Ben op het moment door Bayonetta aan het racen, daarna nog een week voor Batman AA voordat ME2 uitkomt. En in de tussentijd ook nog het laatste level van NSMBW uit zien te spelen.quote:
Eerder een gamers hell.. Toch zonde dat we ons door al die games moeten rushen? Je wilt toch juist de tijd nemen en van elk moment genieten zonder je te haasten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Ben op het moment door Bayonetta aan het racen, daarna nog een week voor Batman AA voordat ME2 uitkomt. En in de tussentijd ook nog het laatste level van NSMBW uit zien te spelen.
Meeen wat een gamers hemel.
En net zo'n zieke twist als in deel 1quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:05 schreef Chocobo het volgende:
Hen zo'n zin in het spel. Heb deel 1 ook 3x uitgespeeld,... ik verwacht met dit spel ook weer veel playthroughs, aangezien dit spel aan alle kanten verbeterd is.
De hypetrain is al paar maanden uit hoorquote:
Voel je vrij hem te editten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:00 schreef Bart het volgende:
Waarom ben ik niet aan boord van de hypetrain
Das niet het probleem. Maar hoe krijg ik hem dan in de OP?quote:
Dat capeventje kan mooi op het dakquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Das niet het probleem. Maar hoe krijg ik hem dan in de OP?
Sorry,... je mist hem net. Kan jij niet in deze trein?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:26 schreef Wessiej het volgende:
* Wessiej springt nog net aan boord, zin in![]()
quote:
amersfoortquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sorry,... je mist hem net. Kan jij niet in deze trein?
[ afbeelding ]
lekker op de xbox houdenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:04 schreef Karasta het volgende:
Waarom niet ME2 voor de MOTHERFUCKING PS3.
Heetquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:24 schreef Young_David het volgende:
Ik spring nog even aan boord :-)
Wel apart om in alle video's een mannelijke Shepard te zien terwijl mijn Shepard een roodharige vrouw is die gebaseerd is op Renee Walker uit 24 ... hoop dat ik ahar in deel 2 weer hetzelfde uiterlijk kan geven
geen last vanquote:
sterfquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:41 schreef Bafrokapper het volgende:
Hopen dat ie voor die tijd nog uitlekt.
Serieus,... kippenvel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:03 schreef Young_David het volgende:
Launch Trailer:
http://www.gametrailers.c(...)er-mass-effect/61042
Nice!quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:03 schreef Young_David het volgende:
Launch Trailer:
quote:BioWare co-founder Dr Greg Zeschuk has said the developer will continue to create games in the Mass Effect universe following the completion of the current trilogy.
Mass Effect 2 launches on PC and 360 next week, and BioWare has long since said that the third game would complete this story arc, but Zeschuk told Kotaku that the "valuable" setting of the games will endure.
"We're actually going to continue to use it for stuff and we're going to continue to make games there," he explained.
"Believe me, we have our work cut out for us for the next little while getting Mass Effect 3 done after this. Don't worry if you love Mass Effect, [because] there will be more Mass Effect in the future."
Mass Effect 2 puts you back in the space boots of Commander Shepard and on the trail of a new intergalactic menace which has been abducting human colonists. Shepard becomes involved with the Cerberus organisation and recruits a new team to tackle this mysterious threat.
As for Mass Effect 3, Zeschuk reiterated that decisions made throughout the series will have consequences that personalise the story right through to the end.
"Even to the point where some of the decisions you made in 1 you'll see the result in 3," he added. "There will be stuff that you will feel is yours that you've created in that third iteration."
There's no word on when we should expect Mass Effect 3, but the first game came out in November 2007, and with the second due this month, sometime in late 2012 or early 2013 seems a good bet. Whack it in your diary, eh?
Zit Sarah in Mass Effect 2?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben benieuwd, ziet er strak uit
Die Yvonne Strahovski lijkt echt goed trouwens. Zie haar wekelijks in Chuck acteren. hebben de makers erg mooi gemaakt
Terecht,... de setting is echt ziekelijk goed! Het voelt zo goed aan! Maar inderdaad,... rond nu maar eerst de trilogy af. Deel 1 vond ik cool, maar dit deel schijnt velen malen beter te zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deel 2 komt volgende week uit en ze praten nu al over delen buiten de trilogie
[..]
Hrmpf, toch wel weer spoilersquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:03 schreef Young_David het volgende:
Launch Trailer:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel echt episch, prachtige sfeer!They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Hrmpf, toch wel weer spoilersgeen spoilers als je de boeken had gelezen , dan waren die dingen al voorbij gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel echt episch, prachtige sfeer!
de collectors en cerberus ect , niks met sheppard zelf natuurlijk .Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Mass Effect heeft in scope en opzet veel weg van games in de Dungeons & Dragons setting of verschillende MMO's. Veel materiaal om mee te werken en oliedom als Bioware dat potentieel weggooit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:31 schreef speknek het volgende:
Normaal gesproken houd ik niet van sequel op sequel. Ze moeten ook zeker de verhaallijn afkappen na ME3. Maar het klopt wel dat van praktisch alle game werelden die ik ken, deze misschien wel het overtuigendst is, en waar je eindeloos nieuwe spinoffs in kunt laten gebeuren.
Ga terug naar Noorwegen man, trol.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef SoldMayor het volgende:
Heb net even trailers zitten kijken enzo maar ik vind het echt te veel op een NEP HALO lijken hoor
Ja wat?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:51 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ga terug naar Noorwegen man, trol.
Oh, je hebt het niet over gameplay?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja wat?![]()
Je ziet toch dat hier echt wel een beetje HALO inzit.
Niet dat ik een hele grote fan van HALO ben ofzo maar je ziet het gewoon..
Net zoals bij GTA - Saints Row
Nee want daar weet ik niks over want heb ME1 ook niet gespeeld..quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:55 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Oh, je hebt het niet over gameplay?
Jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zit Sarah in Mass Effect 2?
*pre-ordered
Halo heeft deze stijl ook niet uitgevonden tho.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee want daar weet ik niks over want heb ME1 ook niet gespeeld..
Alleen als ik zo naar die trailer kijk dan lijkt het wel een beetje op halo..
Ik zeg ook niet dat het slecht is ofzo![]()
Saints Row II was ook duidelijk geinspireerd door GTA San Andreas maar Saints Row II vond ik ook een goede game
Nee maar wordt wel gezien als de KONING van deze game stijl...quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:00 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Halo heeft deze stijl ook niet uitgevonden tho.
Halo 1quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:10 schreef ehqo. het volgende:
Ik heb ineens zin om de eerste Halo weer eens te doen.
Failoquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:01 schreef SoldMayor het volgende:
Nee maar wordt wel gezien als de KONING van deze game stijl...
Dat zal wel lukken.quote:
Ik voorzie een usericon niet op, maar uitgesmeerd achter de hype trein.quote:
En de toevoeging van je opmerking in dit topic is....?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:02 schreef Bafrokapper het volgende:
-edit-
Niks, dus wegquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
En de toevoeging van je opmerking in dit topic is....?
Dacht dat het wel leuk was om te laten weten, ik zal vast niet de enige zijn die zich ermee bezig houdt hierquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niks, dus weg
Warez praat hoeven we hier niet.
Komop, iemand met photoshop skillsquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik voorzie een usericon niet op, maar uitgesmeerd achter de hype trein.
Dat is de invloed van EAquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deel 2 komt volgende week uit en ze praten nu al over delen buiten de trilogie
[..]
Als iemand me een paar miljoen geeft koop ik Bioware uit.quote:
Heldquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:03 schreef Young_David het volgende:
Launch Trailer:
Ga je nog de OP updaten? We zijn al weer een paar stations verder en er zijn wat passagiers bijgekomenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:11 schreef Strolie75 het volgende:
Die trailerHype Train gaat weer wat harder!
Doet MS wel vaker met grote titels, snel lekken en dan er een code in zetten waardoor ze automatisch worden gebanned van Xbox Live, was ook met Borderlands en MW2 zo. Zou zeer terecht zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:56 schreef Bart het volgende:
De Xbox-versie is alweer gelekt, te triest voor woorden. Ik hoop dat het zo'n neppe versie is waar een of andere leuke 'bug' in zit dat je na een half uur niet verder komt ofzo
Dat zou inderdaad ook wel mooi zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Doet MS wel vaker met grote titels, snel lekken en dan er een code in zetten waardoor ze automatisch worden gebanned van Xbox Live, was ook met Borderlands en MW2 zo. Zou zeer terecht zijn.
Of dat er binnenkort weer een ban-ronde volgt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:56 schreef Bart het volgende:
De Xbox-versie is alweer gelekt, te triest voor woorden. Ik hoop dat het zo'n neppe versie is waar een of andere leuke 'bug' in zit dat je na een half uur niet verder komt ofzo
dude, MS lekt zelf echt geen spellen hoor!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Doet MS wel vaker met grote titels, snel lekken en dan er een code in zetten waardoor ze automatisch worden gebanned van Xbox Live, was ook met Borderlands en MW2 zo. Zou zeer terecht zijn.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Topic opgeschoond. GEEN warez praat hier. Laatste waarschuwing voor de downloaders.
quote:"If a player has no Mass Effect save files, Mass Effect 2 will start with an introduction sequence which, in combination with interactive decisions made by the player, introduces new players to the storyline and establishes a “canon” backstory"
http://masseffect.wikia.com/wiki/Mass_Effect_2
Misschien ga ik dan toch wel een nieuwe character maken. Ik kan ook niet Mass Effect nog een keer uitspelen want er is iets mis met de cd ofzo. Details kunnen niet geladen worden dus alles ziet er wazig uit. En DAT DOET PIJN!! ( Aan mijn ogen. )quote:
Klinkt goed zeg, fijn om te zien dat het verhaal toch weer het belangrijkste aspect de game is geworden.quote:
Wahahahaha *kuch* *kuch*quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:01 schreef SoldMayor het volgende:
Nee maar wordt wel gezien als de KONING van deze game stijl...
piracy enzoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:45 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG...je moet een DLC code kopen om toegang te krijgen tot een winkel waar je DLC kunt kopen.![]()
Die code voor die eerste zit trouwens wel gratis bij elke nieuwe game.
http://store.steampowered.com/app/901242/quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:22 schreef DustPuppy het volgende:
26 Januari op steam.
Ik heb de digital deluxe edition al ge-preorderd.
Nu alleen maar wachten tot ie vrij gegeven wordt.
Amazon.co.uk doet niet aan release date delivery?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:52 schreef speknek het volgende:
Jammer dat Amazon niet eerder uit gaat leveren, krijg ik hem pas begin februari. Was wel maar 36 pond incl. verzendkosten.
Slim tochquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:45 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG...je moet een DLC code kopen om toegang te krijgen tot een winkel waar je DLC kunt kopen.![]()
Die code voor die eerste zit trouwens wel gratis bij elke nieuwe game.
Anders lees je even de post boven de jouwequote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Anders lees je even de post boven de jouwe
Ik zou die intro ook wel willen zien. Maar wil mijn oude saves ook niet verwijderen. Ik vind dat niks dat meenemen van die saves. Je hebt altijd het gevoel dat je iets mist. Het liefst begin ik echt helemaal 'overnieuw'.quote:
Ik vind het juist een van de leukste dingen aan deze game, hierdoor dacht ik beter na toen ik deel 1 voor de tweede keer speelde, omdat ik die save wilde gaan gebruiken voor ME2quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou die intro ook wel willen zien. Maar wil mijn oude saves ook niet verwijderen. Ik vind dat niks dat meenemen van die saves. Je hebt altijd het gevoel dat je iets mist. Het liefst begin ik echt helemaal 'overnieuw'.
quote:I'm a Bioware dev, I'd like to clear this up... Anyone worried about Cerberus Network issues read below:
- The Cerberus Network is essentially a stream of free DLC.
- Every new copy of the game comes with it.
- It is NOT a "license to purchase DLC"
- People without it WILL be able to purchase any future paid DLC, but will miss out on the stream of freebies that we have lined up
- People who buy the game used can purchase a Cerberus code to get in on the stream.
De Cerberus Network wordt erg cool,... ben zo benieuwd. Nog maar een weekje ofzoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb niks gezegd over die DLC store
[..]
Mass Effect is altijd meer een shooter geweest dan rpg, het komt dan ook uit de VS. Alles is daar een shooter.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:26 schreef Cheiron het volgende:
Het lijkt mij veel meer een shooter dan een rpg als ik alle filmpjes zie. Dat zou ik wel jammer vinden..
Ik denk eerder een goede combinatie van beide!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:26 schreef Cheiron het volgende:
Het lijkt mij veel meer een shooter dan een rpg als ik alle filmpjes zie. Dat zou ik wel jammer vinden..
Nou ja, ik gebruikte bij deel 1 heel vaak de spatie om alles stil te zetten en orders uit te delen. Dat vond ik het vetste (samen met het verhaal) van deel 1. IN de huidige filmpjes zie ik maar heel weinig terug van strategie en zie ik gewoon GoW...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:27 schreef emokid het volgende:
[..]
Mass Effect is altijd meer een shooter geweest dan rpg, het komt dan ook uit de VS. Alles is daar een shooter.![]()
In deel 1 had ik de tactieken eigenlijk pas echt nodig op hardcore niveau. Normal was de game te makkelijk. Toch,... in deel 2 komt dat echt wel goed. De verschillende classes zijn duidelijk verbeterd. Ik denk wel dat het shooter element los van de tactische keuzes verbeterd is en dat is goed nieuws.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nou ja, ik gebruikte bij deel 1 heel vaak de spatie om alles stil te zetten en orders uit te delen. Dat vond ik het vetste (samen met het verhaal) van deel 1. IN de huidige filmpjes zie ik maar heel weinig terug van strategie en zie ik gewoon GoW...
Echt een spel voor mij dusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:26 schreef Cheiron het volgende:
Nee joh, vandaag al te spelenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Nog maar 6 dagen![]()
(verkapte TVP)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |