Valt wel mee eigenlijkquote:Op zondag 20 december 2009 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zijn je hersens bevroren vandaag
Dan is zij één van de weinige uitzonderingen op gezellige Brabanders.quote:Op zondag 20 december 2009 20:36 schreef miieejj het volgende:
[..]
do.. die deed idd een b'tje vreemd..
maar ze komt uit brabant he
Ik snap de tekst ook niet.quote:
voor mij zijn de mogelijkheden ongebegrensdquote:Op zondag 20 december 2009 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tja topic heeft maar 301 posts
Heb t al aangegevenquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 20:39 schreef miieejj het volgende:
maar goed..
muziek heb ik zo hard aanstaan dat de vogel er wakker van word
Que?quote:Op zondag 20 december 2009 20:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 20:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 20:40 schreef Captain_Slow het volgende:
Hoe is de sfeer dan bij zo'n optreden ?quote:Op zondag 20 december 2009 20:41 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb die Fake Blood deze zomer voor het eerste live meegemaakt enwat een wereldset zette hij neer op Extrema Outdoor
nee geen #quote:Op zondag 20 december 2009 20:42 schreef Captain_Slow het volgende:
Ze mogen niet roken, maar wel hash, hash?
Mensen achter de schermen. Er is altijd iemand die de playlists samenstelt. De DJ's in het huis hebben daar zelf gewoon te weinig tijd voor.quote:Op zondag 20 december 2009 20:42 schreef miieejj het volgende:
wie zorgt ervoor wat voor nummers er gedraait word? de DJ's die het op het schermpje zien of die mensen achter de schermen ... ??
Ohjah, kan ik me nog herinneren van vorig jaarquote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
komt die chick van Giel aan het eind van SR ook giel aflebberen eh?
quote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef rubbereend het volgende:
en er kotm weer verse sneeuw aan voor heel Nederland
Morgen skiënquote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef rubbereend het volgende:
Ja en dan wippie maken in Bali.quote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Hier kan nog wat bij voor kerst. Ligt nog maar een cm of 5.quote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef rubbereend het volgende:
Denk het wel.... met haar Tienertour-kaartje zal ze best Groningen in mogen met de treinquote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
drummen?quote:Op zondag 20 december 2009 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat deed annemieke nou , beetje spastisch schudden
Binnen nu en 24 uur... zo ja dan neem ik morgen vrij denk ikquote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef rubbereend het volgende:
vorig jaar iig welquote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Hier regent t nuquote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel en Youp dragen elkaars bril
Dat wordt dus geen Grunn voor mij denk ik.quote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef rubbereend het volgende:
Whahahaquote:Op zondag 20 december 2009 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil ondertiteling op de radio
JA JUNG!quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer dan bij zo'n optreden ?
erg tofquote:Op zondag 20 december 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer dan bij zo'n optreden ?
Gewoon goed luisteren xDquote:
Ik heb er zelfs mee gewerkt erg mooiquote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Zo'n melkrobot is echt heel gaafKeer in het echt gezien, maar dat is een staaltje prachtige techniek
.
Geen boer meer nodig , ze kunnen zichzelf melkenquote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Zo'n melkrobot is echt heel gaafKeer in het echt gezien, maar dat is een staaltje prachtige techniek
.
Leek mij Twitterquote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef Captain_Slow het volgende:
Zag ik net Fok bij Annemieke op de laptop?
En hij houdt 'm ook opquote:Op zondag 20 december 2009 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Youp met een FC Groningen muts. HELD !
Misschien kunnen ze Miss Montreal een keer onder zo'n robot zetten... die moet hoognodig een keer afgekarnd wordenquote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
.
Idd, dat vind ik ook.quote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef Derek010 het volgende:
Youp is echt meesterlijk, hoe hij in het huis rondslentert
idd, mooi stukje techniek. Kost een paar centen, maar dan heb je ook watquote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
.
De burgelijke trutquote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef Derek010 het volgende:
Youp is echt meesterlijk, hoe hij in het huis rondslentert
quote:
Dat was het ja.quote:Op zondag 20 december 2009 20:48 schreef MilaNL het volgende:
FC Groningen muts of niet?
Nee het was weinig sluik ja.quote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dit was niet echt sluikreclame te noemen
[..]
ze mag mij komen afkarnenquote:Op zondag 20 december 2009 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Miss Montreal een keer onder zo'n robot zetten... die moet hoognodig een keer afgekarnd worden
Gaaf !quote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs mee gewerkt erg mooi
Een oud vakgenoot uit De Meer van mij... wat doe je....quote:
Rudyquote:Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb vandaag tijdens het wachten op een trein (die toch niet kwam) Rudy geholpen op het station
![]()
[ afbeelding ]
meisje wat kwam zingen:
[ afbeelding ]
ik heb n tijdje met de bus gerammeld en mensen gebedeld voor kleingeld...sommigen gaven tien eurietjes
Dacht al Utrecht te herkennen bij de jaarbeurs uitgang.quote:Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb vandaag tijdens het wachten op een trein (die toch niet kwam) Rudy geholpen op het station
![]()
[ afbeelding ]
meisje wat kwam zingen:
[ afbeelding ]
ik heb n tijdje met de bus gerammeld en mensen gebedeld voor kleingeld...sommigen gaven tien eurietjes
Rare smaak qua vrouwen heb jij tochquote:
Ah, joh! voor het goede doel.. moet kunnenquote:Op zondag 20 december 2009 20:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een oud vakgenoot uit De Meer van mij... wat doe je....
Wie weet hoe raar hij zelf is, op ieder potje past een dekseltjequote:Op zondag 20 december 2009 20:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Rare smaak qua vrouwen heb jij toch
ja daarquote:Op zondag 20 december 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dacht al Utrecht te herkennen bij de jaarbeurs uitgang.
quote:Op zondag 20 december 2009 20:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
do in utrecht vandaag?quote:Op zondag 20 december 2009 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja daarsommige mensen keken echt zoooooooo sjagerijnig
maar t was echt leuk om je tijd te doden daar
dat is wel een beetje de kern!quote:Op zondag 20 december 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie weet hoe raar hij zelf is, op ieder potje past een dekseltje
Gaaf !!! mooie foto's Elizaquote:Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
meisje wat kwam zingen:
[ afbeelding ]
Gaaf, leuk!quote:Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
meisje wat kwam zingen:
[ afbeelding ]
Tof!!quote:Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
meisje wat kwam zingen:
[ afbeelding ]
Mensen keken chagerijnigquote:
gevalletje kansberekening.. bij zo'n vrouw maak je meer kans omdat er gemiddeld niet veel piemels hard van wordenquote:Op zondag 20 december 2009 20:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat gaat heeeeel snel hequote:
de bookmakerskans is 1:1quote:Op zondag 20 december 2009 20:54 schreef Ambrosius het volgende:
Gerard en Youp gaan Flappie nog wel doen vanavond lijkt me.
Precies, ademhalen is al voldoendequote:
nog één keer mensen, vergeef mequote:Op zondag 20 december 2009 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], nee die is sigaretje blijven roken in groningen
Nee ze zorgde voor depressieve stemming ongeveer 15 topics langquote:Op zondag 20 december 2009 20:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh zoik heb Do n beetje gemist gister...ze was sjaggie dus
seriously?quote:Op zondag 20 december 2009 20:57 schreef Marissaatje het volgende:
Kende 'm niet, maar toffe plaat zeg!
Laat hem liever wegblijvenquote:Op zondag 20 december 2009 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
waar blijft dat toverballen-kutkind? kan ik even rustig op de plee hangen
Hehehe denk dat het wel mee valt. Ik zag sapjes staan dus had al een conclusie klaar voor ze er zelf over begonnenquote:
Die had ik nog niet gezien. Damn wat lompquote:Op zondag 20 december 2009 20:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nog één keer mensen, vergeef me
maar hij is ook zo mooi
[ afbeelding ]
The Beatles ook, mag hopen dat je die wel kent?quote:Op zondag 20 december 2009 21:00 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Ja zeg dat is van (ver) voor mijn tijd.
Ja ik wilde ook net typen dat dat eigenlijk een heel slecht argument is.quote:Op zondag 20 december 2009 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
The Beatles ook, mag hopen dat je die wel kent?
i lol'dquote:Op zondag 20 december 2009 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze al een vervangende gast voor Van Velzen geregeld? Die kan toch nooit door die sneeuw heen komen zonder te stikken
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstatsquote:Op zondag 20 december 2009 21:01 schreef tha_dark het volgende:
Is er ergens ook een lijst met de gedraaide nummers per uur of zo?
quote:Op zondag 20 december 2009 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze al een vervangende gast voor Van Velzen geregeld? Die kan toch nooit door die sneeuw heen komen zonder te stikken
Ben voor een goede hakkuhplaatquote:Op zondag 20 december 2009 21:02 schreef Briggy het volgende:
HAAAAKKKUUUUUUUUUUUUUUH!!!
[ afbeelding ]
En als je nog verder terug wilt kijken: http://www.3fm.nl/page/3fm_gedraaidop3fmquote:Op zondag 20 december 2009 21:02 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats
quote:Op zondag 20 december 2009 21:02 schreef Briggy het volgende:
HAAAAKKKUUUUUUUUUUUUUUH!!!
[ afbeelding ]
ik wil geen slapende honden wakker maken... maar ik heb iemand al de hele dag nog niet gezien..quote:
2 iemanden eigenlijkquote:Op zondag 20 december 2009 21:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik wil geen slapende honden wakker maken... maar ik heb iemand al de hele dag nog niet gezien..
Het heeft wel wat... Zo'n sneeuwplaatjequote:Op zondag 20 december 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
nog ff n mooie foto spammen die ik vandaag gemaakt heb![]()
[ afbeelding ]
Mooi !quote:Op zondag 20 december 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
nog ff n mooie foto spammen die ik vandaag gemaakt heb![]()
[ afbeelding ]
Hij is precies hetzelfde als de Belgische versiequote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Die Kabouter Wesley he.... ik vind die eigenlijk helemaal niet leuk
na 5x, niet meer neequote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef TheVulture het volgende:
ge moest beschaamt zijn!quote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Gojh... headlines lopen weer es uit
snap je m wel?quote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook niet leuk. Behalve dat hij geen sorry zegt bij Giel Beelenquote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Vond hem de 1e keer ook al niet leuk.quote:
Hij is niet meer leuk als je 'm ieder uur voorbij ziet komen...quote:
Inderdaadquote:Op zondag 20 december 2009 21:10 schreef Waalwijker het volgende:
Die Kabouter Wesley spot is nu wel een beetje uitgemolken.
Ja, hoe later op de avond, hoe langer ze uitlopen..quote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Gojh... headlines lopen weer es uit
is dat die zelfde berg waar van velzen straks in vast komt te zitten?quote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef Toverheks het volgende:
hoop dat die Jordy van Loon ergens vast zit in een hele hoge berg sneeuw en pas over 2 weken aankomt op het grote plein, Jordy van Loon bbbbrrr ADHD jongentje
nietusquote:Op zondag 20 december 2009 21:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hij is precies hetzelfde als de Belgische versie
hahahahaquote:Op zondag 20 december 2009 21:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
is dat die zelfde berg waar van velzen straks in vast komt te zitten?
nee klopt maar de eerste keer vond ik m toch wel leuk bedachtquote:Op zondag 20 december 2009 21:11 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Hij is niet meer leuk als je 'm ieder uur voorbij ziet komen...
quote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef Toverheks het volgende:
hoop dat die Jordy van Loon ergens vast zit in een hele hoge berg sneeuw en pas over 2 weken aankomt op het grote plein, Jordy van Loon bbbbrrr ADHD jongentje
Nu!quote:Op zondag 20 december 2009 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
zeg ff wanneer de livebeelden weer aankunnen
Dan vraag je denk ik een best moeilijk nummer aan?quote:Op zondag 20 december 2009 21:12 schreef miieejj het volgende:
ik ben benieuwd wanneer m'n plaat gedraait word.. nooit gebeurt namelijk in die 5 jaar haha
Zag hem net al bij de brievenbus staanquote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef Toverheks het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |