Inderdaad, EXTREEM rustig nog wel!quote:
ow wacht es ff ik weet niet of ik morgen moet werkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:32 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Inderdaad, EXTREEM rustig nog wel!
Vanmiddag om half 5 komt meneer zaagmans weer langs!
je bent overal geweest ??quote:
Beroeps bankzitter, altijd al willen worden!quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:39 schreef tripack het volgende:
[..]
ow wacht es ff ik weet niet of ik morgen moet werkenbankzitten, nja zoveel te doen thuis
Ok... alvast dan maar!quote:
maja als ik morgenochtend gebeld wordt moet ik alsnog ergens pc sjouwen ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:48 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Beroeps bankzitter, altijd al willen worden!
o jah vanmiddag alquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ok... alvast dan maar!
Het hoofdkantoor van meneer zaagmans!
[ afbeelding ]
Dat hebben ze bij ons ook jah, bellen ze je alsnog fusking vroeger wakker whehehehequote:Op dinsdag 22 december 2009 08:50 schreef tripack het volgende:
[..]
maja als ik morgenochtend gebeld wordt moet ik alsnog ergens pc sjouwen ofzo
nee denk het nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:57 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij ons ook jah, bellen ze je alsnog fusking vroeger wakker whehehehe
Zo druk zal het gelukkig niet zijn deze week toch?
Heerlijk zo'n korte week, kan ik goed gebruiken!quote:
hahahaha, das wel... uh... goed?quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:57 schreef tripack het volgende:
[..]
nee denk het niethoop het niet
volgende week is het ook bankzitten
Mogguh P.I.M.P!quote:
uhmz jah denk het wel.. allemaal mensen thuis enzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:10 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
hahahaha, das wel... uh... goed?
Het zal hier wel rustig worden
Dat is niet verkeerd, alleen voor het bedrijf natuurlijk niet echt geweldig! whehehequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:12 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz jah denk het wel.. allemaal mensen thuis enzo
Meuning Droxz! *BOKS*quote:
TRIPACKquote:
Ha nozem!quote:
dat is zeker waarquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:17 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd, alleen voor het bedrijf natuurlijk niet echt geweldig! whehehe
Ze hebben hier natuurlijk zo weinig mogelijk mensen "op de bank".
Ho ho...quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:20 schreef NBT het volgende:
de hele servicedesk werkt thuis behalve ik .....
Ho ho!quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:20 schreef NBT het volgende:
de hele servicedesk werkt thuis behalve ik .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |