Ben op het moment door Bayonetta aan het racen, daarna nog een week voor Batman AA voordat ME2 uitkomt. En in de tussentijd ook nog het laatste level van NSMBW uit zien te spelen.quote:
Eerder een gamers hell.. Toch zonde dat we ons door al die games moeten rushen? Je wilt toch juist de tijd nemen en van elk moment genieten zonder je te haasten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Ben op het moment door Bayonetta aan het racen, daarna nog een week voor Batman AA voordat ME2 uitkomt. En in de tussentijd ook nog het laatste level van NSMBW uit zien te spelen.
Meeen wat een gamers hemel.
En net zo'n zieke twist als in deel 1quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:05 schreef Chocobo het volgende:
Hen zo'n zin in het spel. Heb deel 1 ook 3x uitgespeeld,... ik verwacht met dit spel ook weer veel playthroughs, aangezien dit spel aan alle kanten verbeterd is.
De hypetrain is al paar maanden uit hoorquote:
Voel je vrij hem te editten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:00 schreef Bart het volgende:
Waarom ben ik niet aan boord van de hypetrain
Das niet het probleem. Maar hoe krijg ik hem dan in de OP?quote:
Dat capeventje kan mooi op het dakquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Das niet het probleem. Maar hoe krijg ik hem dan in de OP?
Sorry,... je mist hem net. Kan jij niet in deze trein?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:26 schreef Wessiej het volgende:
* Wessiej springt nog net aan boord, zin in![]()
quote:
amersfoortquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sorry,... je mist hem net. Kan jij niet in deze trein?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |