Waar staat volgens jou precies in de policy dat er niet gescholden mag worden met kanker?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er staat ook nergens in de Policy dat jullie opvoeding moeten krijgen van de moderatoren, maar wel dat het woordje kanker niet gedoogd mag worden.
Schrijf een mail naar yvonne, ik geloof dat zij in staat is om de policy aan te passen.
Ik wist ut!! Ik wist wel dat deze vraag gesteld zou worden. Ik heb die info ook weer uit de SC-topic om te lezen waarom jullie in FB komen klagen.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:52 schreef koei het volgende:
[..]
Waar staat volgens jou precies in de policy dat er niet gescholden mag worden met kanker?
Dat dus.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:07 schreef koei het volgende:
"Kankerzooi" is heel wat anders dan "krijg toch kanker". In het laatste geval is het een verwensing die terecht wordt weggemod, in het eerste geval is het gewoon een uiting van frustratie waarbij K-klanken extra opluchten (ja, daar is onderzoek naar gedaan).
Ik krijg er ook last van, dus het ligt aan Den Haagquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:13 schreef koei het volgende:
Oja, haal Den Haag er maar bij! Alle hagenezen worden altijd al over één kam geschoren(Overigens bij mannen in 90% van de gevallen wel terecht. iig bij alle Haagse mannen die ik ken
)
Ga ik even navragen voor je.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:51 schreef Q.E.D. het volgende:
Kunnen de topics in "PC" langer zichtblaar blijven zoals bij KPD het geval is? De inactieve topics moet ik steeds met de zoekfunctie vinden en dat is een beetje irritant.
Je weet dat je dat zelf kan instellen met zo'n knopje onderin?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:51 schreef Q.E.D. het volgende:
Kunnen de topics in "PC" langer zichtblaar blijven zoals bij KPD het geval is? De inactieve topics moet ik steeds met de zoekfunctie vinden en dat is een beetje irritant.
Oh ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet dat je dat zelf kan instellen met zo'n knopje onderin?
Of zelf kan doen door de URL iets aan te passen:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet dat je dat zelf kan instellen met zo'n knopje onderin?
Ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:09 schreef Misan het volgende:
moet jij niet weer gewoon GAM-mod worden Bart?
Lijkt me goed.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kunnen deze gemerged worden ofzo?
God of War III: In the end, there will be only chaos...
God of War Trilogie
het staat zelfs in suske en wiske stripsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar dan nog, gebruik het liever niet als het niet nodig is.
http://www.iusmentis.com/auteursrecht/software/reservekopie/quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe downloaden etc. zit weet ik niet maar volgens mij mag je een back up hebben voor eigen gebruik mits je kunt aantonen dat je het origineel bezit. Durf ik niet met zekerheid te zeggen though.
Thanks voor de opklaring.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:44 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.iusmentis.com/auteursrecht/software/reservekopie/
Blijft een lastig onderwerp, maar dit is de duidelijkste uitleg die ik tot nu toe gevonden hebquote:
Films downloaden mag in Nederland. Je mag er alleen niet over praten op fok...quote:
games mag je ook downloaden, alleen niks uploadenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Films downloaden mag in Nederland. Je mag er alleen niet over praten op fok...
Dat mag dus nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
games mag je ook downloaden, alleen niks uploaden!
Maar goed, zo blijf je dus de discussie houden
Lees jij de wet nog maar eens een keer goed door.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
games mag je ook downloaden, alleen niks uploaden!
ga er ook niet meer op inquote:
Lijkt me verstandigquote:
Meer warez links in het Mass Effect topic!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:08 schreef Strolie75 het volgende:
Kunnen die irritanten warez-hoeren uit het topic gekicked worden?
Mass Effect 2 deel #2: All Aboard!
Een leuk en gezellig topic wordt weer verpest door hun download gepraat.
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Beetje vreemd dat het topic over de gehackte ps3 wordt verwijderd, dat gaat toch helemaal niet tegen de regels in, je kan het er toch gewoon overhebben? Zolang maar niet verteld word hoe... toch?
Het is nog steeds illegaal.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:40 schreef Luman het volgende:
Waarom is dit topic nou weer gesloten?!
PS3 gehacked.
Modjes,
Hacken =! piraterij.
In het kader van dat topic vraag ik me eigenlijk ook wel een beetje af waarom de Flashkaartjes voor de NDS en het 360 homebrew topic wel open mogen blijven.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:40 schreef Luman het volgende:
Waarom is dit topic nou weer gesloten?!
PS3 gehacked.
Modjes,
Hacken =! piraterij.
Er wordt een PS3 gehacked, en men praat er over, dat is toch niet illegaal? Als je niet in gaat op hoe je het precies moet doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |