SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik wil graag een patch voor de inventory. Want dat is het enige wat ik echt irritant vond.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:26 schreef DooD het volgende:
Ik heb ook the Counsel gered. Van mij mag Mass Effect 2 gauw komen.
Dat viel me ook erg tegen en ik vond ook de wapens enz jammer gedaan. Als je een nieuw vetter wapen kocht kreeg je gewoon een ander kleurtje maar het model was het zelfde.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil graag een patch voor de inventory. Want dat is het enige wat ik echt irritant vond.
Ik heb onderhand alle twee al gedaan. Nou nog uitspelen op Insanity...ddaarvoor moet je dus een compleet nieuw character aanmaken....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:14 schreef AQuila360 het volgende:
Volgens mij ben ik de enigste die de Counsel heeft gered! Ik was bang dat ons zonder de Counsel een lange donkere tijd stond te wachten![]()
The Counsel
Welke administrator is dat? En je kan een NPC alleen doodschieten als je de gespreksoptie krijgt. En die krijg je alleen als het toch niet echt uitmaakt...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik had gister een nogal bijdehandte administrator ontmoet.
Het is dat ik nu Paragon speel, maar hierna ga ik Renegade spelen.
Kan ik dan die gast doodschieten zonder gevolgen? dat je veel missies niet meer kan spelen ofzo
Nee, dan is de quest afgelopen lijkt me. Ik kan me niet herinneren dat hij nog quests weggeeft. En daarbij nam hij nauwelijks de moeite om met je te praten dus ik denk het niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Administrator Anoleis
Viel mij ook al op ja. Heb je een nieuwe sniper rifle, is dat ding even lelijk rood als de vorige.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:10 schreef Ered het volgende:
Dat vind ik nou ook zo jammer. Je hebt voor elk wapen maar iets van drie modellen, dat konden ze best anders doen. Een compleet ander merk wapen krijgt blijkbaar alleen een ander kleurtje? =/
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:55 schreef RitseB het volgende:
kan je ook naar de aarde toe eigenlijk ?:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Uuuh ok, ik weet niet of dit hoort maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Uuuh ok, ik weet niet of dit hoort maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |