Heb t al aangegevenquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 20:39 schreef miieejj het volgende:
maar goed..
muziek heb ik zo hard aanstaan dat de vogel er wakker van word
Que?quote:Op zondag 20 december 2009 20:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 20:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 20:40 schreef Captain_Slow het volgende:
Hoe is de sfeer dan bij zo'n optreden ?quote:Op zondag 20 december 2009 20:41 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb die Fake Blood deze zomer voor het eerste live meegemaakt enwat een wereldset zette hij neer op Extrema Outdoor
nee geen #quote:Op zondag 20 december 2009 20:42 schreef Captain_Slow het volgende:
Ze mogen niet roken, maar wel hash, hash?
Mensen achter de schermen. Er is altijd iemand die de playlists samenstelt. De DJ's in het huis hebben daar zelf gewoon te weinig tijd voor.quote:Op zondag 20 december 2009 20:42 schreef miieejj het volgende:
wie zorgt ervoor wat voor nummers er gedraait word? de DJ's die het op het schermpje zien of die mensen achter de schermen ... ??
Ohjah, kan ik me nog herinneren van vorig jaarquote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
komt die chick van Giel aan het eind van SR ook giel aflebberen eh?
quote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef rubbereend het volgende:
en er kotm weer verse sneeuw aan voor heel Nederland
Morgen skiënquote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef rubbereend het volgende:
Ja en dan wippie maken in Bali.quote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Hier kan nog wat bij voor kerst. Ligt nog maar een cm of 5.quote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef rubbereend het volgende:
Denk het wel.... met haar Tienertour-kaartje zal ze best Groningen in mogen met de treinquote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
drummen?quote:Op zondag 20 december 2009 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat deed annemieke nou , beetje spastisch schudden
Binnen nu en 24 uur... zo ja dan neem ik morgen vrij denk ikquote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef rubbereend het volgende:
vorig jaar iig welquote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Hier regent t nuquote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel en Youp dragen elkaars bril
Dat wordt dus geen Grunn voor mij denk ik.quote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef rubbereend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |