Hé dat maak ik ook altijd in de pauzequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik nu al aan het eten
een club sandwich ...
3 boterhammen opelkaar gestapeld met gezonde meuk haha
Niet verkeerd!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik nu al aan het eten
een club sandwich ...
3 boterhammen opelkaar gestapeld met gezonde meuk haha
Bij welke winkel ga je kijken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:47 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Niet verkeerd!
Zo maar even kijken wat de winkel mij te bieden heeft.
Daar wil ik wel eens een foto van zienquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé dat maak ik ook altijd in de pauze
'Broodje Baas' noemen we dat...
3-broodjes-variant:
- 3 broodjes (duh)
- 1 tomaat
- 2 eieren
- 4-6 plakken kipfilet
- dikke laag sambal
En als ik er écht zin in heb...
4-broodjes-variant
- 4 broodjes (ja echt)
- 1 tomaat
- 3 eieren
- 6-9 plakken kipfilet
- dikke laag sambal
Alleen laatsgenoemde moet je eerst even samenknijpen, anders past ie niet in je mond
Benzinestation (quote:
hier zit tussen:quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé dat maak ik ook altijd in de pauze
'Broodje Baas' noemen we dat...
3-broodjes-variant:
- 3 broodjes (duh)
- 1 tomaat
- 2 eieren
- 4-6 plakken kipfilet
- dikke laag sambal
En als ik er écht zin in heb...
4-broodjes-variant
- 4 broodjes (ja echt)
- 1 tomaat
- 3 eieren
- 6-9 plakken kipfilet
- dikke laag sambal
Alleen laatsgenoemde moet je eerst even samenknijpen, anders past ie niet in je mond
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Daar wil ik wel eens een foto van zien
extra ijsbergsla is altijd goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier zit tussen:
kipfilet 4 of 5 schijven, ijsbersla, komkommer, tomaat, eieren, spek
Daar geef je iedereen in Afrika 1 dag te eten mee gek!quote:
Haha, waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:03 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Daar geef je iedereen in Afrika 1 dag te eten mee gek!
Haha,quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:03 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Daar geef je iedereen in Afrika 1 dag te eten mee gek!
Jij bent niet goed kerelquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha, waarschijnlijk wel ja
Naja, zoiets eet ik dus elke 3 uur... Niet altij sandwiches, maar wel met die voedingswaarde
Zit al op 106.5.. Die 110kg gaan we gewoon halen vóór 1 maart
Die van mij om 7:00, en hoef pas om 7:50 in de auto te zittenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:18 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jij bent niet goed kerel
Elke 3 uur? Ik ga zo voor het eerst vandaag wat eten... wekker stond om 06:00 hahahaha
Om 07:00 rij ik al op de snelweg manquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die van mij om 7:00, en hoef pas om 7:50 in de auto te zitten
whahaha knuppelquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:26 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Om 07:00 rij ik al op de snelweg man
Morgen gaan we toch maar wat later weg, totaal geen file natuurlijk... was hier dik een half uur te vroeg
quote:
nee, niet weerquote:
waarom dan ook zoveel sterrenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:09 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Laseren sterrenmeisje mislukt
[ afbeelding ]
Het zit Kimberly Vlaeminck alias 'het sterrenmeisje' uit Kortrijk wederom niet mee. Ze heeft intussen één getatoeëerd sterretje minder op haar gezicht. Daarvoor is wel een rood puntje in de plaats gekomen.
"Bij wijze van test werd een klein sterretje weggelaserd door een bevriende tatoeëerder. Maar dat leverde niet meteen het verhoopte resultaat op", vertelt haar advocaat tegen de Gazet van Antwerpen.
Geen verbetering
"Hoewel het om een kleine ster ging, staat er nu een dik rood puntje in de plaats. Als ze op deze manier alle overige 55 sterren laat weghalen, staat haar gezicht vol rode puntjes. Een echte verbetering noem ik dat dan niet."
Griep
De 19-jarige Kimberley takelt af. Ze ligt momenteel ziek op bed met griep, ze zou depressief zijn en het sterrenmeisje kan maar geen baan vinden.
-----
FAIL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |