Er zijn webshops die al leverenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:35 schreef kepler het volgende:
huh Mass Effect 2 is toch niet eens uit?
Haha nee.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:21 schreef Kyrano het volgende:
Dark Siders & Bayonetta: 45 euro geboden inclusief
bestanden van de dvd nodig?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:44 schreef zomer86 het volgende:
Jepen nee heb ze niet uitgespeeld was even bestanden nodig van die DVD dat is het enigste waarvoor ze gebruikt zijn dus ze zijn eigenlijk splinternieuw.
?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:44 schreef zomer86 het volgende:
Jepen nee heb ze niet uitgespeeld was even bestanden nodig van die DVD dat is het enigste waarvoor ze gebruikt zijn dus ze zijn eigenlijk splinternieuw.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:48 schreef emokid het volgende:
Deze vent koopt de games, hiermee verkrijgt hij een unieke ID in zijn console voor de game die hij op een gebrande kopie zal verder spelen. Als die hem doorverkoopt, zal elke speler ervan gezien worden als een "brander" omdat hij als eerste was. Slim bedacht wel, maar lijkt me niet fijn voor de koper.
Geen enkel spel heeft een unieke code, dus wat lul je nou poep.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:48 schreef emokid het volgende:
Deze vent koopt de games, hiermee verkrijgt hij een unieke ID in zijn console voor de game die hij op een gebrande kopie zal verder spelen. Als die hem doorverkoopt, zal elke speler ervan gezien worden als een "brander" omdat hij als eerste was. Slim bedacht wel, maar lijkt me niet fijn voor de koper.
Hier praat je gewoon onzin, maar ik vraag me wel af of de code van me2 al gebruikt is die nodig is voor de dlc.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:48 schreef emokid het volgende:
Oke, je wilt online en je wilt de goede bestand om met een gedownloade versie online te kunnen begrijp ik? Hoe weet je dat al die SS bestanden van bijv. alle Mass Effects 2 hetzelfde zijn?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 02:53 schreef zomer86 het volgende:
Dat is een SS file, elk spel heeft een verschillende SS file wil je met een kopietje online dan moet je zeker weten dat je geen verkeerde SS file hebt. Daardoor koop ik eerst een originele, zodat ik zeker wat ik de goede SS heb. De SS is verder bij elk kopietje het zelfde, en dus maakt het voor niemand wat uit als ik die gebruik. Dus om het even duidelijk te maken in heel Europa maakt iedereen gebruik van dezelfde SS. Wat staat voor security sector, duidelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |