Maarja, wil dan ook een handtekening van Doquote:Op zondag 20 december 2009 20:22 schreef MilaNL het volgende:
Youp gaat zitten, begint meteen wat te doen. Mooi boeken signeren voor goede doel. Stuk beter dan Do.
Dat ventje moet voor SR z'n wenkbrauwen laten epileren.. en dan 2,50 per haartje ofzo. Hebben ze in een klap een bak vol met geldquote:Op zondag 20 december 2009 20:22 schreef TAV74 het volgende:
Jordy is een prachtig voorbeeld dat zelfs de grootste B-artiesten wat leuks kunnen opleveren bij deze actie.
Maar ik hoop dat het wel eenmalig was :p
een handtekening in de Playboy met Doquote:Op zondag 20 december 2009 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Maarja, wil dan ook een handtekening van Do
Ja, ga je vanavond ook nog?quote:Op zondag 20 december 2009 20:23 schreef -Hans- het volgende:
Maar van Velzen komt morgen ook? Gaaf !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die had alleen oog voor dr gsm en werd betrapt op rokenquote:Op zondag 20 december 2009 20:22 schreef themauster het volgende:
Youp doet nu al meer dan Do heeft gedaan
quote:Op zondag 20 december 2009 20:23 schreef -Hans- het volgende:
Maar van Velzen komt morgen ook? Gaaf !
Eerder Don't.quote:Op zondag 20 december 2009 20:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een handtekening in de Playboy met Do
Gratis tip: Ga alvast op de porseleinen stoel zitten.quote:Op zondag 20 december 2009 20:23 schreef Sjowhan het volgende:
Als Jordy komt, schijt ik in mijn broek van het lachen
quote:Op zondag 20 december 2009 20:24 schreef Sjowhan het volgende:Toto
1, 2 of 3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Liever van Velzen dan die kleine opdonder.quote:Op zondag 20 december 2009 20:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]is die gast niet ergens ingesneeuwd?
die jongen zit in de pubertijd.. kan hij niks aan doenquote:Op zondag 20 december 2009 20:23 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat ventje moet voor SR z'n wenkbrauwen laten epileren.. en dan 2,50 per haartje ofzo. Hebben ze in een klap een bak vol met geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |