende:
Nou het moet dan maar. Ben er niet zo blij over als jij maar als ie dan onder de lat komt laat hem dan alsjeblieft wat aan dat potenkapsel van em doen. Dat maakt hem denk ik de sukkel wat ik er van vind. Plus die kutkop van hem natuurlijk. En de verschrikkelijke onberekenbaarheid van em. En de bokken die ie heeft gemaakt. En de kritiek die hij op Heracles heeft gehad. En zijn eigendunk.
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:55:18 #54
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77368656

Zag je 'm gisteravond niet keepen? Hij heeft echt een groot aandeel in het succes van GAE hoor!
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:43:34 #55
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_77370313
Eddie Pasveer's exacte woorden tegen Dennis Telgenkamp:
Remco WIL helemaal niet terug naar Heracles.

Mocht meneer Pasveer ( ) terug komen naar Heracles, dan is zijn mentaliteit wel bekend......
I'm Back Again!
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:19:35 #56
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77371563
Kan me zijn gedachten goed voorstellen na de bekerwedstrijd, wat schaamde ik me toen als supporter
pi_77371973
Waar denk je dat die reacties vandaan komen? Ik bedoel: Dat heeft ons aller Remco wel over zichzelf afgeroepen nadat hij jankte omdat hij geen eerste keeper werd en maar naar GAE verkast is, toen Piecke er nog een jaartje aan vast knupte.

Dat hij goed keepte toen en gister geef ik je wel gelijk in verder, maar kom op zeg, dat soort uitspraken, dat soort kinderlijke blunders en de verschrikkelijke angstigheid waarmee hij in de goal stond toen ie nog bij ons keepte moet je toch de rillingen over de rug geven alleen al dat je hóórt dat ie terug zou komen??

Ik schaar hem nog minder als vriend Van Loo. Voordeel van Van Loo is dat hij een betere lijnkeeper was als Remco vandaar dat hij eerste keeper was en Pasveer toe moest kijken. Brian is ook een angsthaas als ie uit moet komen, net zoals Pasveer dat is. Onder het motto "patsertje uithangen maar stiekem toch een broekpoepertje zijn"
Wel heel extreem misschien, maar zo zie ik ze wel in vergelijking met Piecke.

Piecke is echt voor mij hét voorbeeld voor alle profs. Niet zeiken, altijd 110% van jezelf vragen en geen angst kennen! Over zijn keep-kwaliteiten nog maar te zwijgen.

Dus Pasveer een eventuele opvolger voor Piecke? Kom op Zapper, wees ff reëel man.
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:36:49 #58
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77372186
Je vergeet wellicht dat Remko vanaf minuut 1 door een deel van het publiek is behandeld als kneusje, zoiets geeft je als jonge keeper niet het nodige vertrouwen lijkt me. De uitspraken waar je naar verwijst zijn eerder terecht dan ze als janken te betitelen. Heracles heeft Remko verteld dat hij eerste keeper zou worden, na de eerste verhuurperiode. Vervolgens is zonder overleg of inlichtingen het contract van Piecke verlengd, dat noem ik asociaal en leugenarij. Onze huidige derde keeper heeft exact hetzelfde verhaal overigens.

Ik neem Pasveer niets kwalijk, een enorm getalenteerde keeper waarin ik alle vertrouwen heb. In Piecke had ik dat voorafgaand aan het seizoen ook, maar je ziet overduidelijk dat het allemaal minder wordt bij hem. Richtend op de toekomst - waar Heracles momenteel erg druk mee bezig is - zou ik het dus begrijpelijk vinden als hij aan de kant zou worden geschoven ten faveure van Remko.
pi_77374162
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:36 schreef Zapper het volgende:
Je vergeet wellicht dat Remko vanaf minuut 1 door een deel van het publiek is behandeld als kneusje, zoiets geeft je als jonge keeper niet het nodige vertrouwen lijkt me. De uitspraken waar je naar verwijst zijn eerder terecht dan ze als janken te betitelen. Heracles heeft Remko verteld dat hij eerste keeper zou worden, na de eerste verhuurperiode. Vervolgens is zonder overleg of inlichtingen het contract van Piecke verlengd, dat noem ik asociaal en leugenarij. Onze huidige derde keeper heeft exact hetzelfde verhaal overigens.
Het bestuur maakt wel vaker van die personele bokken, zie Heerkes, maar (niet dat ik er mee eens ben) het heeft altijd wél goed uitgepakt, dat moet je ze wel nageven. Ook al is het voor de persoon in kwestie wel verrot natuurlijk, ben ik met je eens.
Niet eens ben ik het met je over hoe nu de gang van zaken zou zijn: Mocht dit in het verleden zo zijn gebeurd, dan ga je als je Pasveer bent toch niet risico lopen dat er nog een keer hetzelfde gebeurt, in exact dezelfde situatie? Dan niet op huurbasis welteverstaan, maar nu in een andere constructie?? Maar als Piecke dus nog wel doorgaat zal ie weer genoegen moeten nemen met de bank.Dan ben je dus imho inderdaad geen jankert maar dan ben je gewoon wanhopig of dom.
quote:
Ik neem Pasveer niets kwalijk, een enorm getalenteerde keeper waarin ik alle vertrouwen heb. In Piecke had ik dat voorafgaand aan het seizoen ook, maar je ziet overduidelijk dat het allemaal minder wordt bij hem. Richtend op de toekomst - waar Heracles momenteel erg druk mee bezig is - zou ik het dus begrijpelijk vinden als hij aan de kant zou worden geschoven ten faveure van Remko.
En daar verschillen we van mening, ik vind Piecke nog steeds wel kwaliteiten genoeg hebben om nog minimaal 1 dan wel 2 jaar door te gaan. En als opvolger zie ik Pasveer liever gaan (veel liever) dan komen.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:43:38 #60
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_77374680
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:36 schreef Zapper het volgende:
Onze huidige derde keeper heeft exact hetzelfde verhaal overigens.
En dat heeft onze huidige 3e keeper aan zichzelf te danken.
gebrek aan inzet....
I'm Back Again!
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:18:08 #61
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77378342
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef Vince22 het volgende:

En daar verschillen we van mening, ik vind Piecke nog steeds wel kwaliteiten genoeg hebben om nog minimaal 1 dan wel 2 jaar door te gaan. En als opvolger zie ik Pasveer liever gaan (veel liever) dan komen.
Oke. Ik denk niet dat er een betere optie bestaat voor Heracles dan Pasveer. Als Piecke nog een jaartje doorgaat en Pasveer definitief vertrekt, dan zit je over een jaar met een probleem. Van Loo terughalen lijkt me ook geen optie. Of denk je dat Telgenkamp dan klaar is voor het grote werk?
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:43 schreef AskBrad het volgende:

En dat heeft onze huidige 3e keeper aan zichzelf te danken.
gebrek aan inzet....
Maar is het niet raar dat ze die jongen ook hebben voorgespiegeld dat 'ie eerste keeper zou worden?
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:40:17 #62
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_77379205
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:18 schreef Zapper het volgende:

[..]

Oke. Ik denk niet dat er een betere optie bestaat voor Heracles dan Pasveer. Als Piecke nog een jaartje doorgaat en Pasveer definitief vertrekt, dan zit je over een jaar met een probleem. Van Loo terughalen lijkt me ook geen optie. Of denk je dat Telgenkamp dan klaar is voor het grote werk?
[..]

Maar is het niet raar dat ze die jongen ook hebben voorgespiegeld dat 'ie eerste keeper zou worden?
Ik ben van mening dat meneer Van Nieuwenhuizen gekocht is om (op den duur) 1e keeper te worden. dat hij het vanaf dag 1 niet waar maakt, is z'n eigen schuld, dat jongens als Telgenkamp (die overigens kwam met een duidelijke missie: 3e keeper samen met Kampjes) het wel waar maken en er wel voor gaan zegt iets over mentaliteit denk ik.

Klein voorbeeldje van iets waar ik me altijd mateloos aan ergerde:
Zowel Pa$veer als Van Nieuwenhuizen stonden als een stel zoutzakken in het doel met het inschieten van spelers voor de wedstrijd. ze waren nog te beroerd om te duiken. de keren dat ik Dennis dit nu heb zien doen, denk ik van; ja daar staat een keeper die er voor gaat...

(dit is niet alleen zo met de keepers hoor, ik heb het met jongens als Hakola, Schulmeister, Jon etc. ook...)

maargoed dat is persoonlijk denk ik!

Ik blijf van mening dat Pieckenhagen nog doorgaat. Ondanks het gerucht dat hij flink op salaris zal moeten inleveren. En daarbij ben ik van mening dat Pieckenhagen gewoon nog een top keeper is voor Heracles.
buiten zijn hele grote tas aan ervaring, gewoon een goede keeper.
I'm Back Again!
  maandag 1 februari 2010 @ 10:10:25 #63
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77504603
Knap resultaat waar misschien nog wel meer in had kunnen zitten. Jammer dat Basje niet door mocht lopen van Nesu. De komende speelronde is wel erg interessant, waarin FC Utrecht naar PSV moet. Die 5e plek kan dus verstevigd worden.

Leuk trouwens, die haak
pi_77522287
Zapper ga je ook naar Enschede?
  maandag 1 februari 2010 @ 20:25:01 #65
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77527010
Nee ik onderga de vernedering thuis.
pi_77528233
  dinsdag 2 februari 2010 @ 08:38:06 #67
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77540349
Overigens denk ik dat er best een stuntje in zit hoor
  dinsdag 2 februari 2010 @ 14:26:09 #68
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_77550709
welke Fokkers gaan er wel?
I'm Back Again!
pi_77550731
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:26 schreef AskBrad het volgende:
ik bus 11
en jij?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2010 14:26:52 ]
pi_77551933
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:26 schreef AskBrad het volgende:
Ik ga.
Vak 310
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:19:44 #71
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_77552824
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

ik bus 11
en jij?
Ik ook..
I'm Back Again!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:33:30 #72
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77553449
1-1
pi_77554520
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:19 schreef AskBrad het volgende:

[..]

Ik ook..
toevallig
pi_77619413
Sjongejonge wat een boutwedstrijd.
pi_77718496
Wat een wedstrijd
pi_77720506
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een wedstrijd
Stuur de bloemen maar naar Wiedemeijer.
pi_77720531

Soms heb je de scheids mee, en soms tegen
pi_77720597
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:

Soms heb je de scheids mee, en soms tegen
Als supporter kun je er alleen maar blij mee zijn.
pi_77720843
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:47 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Als supporter kun je er alleen maar blij mee zijn.
In dit geval wel, vorig jaar ADO - Heracles, toen een doelpunt van Schulmeister over de lijn ging en het geen doelpunt was.

En vorig jaar Ajax - Heracles waar Heracles toen goed weg kwam...

Magoed...

Fijne avond zo
pi_77725397
Maar dat was met Bossen... Wiedemeijer

Wat een wedstrijd zeg, bizar!!
  maandag 8 februari 2010 @ 17:03:46 #81
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77774274
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:43 schreef El_Bassie het volgende:

Stuur de bloemen maar naar Wiedemeijer.
Nog zo'n figuur

Jammer dat die bal over de lijn niet werd gezien, maar dat kun je Wiedemeijer niet kwalijk nemen. Wat je hem wél kwalijk kon nemen was de handsbal van Bacuna tijdens de eerste ontmoeting dit seizoen tussen beide clubs. Toen waren de Groningers nog erg gelukkig met hem. Die rode kaarten waren terecht en dom, dus die bloemen blijven gewoon in Almelo.

Mag Heracles de scheids ook eens mee hebben zeg.
pi_77776466
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

In dit geval wel, vorig jaar ADO - Heracles, toen een doelpunt van Schulmeister over de lijn ging en het geen doelpunt was.

En vorig jaar Ajax - Heracles waar Heracles toen goed weg kwam...

Magoed...

Fijne avond zo
Aan de andere kant niet meer zo actief?
  zondag 14 februari 2010 @ 12:24:38 #83
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_77979677
Vast een schop voor vanmiddag ben benieuwd wat voor wedstrijd dit gaat worden.
PSV zal vol voor de winst moeten gaan , dus kan nog leuk worden.

Heracles
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 14 februari 2010 @ 15:29:28 #84
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_77985198
Had zo twee nul kunnen zijn voor Heracles 2 hele goede kansen van Dost.
En dat hakballetje ..van hem
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_77985664
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zondag 14 februari 2010 @ 16:08:09 #86
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_77986155
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:48 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Lucky PSV ook altijd...zo goed spelen jullie nu ook weer niet.
pi_77986693
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:08 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Lucky PSV ook altijd...zo goed spelen jullie nu ook weer niet.
Nee, we hebben onterecht gewonnen. Maar dat heeft iedereen wel eens.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_77986738
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:26 schreef DuTank het volgende:

[..]

Nee, we hebben onterecht gewonnen. Maar dat heeft iedereen wel eens.
onterecht winnen bestaat niet.

als je wint is dat altijd terecht. (tenzij je doping gebruikt hebt natuurlijk )
pi_77987655
Tjonge tjonge. als psv zo kampioen moet worden
vanaf de 60ste minuut gaan tijdrekken
pi_77988039
Zo vaak winnen we ook weer niet met 1-0 hoor. We hadden gewoon meteen die 2-0 moeten maken vlak erna. Kampioen wordt je als je deze wedstrijden ook wint.... groet
pi_77988123
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Zo vaak winnen we ook weer niet met 1-0 hoor. We hadden gewoon meteen die 2-0 moeten maken vlak erna. Kampioen wordt je als je deze wedstrijden ook wint.... groet
Kom op, psv ging na de 1-0 alleen maar tijd rekken.
Of heb je naar een leuk psv zitten te kijken?
pi_77988301
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Kom op, psv ging na de 1-0 alleen maar tijd rekken.
Of heb je naar een leuk psv zitten te kijken?
Er zijn genoeg wedstrijden van psv geweest die gewoon goed waren. Ik zou eens naar je eigen team gaan kijken. Die prutser van een Dost die 3 dikke kansen kreeg. Toivonen had er minimaal 2 van gemaakt
pi_77988424
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:19 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Er zijn genoeg wedstrijden van psv geweest die gewoon goed waren. Ik zou eens naar je eigen team gaan kijken. Die prutser van een Dost die 3 dikke kansen kreeg. Toivonen had er minimaal 2 van gemaakt
Ja dat is individuele klasse, psv bakte er weinig van. En dan ook nog zo uitbundig gaan juichen omdat je tegen Heracles gescoord hebben..kom op he...en daarna ook nog lekker gaan tijdrekken hoe sneu..

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2010 17:25:34 ]
pi_77988889
Zeg maar wat je wilt we staan gewoon bovenaan.... en jullie trekken nooit tijd als jullie 1-0 voorstaan.... jullie gaan dan vol in de aanval..jullie staan 5e dus laat ons blij zijn
pi_77988920
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Zeg maar wat je wilt we staan gewoon bovenaan.... en jullie trekken nooit tijd als jullie 1-0 voorstaan.... jullie gaan dan vol in de aanval..jullie staan 5e dus laat ons blij zijn

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2010 17:37:22 ]
pi_77988958
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ja dat is individuele klasse, psv bakte er weinig van. En dan ook nog zo uitbundig gaan juichen omdat je tegen Heracles gescoord hebben..kom op he...en daarna ook nog lekker gaan tijdrekken hoe sneu..
het zou vreemder geweest zijn als ze met 1-0 voor een verdediger voor een aanvaller wisselen, dus tja....
ik proef hier een vleugje frustratie
pi_77989014
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:38 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

het zou vreemder geweest zijn als ze met 1-0 voor een verdediger voor een aanvaller wisselen, dus tja....
ik proef hier een vleugje frustratie
Dat gebeurde nog net niet
Nee frustratie nee, ik heb een goed en leuk Heracles gezien. Beste pot voetbal van Heracles dit seizoen
pi_77989134
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Dat gebeurde nog net niet
Nee frustratie nee, ik heb een goed en leuk Heracles gezien. Beste pot voetbal van Heracles dit seizoen
hahaha, nou gefeliciteerd dan met de eh..... 0 punten
Ik hoor hier een kleine Louis van Gaal spreken
pi_77989188
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:42 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

hahaha, nou gefeliciteerd dan met de eh..... 0 punten
Ik hoor hier een kleine Louis van Gaal spreken
Wat wil je dan horen? Heracles is helemaal weggetikt door PSV en heeft geen enkele kans gehad?
  zondag 14 februari 2010 @ 21:35:26 #100
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77998643
Heracles had absoluut meer verdiend gezien de (enorme) kansen die ze kregen, maar je moet ze wel maken. Met een echte spits voorin was dat ook wel gebeurd, maar wij hebben daar dan Dost staan... Overigens werd er geen tijd gerekt Marko, het waren echt overtredingen/botsingen waardoor het spel stil lag, was vanaf jouw kant niet te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')