Nee want die ingescneeuwde boekarester kon niet tellenquote:
Hey sletjequote:
Vakantie ?quote:Op maandag 21 december 2009 11:39 schreef ch0c0mel het volgende:
Hebben jullie trouwens geen vakantie?
idd, en wij maar werken voor ons geldquote:Op maandag 21 december 2009 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
Krijgen we nu van die one-line bezoekers hier
gastquote:Op maandag 21 december 2009 11:39 schreef ch0c0mel het volgende:
jaaaaah, we krijgen namelijk nog meer sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 11:42 schreef Sm0keZ het volgende:
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Ikke wel, dag begon meteen goed. Zou een soort van sollicitatiegesprek hebben, alleen was die kerel een stuk later waardoor we het maar naar morgen verplaatsen
heeej optieve met die sneeeuw... !quote:Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaaaaah, we krijgen namelijk nog meer sneeuw
Wat?quote:Op maandag 21 december 2009 11:39 schreef ch0c0mel het volgende:
ik ben nog wel een student, maar heb zelf geen vakantie.quote:Op maandag 21 december 2009 11:40 schreef tripack het volgende:
[..]
gastwe zijn geen studenten meer (hellaas) vanaf dinsdag bankzitdagen
Nou, ome Sm0keZ reed vanmorgen bijna z'n auto in puinquote:Op maandag 21 december 2009 11:47 schreef NBT het volgende:
neee, jullie hebben het fout!!! sneeuw is kut!! noem is 1 positief ding........
Sneeuw is leuk !!!quote:
Het is witquote:Op maandag 21 december 2009 11:47 schreef NBT het volgende:
neee, jullie hebben het fout!!! sneeuw is kut!! noem is 1 positief ding........
Das beter ...quote:Op maandag 21 december 2009 11:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, ome Sm0keZ reed gleed vanmorgen bijna z'n auto in puinmaar schrok daar zo erg van dat ie meteen wakker was
quote:Op maandag 21 december 2009 11:49 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ gooit een gele sneewbal naar Patrick
Nu ben je pas echt vies
* Sm0keZ bukt zodat gekke M heb vol in z'n gezicht krijgtquote:Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef tripack het volgende:
[..]
maar maar maar, wat heb ik misdaad
hier vangen!
[ afbeelding ]
* tripack werpte een sneeuwbal naar Smokez
Doe gezellig meequote:
Toch leuk dat mijn TT nieuw volk naar binnen trektquote:Op maandag 21 december 2009 11:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het is wit
Het is koud
Het is vertier om er in te spelen
Ik hoef niet naar Rotterdam, Amsterdam en Eindhoven (vandaag in ieder geval niet)
Sneeuw
bijna is goedquote:Op maandag 21 december 2009 11:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, ome Sm0keZ reed vanmorgen bijna z'n auto in puinmaar schrok daar zo erg van dat ie meteen wakker was
Nieuw?quote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toch leuk dat mijn TT nieuw volk naar binnen trekt
Oh excusesquote:Op maandag 21 december 2009 12:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nieuw?
Oud zul je bedoelen, in het begin was ik er ook bij, daarna had ik een periode waar ik wat te doen had.....
* Crazy-M bukt zich ook zodat hij bij NBT in het gezicht komtquote:Op maandag 21 december 2009 11:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ bukt zodat gekke M heb vol in z'n gezicht krijgt
Ik vind het niet netjes dat je zomaar in NBT's gezicht komtquote:Op maandag 21 december 2009 12:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M bukt zich ook zodat hij bij NBT in het gezicht komt
Goedemiiidaagquote:
quote:
Draacjequote:
Alles goed hoorquote:
Pofta buna! (da's eet smakelijk in het Roemeensquote:
fuck-it, lees het nu ook hahahaquote:Op maandag 21 december 2009 12:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik vind het niet netjes dat je zomaar in NBT's gezicht komt
Zoiets jaquote:Op maandag 21 december 2009 12:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, nu zijn wij opeens weer de noobs
gaat rustig aan... beetje drukke periode december, verjaardagen feestdagen enzo. dus afgelopen maand iets minder geplanned, maar in het nieuwe jaar gaan we er helemaal voorquote:Op maandag 21 december 2009 12:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
miiddag tri pack
hoe staat het eigenlijk met jullie plannen?
met ronja veel aan het genieten van de sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 12:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alles goed hoorBen alleen de sneeuw hier een beetje beu
![]()
Hoe is het daarzo?
[..]
Pofta buna! (da's eet smakelijk in het Roemeens)
kan me dat ook wel voorstellen met drukke dec dagen!quote:Op maandag 21 december 2009 12:15 schreef tripack het volgende:
[..]
gaat rustig aan... beetje drukke periode december, verjaardagen feestdagen enzo. dus afgelopen maand iets minder geplanned, maar in het nieuwe jaar gaan we er helemaal voor
quote:Op maandag 21 december 2009 12:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan me dat ook wel voorstellen met drukke dec dagen!
maar ik blijf nieuwsgierig dat weet je
hoeft ook niet alles te vertellenquote:Op maandag 21 december 2009 12:19 schreef tripack het volgende:
[..]dat weet ik wel
wil nog niet zeggen dat ik alles ga vertellen
waarom dat danquote:Op maandag 21 december 2009 12:54 schreef NBT het volgende:
ben ik weer!!! ff gedouched en in de kouwe sneeuw gestaan zonder mouwe
jij spoort nietquote:
net de NSquote:
ok, maar zonder mouwen buiten fotosquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 13:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, maar zonder mouwen buiten fotos
we willen ze wel zien natuurlijk
spoort ook nietquote:Op maandag 21 december 2009 13:06 schreef NBT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik kijk nog steeds "boos" door de zon
kloptquote:Op maandag 21 december 2009 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
En dan zeggen ze dat ik niet goed bij m'n hoofd ben door die nieuwjaarsduikacties
Lekker WoW'en?quote:Op maandag 21 december 2009 13:14 schreef NBT het volgende:
nee ik spoor ook niet dat klopt, maar ik ga nu weer gamen doei
quote:
gewoon een andere MMORPGquote:
Die gamers ook allemaal ...quote:
maar je verruilt ons voor een gamequote:Op maandag 21 december 2009 13:22 schreef NBT het volgende:
oh ik kan ondertussen ook met jullie spammen hoor
ieder zijn drugsquote:
typische vrouwquote:Op maandag 21 december 2009 13:25 schreef NBT het volgende:
nee ik doe alles tegelijk... jullie spammen te traag dus ondertussen doe ik ff gamen en roken en drinken en korn luisteren ook de was doe ik tegelijk...
ja zeker vet! ik heb nu super mario bros,quote:
heb een keer bij iemand spel gespeelt met een balletje enzo hahaquote:Op maandag 21 december 2009 13:28 schreef NBT het volgende:
[..]
ja zeker vet! ik heb nu super mario bros,echt de shit....
quote:Op maandag 21 december 2009 13:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb een keer bij iemand spel gespeelt met een balletje enzo haha
jah moest je door een doolhof heen sturenquote:
Gekke ventquote:Op maandag 21 december 2009 13:28 schreef crazy987 het volgende:
een goeiedag heren en damens van het goeie leven
pijnlijkquote:Op maandag 21 december 2009 13:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Bij iemand met je ballen in je hand door een doolhof heen sturen
ja ik ben er ook weer eensquote:
das beter dan de weg op gaanquote:Op maandag 21 december 2009 14:20 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja ik ben er ook weer eens
werk lekker vanuit huis
haha toch geprobeert ?quote:Op maandag 21 december 2009 14:24 schreef tripack het volgende:
[..]
das beter dan de weg op gaan
geloof me ik kan het weten
jah, kan helaas niet thuis werkenquote:Op maandag 21 december 2009 14:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha toch geprobeert ?
en me wow account doet het niet
kut battle.net
ik moet welquote:Op maandag 21 december 2009 14:34 schreef tripack het volgende:
[..]
jah, kan helaas niet thuis werken
morgen maar kijken of het weer gaat lukken
weg is echt kut om te rijden,quote:Op maandag 21 december 2009 14:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha toch geprobeert ?
en me wow account doet het niet
kut battle.net
ik had gister al besloten om niet te gaanquote:Op maandag 21 december 2009 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weg is echt kut om te rijden,
baas had vanmorgen gebelt dat we niet hoefde te komen, ben nu alsnog met collega hier.
we worden geadviseerd om voor 15:00 weg te gaan
dan moet je snel weg over de snelwegquote:Op maandag 21 december 2009 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weg is echt kut om te rijden,
baas had vanmorgen gebelt dat we niet hoefde te komen, ben nu alsnog met collega hier.
we worden geadviseerd om voor 15:00 weg te gaan
hahaquote:Op maandag 21 december 2009 14:47 schreef tripack het volgende:
[..]
dan moet je snel weg over de snelweg
ik ga dan wel om 4 uur weg..![]()
Crazy kan jij melden als het bij jouw sneeuwtdan vertrek ik hier dan ben ik net voor het sneeuw weg
whahahaquote:Op maandag 21 december 2009 14:47 schreef tripack het volgende:
[..]
dan moet je snel weg over de snelweg
ik ga dan wel om 4 uur weg..![]()
Crazy kan jij melden als het bij jouw sneeuwtdan vertrek ik hier dan ben ik net voor het sneeuw weg
dan ben ik thuis voor de sneeuw bij mij valtquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 15:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ik ook
Over drie uur en zesenvijftig minuten
das wel balenquote:Op maandag 21 december 2009 15:59 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben thuis .... is pc thuis kapot
waarschijnlijk hd defect
is nog droog, pc doet het weer, wel diverse disk driver errorsquote:Op maandag 21 december 2009 16:11 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel balen
sneeuwt het al bij jouw??
rij voorzichtigquote:
Jammer dat ie een slotje heeftquote:Op maandag 21 december 2009 16:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Dit is echt te grappig
(voor jongens) gevolg van masturberen... :s
Mogguh man!quote:
Inderdaad, EXTREEM rustig nog wel!quote:
ow wacht es ff ik weet niet of ik morgen moet werkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:32 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Inderdaad, EXTREEM rustig nog wel!
Vanmiddag om half 5 komt meneer zaagmans weer langs!
je bent overal geweest ??quote:
Beroeps bankzitter, altijd al willen worden!quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:39 schreef tripack het volgende:
[..]
ow wacht es ff ik weet niet of ik morgen moet werkenbankzitten, nja zoveel te doen thuis
Ok... alvast dan maar!quote:
maja als ik morgenochtend gebeld wordt moet ik alsnog ergens pc sjouwen ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:48 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Beroeps bankzitter, altijd al willen worden!
o jah vanmiddag alquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ok... alvast dan maar!
Het hoofdkantoor van meneer zaagmans!
[ afbeelding ]
Dat hebben ze bij ons ook jah, bellen ze je alsnog fusking vroeger wakker whehehehequote:Op dinsdag 22 december 2009 08:50 schreef tripack het volgende:
[..]
maja als ik morgenochtend gebeld wordt moet ik alsnog ergens pc sjouwen ofzo
nee denk het nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:57 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij ons ook jah, bellen ze je alsnog fusking vroeger wakker whehehehe
Zo druk zal het gelukkig niet zijn deze week toch?
Heerlijk zo'n korte week, kan ik goed gebruiken!quote:
hahahaha, das wel... uh... goed?quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:57 schreef tripack het volgende:
[..]
nee denk het niethoop het niet
volgende week is het ook bankzitten
Mogguh P.I.M.P!quote:
uhmz jah denk het wel.. allemaal mensen thuis enzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:10 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
hahahaha, das wel... uh... goed?
Het zal hier wel rustig worden
Dat is niet verkeerd, alleen voor het bedrijf natuurlijk niet echt geweldig! whehehequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:12 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz jah denk het wel.. allemaal mensen thuis enzo
Meuning Droxz! *BOKS*quote:
TRIPACKquote:
Ha nozem!quote:
dat is zeker waarquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:17 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd, alleen voor het bedrijf natuurlijk niet echt geweldig! whehehe
Ze hebben hier natuurlijk zo weinig mogelijk mensen "op de bank".
Ho ho...quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:20 schreef NBT het volgende:
de hele servicedesk werkt thuis behalve ik .....
Ho ho!quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:20 schreef NBT het volgende:
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:20 schreef NBT het volgende:
Merry christmas ?quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:20 schreef tripack het volgende:
whehehe dit stukje is helemaal waar
http://theoatmeal.com/comics/computers
Godsammequote:
Ik had eigenlijk wat anders in gedachten...quote:
whehehequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:29 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wat anders in gedachten...![]()
[ afbeelding ]
Bwhehehequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:29 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wat anders in gedachten...![]()
[ afbeelding ]
merry kertmutsquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:34 schreef NBT het volgende:
hier dan................. hohohohoho..................
-edit- plaatje werkt niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:34 schreef NBT het volgende:
hier dan................. hohohohoho..................
nee,quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:01 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Is iedereen kringswaffelen ofzo?
Ik moet nog een verhuiskaart "maken", help mij eens met wat plaatjes dan.quote:
* stuurhierdiespamheen zet een extra bakkie koffie neer voor Crazy.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee,
ik zit nu niet bij de brw, maar bij bedrijf waar gewerkt wordt
Dank uquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:05 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
* stuurhierdiespamheen zet een extra bakkie koffie neer voor Crazy.
jij kijkt elke dag naar je eigen borstenquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:15 schreef tripack het volgende:
'Borstenstaarders leven vijf jaar langer'
![]()
uh.. ik leef dus weer een dik aantal jaren langer!quote:Een gemiddelde man die dit consistent doet, kan zijn leven met vier of vijf jaar verlengen''
hooray for boobiesquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
[..]
uh.. ik leef dus weer een dik aantal jaren langer!
Ik moet gelijk aan die tut hola van het nieuws denkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:27 schreef tripack het volgende:
[..]
hooray for boobies
[ afbeelding ]
jah die van het nieuwsquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:32 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan die tut hola van het nieuws denken
"BOOBIES"!
ma: Ik zie je tieten!!!
(eva... nog iets ofzo)
Die jah!quote:
verdomme, zat net zo fijn hahaquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:26 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
IKEA haalt moordstoel uit assortiment
[ afbeelding ]
GeenStijl Opgepast. Heeft u uw koter in nevenstaande voorgesmolten Zweedse voederbak/kinderstoel gezet in de hoop dat ie eindelijk eens ophoudt met krijsen? Per direct er uit trekken uw nageslacht. Ding is namelijk levensgevaarlijk. Een ouderwetse benenbreker. Bij de minst geringe beweging dondert ie in elkaar. Ook loopt uw kind de kans geperforeerd te worden door afbrekende klemmetjes. IKEA verzoekt u het gedrocht terug te brengen, waarna teruggave van het aankoopbedrag volgt. Je kan met die Scandinavische onrendabelenmeubels echter niet voorzichtig genoeg zijn. Verbranden en diep begraven lijkt ons veiliger. Hippe vervangstoel voor uw kids staat hier. Een vet zitmeubel voor uw eigen na het instoppen daar.
Brusselmans | 22-12-09 | 10:01 | Link | Comments (22)
------------
Sorry Crazy-m, je stoel moet terug!
Ik zou gaan voor de bruine aars met kopkaas.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.supersandwich.nl/bestellen.htm
Ben even mn middag eten aan het zoeken
tinypic?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:35 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Die jah!
Hoorde vanochtend dat stukje weer op de radio hahaha
ff wat anders, ik moet ff plaatjes uppen.
Nou zie ik imageshack, maar er was nog zo'n site..
Weten jullie toevallig welkequote:
volgens mij die maar dat weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:41 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Weten jullie toevallig welkealtijd gebruikt?
Morge Triquote:
Ik gebruik Photobucketquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:41 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Weten jullie toevallig welkealtijd gebruikt?
Mijn dank is groot, volgens mij idd Photobucket!quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Morge Tri
[..]
Ik gebruik Photobucket
THAAAAAAAANKSquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:45 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, volgens mij idd Photobucket!![]()
* stuurhierdiespamheen geeft gekke crazy nog maar een extra bakkie koffie.
quote:There was an error with your submission
* The username hoerenkots is unavailable
quote:There was an error with your submission
* The username jemoeder is unavailable
Had ook wel mee willen doen aan dat onderzoekquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:15 schreef tripack het volgende:
'Borstenstaarders leven vijf jaar langer'
![]()
Mogguh Je Moederquote:
morguuhquote:
quote:
Dacht dat jij geen foto van jezelf op internet wou zetten .....quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:55 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Hoe vinden jullie mijn kaart worden?
[ afbeelding ]
Praatjes makertquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dacht dat jij geen foto van jezelf op internet wou zetten .....
Wordt trouwens elke keer aangesproken door een vrouwke uit mijdrecht haha.
die vond mij wel leuk enzoheb haar heel de zaterdag niet gezien
was te druk om naar andere meiden te kijken haha
weet niet manquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:12 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Praatjes makert
Ga je nou ook nog eens wat doen met die leuke meisjes daar? hahahaha
Jullie karakter is het zelfde, maar jij hebt haar nooit gezien en zij jou 1 keer?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet man
ze is (wat ze verteld) met karakter zelfde als ik
maar voor rest weet dus niet of mijn type is hahaha.
Bedoel, ze woont in mijdrecht, moet haar 1 keer gezien hebben op die zaterdag (weet ik alleen niet meer) en thats it haha
jah heb fotos gezien en ff op de cam afgelopen week haha.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:25 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jullie karakter is het zelfde, maar jij hebt haar nooit gezien en zij jou 1 keer?
Ga wat leuks doen met die meiden man, pak ze en lik ze!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah heb fotos gezien en ff op de cam afgelopen week haha.
Mot haar zaterdag gezien hebben ... toen was ze ook op die carnavalsavond
maar keek toen naar andere vrouwtjes
ik nu al aan het etenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:37 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ga wat leuks doen met die meiden man, pak ze en lik ze!
Damn, nog 45 min voor eten...
Hé dat maak ik ook altijd in de pauzequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik nu al aan het eten
een club sandwich ...
3 boterhammen opelkaar gestapeld met gezonde meuk haha
Niet verkeerd!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik nu al aan het eten
een club sandwich ...
3 boterhammen opelkaar gestapeld met gezonde meuk haha
Bij welke winkel ga je kijken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:47 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Niet verkeerd!
Zo maar even kijken wat de winkel mij te bieden heeft.
Daar wil ik wel eens een foto van zienquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé dat maak ik ook altijd in de pauze
'Broodje Baas' noemen we dat...
3-broodjes-variant:
- 3 broodjes (duh)
- 1 tomaat
- 2 eieren
- 4-6 plakken kipfilet
- dikke laag sambal
En als ik er écht zin in heb...
4-broodjes-variant
- 4 broodjes (ja echt)
- 1 tomaat
- 3 eieren
- 6-9 plakken kipfilet
- dikke laag sambal
Alleen laatsgenoemde moet je eerst even samenknijpen, anders past ie niet in je mond
Benzinestation (quote:
hier zit tussen:quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé dat maak ik ook altijd in de pauze
'Broodje Baas' noemen we dat...
3-broodjes-variant:
- 3 broodjes (duh)
- 1 tomaat
- 2 eieren
- 4-6 plakken kipfilet
- dikke laag sambal
En als ik er écht zin in heb...
4-broodjes-variant
- 4 broodjes (ja echt)
- 1 tomaat
- 3 eieren
- 6-9 plakken kipfilet
- dikke laag sambal
Alleen laatsgenoemde moet je eerst even samenknijpen, anders past ie niet in je mond
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Daar wil ik wel eens een foto van zien
extra ijsbergsla is altijd goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier zit tussen:
kipfilet 4 of 5 schijven, ijsbersla, komkommer, tomaat, eieren, spek
Daar geef je iedereen in Afrika 1 dag te eten mee gek!quote:
Haha, waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:03 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Daar geef je iedereen in Afrika 1 dag te eten mee gek!
Haha,quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:03 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Daar geef je iedereen in Afrika 1 dag te eten mee gek!
Jij bent niet goed kerelquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha, waarschijnlijk wel ja
Naja, zoiets eet ik dus elke 3 uur... Niet altij sandwiches, maar wel met die voedingswaarde
Zit al op 106.5.. Die 110kg gaan we gewoon halen vóór 1 maart
Die van mij om 7:00, en hoef pas om 7:50 in de auto te zittenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:18 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jij bent niet goed kerel
Elke 3 uur? Ik ga zo voor het eerst vandaag wat eten... wekker stond om 06:00 hahahaha
Om 07:00 rij ik al op de snelweg manquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die van mij om 7:00, en hoef pas om 7:50 in de auto te zitten
whahaha knuppelquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:26 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Om 07:00 rij ik al op de snelweg man
Morgen gaan we toch maar wat later weg, totaal geen file natuurlijk... was hier dik een half uur te vroeg
quote:
nee, niet weerquote:
waarom dan ook zoveel sterrenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:09 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Laseren sterrenmeisje mislukt
[ afbeelding ]
Het zit Kimberly Vlaeminck alias 'het sterrenmeisje' uit Kortrijk wederom niet mee. Ze heeft intussen één getatoeëerd sterretje minder op haar gezicht. Daarvoor is wel een rood puntje in de plaats gekomen.
"Bij wijze van test werd een klein sterretje weggelaserd door een bevriende tatoeëerder. Maar dat leverde niet meteen het verhoopte resultaat op", vertelt haar advocaat tegen de Gazet van Antwerpen.
Geen verbetering
"Hoewel het om een kleine ster ging, staat er nu een dik rood puntje in de plaats. Als ze op deze manier alle overige 55 sterren laat weghalen, staat haar gezicht vol rode puntjes. Een echte verbetering noem ik dat dan niet."
Griep
De 19-jarige Kimberley takelt af. Ze ligt momenteel ziek op bed met griep, ze zou depressief zijn en het sterrenmeisje kan maar geen baan vinden.
-----
FAIL
Ze kan wel mooi van die sterren rondjes makenquote:
In welk sterretje wil je genomen wordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:15 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ze kan wel mooi van die sterren rondjes makenwheheheh
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik wil in m'n sterretje genomen worden
bah crazyquote:
gadver ...quote:
Hoeveel kwartiertjes mag je nog?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:41 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
* stuurhierdiespamheen kijkt op klok... damn...
11quote:
Dat is wel klavots moeilijk yo!quote:
Mja, de gebruikelijke familieetentjes enzo.. Wordt wel gezellig, heb die mensen ook al een tijd niet gezienquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:55 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat is wel klavots moeilijk yo!
Ook kerst al helemaal vol met planning, of lekker rustig aan doen?
De offerte ligt sinds gisteren pas getekend bij de bank gek, officieel 1 Maart pasquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, de gebruikelijke familieetentjes enzo.. Wordt wel gezellig, heb die mensen ook al een tijd niet gezien
En jij dan? Kun je al kerst vieren in je eigen huis of is het nog niet helemaal af?
Oh ik dacht dat je hem al had gekocht johquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:59 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
De offerte ligt sinds gisteren pas getekend bij de bank gek, officieel 1 Maart pas
Hier ook zeker gezellig, eerst bij mij dan bijnatuurlijk hahahaha
Hm, had ik maar zo'n baasquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:02 schreef Crazy-M het volgende:
baas komt net binnen:
jah jullie mogen naar huis ....
kijken naar buiten: DIK HARD aan het sneeuwen
Was het maar zo ver!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je hem al had gekocht joh
Inderdaad! Ik wil ook vrij! hahahahaquote:
Ja die had je gestuurd, zag er best ruim uit trouwens! Hoeveel kamers, m2, verdiepingen etc.?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:15 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Was het maar zo ver!![]()
Alle belangrijke papieren liggen er nu, zij gaan alles checken en doorsturen naar de notaris.
Als ik daar heb getekend... dan is het pas echt officieel feest!
Je had de foto's gezien toch?
Gelijk gaan, straks is het weer droogquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:02 schreef Crazy-M het volgende:
baas komt net binnen:
jah jullie mogen naar huis ....
kijken naar buiten: DIK HARD aan het sneeuwen
Het waren 3 kamers, nu nog 2 hahaha.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja die had je gestuurd, zag er best ruim uit trouwens! Hoeveel kamers, m2, verdiepingen etc.?
neem eens typcursusquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:29 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Het waren 3 kamers, nu nog 2.
Oude slaapkamer is bij de woonkamer getrokken
Het is 55 m, op de 1e etage met ruime berging beneden.
Ik heb trouwens nog nooit wat gezien van jou huis
Ah vandaar, op die foto's zag het eruit als een of ander extreem landhuisquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:29 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Het waren 3 kamers, nu nog 2 hahaha.
1 kamer is opgetrokken bij de woonkamer
Ik dacht iets van 55 m, op de 1e etage met ruime verging beneden.
Ik trouwens nog nooit wat gezien van jou huis
Volgens mij ben ik de enige hier die hem wel heeftquote:
*proest*quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:35 schreef tripack het volgende:
ik heb echt zin om mijn klavots-pudding eens lekker door mijn haren te smeren
9 ofzo miss minderquote:
dat werkt goed hoorquote:
Ik nog 7quote:
Ik gebruik gewoon gel, of loop ik nu gewoon achter?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:44 schreef tripack het volgende:
[..]
dat werkt goed hoorblijft je haar goed overeind staan
Ongepastquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:44 schreef tripack het volgende:
[..]
dat werkt goed hoorals ik die van mij in jouw haar afveeg, blijft ie goed overeind staan
Gast, opgepast, het is Tripack die je zo vergast... jeweetzzzquote:
Oja, da's waar ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Gast, opgepast, het is Tripack die je zo vergast... jeweetzzz
Want patrick is vieeeessssss!quote:
Ga fietsen stelen ofzoquote:
de sneeuw buiten is ook viiiieeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:17 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Want patrick is vieeeessssss!
En hij heeft geen zin meer natuurlijk!
Nog 5 kwartier!
Ik heb lekker in de sneeuw staan zeikenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de sneeuw buiten is ook viiiieeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssss
een mooie gele sneeuwbalquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb lekker in de sneeuw staan zeiken
zeikerdquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb lekker in de sneeuw staan zeiken
OMFGquote:Bonus voor niet-rokend personeel
Uitgegeven: 22 december 2009 10:16
Laatst gewijzigd: 22 december 2009 13:33
AMSTERDAM - De personeelsleden van een Amsterdams café krijgen dit jaar geen loonsverhoging, maar ze kunnen wel een bonus van 4 procent op het salaris verdienen als ze beloven niet meer te roken tijdens werkuren.
© NU.nl/Chris Heijmans
Dat meldt Misset Horeca. De accountant keurde de bonusconstructie goed.
Café-eigenaar Peter van der Arend ergerde zich al langere tijd aan het rookgedrag van zijn personeel. De vele rookpauzes kosten tijd en personeel dat de sigaret oprookt in de deuropening van het café, oogt niet erg uitnodigend voor binnenkomende gasten.
Bonus
De eigenaar besloot daarom tot een opvallende maatregel: wie belooft niet meer te roken tijdens werkuren krijgt een bonus.
"Ik heb navraag gedaan bij mijn accountant en die gaf aan dat je als ondernemer een bonus mag geven en deze mag intrekken als niet meer aan de voorwaarden wordt voldaan," zegt Van der Arend tegen Misset Horeca.
Gestopt
Van de zes personeelsleden roken er vier en is één gestopt sinds een halfjaar. Volgens Van der Arend aarzelt er nog één om te tekenen, maar gaan de overige rokers wel overstag per 1 januari. Ook de niet-roker moet tekenen om de bonus te kunnen ontvangen.
Wie het contract heeft ondertekend en toch rookt, kan een boete krijgen. Die wordt dan uitgekeerd aan het overige personeel want Van der Arend "wil er geen geld aan verdienen".
Nu wel.. wel thuisquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:59 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
zeikerd
Goddomme de god van de hoerenkots,
het is GVD nog steeds geen half 5!![]()
eerst nog naar huis toe rijdenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:10 schreef NBT het volgende:
Ja nog 19 minutendan lekker thuis op de bank met warme soep ofzo!
Nu al niet meer?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:05 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ik heb geen zin meer...
Vroeger, toen ik nog vloeibaar was he... toen had ik al geen zin meerquote:
mja e toch, dit was echt fijne laptopquote:Op woensdag 23 december 2009 07:44 schreef NBT het volgende:
Wel een leuk kadootje naar jezelf natuurlijk!!![]()
FLEXIBELE DROXZERENDE SPAMKONIJNquote:Op woensdag 23 december 2009 08:12 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog vloeibaar was he... toen had ik al geen zin meer
Crazy-m(afkees!)quote:Op woensdag 23 december 2009 08:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
FLEXIBELE DROXZERENDE SPAMKONIJN![]()
![]()
![]()
ik probeer mn bios te flashenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:25 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Crazy-m(afkees!)![]()
![]()
![]()
Heb je er een beetje zin in vandaag?
Hoezo "probeer"? gaat het niet goed?quote:
http://www.qrpcw.com/2009/01/acer-aspire-one-bios-recovery.htmlquote:Op woensdag 23 december 2009 09:21 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Hoezo "probeer"? gaat het niet goed?
Dat ziet er best serieus uit man, hoe is dit begonnen dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.qrpcw.com/2009/01/acer-aspire-one-bios-recovery.html
alleen als ik mn powerknop voor 2de keer indruk valt hij uit
en start niet meer op haha
weet niet,quote:Op woensdag 23 december 2009 10:07 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat ziet er best serieus uit man, hoe is dit begonnen dan?
Dat is minder man, daarom ben ik blij dat mijn pc thuis 2 x bios heeftquote:Op woensdag 23 december 2009 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet,
had alleen de laptop gister uitgezet haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |