In welk sterretje wil je genomen wordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:15 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ze kan wel mooi van die sterren rondjes makenwheheheh
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik wil in m'n sterretje genomen worden
bah crazyquote:
gadver ...quote:
Hoeveel kwartiertjes mag je nog?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:41 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
* stuurhierdiespamheen kijkt op klok... damn...
11quote:
Dat is wel klavots moeilijk yo!quote:
Mja, de gebruikelijke familieetentjes enzo.. Wordt wel gezellig, heb die mensen ook al een tijd niet gezienquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:55 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat is wel klavots moeilijk yo!
Ook kerst al helemaal vol met planning, of lekker rustig aan doen?
De offerte ligt sinds gisteren pas getekend bij de bank gek, officieel 1 Maart pasquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, de gebruikelijke familieetentjes enzo.. Wordt wel gezellig, heb die mensen ook al een tijd niet gezien
En jij dan? Kun je al kerst vieren in je eigen huis of is het nog niet helemaal af?
Oh ik dacht dat je hem al had gekocht johquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:59 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
De offerte ligt sinds gisteren pas getekend bij de bank gek, officieel 1 Maart pas
Hier ook zeker gezellig, eerst bij mij dan bijnatuurlijk hahahaha
Hm, had ik maar zo'n baasquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:02 schreef Crazy-M het volgende:
baas komt net binnen:
jah jullie mogen naar huis ....
kijken naar buiten: DIK HARD aan het sneeuwen
Was het maar zo ver!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je hem al had gekocht joh
Inderdaad! Ik wil ook vrij! hahahahaquote:
Ja die had je gestuurd, zag er best ruim uit trouwens! Hoeveel kamers, m2, verdiepingen etc.?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:15 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Was het maar zo ver!![]()
Alle belangrijke papieren liggen er nu, zij gaan alles checken en doorsturen naar de notaris.
Als ik daar heb getekend... dan is het pas echt officieel feest!
Je had de foto's gezien toch?
Gelijk gaan, straks is het weer droogquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:02 schreef Crazy-M het volgende:
baas komt net binnen:
jah jullie mogen naar huis ....
kijken naar buiten: DIK HARD aan het sneeuwen
Het waren 3 kamers, nu nog 2 hahaha.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja die had je gestuurd, zag er best ruim uit trouwens! Hoeveel kamers, m2, verdiepingen etc.?
neem eens typcursusquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:29 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Het waren 3 kamers, nu nog 2.
Oude slaapkamer is bij de woonkamer getrokken
Het is 55 m, op de 1e etage met ruime berging beneden.
Ik heb trouwens nog nooit wat gezien van jou huis
Ah vandaar, op die foto's zag het eruit als een of ander extreem landhuisquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:29 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Het waren 3 kamers, nu nog 2 hahaha.
1 kamer is opgetrokken bij de woonkamer
Ik dacht iets van 55 m, op de 1e etage met ruime verging beneden.
Ik trouwens nog nooit wat gezien van jou huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |