Ben op het moment door Bayonetta aan het racen, daarna nog een week voor Batman AA voordat ME2 uitkomt. En in de tussentijd ook nog het laatste level van NSMBW uit zien te spelen.quote:
Eerder een gamers hell.. Toch zonde dat we ons door al die games moeten rushen? Je wilt toch juist de tijd nemen en van elk moment genieten zonder je te haasten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Ben op het moment door Bayonetta aan het racen, daarna nog een week voor Batman AA voordat ME2 uitkomt. En in de tussentijd ook nog het laatste level van NSMBW uit zien te spelen.
Meeen wat een gamers hemel.
En net zo'n zieke twist als in deel 1quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:05 schreef Chocobo het volgende:
Hen zo'n zin in het spel. Heb deel 1 ook 3x uitgespeeld,... ik verwacht met dit spel ook weer veel playthroughs, aangezien dit spel aan alle kanten verbeterd is.
De hypetrain is al paar maanden uit hoorquote:
Voel je vrij hem te editten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:00 schreef Bart het volgende:
Waarom ben ik niet aan boord van de hypetrain
Das niet het probleem. Maar hoe krijg ik hem dan in de OP?quote:
Dat capeventje kan mooi op het dakquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Das niet het probleem. Maar hoe krijg ik hem dan in de OP?
Sorry,... je mist hem net. Kan jij niet in deze trein?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:26 schreef Wessiej het volgende:
* Wessiej springt nog net aan boord, zin in![]()
quote:
amersfoortquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sorry,... je mist hem net. Kan jij niet in deze trein?
[ afbeelding ]
lekker op de xbox houdenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:04 schreef Karasta het volgende:
Waarom niet ME2 voor de MOTHERFUCKING PS3.
Heetquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:24 schreef Young_David het volgende:
Ik spring nog even aan boord :-)
Wel apart om in alle video's een mannelijke Shepard te zien terwijl mijn Shepard een roodharige vrouw is die gebaseerd is op Renee Walker uit 24 ... hoop dat ik ahar in deel 2 weer hetzelfde uiterlijk kan geven
geen last vanquote:
sterfquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:41 schreef Bafrokapper het volgende:
Hopen dat ie voor die tijd nog uitlekt.
Serieus,... kippenvel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:03 schreef Young_David het volgende:
Launch Trailer:
http://www.gametrailers.c(...)er-mass-effect/61042
Nice!quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:03 schreef Young_David het volgende:
Launch Trailer:
quote:BioWare co-founder Dr Greg Zeschuk has said the developer will continue to create games in the Mass Effect universe following the completion of the current trilogy.
Mass Effect 2 launches on PC and 360 next week, and BioWare has long since said that the third game would complete this story arc, but Zeschuk told Kotaku that the "valuable" setting of the games will endure.
"We're actually going to continue to use it for stuff and we're going to continue to make games there," he explained.
"Believe me, we have our work cut out for us for the next little while getting Mass Effect 3 done after this. Don't worry if you love Mass Effect, [because] there will be more Mass Effect in the future."
Mass Effect 2 puts you back in the space boots of Commander Shepard and on the trail of a new intergalactic menace which has been abducting human colonists. Shepard becomes involved with the Cerberus organisation and recruits a new team to tackle this mysterious threat.
As for Mass Effect 3, Zeschuk reiterated that decisions made throughout the series will have consequences that personalise the story right through to the end.
"Even to the point where some of the decisions you made in 1 you'll see the result in 3," he added. "There will be stuff that you will feel is yours that you've created in that third iteration."
There's no word on when we should expect Mass Effect 3, but the first game came out in November 2007, and with the second due this month, sometime in late 2012 or early 2013 seems a good bet. Whack it in your diary, eh?
Zit Sarah in Mass Effect 2?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben benieuwd, ziet er strak uit
Die Yvonne Strahovski lijkt echt goed trouwens. Zie haar wekelijks in Chuck acteren. hebben de makers erg mooi gemaakt
Terecht,... de setting is echt ziekelijk goed! Het voelt zo goed aan! Maar inderdaad,... rond nu maar eerst de trilogy af. Deel 1 vond ik cool, maar dit deel schijnt velen malen beter te zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deel 2 komt volgende week uit en ze praten nu al over delen buiten de trilogie
[..]
Hrmpf, toch wel weer spoilersquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:03 schreef Young_David het volgende:
Launch Trailer:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel echt episch, prachtige sfeer!They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Hrmpf, toch wel weer spoilersgeen spoilers als je de boeken had gelezen , dan waren die dingen al voorbij gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel echt episch, prachtige sfeer!
de collectors en cerberus ect , niks met sheppard zelf natuurlijk .Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Mass Effect heeft in scope en opzet veel weg van games in de Dungeons & Dragons setting of verschillende MMO's. Veel materiaal om mee te werken en oliedom als Bioware dat potentieel weggooit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:31 schreef speknek het volgende:
Normaal gesproken houd ik niet van sequel op sequel. Ze moeten ook zeker de verhaallijn afkappen na ME3. Maar het klopt wel dat van praktisch alle game werelden die ik ken, deze misschien wel het overtuigendst is, en waar je eindeloos nieuwe spinoffs in kunt laten gebeuren.
Ga terug naar Noorwegen man, trol.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef SoldMayor het volgende:
Heb net even trailers zitten kijken enzo maar ik vind het echt te veel op een NEP HALO lijken hoor
Ja wat?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:51 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ga terug naar Noorwegen man, trol.
Oh, je hebt het niet over gameplay?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja wat?![]()
Je ziet toch dat hier echt wel een beetje HALO inzit.
Niet dat ik een hele grote fan van HALO ben ofzo maar je ziet het gewoon..
Net zoals bij GTA - Saints Row
Nee want daar weet ik niks over want heb ME1 ook niet gespeeld..quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:55 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Oh, je hebt het niet over gameplay?
Jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zit Sarah in Mass Effect 2?
*pre-ordered
Halo heeft deze stijl ook niet uitgevonden tho.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee want daar weet ik niks over want heb ME1 ook niet gespeeld..
Alleen als ik zo naar die trailer kijk dan lijkt het wel een beetje op halo..
Ik zeg ook niet dat het slecht is ofzo![]()
Saints Row II was ook duidelijk geinspireerd door GTA San Andreas maar Saints Row II vond ik ook een goede game
Nee maar wordt wel gezien als de KONING van deze game stijl...quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:00 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Halo heeft deze stijl ook niet uitgevonden tho.
Halo 1quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:10 schreef ehqo. het volgende:
Ik heb ineens zin om de eerste Halo weer eens te doen.
Failoquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:01 schreef SoldMayor het volgende:
Nee maar wordt wel gezien als de KONING van deze game stijl...
Dat zal wel lukken.quote:
Ik voorzie een usericon niet op, maar uitgesmeerd achter de hype trein.quote:
En de toevoeging van je opmerking in dit topic is....?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:02 schreef Bafrokapper het volgende:
-edit-
Niks, dus wegquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
En de toevoeging van je opmerking in dit topic is....?
Dacht dat het wel leuk was om te laten weten, ik zal vast niet de enige zijn die zich ermee bezig houdt hierquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niks, dus weg
Warez praat hoeven we hier niet.
Komop, iemand met photoshop skillsquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik voorzie een usericon niet op, maar uitgesmeerd achter de hype trein.
Dat is de invloed van EAquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deel 2 komt volgende week uit en ze praten nu al over delen buiten de trilogie
[..]
Als iemand me een paar miljoen geeft koop ik Bioware uit.quote:
Heldquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:03 schreef Young_David het volgende:
Launch Trailer:
Ga je nog de OP updaten? We zijn al weer een paar stations verder en er zijn wat passagiers bijgekomenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:11 schreef Strolie75 het volgende:
Die trailerHype Train gaat weer wat harder!
Doet MS wel vaker met grote titels, snel lekken en dan er een code in zetten waardoor ze automatisch worden gebanned van Xbox Live, was ook met Borderlands en MW2 zo. Zou zeer terecht zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:56 schreef Bart het volgende:
De Xbox-versie is alweer gelekt, te triest voor woorden. Ik hoop dat het zo'n neppe versie is waar een of andere leuke 'bug' in zit dat je na een half uur niet verder komt ofzo
Dat zou inderdaad ook wel mooi zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Doet MS wel vaker met grote titels, snel lekken en dan er een code in zetten waardoor ze automatisch worden gebanned van Xbox Live, was ook met Borderlands en MW2 zo. Zou zeer terecht zijn.
Of dat er binnenkort weer een ban-ronde volgt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:56 schreef Bart het volgende:
De Xbox-versie is alweer gelekt, te triest voor woorden. Ik hoop dat het zo'n neppe versie is waar een of andere leuke 'bug' in zit dat je na een half uur niet verder komt ofzo
dude, MS lekt zelf echt geen spellen hoor!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Doet MS wel vaker met grote titels, snel lekken en dan er een code in zetten waardoor ze automatisch worden gebanned van Xbox Live, was ook met Borderlands en MW2 zo. Zou zeer terecht zijn.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Topic opgeschoond. GEEN warez praat hier. Laatste waarschuwing voor de downloaders.
quote:"If a player has no Mass Effect save files, Mass Effect 2 will start with an introduction sequence which, in combination with interactive decisions made by the player, introduces new players to the storyline and establishes a “canon” backstory"
http://masseffect.wikia.com/wiki/Mass_Effect_2
Misschien ga ik dan toch wel een nieuwe character maken. Ik kan ook niet Mass Effect nog een keer uitspelen want er is iets mis met de cd ofzo. Details kunnen niet geladen worden dus alles ziet er wazig uit. En DAT DOET PIJN!! ( Aan mijn ogen. )quote:
Klinkt goed zeg, fijn om te zien dat het verhaal toch weer het belangrijkste aspect de game is geworden.quote:
Wahahahaha *kuch* *kuch*quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:01 schreef SoldMayor het volgende:
Nee maar wordt wel gezien als de KONING van deze game stijl...
piracy enzoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:45 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG...je moet een DLC code kopen om toegang te krijgen tot een winkel waar je DLC kunt kopen.![]()
Die code voor die eerste zit trouwens wel gratis bij elke nieuwe game.
http://store.steampowered.com/app/901242/quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:22 schreef DustPuppy het volgende:
26 Januari op steam.
Ik heb de digital deluxe edition al ge-preorderd.
Nu alleen maar wachten tot ie vrij gegeven wordt.
Amazon.co.uk doet niet aan release date delivery?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:52 schreef speknek het volgende:
Jammer dat Amazon niet eerder uit gaat leveren, krijg ik hem pas begin februari. Was wel maar 36 pond incl. verzendkosten.
Slim tochquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:45 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG...je moet een DLC code kopen om toegang te krijgen tot een winkel waar je DLC kunt kopen.![]()
Die code voor die eerste zit trouwens wel gratis bij elke nieuwe game.
Anders lees je even de post boven de jouwequote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Anders lees je even de post boven de jouwe
Ik zou die intro ook wel willen zien. Maar wil mijn oude saves ook niet verwijderen. Ik vind dat niks dat meenemen van die saves. Je hebt altijd het gevoel dat je iets mist. Het liefst begin ik echt helemaal 'overnieuw'.quote:
Ik vind het juist een van de leukste dingen aan deze game, hierdoor dacht ik beter na toen ik deel 1 voor de tweede keer speelde, omdat ik die save wilde gaan gebruiken voor ME2quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou die intro ook wel willen zien. Maar wil mijn oude saves ook niet verwijderen. Ik vind dat niks dat meenemen van die saves. Je hebt altijd het gevoel dat je iets mist. Het liefst begin ik echt helemaal 'overnieuw'.
quote:I'm a Bioware dev, I'd like to clear this up... Anyone worried about Cerberus Network issues read below:
- The Cerberus Network is essentially a stream of free DLC.
- Every new copy of the game comes with it.
- It is NOT a "license to purchase DLC"
- People without it WILL be able to purchase any future paid DLC, but will miss out on the stream of freebies that we have lined up
- People who buy the game used can purchase a Cerberus code to get in on the stream.
De Cerberus Network wordt erg cool,... ben zo benieuwd. Nog maar een weekje ofzoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb niks gezegd over die DLC store
[..]
Mass Effect is altijd meer een shooter geweest dan rpg, het komt dan ook uit de VS. Alles is daar een shooter.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:26 schreef Cheiron het volgende:
Het lijkt mij veel meer een shooter dan een rpg als ik alle filmpjes zie. Dat zou ik wel jammer vinden..
Ik denk eerder een goede combinatie van beide!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:26 schreef Cheiron het volgende:
Het lijkt mij veel meer een shooter dan een rpg als ik alle filmpjes zie. Dat zou ik wel jammer vinden..
Nou ja, ik gebruikte bij deel 1 heel vaak de spatie om alles stil te zetten en orders uit te delen. Dat vond ik het vetste (samen met het verhaal) van deel 1. IN de huidige filmpjes zie ik maar heel weinig terug van strategie en zie ik gewoon GoW...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:27 schreef emokid het volgende:
[..]
Mass Effect is altijd meer een shooter geweest dan rpg, het komt dan ook uit de VS. Alles is daar een shooter.![]()
In deel 1 had ik de tactieken eigenlijk pas echt nodig op hardcore niveau. Normal was de game te makkelijk. Toch,... in deel 2 komt dat echt wel goed. De verschillende classes zijn duidelijk verbeterd. Ik denk wel dat het shooter element los van de tactische keuzes verbeterd is en dat is goed nieuws.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nou ja, ik gebruikte bij deel 1 heel vaak de spatie om alles stil te zetten en orders uit te delen. Dat vond ik het vetste (samen met het verhaal) van deel 1. IN de huidige filmpjes zie ik maar heel weinig terug van strategie en zie ik gewoon GoW...
Echt een spel voor mij dusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:26 schreef Cheiron het volgende:
Nee joh, vandaag al te spelenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Nog maar 6 dagen![]()
(verkapte TVP)
-edit- kappen met verkapte warez post.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:13 schreef kepler het volgende:
[..]
Je weet dat het een 'foute' release is? Het verhaal schijnt in verkeerde volgorde verteld te worden
Ik moet nog zien of die release date delivery echt gaat werken. Meteen dinsdag even de DLC aanslingeren. Free content.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:59 schreef speknek het volgende:
Volgens hunzelf niet, gelukkig leveren ze meestal wel binnen drie dagen.
Constant? Dat valt best mee,... 1 of 2 keer misschien. Maar ja,... het is gewoon een manier van DLC promoten. Ergerde me er niet echt aan in DAO. Misschien dat een bepaald verhaal (DLC) in Mass Effect door een NPC wordt gepromoot ja. Moet kunnen,.... ze geven in ieder geval genoeg gratis DLC weg via de network card dacht ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:11 schreef MPC60 het volgende:
Als Bioware hetzelfde geintje flikt bij Mass Effect2 als bij Dargon Age dan stuur ik dit spel persoonlijk terug naar ze, echt nog nooit op zon schofterige manier mee gemaakt dat een ontwikkelaar zo de DLC door je strot probeert te duwen.
Echt Bioware is RPG koning af.
Laat ik dit dit even uitleggen voor de mensen die Dragon Age niet gespeelt hebben, constant kom je figuren tegen met een dialoog en altijd komt ie dialoog uit op het feit dat je DLC moet kopen om deze dialoog af te kunnen maken en de daadwerkelijke quest kunt gaan doen.... echt wtf dachten ze daar bij Bioware, ik speel een RPG om mee getrokken te worden in een verhaal en dan wil ik niet dat dat verhaal me constant wijst op het feit dat ik bepaalde DLC niet heb. Echt wtf!
Oh ja, er staat 1 mannetje in je kamp die je de mogelijkheid geeft een sidequest te doen die je eerst moet kopen. Het wordt niet de hele tijd op je neus gedrukt (tenzij je telkens tegen hem aan loopt te lullenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:11 schreef MPC60 het volgende:
Als Bioware hetzelfde geintje flikt bij Mass Effect2 als bij Dargon Age dan stuur ik dit spel persoonlijk terug naar ze, echt nog nooit op zon schofterige manier mee gemaakt dat een ontwikkelaar zo de DLC door je strot probeert te duwen.
Echt Bioware is RPG koning af.
Laat ik dit dit even uitleggen voor de mensen die Dragon Age niet gespeelt hebben, constant kom je figuren tegen met een dialoog en altijd komt ie dialoog uit op het feit dat je DLC moet kopen om deze dialoog af te kunnen maken en de daadwerkelijke quest kunt gaan doen.... echt wtf dachten ze daar bij Bioware, ik speel een RPG om mee getrokken te worden in een verhaal en dan wil ik niet dat dat verhaal me constant wijst op het feit dat ik bepaalde DLC niet heb. Echt wtf!
Er zijn in dat hele spel 2 mannetjes die een DLC-quest geven. Een van deze twee DLC's is ook nog eens gratis als je het spel gekocht hebt. Ze hebben alleen een uitroepteken boven hun hoofd staan en je niet te roepen of dwingen om met ze te praten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:32 schreef MPC60 het volgende:
Nou het is dus niet alleen het mannetje in het kamp maar ja jullie zullen waarschijnlijk het spel niet hebben gespeelt of er alleen maar doorheen gerushet voor de achievments, het haalt mij uit het verhaal ook als ik in mijn kamp ben en daar een ventje met groot bord DLC staat te te roepen.
Ben ik nou gewoon te oud en begrijp ik niet dat het heel normaal is om een half spel te kopen, dan er in het spel meerdere malen op gewezen te worden dat ik maar een half spel heb gekocht en of ik via deze dialoog lijn zsm de rest van het spel wil binnenhalen?
Ja dat is gamebreaking voor mij.
Dat dit uit de mond van een FF fan komt. Echt ik ben verbaast.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien dat een bepaald verhaal (DLC) in Mass Effect door een NPC wordt gepromoot ja. Moet kunnen,....
Ik begin te denken dat het een generatiekloof is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:44 schreef sammeh het volgende:
[..]
Er zijn in dat hele spel 2 mannetjes die een DLC-quest geven. Een van deze twee DLC's is ook nog eens gratis als je het spel gekocht hebt. Ze hebben alleen een uitroepteken boven hun hoofd staan en je niet te roepen of dwingen om met ze te praten.
Echt bizar dat je daar over kan lopen miepen
Ik denk het wel want de enige DLC die iets toevoegde aan het verhaal was Shale. Dat was cut content en het was gratis.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:46 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat het een generatiekloof is.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:46 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat dit uit de mond van een FF fan komt. Echt ik ben verbaast.
Dat je het dus schijnbaar heel normaal vind dat in een role playing game je uit je role wordt gehaald door dit soort verkooptruukjes.quote:
Serieus,.... neem een leven ofzoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:52 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat je het dus schijnbaar heel normaal vind dat in een role playing game je uit je role wordt gehaald door dit soort verkooptruukjes.
Mijn laatste sessie was 1 jaar geleden. Heb 3 uitgespeelde saves, maar geen idee welke ik moet of ga importeren. De een is totaal anders dan de anders,... renegade, paragorn,... counsil leeft of leeft niet,... weet het allemaal niet meer.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Maar eens begonnen met me1! En misschien op tijd klaar!
Ik zou vers beginnen. Eventueel tweede playthrough kan altijd nog met een bepaalde savegame uit één.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn laatste sessie was 1 jaar geleden. Heb 3 uitgespeelde saves, maar geen idee welke ik moet of ga importeren. De een is totaal anders dan de anders,... renegade, paragorn,... counsil leeft of leeft niet,... weet het allemaal niet meer.
Vanmiddag voor de 2e keer uitgespeelt. Ter voorbereiding van deeltje 2.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Maar eens begonnen met me1! En misschien op tijd klaar!
K vind die paragon echt dik tam bij ME1.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Was van de week al opnieuw begonnen met een renegade, maar paragon vind ik toch leuker, dus vanavond weer overnieuw begonnen
ik ga verder met mijn full paragon soldier .quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:27 schreef Silv het volgende:
[..]
K vind die paragon echt dik tam bij ME1.
Maargoed, maar even kijken welke save ik ga gebruiken om mee te beginnen. Denk met mn renegade sentinel, maar verander wel even naar vanguard of infiltrator.
Volgens mij wel.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:28 schreef Seam het volgende:
Je klasse en skills nam hij toch niet mee vanuit je save?
Nee hoor, op een paar pagina's eerder staat dat alleen je geslacht vast staat en je keuzes enz.quote:
Sniper riflesquote:Op zondag 24 januari 2010 12:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jammer genoeg kan ik alleen pistols en sniper rifles!
Maar zoek het niet om opnieuw te beginnen!
volgens mij kan soldier int begin pistols en assault gun!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:37 schreef Silv het volgende:
[..]
Sniper rifles![]()
Shotguns![]()
Volgens mij is soldier de enige class die beide kan. Wel een beetje jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en jij hebt straks ook Bad Company 2.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Nu wordt het echt een keer tijd voor mij om mass effect uit te spelen.
Bad Companyquote:Op zondag 24 januari 2010 23:58 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
en jij hebt straks ook Bad Company 2.
ik ook.
Troost je, ik had precies hetzelfde, en kan me eigenlijk niet voorstellen dat sommige mensen dit normaal vinden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:46 schreef MPC60 het volgende:
Ik begin te denken dat het een generatiekloof is.
Ik weet nog goed dat ik voor de eerste keer in dat kamp kwam, ik die NPC zie, ik enthousiast, nieuwe quest! met hem begin te praten en na 4 dialooglijnen PLEASE DOWNLOAD DLC te zien krijg.
Werkt dat ook in Europa?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:29 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
Somebody at Microsoft has flipped a switch a little early, as most of Mass Effect 2's downloadable content is already available. Available for free. For everyone.
The GameStop-exclusive DLC, the stuff supposedly reserved for people picking up the game's special edition, much of it is available for download right now on Xbox Live (note: you'll need to queue it up from a PC first). Best part? It's all available for free.
It surely won't be up for long, so if you want to take advantage of this generous offer, better get your space skates on.
Degene die hier verantwoordelijk voor was zal vast niet blij zijn!
Nee,... volgens mij niet, maar ook in de States werkt het al niet meer.quote:
Net nog gedownload, werkt gewoon.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... volgens mij niet, maar ook in de States werkt het al niet meer.
werkt nu niet meerquote:Op maandag 25 januari 2010 11:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://xbox360.ign.com/articles/106/1063174p1.html
Aangezien er een recap in zit zou ik dat tientje uitbesparenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef LinQ het volgende:
Denk dat ik vanavond toch ff ga kijken of ik ME1 nog voor een 10tje bij intertoys kan scoren. Heb zoals de meeste mensen hier geen idee meer wat mijn keuzes waren in deel 1. Heb hem na 2 playthroughs verkochtmaar voor een 10tje kan ik hem wel weer ff oppikken
Waarom? Ook al heb je deel 1 drie keer uitgespeeld. Voor tien euro blijft het een prachtige game.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aangezien er een recap in zit zou ik dat tientje uitbesparen
Klopt,... maar dit zat er al dagen aan te komen. Alles blijft echter onzeker. Oost-Europa heeft opzekers een vertraging in de CE. Sommige landen in West-Europa ook,... FRS is nu de eerste die dit meldt. Op geen enkele andere site kan ik iets over de CE vertraging vinden in Nederland.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:29 schreef bjorntju het volgende:
Slecht nieuws voor de mensen die de CE hebben besteld. Ik heb net FRS gebeld. En de man die ik aan de lijn had zij dat hij uitgesteld is. Ze hebben een bericht van EA gekregen dat hij dus waarschijnlijk uitgesteld is. Maar EA zal proberen om ze toch op de release date uit te brengen(althans zo had ik het begrepen.) Maar die kan is erg klein. Een nieuwe datum hadden ze niet. Maar hij dacht dat als hij uitgesteld is ik hem dus volgende week dinsdag/woensdag zal krijgen. Wat wel kan kloppen want bij elke shop waar hij uitgesteld is(in het buitenland dan) Staat hij of op 2 of 4 februari. Als hij vrijdag nog niet verzonden is kan ik terugbellen voor meer informatie. Toch maar besloten om dat weekje maar te wachten. Want ik weet zeker dat ik er spijt van ga krijgen als ik hem annuleer.
Tof.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef totalvamp het volgende:
Ik ben nu sinds 2 dagen aan het spelen op de pc.
Misschien komt dat door de ongebruikelijke resolutie die je hebt ingesteld. Probeer eens op de native resolutie van je scherm te spelen. 1920*1200 of 1920*1080 ofzo.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef totalvamp het volgende:
Wat me wel opviel is dat de kwaliteit van de filmpjes (niet de cutscenes) een klein beetje tegenvallen op 1920x1280
Nu lees ik dus weer in dat topic dat iemand een mailtje van FRS heeft gekregen waar in dit staat:quote:Op maandag 25 januari 2010 16:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klopt,... maar dit zat er al dagen aan te komen. Alles blijft echter onzeker. Oost-Europa heeft opzekers een vertraging in de CE. Sommige landen in West-Europa ook,... FRS is nu de eerste die dit meldt. Op geen enkele andere site kan ik iets over de CE vertraging vinden in Nederland.
Dit topic volg ik al een tijdje. Het draait uiteindelijk om drukwerk problemen.
http://social.bioware.com/forum/1/topic/103/index/712072/1
Anyway,... jammer dat de fans de dupe zijn in deze,... maar ja,... i.p.v. vrijdag heb je hem nu dinsdag en woensdag,... iets langer wachten maar ik heb het er voor over
Het kan dus betekenen dat EA games FRS heeft geïnformeerd dat de CE toch nog op tijd komt(zoals ik al in mijn post had gezegd, EA zal proberen om ze op tijd uit te leveren) Ik heb nu gevraagt aan die persoon die dat gepost heeft op welk tijdstip hij die mail heeft gekregen.quote:Beste klant,
Van onze leverancier hebben wij vernomen
dat wij dit artikel vooralsnog tijdig kunnen verzenden. Betekent dat u dit
artikel donderdag of vrijdag ontvangt.
We hopen u hiermee voldoende te hebben
geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop
Welke pagina van dat topic?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:37 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Nu lees ik dus weer in dat topic dat iemand een mailtje van FRS heeft gekregen waar in dit staat:
[..]
Het kan dus betekenen dat EA games FRS heeft geïnformeerd dat de CE toch nog op tijd komt(zoals ik al in mijn post had gezegd, EA zal proberen om ze op tijd uit te leveren) Ik heb nu gevraagt aan die persoon die dat gepost heeft op welk tijdstip hij die mail heeft gekregen.
[edit] Hij heeft de mail een paar uur later gekregen. Het kan dus zijn dat we hem toch op tijd kunnen krijgen. EA heeft FRS waarschijnlijk geïnformeerd dat wij hem toch optijd kunnen krijgen naardat ik had gebeld. Dus ik blijf hopen. Als ik nog steeds geen zekerhijd heb dan bel ik woensdag wel even weer naar FRS op. Maargoed... Al zal hij vertraagt zijn hou ik hem toch in bestelling. Dan maar een paar dagen langer wachten. Want anders krijg ik er toch weer spijt van.
Art Books.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Chocobo het volgende:
En idd,... die paar dagen extra maken niet uit. Serieus,... dit is een geweldige CE
[ afbeelding ]
Snel zijn,.... tevens een hele strakke prijs!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Kan je nog ergens de collectors edition kopen?
Oeeeeh nicequote:Op maandag 25 januari 2010 20:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snel zijn,.... tevens een hele strakke prijs!
http://dixons.nl/De_onlin(...)SW08768/default.aspx
En besteld. Kan niet wachten.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snel zijn,.... tevens een hele strakke prijs!
http://dixons.nl/De_onlin(...)SW08768/default.aspx
Oh volgens mij alle pagina's wel hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Welke pagina van dat topic?En post jij ook op dat forum?
Was die oorspronkelijke mail van jouw?
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:47 schreef emokid het volgende:
Haha je kon net even alle CE DLC downloaden vanaf Marketplace. Door een foutje stonden ze er voor gratis bij. Ik heb nog net een Collector's Assault Rifle weten te downloaden, was te laat voor de rest. Het staat al offline.
http://www.joystiq.com/20(...)able-free-right-now/
Wel lullig overigens voor de mensen die een CE kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bedoelde ook 1920*1080. Was nog niet helemaal wakker.quote:Misschien komt dat door de ongebruikelijke resolutie die je hebt ingesteld. Probeer eens op de native resolutie van je scherm te spelen. 1920*1200 of 1920*1080 ofzo.
Jaloers is.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:50 schreef bjorntju het volgende:
Zag het ook al jah. Was al te laat voor de Ternimus Gear helaas.
Vind het zoizo maar debiel dat wij die niet kunnen krijgen. Alleen Gamestop.com en Play.co.uk hebben die. Hier in NL heeft helemaal niemand die. Ik hoop dat hij later nog als (gratis)DLC uitkomt. Maar ik krijg wel de Inferno Armor van FRS. Die krijgt iedereen daar die de CE heeft gepre-orderd
Een paar pic's van de CE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!!!![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:00 schreef Cudles het volgende:
Handig spoilers waar niet bij staat waar het overgaat, zodat je wel moet klikken om te zien wat er gespoilerd wordt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu vraag ik niet om zonder spoilers neer te zetten, maar zet er gewoon bij dat je niet moet klikken als je ME1 nog niet hebt uitgespeeld
![]()
Klaar.quote:In a generation of great RPGs, those accomplishments are magnificent individually but superlative in concert. Even so, perhaps BioWare's greatest success in Mass Effect 2 has been taking a complex RPG and making it effortless to understand, play and enjoy on a constant basis, because it has done this in a manner that should prove utterly essential to veterans and newcomers alike, and more than enough to suggest Mass Effect 3 will be the most important game in BioWare's history.
10/10
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer review Mass Effect 2
[..]
Klaar.
Wat een threadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als iemand hem toch vlug wil hebben
: [TK] X360 - Mass Effect 2 - Darksiders - Bayonetta
Oh sorry, ik dacht dat ik in het ME2 topic poste, maar oké, je hebt miss een puntquote:Op maandag 25 januari 2010 23:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Handig spoilers waar niet bij staat waar het overgaat, zodat je wel moet klikken om te zien wat er gespoilerd wordt..Nu vraag ik niet om zonder spoilers neer te zetten, maar zet er gewoon bij dat je niet moet klikken als je ME1 nog niet hebt uitgespeeld
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer review Mass Effect 2
[..]
Klaar.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:07 schreef Bart het volgende:
http://www.metacritic.com(...)?q=mass%20effect%202
97% @ Metacritic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
Die Eurogamer review.![]()
Ik heb mijn bestelling meteen gecanceled.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:17 schreef CyberTijn het volgende:
Gisteravond stond ie al op www.consoleshop.nl als "op voorraad". Meteen bestelling geplaatst en gisteravond verzonden. Verwacht hem ieder moment op de mat. (Xbox360 versie).
Consoleshop verkocht hemt al eerderquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:17 schreef CyberTijn het volgende:
Gisteravond stond ie al op www.consoleshop.nl als "op voorraad". Meteen bestelling geplaatst en gisteravond verzonden. Verwacht hem ieder moment op de mat. (Xbox360 versie).
Maar wat eerder naar huis vandaag.quote:Status: In transit
Ship Carrier: UPS
Latest Event: Out for delivery - Jan 26, 2010
Geen delay voor Mass Effect 2 CE in Nederland en de UK! Dat is bekend geworden. Dat wordt gamen dit weekendquote:Op maandag 25 januari 2010 21:39 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Oh volgens mij alle pagina's wel hahaMaar hier staat het berichtje van die mail(ff wat naam beneden scrollen, Naam is BjorntjuNL ): http://social.bioware.com/forum/1/topic/103/index/712072/16 Mail was van iemand anders. Ik was de gene die gebeld had. Ik vroeg dus om het tijdstip wanneer hij die mail had gekregen (hij kreeg de mail na 17:00 uur, en ik kreeg iemand aan de lijn naar een minuut of 15 naar liftmuziek te zitten luisteren rond 14:00 uur.) Dus de kans is groot dat EA games FRS heeft geinfromeerd dat hij wel gewoon optijd komt. Want toen ik belde zij die man nog dat EA(athans dat neem ik aan) zal proberen om de CE wel op de releasedag uit te brengen. Maar ik ga me er niet teveel op verheugen nu. Want dan zul je weer zien dat hij toch niet op de releasedag uitkomt en ben ik weer teleurgesteld. Dus ik vrees nu maar het ergste. Dan kan het alleen maar meevallen. Die paar daagjes extra is inderdaar niet erg. En het heeft ook een voordeel. Als iedereen hem dan al heeft uitgespeeld. Moet ik nog beginnen. Dus ik heb dan nog wat tegoed
En post ook op dat forum ja. Maar nu vooral eigenlijk in het Delay topic haha. Zit echt elk kwartier dat ik hier op internet zit wel te F5'en om te kijken of er nieuwe info is. Bioware heeft ook nogsteeds geen bericht daar geplaatst terwijl het eerste topic al van 6 dagen geleden is. Maargoed. De kans is er dat wij hem gewoon op de 28/29 krijgen. En anders moet ik maar een weekje wachten. Dan krijg ik er zeker geen spijt van. En hij staat ook mooi langs mijn CE van ME1 !
Fuck yeah! Heb je misschien een bron? Ik heb natuurlijk het delay topic doorgekeken. Daar zie ik ook berichten van o.a. Bol.com en Gamemania dat ze ze wel gewoon krijgen. Ook nog een mailtje van FRS gevonden maar die zeggen dat ze nog niet weten of hij vertraagd is of niet. Maar ik weet bijna zeker dat hij niet uitgesteld is ja! De CE in duitsland is ook niet uitgesteld trouwensquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen delay voor Mass Effect 2 CE in Nederland en de UK! Dat is bekend geworden. Dat wordt gamen dit weekend![]()
Kan als t goed is wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik heb nog even een vraagje over Mass Effect 1, ik zit nu vast op het Citadel, maar kan ik nog Assignments in het Traverse doen, of is dat al niet meer mogelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Je savegame moet wel op je HDD staan. Als je hem op je Memory Unit hebt staan werkt hij niet volgens mij. Athans dat heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:36 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb hem, maar ik kan verdorie niet mijn ME1 character importeren....Nu eerst maar het einde weer spelen en de credits laten rollen, misschien gaat het dan wel.
Hij doet het nu. Het bleek te liggen aan het feit dat ik had geupgrade naar een Elite 360 en had gekopieerd van HDD naar HDD. Hij neemt dan alleen niet de laatste autosave mee. Ik heb de laatste battle uit ME1 opnieuw gespeeld en nu doet hij het wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:42 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Je savegame moet wel op je HDD staan. Als je hem op je Memory Unit hebt staan werkt hij niet volgens mij. Athans dat heb ik begrepen.
Cerberus is toch gewoon een online portal voor DLC management?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:28 schreef speknek het volgende:
Ik ben ook bang dat ik de helft niet meer weet, dat begon al met de aankondiging van Cerberus. Ik had echt zo iets van wie.
Amazon heeft nog niks verstuurd.
quote:'Cerberus' is the codename for a black ops organization that was formerly part of the Alliance military, but which has now gone rogue. They have also been described as a pro-humanity terrorist or paramilitary group, due to their activities.
Their core belief is that humans deserve a greater role in the galactic community, and that the Alliance is too hamstrung by law and public opinion to stand up effectively to the Citadel races. Any methods of advancing humanity's ascension are justified, including illegal or dangerous experimentation, terrorist activities, sabotage and assassination. Cerberus operatives accept that these methods are brutal, but believe history will vindicate them.
Nee het is een soort ultra nationalistische mensen organisatie. Schijnbaar kreeg je allemaal hints van hun duistere praktijken in 1...quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:03 schreef Chocobo het volgende:
Cerberus is toch gewoon een online portal voor DLC management?
Vooral in dat underground treinstation.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee het is een soort ultra nationalistische mensen organisatie. Schijnbaar kreeg je allemaal hints van hun duistere praktijken in 1...
De Reapers zijn een ras die om de paar duizend jaar de hele melkweg "resetten" door alle aanwezige rassen uit te roeien. Zij hebben ook de relays achter gelaten. De laatste keer slaagde de Protheans er echter in om waarschuwingen achter te laten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:03 schreef Chocobo het volgende:
Anyway,... weet ook niet veel meer. Ga de eerste game mijn save uit ME1 niet meenemen. Gewoon spelen,... een 2e playthrough uiteraard wel. Volgens mij ging het hele spel om een ras,.... de Protheans ofzo? Via waarschuwingen liet dit geadvanceerde ras weten dat iedereen moet oppassen voor de Reapers,... een vreselijk ras onder leiding van Sovereign. De renegade spectre Saren probeert samen met de Geth, een verstoten robot ras Sovereign en de reapers terug te halen,....
Dat is het enige wat ik me nog kan herinneren. Uiteraard waren er persoonlijke keuzes uit ME1 die effect hebben in ME2. Denk aan de Wrex situatie,... of aan het einde,... ben je voor of tegen de counsil,... wie heeft de leiding,... hoe zit het met Udina etc. etc.
Spectre = Jedi.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:11 schreef Bastard het volgende:
Spectre. WTF is een spectre? Nou het maakt niet uit ook, wie mee werkt is cool, wie tegenwerkt gaat dood.. dus hoogstwaarschijnlijk heb ik een dikke vinger gegeven aan de council en leeft Rex nog bij mij
Fijn dat je hier niet zoveel van die verschillende class gebonden achievements hebt. In deel 1 waren sommige achievements met een bepaalde class gewoon niet te doen, omdat je dat specieke wapen of special niet had.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:43 schreef Bastard het volgende:
OMG 51 stuks ookhttp://www.xbox360achieve(...)fect-2/achievements/
Ik ben zo bang dat deel 1 zoveel minder wordt na deel 2,.... het tweede deel is immers op zoveel gebieden verbeterd!quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:58 schreef LinQ het volgende:
Ik ben nog bezig met mijn ME1 character die ik wil importeren in ME2. Ben net klaar op Feros en Noveria, dus ben nog lang niet klaarMaar kan vanavond ME2 al ophalen. Denk dat ik maar eerst ME2 een keer uitspeel en bij mijn tweede playthrough mijn ME1 character ga importeren
Ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem net gekocht!![]()
![]()
Klopt het dat er 2 CD's in de standaard edition zitten?
cerberus kwam pas echt aan het dag licht in het 2e boek van ME .quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:28 schreef speknek het volgende:
Ik ben ook bang dat ik de helft niet meer weet, dat begon al met de aankondiging van Cerberus. Ik had echt zo iets van wie.
Amazon heeft nog niks verstuurd.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:23 schreef bjorntju het volgende:
Gebeld naar FRS net. En ze zij dat de CE optijd word verzonden! Dus ik hem hem morgen binnen
Mooi,... ik heb ook een FRS bestelling gedaan afgelopen december. De CE was alle spanning en wachten waardquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:15 schreef bjorntju het volgende:
lees nu ook van iemand anders die gebled heeft dat ze ze al aan het inpakken zijn en later vandaag worden verzonden. Het is dus nu 100% zeker! Nu maar hopen dat de TNT morgen rond 4 uur komt want tot 3 uur is er niemand thuis. En de volgende dag precies het zelfde. Ander moet ik tot maandag wachten voordat ik hem op kan halen
Ik vind ze beter dan de achievements van ME1. Althans, zo lijkt het.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:43 schreef Bastard het volgende:
OMG 51 stuks ookhttp://www.xbox360achieve(...)fect-2/achievements/
Waar had je hem besteld?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:35 schreef torn_Machina het volgende:
Bah, vandaag geen post gekregen. Nog 1 dag extra op ME1 uit te spelen.
Cancelen en naar de winkel rennen. Heb ik ook gedaan.quote:
Ik heb het bij the FRS besteld.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:46 schreef Chocobo het volgende:
Waar had je hem besteld?
FRS stuurt hun games op tijd uit! Sterker nog,... de post komt het s' avonds halen. Hun verzendberichten worden meestal pas s' avonds laat verstuurd. Naar mijn idee gaan de FRS ME2 CE's nu de deur uit daar, maar zien we dat pas rond 22/23:00 uur!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:19 schreef bjorntju het volgende:
Is hij bij iemand al verzonden? Bij mij nog niet... Als hij vandaag niet verzonden word moet ik wachten totdat ik morgen thuis kom van school voordat ik kan bellen... Zie wel dat je games kan bestellen tot 19:00 wil je ze morgen in huis hebben. Dus het kan zijn dat ze ze nog uitleveren vandaag. Anders word het morgen na school wéér bellen...
Is dat zo? Want ik lees dus op de Bioware forums dat hij van iemand wel verzonden is (de CE van de Xbox 360 verzie) Maar zover ik zie is hij wel de enige. Dus mischien krijg ik straks nog wel een mailtje. Maar verzenden ze dan de mailtjes nog later dan nu? En jij hebt hem daar toch ook besteld? Is hij bij jou wel al verzonden? Maar het kan idd zo zijn dat de TNT om bijv. 5 uur langskomt en dan nog een keer om 9 uur ofzo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FRS stuurt hun games op tijd uit! Sterker nog,... de post komt het s' avonds halen. Hun verzendberichten worden meestal pas s' avonds laat verstuurd. Naar mijn idee gaan de FRS ME2 CE's nu de deur uit daar, maar zien we dat pas rond 22/23:00 uur!
Mijn AC2 bericht kreeg ik ook s'avonds,... maar ja,... als iemand anders in januari besteld en het al krijgt en ik in december en ik krijg het niet voel ik me goed genomenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:10 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Is dat zo? Want ik lees dus op de Bioware forums dat hij van iemand wel verzonden is (de CE van de Xbox 360 verzie) Maar zover ik zie is hij wel de enige. Dus mischien krijg ik straks nog wel een mailtje. Maar verzenden ze dan de mailtjes nog later dan nu? En jij hebt hem daar toch ook besteld? Is hij bij jou wel al verzonden? Maar het kan idd zo zijn dat de TNT om bijv. 5 uur langskomt en dan nog een keer om 9 uur ofzo.
Er zullen best wel wat CE's verstuurd worden,... vorige keer kreeg ik de mail rond 21:30! Spel gewoon de dag er na. Maak me wel steeds nerveuzer,... zeldzaam dit voor mij bij een spel! Heb er zo'n zin in!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:19 schreef bjorntju het volgende:
Hoe laat ongeveer 's avonds kreeg je die? Maar het kan natuurlijk ook dat ze de exemplaren in gedeeltes uitzenden
Ja inderdaad! Zit hier echt helemaal in spanning te wachten omdat hij nog niet verzonden is. Ik zit ook echt de heletijd aan Mass Effect 2 te denken haha. Vooral naar al die lovende review's. Maar goed... Omdat veel mensen nog geen mail hebben gekregen. Maar er toch iemand is die er wel een heeft. Betekend het wel dat ze ze zeker hebben. Dus ik heb er vertrouwen in dat we toch nog een mailtje krijgen. Ik kijk tot ongeveer 21:45 niet meer op mijn mail/frs. Anders ga ik mij alleen maar meer druk maken als ik niks ontvangen heb!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er zullen best wel wat CE's verstuurd worden,... vorige keer kreeg ik de mail rond 21:30! Spel gewoon de dag er na. Maak me wel steeds nerveuzer,... zeldzaam dit voor mij bij een spel! Heb er zo'n zin in!
Klopt, naar mijn idee dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:47 schreef leeell het volgende:
ligt het aan mij of is het spel een stuk moeilijker dan deel 1, en sowieso best moeilijk
Of,... het verzendmailtje van gisteren is eigenlijk je nieuwe Bayonetta van vandaag,.... met andere woorden,... naar Mass Effect 2 kan je fluiten. Wat als dat het foutje is?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:36 schreef torn_Machina het volgende:
Rustig nou maar jongens. Ik heb gisteren ook een verzendmailtje ontvangen, maar vandaag ook niks in de bus. Ze zullen het meeste vandaag wel hebben verzonden en gisteren alvast heel wat bestellingen afgerond hebben voor verzending.![]()
Nu nog iets leuks.
Komt net mijn buurvrouw binnen die zegt dat ze een pakketje voor mij heeft. Ik dacht dat zal ME2 dan wel zijn.
Blijkt het een grote bubbel envelop te zijn waar een dvd box van Charles Dickens inzit.![]()
Helemaal geen pakbon of iets anders erin. Alleen de adressticker met een ordernummer erop.
Na dit ordernummer eens nagekeken te hebben in mijn besteloverzicht, blijkt dat het mijn order voor Bayonetta was, die ik in december al heb ontvangen.![]()
Nu ging mij net een lichtje branden dat je bij de preorder van Bayonetta ook een van haar handguns zou krijgen.
Nou vond ik dat al vreemd toen ik het bestelde, want die zaten namelijk alleen bij de Climax Edition.
FRS zal dus wel een foutje hebben gemaakt daarmee en dit als compensatie toegezonden ofzo.
Iets anders kan ik mij niet bedenken. En die box is ook nog 40,00 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |