Nee want die ingescneeuwde boekarester kon niet tellenquote:
Hey sletjequote:
Vakantie ?quote:Op maandag 21 december 2009 11:39 schreef ch0c0mel het volgende:
Hebben jullie trouwens geen vakantie?
idd, en wij maar werken voor ons geldquote:Op maandag 21 december 2009 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
Krijgen we nu van die one-line bezoekers hier
gastquote:Op maandag 21 december 2009 11:39 schreef ch0c0mel het volgende:
jaaaaah, we krijgen namelijk nog meer sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 11:42 schreef Sm0keZ het volgende:
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Ikke wel, dag begon meteen goed. Zou een soort van sollicitatiegesprek hebben, alleen was die kerel een stuk later waardoor we het maar naar morgen verplaatsen
heeej optieve met die sneeeuw... !quote:Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaaaaah, we krijgen namelijk nog meer sneeuw
Wat?quote:Op maandag 21 december 2009 11:39 schreef ch0c0mel het volgende:
ik ben nog wel een student, maar heb zelf geen vakantie.quote:Op maandag 21 december 2009 11:40 schreef tripack het volgende:
[..]
gastwe zijn geen studenten meer (hellaas) vanaf dinsdag bankzitdagen
Nou, ome Sm0keZ reed vanmorgen bijna z'n auto in puinquote:Op maandag 21 december 2009 11:47 schreef NBT het volgende:
neee, jullie hebben het fout!!! sneeuw is kut!! noem is 1 positief ding........
Sneeuw is leuk !!!quote:
Het is witquote:Op maandag 21 december 2009 11:47 schreef NBT het volgende:
neee, jullie hebben het fout!!! sneeuw is kut!! noem is 1 positief ding........
Das beter ...quote:Op maandag 21 december 2009 11:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, ome Sm0keZ reed gleed vanmorgen bijna z'n auto in puinmaar schrok daar zo erg van dat ie meteen wakker was
quote:Op maandag 21 december 2009 11:49 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ gooit een gele sneewbal naar Patrick
Nu ben je pas echt vies
* Sm0keZ bukt zodat gekke M heb vol in z'n gezicht krijgtquote:Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef tripack het volgende:
[..]
maar maar maar, wat heb ik misdaad
hier vangen!
[ afbeelding ]
* tripack werpte een sneeuwbal naar Smokez
Doe gezellig meequote:
Toch leuk dat mijn TT nieuw volk naar binnen trektquote:Op maandag 21 december 2009 11:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het is wit
Het is koud
Het is vertier om er in te spelen
Ik hoef niet naar Rotterdam, Amsterdam en Eindhoven (vandaag in ieder geval niet)
Sneeuw
bijna is goedquote:Op maandag 21 december 2009 11:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, ome Sm0keZ reed vanmorgen bijna z'n auto in puinmaar schrok daar zo erg van dat ie meteen wakker was
Nieuw?quote:Op maandag 21 december 2009 12:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toch leuk dat mijn TT nieuw volk naar binnen trekt
Oh excusesquote:Op maandag 21 december 2009 12:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nieuw?
Oud zul je bedoelen, in het begin was ik er ook bij, daarna had ik een periode waar ik wat te doen had.....
* Crazy-M bukt zich ook zodat hij bij NBT in het gezicht komtquote:Op maandag 21 december 2009 11:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ bukt zodat gekke M heb vol in z'n gezicht krijgt
Ik vind het niet netjes dat je zomaar in NBT's gezicht komtquote:Op maandag 21 december 2009 12:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M bukt zich ook zodat hij bij NBT in het gezicht komt
Goedemiiidaagquote:
quote:
Draacjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |