ik moet welquote:Op maandag 21 december 2009 14:34 schreef tripack het volgende:
[..]
jah, kan helaas niet thuis werken
morgen maar kijken of het weer gaat lukken
weg is echt kut om te rijden,quote:Op maandag 21 december 2009 14:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha toch geprobeert ?
en me wow account doet het niet
kut battle.net
ik had gister al besloten om niet te gaanquote:Op maandag 21 december 2009 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weg is echt kut om te rijden,
baas had vanmorgen gebelt dat we niet hoefde te komen, ben nu alsnog met collega hier.
we worden geadviseerd om voor 15:00 weg te gaan
dan moet je snel weg over de snelwegquote:Op maandag 21 december 2009 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weg is echt kut om te rijden,
baas had vanmorgen gebelt dat we niet hoefde te komen, ben nu alsnog met collega hier.
we worden geadviseerd om voor 15:00 weg te gaan
hahaquote:Op maandag 21 december 2009 14:47 schreef tripack het volgende:
[..]
dan moet je snel weg over de snelweg
ik ga dan wel om 4 uur weg..![]()
Crazy kan jij melden als het bij jouw sneeuwtdan vertrek ik hier dan ben ik net voor het sneeuw weg
whahahaquote:Op maandag 21 december 2009 14:47 schreef tripack het volgende:
[..]
dan moet je snel weg over de snelweg
ik ga dan wel om 4 uur weg..![]()
Crazy kan jij melden als het bij jouw sneeuwtdan vertrek ik hier dan ben ik net voor het sneeuw weg
dan ben ik thuis voor de sneeuw bij mij valtquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 15:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ik ook
Over drie uur en zesenvijftig minuten
das wel balenquote:Op maandag 21 december 2009 15:59 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben thuis .... is pc thuis kapot
waarschijnlijk hd defect
is nog droog, pc doet het weer, wel diverse disk driver errorsquote:Op maandag 21 december 2009 16:11 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel balen
sneeuwt het al bij jouw??
rij voorzichtigquote:
Jammer dat ie een slotje heeftquote:Op maandag 21 december 2009 16:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Dit is echt te grappig
(voor jongens) gevolg van masturberen... :s
Mogguh man!quote:
Inderdaad, EXTREEM rustig nog wel!quote:
ow wacht es ff ik weet niet of ik morgen moet werkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:32 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Inderdaad, EXTREEM rustig nog wel!
Vanmiddag om half 5 komt meneer zaagmans weer langs!
je bent overal geweest ??quote:
Beroeps bankzitter, altijd al willen worden!quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:39 schreef tripack het volgende:
[..]
ow wacht es ff ik weet niet of ik morgen moet werkenbankzitten, nja zoveel te doen thuis
Ok... alvast dan maar!quote:
maja als ik morgenochtend gebeld wordt moet ik alsnog ergens pc sjouwen ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:48 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Beroeps bankzitter, altijd al willen worden!
o jah vanmiddag alquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ok... alvast dan maar!
Het hoofdkantoor van meneer zaagmans!
[ afbeelding ]
Dat hebben ze bij ons ook jah, bellen ze je alsnog fusking vroeger wakker whehehehequote:Op dinsdag 22 december 2009 08:50 schreef tripack het volgende:
[..]
maja als ik morgenochtend gebeld wordt moet ik alsnog ergens pc sjouwen ofzo
nee denk het nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:57 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij ons ook jah, bellen ze je alsnog fusking vroeger wakker whehehehe
Zo druk zal het gelukkig niet zijn deze week toch?
Heerlijk zo'n korte week, kan ik goed gebruiken!quote:
hahahaha, das wel... uh... goed?quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:57 schreef tripack het volgende:
[..]
nee denk het niethoop het niet
volgende week is het ook bankzitten
Mogguh P.I.M.P!quote:
uhmz jah denk het wel.. allemaal mensen thuis enzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:10 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
hahahaha, das wel... uh... goed?
Het zal hier wel rustig worden
Dat is niet verkeerd, alleen voor het bedrijf natuurlijk niet echt geweldig! whehehequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:12 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz jah denk het wel.. allemaal mensen thuis enzo
Meuning Droxz! *BOKS*quote:
TRIPACKquote:
Ha nozem!quote:
dat is zeker waarquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:17 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd, alleen voor het bedrijf natuurlijk niet echt geweldig! whehehe
Ze hebben hier natuurlijk zo weinig mogelijk mensen "op de bank".
Ho ho...quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:20 schreef NBT het volgende:
de hele servicedesk werkt thuis behalve ik .....
Ho ho!quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:20 schreef NBT het volgende:
de hele servicedesk werkt thuis behalve ik .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |