Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:20 schreef NBT het volgende:
de hele servicedesk werkt thuis behalve ik .....
Merry christmas ?quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:20 schreef tripack het volgende:
whehehe dit stukje is helemaal waar
http://theoatmeal.com/comics/computers
Godsammequote:
Ik had eigenlijk wat anders in gedachten...quote:
whehehequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:29 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wat anders in gedachten...![]()
[ afbeelding ]
Bwhehehequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:29 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wat anders in gedachten...![]()
[ afbeelding ]
merry kertmutsquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:34 schreef NBT het volgende:
hier dan................. hohohohoho..................
-edit- plaatje werkt niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:34 schreef NBT het volgende:
hier dan................. hohohohoho..................
nee,quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:01 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Is iedereen kringswaffelen ofzo?
Ik moet nog een verhuiskaart "maken", help mij eens met wat plaatjes dan.quote:
* stuurhierdiespamheen zet een extra bakkie koffie neer voor Crazy.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee,
ik zit nu niet bij de brw, maar bij bedrijf waar gewerkt wordt
Dank uquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:05 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
* stuurhierdiespamheen zet een extra bakkie koffie neer voor Crazy.
jij kijkt elke dag naar je eigen borstenquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:15 schreef tripack het volgende:
'Borstenstaarders leven vijf jaar langer'
![]()
uh.. ik leef dus weer een dik aantal jaren langer!quote:Een gemiddelde man die dit consistent doet, kan zijn leven met vier of vijf jaar verlengen''
hooray for boobiesquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
[..]
uh.. ik leef dus weer een dik aantal jaren langer!
Ik moet gelijk aan die tut hola van het nieuws denkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:27 schreef tripack het volgende:
[..]
hooray for boobies
[ afbeelding ]
jah die van het nieuwsquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:32 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan die tut hola van het nieuws denken
"BOOBIES"!
ma: Ik zie je tieten!!!
(eva... nog iets ofzo)
Die jah!quote:
verdomme, zat net zo fijn hahaquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:26 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
IKEA haalt moordstoel uit assortiment
[ afbeelding ]
GeenStijl Opgepast. Heeft u uw koter in nevenstaande voorgesmolten Zweedse voederbak/kinderstoel gezet in de hoop dat ie eindelijk eens ophoudt met krijsen? Per direct er uit trekken uw nageslacht. Ding is namelijk levensgevaarlijk. Een ouderwetse benenbreker. Bij de minst geringe beweging dondert ie in elkaar. Ook loopt uw kind de kans geperforeerd te worden door afbrekende klemmetjes. IKEA verzoekt u het gedrocht terug te brengen, waarna teruggave van het aankoopbedrag volgt. Je kan met die Scandinavische onrendabelenmeubels echter niet voorzichtig genoeg zijn. Verbranden en diep begraven lijkt ons veiliger. Hippe vervangstoel voor uw kids staat hier. Een vet zitmeubel voor uw eigen na het instoppen daar.
Brusselmans | 22-12-09 | 10:01 | Link | Comments (22)
------------
Sorry Crazy-m, je stoel moet terug!
Ik zou gaan voor de bruine aars met kopkaas.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.supersandwich.nl/bestellen.htm
Ben even mn middag eten aan het zoeken
tinypic?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:35 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Die jah!
Hoorde vanochtend dat stukje weer op de radio hahaha
ff wat anders, ik moet ff plaatjes uppen.
Nou zie ik imageshack, maar er was nog zo'n site..
Weten jullie toevallig welkequote:
volgens mij die maar dat weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:41 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Weten jullie toevallig welkealtijd gebruikt?
Morge Triquote:
Ik gebruik Photobucketquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:41 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Weten jullie toevallig welkealtijd gebruikt?
Mijn dank is groot, volgens mij idd Photobucket!quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Morge Tri
[..]
Ik gebruik Photobucket
THAAAAAAAANKSquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:45 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, volgens mij idd Photobucket!![]()
* stuurhierdiespamheen geeft gekke crazy nog maar een extra bakkie koffie.
quote:There was an error with your submission
* The username hoerenkots is unavailable
quote:There was an error with your submission
* The username jemoeder is unavailable
Had ook wel mee willen doen aan dat onderzoekquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:15 schreef tripack het volgende:
'Borstenstaarders leven vijf jaar langer'
![]()
Mogguh Je Moederquote:
morguuhquote:
quote:
Dacht dat jij geen foto van jezelf op internet wou zetten .....quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:55 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Hoe vinden jullie mijn kaart worden?
[ afbeelding ]
Praatjes makertquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dacht dat jij geen foto van jezelf op internet wou zetten .....
Wordt trouwens elke keer aangesproken door een vrouwke uit mijdrecht haha.
die vond mij wel leuk enzoheb haar heel de zaterdag niet gezien
was te druk om naar andere meiden te kijken haha
weet niet manquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:12 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Praatjes makert
Ga je nou ook nog eens wat doen met die leuke meisjes daar? hahahaha
Jullie karakter is het zelfde, maar jij hebt haar nooit gezien en zij jou 1 keer?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet man
ze is (wat ze verteld) met karakter zelfde als ik
maar voor rest weet dus niet of mijn type is hahaha.
Bedoel, ze woont in mijdrecht, moet haar 1 keer gezien hebben op die zaterdag (weet ik alleen niet meer) en thats it haha
jah heb fotos gezien en ff op de cam afgelopen week haha.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:25 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jullie karakter is het zelfde, maar jij hebt haar nooit gezien en zij jou 1 keer?
Ga wat leuks doen met die meiden man, pak ze en lik ze!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah heb fotos gezien en ff op de cam afgelopen week haha.
Mot haar zaterdag gezien hebben ... toen was ze ook op die carnavalsavond
maar keek toen naar andere vrouwtjes
ik nu al aan het etenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:37 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ga wat leuks doen met die meiden man, pak ze en lik ze!
Damn, nog 45 min voor eten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |