quote:Op zondag 20 december 2009 20:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Liever van Velzen dan die kleine opdonder.
quote:Op zondag 20 december 2009 20:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat heb je als je niet mag rokenquote:Op zondag 20 december 2009 20:25 schreef Civilian het volgende:
Do kon wel fucking chago kijken trouwensLijkt me geen leuk persoon om de hele dag om je heen te hebben
Volgens mij staat dat los van pubertijdquote:Op zondag 20 december 2009 20:25 schreef miieejj het volgende:
[..]
die jongen zit in de pubertijd.. kan hij niks aan doen
Beetje een diva zonder reden.quote:Op zondag 20 december 2009 20:25 schreef Civilian het volgende:
Do kon wel fucking chago kijken trouwensLijkt me geen leuk persoon om de hele dag om je heen te hebben
dat haal je vanavond niet meer hoorquote:
Kzie Annemieke ook niet chago kijken, en die moet 6 dagenquote:Op zondag 20 december 2009 20:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat heb je als je niet mag roken
Zijn baardhaar schiet naar de wenkbrauwen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:25 schreef Civilian het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat los van pubertijddie dingen zijn echt huge.
quote:Op zondag 20 december 2009 20:25 schreef MilaNL het volgende:
Hahah hij kijkt echt zo op die tv van.. huh.. dat ben ik?
Totaal niet, hij is het wel gewend hoor die camera's, volgens mij vroeg 'ie net al aan Ekdom waar ze allemaal stonden.quote:Op zondag 20 december 2009 20:25 schreef MilaNL het volgende:
Hahah hij kijkt echt zo op die tv van.. huh.. dat ben ik?
4quote:Op zondag 20 december 2009 20:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Kzie Annemieke ook niet chago kijken, en die moet 6 dagen
Dan kan er makkelijk nog iemand blijven slapen.... Van Velzen past in een schoenendoos... dan kan iemand anders in dat bed liggenquote:Op zondag 20 december 2009 20:23 schreef -Hans- het volgende:
Maar van Velzen komt morgen ook? Gaaf !
quote:Op zondag 20 december 2009 20:26 schreef JaneDoe het volgende:
heeft iemand nog dat gifje van gerard die rokende do betrapt?
quote:
Oh, kud ! verkeerd gelezen..! morgen dusquote:Op zondag 20 december 2009 20:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat haal je vanavond niet meer hoor
Zoveel sneeuw is daar niet voor nodigquote:Op zondag 20 december 2009 20:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]is die gast niet ergens ingesneeuwd?
quote:Op zondag 20 december 2009 20:26 schreef JaneDoe het volgende:
heeft iemand nog dat gifje van gerard die rokende do betrapt?
Ik zie hier 2 kleine mensen...quote:Op zondag 20 december 2009 20:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
quote:
Mehehe en ze stapt snel naar achterquote:
En snel die peuk uit d'r mondquote:Op zondag 20 december 2009 20:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mehehe en ze stapt snel naar achter
hij is opzich geen verkeerde vent alleen jammer dat hij ook nog zingtquote:Op zondag 20 december 2009 20:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zoveel sneeuw is daar niet voor nodig
Al moet ik zeggen dat ik hem laatst bij Ekstra Weekend wel een toffe gast vond
lekker wijfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |