Heerkes heeft het uitstekend gedaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:45 schreef Zapper het volgende:
In welke gevallen ben ik nog meer extreem negatief geweest dan? Gert Heerkes, maar dat was volledig terecht dacht ik zo.
Niks lief zijn, commotie en discussie, dat is wat we willen!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Lief zijn![]()
Zaterdag naar Heerenveen
Kinderachtig hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef Zapper het volgende:
Verdiende overwinning, maar de wedstrijd had niet langer moeten duren. En ik moet natuurlijk toegeven dat Bas Dost vanavond erg sterk speelde, zeer knappe goal. Jammer dat 'ie slordiger met de kansen in de eerste helft omging.
Twee keer gewonnen van SC Heerenveen
Eensch.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:02 schreef Krogzar het volgende:
Goed resultaat... Ik vind Dost een goede spits, jong en wacht gewoon een goede toekomst (als hij heel blijft tenminste)
Als je wil zeiken bij Heracles, zeik dan op Douglas, die jongen zal wel fantastisch trainen, want 't was weer weinig soeps, zover ik het gezien heb vandaag. Wat een bagger speler is dat. Meestal een eindstation van een aanval, maar dan niet in een dreigende zin
Dat waren twee enorme kansen, waarbij je kon zien dat hij nog veel moet lerenquote:
Maar dan de goals wel graag aan mijn kant van het stadionquote:
Volgens mij is 80% van alle doelpunten in het stadion aan de kant van mij gevallenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:22 schreef Zapper het volgende:
[..]
Maar dan de goals wel graag aan mijn kant van het stadion
Hij is dan ook nog een jonge spits he. die mag fouten makenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:06 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat waren twee enorme kansen, waarbij je kon zien dat hij nog veel moet leren
In het tweede wel jaquote:Op maandag 1 maart 2010 11:12 schreef AskBrad het volgende:
Hij is dan ook nog een jonge spits he. die mag fouten maken.
Ik zit op Rquote:
Want dan kun je beter filmen?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik sta / zit altijd boven aan in J![]()
Ik zit niet op me vaste plek![]()
Dus altijd plaats
Ooh nee dat is het hem niet, anders gaan mensen achter me zeuren dat ik moet zittenquote:Op maandag 1 maart 2010 11:35 schreef Zapper het volgende:
[..]
In het tweede wel ja
[..]
Ik zit op R![]()
[..]
Want dan kun je beter filmen?
Heracles wil hem terug halen. of meneertje pasveer zelf wil staat er niet bij.quote:
I lol'edquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:34 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Heracles wil hem terug halen. of meneertje pasveer zelf wil staat er niet bij.
De Telegraaf meldt dat Pasveer terug wordt gehaald, hij moet de concurrentie aan met Der Pieckequote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:34 schreef AskBrad het volgende:
Heracles wil hem terug halen. of meneertje pasveer zelf wil staat er niet bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |