Whahahaquote:Op zondag 20 december 2009 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil ondertiteling op de radio
JA JUNG!quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer dan bij zo'n optreden ?
erg tofquote:Op zondag 20 december 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer dan bij zo'n optreden ?
Gewoon goed luisteren xDquote:
Ik heb er zelfs mee gewerkt erg mooiquote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Zo'n melkrobot is echt heel gaafKeer in het echt gezien, maar dat is een staaltje prachtige techniek
.
Geen boer meer nodig , ze kunnen zichzelf melkenquote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Zo'n melkrobot is echt heel gaafKeer in het echt gezien, maar dat is een staaltje prachtige techniek
.
Leek mij Twitterquote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef Captain_Slow het volgende:
Zag ik net Fok bij Annemieke op de laptop?
En hij houdt 'm ook opquote:Op zondag 20 december 2009 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Youp met een FC Groningen muts. HELD !
Misschien kunnen ze Miss Montreal een keer onder zo'n robot zetten... die moet hoognodig een keer afgekarnd wordenquote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
.
Idd, dat vind ik ook.quote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef Derek010 het volgende:
Youp is echt meesterlijk, hoe hij in het huis rondslentert
idd, mooi stukje techniek. Kost een paar centen, maar dan heb je ook watquote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
.
De burgelijke trutquote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef Derek010 het volgende:
Youp is echt meesterlijk, hoe hij in het huis rondslentert
quote:
Dat was het ja.quote:Op zondag 20 december 2009 20:48 schreef MilaNL het volgende:
FC Groningen muts of niet?
Nee het was weinig sluik ja.quote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dit was niet echt sluikreclame te noemen
[..]
ze mag mij komen afkarnenquote:Op zondag 20 december 2009 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Miss Montreal een keer onder zo'n robot zetten... die moet hoognodig een keer afgekarnd worden
Gaaf !quote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs mee gewerkt erg mooi
Een oud vakgenoot uit De Meer van mij... wat doe je....quote:
Rudyquote:Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb vandaag tijdens het wachten op een trein (die toch niet kwam) Rudy geholpen op het station
![]()
[ afbeelding ]
meisje wat kwam zingen:
[ afbeelding ]
ik heb n tijdje met de bus gerammeld en mensen gebedeld voor kleingeld...sommigen gaven tien eurietjes
Dacht al Utrecht te herkennen bij de jaarbeurs uitgang.quote:Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb vandaag tijdens het wachten op een trein (die toch niet kwam) Rudy geholpen op het station
![]()
[ afbeelding ]
meisje wat kwam zingen:
[ afbeelding ]
ik heb n tijdje met de bus gerammeld en mensen gebedeld voor kleingeld...sommigen gaven tien eurietjes
Rare smaak qua vrouwen heb jij tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |