abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:04:21 #51
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_77367054
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 08:41 schreef Zapper het volgende:
Pasveer terug naar Heracles
Als hoeveelste keeper?
en bron?
I'm Back Again!
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:20:06 #52
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77367461
Staat in TC Tubantia vandaag. Hij wordt sowieso teruggehaald, met Piecke zijn ze bezig maar hij zal flink aan salaris in moeten leven.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_77368554
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 08:41 schreef Zapper het volgende:
Pasveer terug naar Heracles
Nou het moet dan maar. Ben er niet zo blij over als jij maar als ie dan onder de lat komt laat hem dan alsjeblieft wat aan dat potenkapsel van em doen. Dat maakt hem denk ik de sukkel wat ik er van vind. Plus die kutkop van hem natuurlijk. En de verschrikkelijke onberekenbaarheid van em. En de bokken die ie heeft gemaakt. En de kritiek die hij op Heracles heeft gehad. En zijn eigendunk.
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:55:18 #54
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77368656

Zag je 'm gisteravond niet keepen? Hij heeft echt een groot aandeel in het succes van GAE hoor!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:43:34 #55
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_77370313
Eddie Pasveer's exacte woorden tegen Dennis Telgenkamp:
Remco WIL helemaal niet terug naar Heracles.

Mocht meneer Pasveer ( ) terug komen naar Heracles, dan is zijn mentaliteit wel bekend......
I'm Back Again!
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:19:35 #56
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77371563
Kan me zijn gedachten goed voorstellen na de bekerwedstrijd, wat schaamde ik me toen als supporter
pi_77371973
Waar denk je dat die reacties vandaan komen? Ik bedoel: Dat heeft ons aller Remco wel over zichzelf afgeroepen nadat hij jankte omdat hij geen eerste keeper werd en maar naar GAE verkast is, toen Piecke er nog een jaartje aan vast knupte.

Dat hij goed keepte toen en gister geef ik je wel gelijk in verder, maar kom op zeg, dat soort uitspraken, dat soort kinderlijke blunders en de verschrikkelijke angstigheid waarmee hij in de goal stond toen ie nog bij ons keepte moet je toch de rillingen over de rug geven alleen al dat je hóórt dat ie terug zou komen??

Ik schaar hem nog minder als vriend Van Loo. Voordeel van Van Loo is dat hij een betere lijnkeeper was als Remco vandaar dat hij eerste keeper was en Pasveer toe moest kijken. Brian is ook een angsthaas als ie uit moet komen, net zoals Pasveer dat is. Onder het motto "patsertje uithangen maar stiekem toch een broekpoepertje zijn"
Wel heel extreem misschien, maar zo zie ik ze wel in vergelijking met Piecke.

Piecke is echt voor mij hét voorbeeld voor alle profs. Niet zeiken, altijd 110% van jezelf vragen en geen angst kennen! Over zijn keep-kwaliteiten nog maar te zwijgen.

Dus Pasveer een eventuele opvolger voor Piecke? Kom op Zapper, wees ff reëel man.
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:36:49 #58
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77372186
Je vergeet wellicht dat Remko vanaf minuut 1 door een deel van het publiek is behandeld als kneusje, zoiets geeft je als jonge keeper niet het nodige vertrouwen lijkt me. De uitspraken waar je naar verwijst zijn eerder terecht dan ze als janken te betitelen. Heracles heeft Remko verteld dat hij eerste keeper zou worden, na de eerste verhuurperiode. Vervolgens is zonder overleg of inlichtingen het contract van Piecke verlengd, dat noem ik asociaal en leugenarij. Onze huidige derde keeper heeft exact hetzelfde verhaal overigens.

Ik neem Pasveer niets kwalijk, een enorm getalenteerde keeper waarin ik alle vertrouwen heb. In Piecke had ik dat voorafgaand aan het seizoen ook, maar je ziet overduidelijk dat het allemaal minder wordt bij hem. Richtend op de toekomst - waar Heracles momenteel erg druk mee bezig is - zou ik het dus begrijpelijk vinden als hij aan de kant zou worden geschoven ten faveure van Remko.
pi_77374162
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:36 schreef Zapper het volgende:
Je vergeet wellicht dat Remko vanaf minuut 1 door een deel van het publiek is behandeld als kneusje, zoiets geeft je als jonge keeper niet het nodige vertrouwen lijkt me. De uitspraken waar je naar verwijst zijn eerder terecht dan ze als janken te betitelen. Heracles heeft Remko verteld dat hij eerste keeper zou worden, na de eerste verhuurperiode. Vervolgens is zonder overleg of inlichtingen het contract van Piecke verlengd, dat noem ik asociaal en leugenarij. Onze huidige derde keeper heeft exact hetzelfde verhaal overigens.
Het bestuur maakt wel vaker van die personele bokken, zie Heerkes, maar (niet dat ik er mee eens ben) het heeft altijd wél goed uitgepakt, dat moet je ze wel nageven. Ook al is het voor de persoon in kwestie wel verrot natuurlijk, ben ik met je eens.
Niet eens ben ik het met je over hoe nu de gang van zaken zou zijn: Mocht dit in het verleden zo zijn gebeurd, dan ga je als je Pasveer bent toch niet risico lopen dat er nog een keer hetzelfde gebeurt, in exact dezelfde situatie? Dan niet op huurbasis welteverstaan, maar nu in een andere constructie?? Maar als Piecke dus nog wel doorgaat zal ie weer genoegen moeten nemen met de bank.Dan ben je dus imho inderdaad geen jankert maar dan ben je gewoon wanhopig of dom.
quote:
Ik neem Pasveer niets kwalijk, een enorm getalenteerde keeper waarin ik alle vertrouwen heb. In Piecke had ik dat voorafgaand aan het seizoen ook, maar je ziet overduidelijk dat het allemaal minder wordt bij hem. Richtend op de toekomst - waar Heracles momenteel erg druk mee bezig is - zou ik het dus begrijpelijk vinden als hij aan de kant zou worden geschoven ten faveure van Remko.
En daar verschillen we van mening, ik vind Piecke nog steeds wel kwaliteiten genoeg hebben om nog minimaal 1 dan wel 2 jaar door te gaan. En als opvolger zie ik Pasveer liever gaan (veel liever) dan komen.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:43:38 #60
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_77374680
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:36 schreef Zapper het volgende:
Onze huidige derde keeper heeft exact hetzelfde verhaal overigens.
En dat heeft onze huidige 3e keeper aan zichzelf te danken.
gebrek aan inzet....
I'm Back Again!
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:18:08 #61
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77378342
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef Vince22 het volgende:

En daar verschillen we van mening, ik vind Piecke nog steeds wel kwaliteiten genoeg hebben om nog minimaal 1 dan wel 2 jaar door te gaan. En als opvolger zie ik Pasveer liever gaan (veel liever) dan komen.
Oke. Ik denk niet dat er een betere optie bestaat voor Heracles dan Pasveer. Als Piecke nog een jaartje doorgaat en Pasveer definitief vertrekt, dan zit je over een jaar met een probleem. Van Loo terughalen lijkt me ook geen optie. Of denk je dat Telgenkamp dan klaar is voor het grote werk?
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:43 schreef AskBrad het volgende:

En dat heeft onze huidige 3e keeper aan zichzelf te danken.
gebrek aan inzet....
Maar is het niet raar dat ze die jongen ook hebben voorgespiegeld dat 'ie eerste keeper zou worden?
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:40:17 #62
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_77379205
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:18 schreef Zapper het volgende:

[..]

Oke. Ik denk niet dat er een betere optie bestaat voor Heracles dan Pasveer. Als Piecke nog een jaartje doorgaat en Pasveer definitief vertrekt, dan zit je over een jaar met een probleem. Van Loo terughalen lijkt me ook geen optie. Of denk je dat Telgenkamp dan klaar is voor het grote werk?
[..]

Maar is het niet raar dat ze die jongen ook hebben voorgespiegeld dat 'ie eerste keeper zou worden?
Ik ben van mening dat meneer Van Nieuwenhuizen gekocht is om (op den duur) 1e keeper te worden. dat hij het vanaf dag 1 niet waar maakt, is z'n eigen schuld, dat jongens als Telgenkamp (die overigens kwam met een duidelijke missie: 3e keeper samen met Kampjes) het wel waar maken en er wel voor gaan zegt iets over mentaliteit denk ik.

Klein voorbeeldje van iets waar ik me altijd mateloos aan ergerde:
Zowel Pa$veer als Van Nieuwenhuizen stonden als een stel zoutzakken in het doel met het inschieten van spelers voor de wedstrijd. ze waren nog te beroerd om te duiken. de keren dat ik Dennis dit nu heb zien doen, denk ik van; ja daar staat een keeper die er voor gaat...

(dit is niet alleen zo met de keepers hoor, ik heb het met jongens als Hakola, Schulmeister, Jon etc. ook...)

maargoed dat is persoonlijk denk ik!

Ik blijf van mening dat Pieckenhagen nog doorgaat. Ondanks het gerucht dat hij flink op salaris zal moeten inleveren. En daarbij ben ik van mening dat Pieckenhagen gewoon nog een top keeper is voor Heracles.
buiten zijn hele grote tas aan ervaring, gewoon een goede keeper.
I'm Back Again!
  maandag 1 februari 2010 @ 10:10:25 #63
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77504603
Knap resultaat waar misschien nog wel meer in had kunnen zitten. Jammer dat Basje niet door mocht lopen van Nesu. De komende speelronde is wel erg interessant, waarin FC Utrecht naar PSV moet. Die 5e plek kan dus verstevigd worden.

Leuk trouwens, die haak
pi_77522287
Zapper ga je ook naar Enschede?
  maandag 1 februari 2010 @ 20:25:01 #65
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77527010
Nee ik onderga de vernedering thuis.
pi_77528233
  dinsdag 2 februari 2010 @ 08:38:06 #67
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77540349
Overigens denk ik dat er best een stuntje in zit hoor
  dinsdag 2 februari 2010 @ 14:26:09 #68
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_77550709
welke Fokkers gaan er wel?
I'm Back Again!
pi_77550731
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:26 schreef AskBrad het volgende:
ik bus 11
en jij?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2010 14:26:52 ]
pi_77551933
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:26 schreef AskBrad het volgende:
Ik ga.
Vak 310
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:19:44 #71
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_77552824
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

ik bus 11
en jij?
Ik ook..
I'm Back Again!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:33:30 #72
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77553449
1-1
pi_77554520
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:19 schreef AskBrad het volgende:

[..]

Ik ook..
toevallig
pi_77619413
Sjongejonge wat een boutwedstrijd.
pi_77718496
Wat een wedstrijd