Roel van Velzenquote:Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
jullie kraken ook echt alles af hejordy van loon, vriendin van giel en sanne hans...
Vergeet Kane niet he.quote:Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
jullie kraken ook echt alles af hejordy van loon, vriendin van giel en sanne hans...
+ Giel maar voor de rest vinden we het allemaal top hoorquote:Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
....quote:
als je twitter search @thisisdo doet, zie je jouw tweets nog redelijk bovenaanquote:Op zondag 20 december 2009 20:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ik denk dat ze nu ook niet meer op Twitter durft te kijken, laat staan Hyves.
Of ze filtert de negatieve reacties eruit.
Die bied ik juist verontschuldigingen aan.quote:Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
Hmm, ik noem het 'het verkondigen van een mening'quote:Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
Jij hebt oren en ogen? I rest my casequote:
Ik vind haar zang echt erg irritant. Maar ja, mensen en meningen hé.quote:Op zondag 20 december 2009 20:32 schreef marcodej het volgende:
Wat is er Miss met Montreal?
de drummer, die slaat graag met zijn stok op haarquote:Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef rubbereend het volgende:
Annemieke heeft toch met ide gast van Moke
Klopt, met de gitaar of drummer meneerquote:Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef rubbereend het volgende:
vergeet do nietquote:
do.. die deed idd een b'tje vreemd..quote:Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die bied ik juist verontschuldigingen aan.
Gisteren had ik Do namelijk met de grond gelijk gemaakt.
Ik voorspel een eerste Glazen Huis-wipquote:Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef rubbereend het volgende:
jij vindt ook alles leuk hequote:Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja??quote:Op zondag 20 december 2009 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, met de gitaar of drummer meneer
Mét camera'squote:Op zondag 20 december 2009 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik voorspel een eerste Glazen Huis-wip
Nog steedsquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 20:30 schreef Piles het volgende:
Het moest er een keer van komen
Maar draai dan ook #ITHINKILIKEIT![]()
Ik mag je zo graagquote:Op zondag 20 december 2009 20:36 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jij vindt ook alles leuk hejordy van loon, vriendin van giel en sanne hans...
Yepquote:Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef rubbereend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |