Dan heeft ie er ongetwijfeld ook nog een kleinquote:Op maandag 21 december 2009 20:14 schreef djkoelkast het volgende:
Roel doet zijn keyboard in de veiling, wil er minimaal 2500 voor hebben![]()
Gaat er vanavond nog op spelen ook...
die was heel tof, was allemaal geregeld door het productieteam van Oprah, die hadden zo'n expert daarvoor ingehuurdquote:
Ik zie em nietquote:
Ik ookquote:
Anita en Ed heersen.quote:
Was echt vetquote:Op maandag 21 december 2009 20:17 schreef miieejj het volgende:
nondedju.. die heb ik dus net gemist he
Gewoon een keukentrapje gebruiken.quote:
gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 december 2009 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Zal ik dat wijsje van de zeven dwergen aanvragen voor Roel?
Een ladder!quote:Op maandag 21 december 2009 20:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Gewoon een keukentrapje gebruiken.
nou weten we ook wat dat wasquote:Op maandag 21 december 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
Rond 8en een leuke actie op de Grote Markt, hopen dat ze het filmen!
Dan moet ze een hete douche pakken. Wordt ze kleiner van.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Hoe groot zou zijn piemel nou zijn? Ik vraag me dat altijd af bij dwergen
quote:
I wish I was a little bit tallerquote:
Van Velzen die het koud heeft en ligt te klappertanden?quote:Op maandag 21 december 2009 20:19 schreef Sj0rSz het volgende:
"Het moet mee in bed, het trilt en het maakt geluid"![]()
Tessel vroeg daar ooit naar toen hij zij Zoeyzo te gast wasquote:Op maandag 21 december 2009 20:20 schreef TheVulture het volgende:
In KPD staat een topic met dwergsexquote:Op maandag 21 december 2009 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Zeker met dat mallotige baby get higher dansje.quote:Op maandag 21 december 2009 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Roel gaat 'm straks nog een keer proberen te organiseren.
Ook een optiequote:Op maandag 21 december 2009 20:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Velzen die het koud heeft en ligt te klappertanden?
Ik dacht dat ze misschien even naar het kleinste kamertje zouden gaan.quote:Op maandag 21 december 2009 20:21 schreef Derek010 het volgende:
Annemieke laat Roel even alle hoeken van de slaapkamer zien![]()
die kans is 100%quote:Op maandag 21 december 2009 20:21 schreef Neroje het volgende:
[..]
Wordt een gezellige boel vannacht denk ik ja
quote:Op maandag 21 december 2009 20:22 schreef DaMook het volgende:
Hoi. Na een goedemorgen en goedemiddag nu een goedeavond
![]()
.
Ik moet gelijk denken aan Bert Visscher:quote:Op maandag 21 december 2009 20:21 schreef Derek010 het volgende:
Annemieke laat Roel even alle hoeken van de slaapkamer zien![]()
Meiden.quote:Op maandag 21 december 2009 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, de Flashdancers.Ookal heb ik het niet gezien.
OMFGquote:Op maandag 21 december 2009 20:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan Bert Visscher:
Ik vrij niet of ik vrij veilig, dus ik doe een zwemvest aan en een helm op. Want wij kunnen er helemaal in.
quote:
Ik vind 'm leukquote:Op maandag 21 december 2009 20:27 schreef alors het volgende:
weer zo'n dom 'ik heb de broek aan' nummer van Pink
quote:Op maandag 21 december 2009 20:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan Bert Visscher:
Ik vrij niet of ik vrij veilig, dus ik doe een zwemvest aan en een helm op. Want wij kunnen er helemaal in.
Ik merkte het niet eensquote:Op maandag 21 december 2009 20:29 schreef Sj0rSz het volgende:
"Het is alweer twee uur geleden dat ik de update"
Hij is een ras entertainer, alleen jammer dat zijn eigen nummers niet je van het zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 20:29 schreef iBenny het volgende:
VanVelzen gaat zo het Baby get higher-dansje doen met het publiek
Ik was de kamer uitquote:Op maandag 21 december 2009 20:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat flashmob gebeuren was cool, wil het nog eens een keer op een betere kwaliteit zien dan de webcam...
"Het was al twee uur geleden dat ik de up date.... "
meestal is de helft van zijn liedjes op het album ook van iemand andersquote:Op maandag 21 december 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij is een ras entertainer, alleen jammer dat zijn eigen nummers niet je van het zijn.
Die reactie van ekdom ookquote:Op maandag 21 december 2009 20:29 schreef Sj0rSz het volgende:
"Het is alweer twee uur geleden dat ik de update"
Ooooow, dan slaap ik nogquote:Op maandag 21 december 2009 20:32 schreef iBenny het volgende:
http://twitter.com/MissMontreal/status/6902922019
alvast vluchten?
Waar is Olyfes2?quote:Op maandag 21 december 2009 20:32 schreef iBenny het volgende:
http://twitter.com/MissMontreal/status/6902922019
alvast vluchten?
quote:MORGEN 08.00 MISS MONTREAL IN HET GLAZEN HUIS! Kerstliedjes spelen enzo! En een speciale actie.......
quote:Op maandag 21 december 2009 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
we wachten wel ff...
*wacht*
ja, we kunnen weer
Heb net berichtje gestuurdquote:Op maandag 21 december 2009 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar is Olyfes2?
En neeeeeee 8 uur, dan zit ik in de auto, te zwieberen over de weg. Ik kan geen kant op.
Je post werd afgekapt voordat je "...wanneer ze d'r waffel dichthoudt en in de kelder gaat zitten." kon typen.quote:
OKquote:Op maandag 21 december 2009 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
we wachten wel ff...
*wacht*
ja, we kunnen weer
Sorry!quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Je post werd afgekapt voordat je "...wanneer ze d'r waffel dichthoudt en in de kelder gaat zitten." kon typen.
Als die speciale actie inhoudt dat ze een enkeltje Montreal krijgt dan tune ik inquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Niet uw pinpasjes naar binnengooien
staat iook op de brievenbus aan de buitenkantquote:Op maandag 21 december 2009 20:38 schreef Horloge het volgende:
Die "Dank je wel!" bij de brievenbus kun je dus niet eens lezen als je er vanaf buiten wat in gooit.
Ze voelde wat kriebelen en hij was al weer wegquote:Op maandag 21 december 2009 20:38 schreef franklop het volgende:
Ik was Roel even kwijt, maar Annemieke stond ervoor
Yes!quote:Op maandag 21 december 2009 20:39 schreef Sj0rSz het volgende:
Filmpje van de flashmob komt eraan!
Zie; http://twitter.com/SeriousRequest/status/6903115631
Ik kan niet wachten Flashmobs Roelerenquote:Op maandag 21 december 2009 20:39 schreef Sj0rSz het volgende:
Filmpje van de flashmob komt eraan!
Zie; http://twitter.com/SeriousRequest/status/6903115631
Je krijgt hem niet klein hoor.quote:Op maandag 21 december 2009 20:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze voelde wat kriebelen en hij was al weer weg
Het sneeuwfront is er bijnaquote:Op maandag 21 december 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is echt heerlijk druk op de Grote Markt het is te merken dat het weer weer beter is geworden.
Ja idd.. is wel zeker te merkenquote:Op maandag 21 december 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is echt heerlijk druk op de Grote Markt het is te merken dat het weer weer beter is geworden.
Die 150 grappen zijn er voor 22.00u.quote:Op maandag 21 december 2009 20:44 schreef iBenny het volgende:
En we zijn over de helft...
nog 70 te gaan
Goeienavond Hansquote:Op maandag 21 december 2009 20:45 schreef -Hans- het volgende:
Yoooooooooooooooooooooo people !!!!!!!!!
Post je ze allemaal in 1 lijst als we compleet zijn, dan heb ik namens roel een kleinigheidje.quote:Op maandag 21 december 2009 20:44 schreef iBenny het volgende:
En we zijn over de helft...
nog 70 te gaan
Yoooooooooooo Hansiequote:Op maandag 21 december 2009 20:45 schreef -Hans- het volgende:
ja, hij heeft al een keer gepostquote:Op maandag 21 december 2009 20:45 schreef -Hans- het volgende:
Kevin Moens zich hier al laten zien? Heb hem 2x gespot bij de deur waar de gasten binnenkomen.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Post je ze allemaal in 1 lijst als we compleet zijn, dan heb ik namens roel een kleinigheidje.
Weet je wat een kut verjaardag is... op de feestdagen jarig zijn.. dan kan niemand.. of iedereen heeft het druk omdat de volgende dag kerst isquote:Op maandag 21 december 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
5 december jarig , wat een kut verjaardagen moet die meid hebben gehad.
Dat lijkt me een kleine moeitequote:Op maandag 21 december 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Post je ze allemaal in 1 lijst als we compleet zijn, dan heb ik namens roel een kleinigheidje.
Denk dat ze luisteren op de radio en kijken via de stream. Heb dat net ook geprobeerd, maar het is toch een beetje jammer als je niet meteen kunt zien waar ze het over hebben.quote:Op maandag 21 december 2009 20:45 schreef TheDutchguy het volgende:
Waar kijken jullie? Jullie liggen een stuk voor op mij.
Of hij gaat graven in haar moestuintje zoals een kabouter hoort te doenquote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef henkde_j het volgende:
Roel stapt straks in het kussensloop van Annemieke
101tv gewoon denk ik.quote:Op maandag 21 december 2009 20:48 schreef Horloge het volgende:
[..]
Denk dat ze luisteren op de radio en kijken via de stream. Heb dat net ook geprobeerd, maar het is toch een beetje jammer als je niet meteen kunt zien waar ze het over hebben.
Ej !!!quote:
Ja je hebt dan een kleine achterstand.quote:Op maandag 21 december 2009 20:48 schreef Horloge het volgende:
[..]
Denk dat ze luisteren op de radio en kijken via de stream. Heb dat net ook geprobeerd, maar het is toch een beetje jammer als je niet meteen kunt zien waar ze het over hebben.
Hansquote:Op maandag 21 december 2009 20:45 schreef -Hans- het volgende:
Zwaai even naar onsquote:Op maandag 21 december 2009 20:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hans
Ik ga weer richting Grote Markt
Mnn, ik heb iets gemist. 150 woordgrappen voor 10 uur? Wie moet er dokken dan?quote:Op maandag 21 december 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
veel plezier !!!!! trek warme schoenen aan...quote:Op maandag 21 december 2009 20:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hans
Mooie samenvattingquote:Op maandag 21 december 2009 20:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej !!!
Hoe vonden jullie Moke? Ben echt net 10 minuten binnen. Freaking kouden poten! Kreeg een SMS van een collega dat ik op tv was te zien![]()
.
Optreden van Moke in het huis vond ik tof, maar op de Grote markt heb ik er geen barst van kunnen verstaan.. Mooi het moment dat Annemieke haar liefje even in de armen kon sluiten. Toen Ekdom on-air zei dat Annemieke en Phil? een relatie hebben ging er een gejuich op vanaf de Grote Markt![]()
.
Wat we hier vandaag hebben gezien heb ik ook gezien. Annemieke is op dit moment absoluut de TOPPER in het huis. Ekdom P2 en Giel behoorlijk onzichtbaar. Ekdom ging even goed los tijdens AC/DC ! Verder een heerlijke sfeer, maar wel erg koud. Er hangt een flink stevige lucht van Gluhwijn op de Grote markt. Lekker.
Veel ambulances gehoord.. geen idee wat er loos was.
Jo!quote:Op maandag 21 december 2009 20:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hans
ja, wie ging er eigenlijk dokken?quote:Op maandag 21 december 2009 20:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Mnn, ik heb iets gemist. 150 woordgrappen voor 10 uur? Wie moet er dokken dan?
Volgens mij is er niks hard afgesprokenquote:Op maandag 21 december 2009 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja, wie ging er eigenlijk dokken?
nog 58
Ik heb nog wel een wat kleingeld voor Roel.quote:Op maandag 21 december 2009 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja, wie ging er eigenlijk dokken?
nog 58
Dat zuig je uit je klein duimpjequote:Op maandag 21 december 2009 20:52 schreef -Hans- het volgende:
Ennuh, het is mij duidelijk geworden dat Ryan Shaw het theme liedje van deze editie is.
Dance with Somebody was mijn request en mijn naam werd genoemdquote:Op maandag 21 december 2009 20:52 schreef -Hans- het volgende:
Ennuh, het is mij duidelijk geworden dat Ryan Shaw het theme liedje van deze editie is. De jocks vinden het geweldig, de grote markt iets minder. Grote Markt ging los tijdens AC/DC en Dance With Somebody (wat een track!). Waarom ze Miss Montreal is mij een raadsel..
Ryan Shaw is echte Freak 11 muziek. Geniaal, maar het grote publiek gaat het toch nooit begrijpen.quote:Op maandag 21 december 2009 20:52 schreef -Hans- het volgende:
Ennuh, het is mij duidelijk geworden dat Ryan Shaw het theme liedje van deze editie is. De jocks vinden het geweldig, de grote markt iets minder. Grote Markt ging los tijdens AC/DC en Dance With Somebody (wat een track!). Waarom ze Miss Montreal is mij een raadsel..
Thanks, maar die Annemieke.... GE-wel-dig ! Lachen, dansen, springen en interactie met het publiek.Overigens geen overdreven klef gedoe hoor tussen Annemieke en haar vriendjequote:
Lucky you! Mijn request is niet eens gedraaidquote:Op maandag 21 december 2009 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dance with Somebody was mijn request en mijn naam werd genoemd
Jaaah!! ryan shaw .. hoe heet dat liedje ? dan ga ik dat aanvragenquote:Op maandag 21 december 2009 20:52 schreef -Hans- het volgende:
Tja ze zijn er op de radio in geslaagd een nummer zo verschrikkelijk vaak te draaien, dat het nummer gaat irriteren. Dance with somebody heet het nummer.quote:Op maandag 21 december 2009 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dance with Somebody was mijn request en mijn naam werd genoemd
Do the 45? It gets better.quote:Op maandag 21 december 2009 20:54 schreef miieejj het volgende:
[..]
Jaaah!! ryan shaw .. hoe heet dat liedje ? dan ga ik dat aanvragen
Deze blijft geweldig:quote:Op maandag 21 december 2009 20:54 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ryan Shaw is echte Freak 11 muziek. Geniaal, maar het grote publiek gaat het toch nooit begrijpen.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:52 schreef iBenny het volgende:
Die flashmob bij oprah op dit lied was pas geniaal
Mensen willen rock 'n roll of dance. Dit nietquote:Op maandag 21 december 2009 20:54 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ryan Shaw is echte Freak 11 muziek. Geniaal, maar het grote publiek gaat het toch nooit begrijpen.
zn beker is groter dan zn hoofdquote:Op maandag 21 december 2009 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Roel heeft een vingerhoedje gekregen
kan hij dan ook met de emmer rond?quote:Op maandag 21 december 2009 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Roel heeft een vingerhoedje gekregen
Die zit tot vannacht 2 uur wel aan z'n sapje te lurken.quote:
Als iemand nou eens zijn stembanden wilt verwijderen. Hoeft niet perse operatief.quote:
hij is groter dan van Velzenquote:Op maandag 21 december 2009 20:57 schreef Sj0rSz het volgende:
Jordy van Loon.. Heeft ie z'n verdiende Loon gister al niet gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |