UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel -> Jarig op 8 november
Jjstyle333 = Joost -> Jarig op 21 Januari
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Redbaron = Bas -> Jarig op 26 juli
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
STTSJT = Steven -> Jarig op 11 december
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
Hierquote:Op zondag 20 december 2009 20:24 schreef Samzz het volgende:
Het is zondag en het sneeuwt als een gek. Waar the hell is iedereen?
valt ook nog wel mee met de sneeuwquote:Op zondag 20 december 2009 20:24 schreef Samzz het volgende:
Het is zondag en het sneeuwt als een gek. Waar the hell is iedereen?
Hier sneeuwde het net flinkquote:Op zondag 20 december 2009 20:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
valt ook nog wel mee met de sneeuw
ik ben vanmiddag nog van zwolle naar huis gereden
voor windows mn liefste?quote:Op zondag 20 december 2009 21:02 schreef Samzz het volgende:
Hello Kitty theme binnen
Nu nog de Sex and the City en Chanel theme
Hoiquote:Op zondag 20 december 2009 21:07 schreef haakon het volgende:
kats geen zin in bruinskomt wel ..
Sander en San
Nee, voor op m'n BlackBerry. Zooo tof is dat! Nu wil ik bij iedere theme ook de goede ringtonequote:
Is zo'n ding handig? kun je daar nog een beetje mee internetten enzo?quote:Op zondag 20 december 2009 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, voor op m'n BlackBerry. Zooo tof is dat! Nu wil ik bij iedere theme ook de goede ringtone
En dan Bruins uitgezet worden en vervolgens vechten zodat je door de politie word meegenomen naar het bureau en vervolgens moet wachten op bericht van de Officier van Justitie?quote:Op zondag 20 december 2009 21:17 schreef haakon het volgende:
ik ga mensen, have fun met wat jullie gaan doen vanavond !
ik ga me kapot zuipen
staat wel in de planningquote:Op zondag 20 december 2009 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan Bruins uitgezet worden en vervolgens vechten zodat je door de politie wordt meegenomen naar het bureau en vervolgens moet wachten op bericht van de Officier van Justitie?
Jij vind mij stoer hé?quote:Op zondag 20 december 2009 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan Bruins uitgezet worden en vervolgens vechten zodat je door de politie word meegenomen naar het bureau en vervolgens moet wachten op bericht van de Officier van Justitie?
Nee maar daar heb ik toch ook niet over.quote:
Ik wel. Ik vind het namelijk helemaal niet stoerquote:Op zondag 20 december 2009 21:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee maar daar heb ik toch ook niet over.
Jammer.quote:Op zondag 20 december 2009 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ik vind het namelijk helemaal niet stoer
Ik hoor dt fouten.quote:Op zondag 20 december 2009 23:13 schreef Samzz het volgende:
Als je niet stomdronken ruzie gaat zoeken met uitgaan, vervolgens word aangehouden door de politie en mee word genomen naar het bureau, dan pas kom je aardig in de buurt van stoer zijn
Ja, nu ben je stoerquote:Op zondag 20 december 2009 23:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik hoor dt fouten.
Ik was niet stomdronken trouwens, dat werd er weer van gemaakt.
Naja jij verbeterd mensen ook dus doe ik even hetzelfde.quote:Op zondag 20 december 2009 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nu ben je stoerKnap dat je het hoort. Daarbij, ik let niet op dt.
En vechten terwijl je niet dronken bent is nog slechter
Alleen Davidquote:Op zondag 20 december 2009 23:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Naja jij verbeterd mensen ook dus doe ik even hetzelfde.
En laat mij lekker vechten
quote:Op zondag 20 december 2009 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen Davidomdat het kan.
Ga jij maar lekker vechten, maar dan niet miepen als de rest van ToF je sneu vindT.
Na, hij vroeg wat ik stoer vind, het antwoord beviel blijkbaar niet en nu moet ie janken.quote:Op maandag 21 december 2009 00:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Robinhoo is nog steeds pissig op ons?
Daar snappen ze er in ieder geval meer van als hier.quote:Op maandag 21 december 2009 00:06 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me serieus af welk statement je wilt maken nu. Misschien kan je beter gaan opscheppen in dat voetbal topic van jullie
Ja, daarom zeg ik dat je misschien beter bij je voetbalmatties kan gaan janken.quote:Op maandag 21 december 2009 00:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Daar snappen ze er in ieder geval meer van als hier.
Dan hoop ik toch voor je dat je nu niet ook al gaat janken ?quote:Op maandag 21 december 2009 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik dat je misschien beter bij je voetbalmatties kan gaan janken.
Al zal ik wel de eerste zijn die toegeeft dat ik Pikachu mis
Ik ben laatst met die Pikachu naar Utrecht geweest bierzuipen met mijn voetbalmatties.quote:Op maandag 21 december 2009 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik dat je misschien beter bij je voetbalmatties kan gaan janken.
Al zal ik wel de eerste zijn die toegeeft dat ik Pikachu mis
Nee hoorquote:Op maandag 21 december 2009 00:11 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch voor je dat je nu niet ook al gaat janken ?
En nu wil je een schouderklopje?quote:Op maandag 21 december 2009 00:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben laatst met die Pikachu naar Utrecht geweest bierzuipen met mijn voetbalmatties.
Robinhoo, kijk isquote:Op zondag 20 december 2009 15:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bek dicht kneus, ga foto's van politieauto's op je hyves zetten ofzo
Internationale Circusfestival in Enschede. Veel foto's gemaakt met mijn nieuwe speeltje. Ze zijn mooooi gewordenquote:
Na, ik ben niet zo'n jankerd.quote:Op maandag 21 december 2009 00:17 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Gelukkig maar ander zou t hier een janke boel zijn
Doe eens keer normaal johquote:
Je mag dat speeltje ook wel eens op m'n paarden proberen!quote:Op maandag 21 december 2009 00:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Internationale Circusfestival in Enschede. Veel foto's gemaakt met mijn nieuwe speeltje. Ze zijn mooooi geworden
Blijf het knap vindenquote:Op maandag 21 december 2009 00:25 schreef ACT-F het volgende:
De Bikers waren heel tof. Een soort van skippybal in de vorm van een halve band waarmee ze heel hoog konden springen. De onderste man ving de bovenstaande man op die aan kwam stuiteren.![]()
[ afbeelding ]
Wie weet als ik in de buurt benquote:Op maandag 21 december 2009 00:23 schreef Samzz het volgende:
Je mag dat speeltje ook wel eens op m'n paarden proberen!
Good for you. In het licht van recente woordenwisseling, was mijn reactie imo niet meer dan gepast.quote:Op maandag 21 december 2009 00:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Doe eens keer normaal johIk vertel toch gewoon wat ofniet. Jezus
Wat nou gepast? Moeten we overal cynisch op gaan reageren?quote:Op maandag 21 december 2009 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Good for you. In het licht van recente woordenwisseling, was mijn reactie imo niet meer dan gepast.
Slaap lekker
Zegt de vechtjas die werd aangehouden voor vechtenquote:Op maandag 21 december 2009 00:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wat nou gepast? Moeten we overal cynisch op gaan reageren?
Sneu kind ben je dan.
Nee, nooit. Ik ben zo'n trieste doos die geen vrienden en geen leven heeft.quote:
Ik zou zeggen, vraag wouter, david, marko en krea. Dan praten wij verder, stoertje.quote:Op maandag 21 december 2009 00:29 schreef Robinhoo het volgende:
Samzz waarschijnlijk ben je 'in het echt' gewoon stil en verlegen, geef maar toe.
Ga zo door, post er meerquote:Op maandag 21 december 2009 00:41 schreef ACT-F het volgende:
Tijd voor een vrolijkere noot. Olé, olé:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het nog tot 27 december, dus het kan nog.quote:Op maandag 21 december 2009 00:44 schreef Samzz het volgende:
Gaaf! Ik vind circussen zo gaafbehalve de acts met dieren.
Trustenquote:Op maandag 21 december 2009 00:48 schreef Samzz het volgende:
En nu ga ik slapen. Ik moet morgen weer vroeg op.
Trusten liefjes
TRUSTENquote:Op maandag 21 december 2009 00:48 schreef Samzz het volgende:
En nu ga ik slapen. Ik moet morgen weer vroeg op.
Trusten liefjes
Mooi scherpquote:Op maandag 21 december 2009 00:58 schreef ACT-F het volgende:
De clowns ontbraken natuurlijk ook niet:
[ afbeelding ]
Canon 5D Mark II met een 24-70mm f1/2.8 zoomlens. Vorige week nog gekocht, geen moment spijt vanquote:Op maandag 21 december 2009 01:02 schreef STTSJT het volgende:
Wat voor'n camera heb je dan?
quote:Op maandag 21 december 2009 01:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, wij gingen eerder dicht vanwege het weer
Wij zouden eigenlijk tot 1 uur open zijn..om kwart voor 12 hebben we de balans opgemaakt, en gezien dat we maar één uur hebben geplust, en dat was omdat er een bestelling van 300 euro tussenzatquote:Op maandag 21 december 2009 01:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Ik was gewoon om half 12 vrij
Ja, want het kost de baas meer dan het oplevert op die manier natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2009 01:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En toen dus maar de toko op slot gedaan
Snap ikquote:Op maandag 21 december 2009 01:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, want het kost de baas meer dan het oplevert op die manier natuurlijk
Hier helemaal nietquote:Op maandag 21 december 2009 01:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat sneeuwt het trouwens godsgruwelijk hard
haha geniaalquote:Op maandag 21 december 2009 01:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was trouwens grappig, die bestelling van 300 euro... Ik stond aan de bin en kreeg een lijstje onder m'n neus; 23 McChicken, 17BM, 19 Tasty...Ik alles bestellen, plus nog wat extraLui in de keuken dik in de stress
Mja, ik heb ook nog ff counter gestaan, moest iemand een half uurtje overnemenquote:Op maandag 21 december 2009 01:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha geniaal![]()
Ik stond BOP en Counter, was wel relax
Ooit met een Canon begonnen en blijven hangen. Goed spul, maar ik vind het alleen een beetje jammer van de onnodig vele pixels. Wat moet ik met 20MPquote:Op maandag 21 december 2009 01:23 schreef STTSJT het volgende:
Mooie foto's
Je gebruikt dus ook al een canon(ik zelf ook
)
Volgens mij is t best wel een goed merk
Klopt, mn camera was ook niet goedkoop. Maar heb er tot op heden geen spijt van gehadquote:Op maandag 21 december 2009 01:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ooit met een Canon begonnen en blijven hangen. Goed spul, maar ik vind het alleen een beetje jammer van de onnodig vele pixels. Wat moet ik met 20MPLichtgevoeligheid, daar gaat het me om! En dan kom je al snel op een full frame camera uit. Duur
Maar wel mooi spul
Welke heb je?quote:Op maandag 21 december 2009 01:36 schreef STTSJT het volgende:
Klopt, mn camera was ook niet goedkoop. Maar heb er tot op heden geen spijt van gehad![]()
Wens jou en de rest een goede nacht toe (ik ga![]()
)
Clown Popovquote:Op maandag 21 december 2009 01:14 schreef ACT-F het volgende:
E natuurlijk de wereldberoemde clown Oleg Popov:
[ afbeelding ]
Weltrusten Nathalie, doe Jory de groetenquote:Op maandag 21 december 2009 01:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Markoo
Ik ga slapen, om half 8 opstaan, stage tot 4, en dan werken van 5 tot sluit.
Ik ben echt kapot morgen
Als hij er morgen is, will do.quote:Op maandag 21 december 2009 01:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Weltrusten Nathalie, doe Jory de groeten
quote:Op maandag 21 december 2009 01:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als hij er morgen is, will do.
Anders kom je morgen ook even langs? Ik heb je nummer nog wel, kan je wel smsen als hij er is
Daar kom ik dinsdag of woensdag dus achter?quote:Op maandag 21 december 2009 02:21 schreef norich het volgende:
[..]
Ja omdat het kan.
Voor jou heb ik iets veel beters![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 02:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar kom ik dinsdag of woensdag dus achter?
Oeh, je maakt me nieuwsgierigquote:Op maandag 21 december 2009 02:51 schreef norich het volgende:
[..]
Sorry schat![]()
Ja daar kom je vanzelf wel achter
stelletje spamgeiten hieroquote:Op maandag 21 december 2009 09:05 schreef ReMcOrE het volgende:
#299, #300, #301 en #302 gemist in een paar dagen niet op FOK!![]()
maar alsnog gefeliciteerd allemaalen goedemorgen
Nee.quote:Op maandag 21 december 2009 09:40 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal![]()
Gister iemand anders ook genaait doordat twente niet doorging![]()
Ik was net onderweg werdt ik gebeld "het is afgelast"![]()
Achja, in iedergeval winterkampioen
en je hebt zeker vakantiequote:Op maandag 21 december 2009 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jamijn ramen zijn wit van de sneeuw
Heerlijk is dat, gister na bruins (1.30) begon het net te sneeuwen wat ben ik dan blij dat ik achterwielaandrijving en een handrem hebquote:Op maandag 21 december 2009 09:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
goedemorgen![]()
, nu met die zon is het wel mooi weer alleen niet echt fijn om te rijden, met al die gladheid.
ik kon de auto gelukkig nog onder controle houden want had een paar keer dat ik wat weg slipte met de achter kant van de auto
Juistquote:Op maandag 21 december 2009 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
mooi is dat juist, beetje slippen met de auto![]()
(wel met mate, en op stukjes waar het kan)
Selmaquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 10:15 schreef bambino het volgende:
Iemand toevallig zin om woensdag mee te gaan naar twente
Ik heb een paar kaarten teveel want iemand kon op het laatste moment niet meer
hoe laat is dat? Weet trouwens niet zeker of ik woensdagavond moet werken. Anders heb ik wel intressequote:Op maandag 21 december 2009 10:15 schreef bambino het volgende:
Nee, bedankt.quote:Op maandag 21 december 2009 10:15 schreef bambino het volgende:
wat voor bak rijd jij dan?quote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, gister na bruins (1.30) begon het net te sneeuwen wat ben ik dan blij dat ik achterwielaandrijving en een handrem heb.
[..]
Juist!
wedstrijd begint om 20.00quote:Op maandag 21 december 2009 10:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe laat is dat? Weet trouwens niet zeker of ik woensdagavond moet werken. Anders heb ik wel intresse
Volgens mij heb ik dat wel gezien!quote:Op zondag 20 december 2009 13:19 schreef Robinhoo het volgende:
Gvd ik heb niet in het jubileumtopic gepost
En ik ben gisteren opgepakt in Oldenzaal, heerlijk.
ik heb ook achterwiel aandrijving, maar dat maakt het voor mij nog niet makkelijk om zonder te glijden, met een normale snelheid door een bocht te gaan.quote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, gister na bruins (1.30) begon het net te sneeuwen wat ben ik dan blij dat ik achterwielaandrijving en een handrem heb.
[..]
Juist!
woensdag avond 8 uur werken :/ lelijke tijd om te werken, vooral dit seizoen (heb ook geen idee wat je doet hoor maar dat terzijde).quote:Op maandag 21 december 2009 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aah, ik moet werken
Anders had ik echt zooooooooo graag meegewild
Hoi Selmaquote:
Ik was hier eerder als jou.quote:Op maandag 21 december 2009 00:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kerel komt nauwelijks hier, nu heeft hij een keer wat meegemaakt
Iedereen is tegen hem![]()
Bar gezellig. Waar stond je dan?quote:Op maandag 21 december 2009 10:47 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat wel gezien!
Kwam een kerel uit Bar Gezellig of Annie's.. Aan allebei de kanten een agent
Ik werk bij de McDonalds. Moet om 7 uur beginnen woensdag, tot 1 uur 's nachts.quote:Op maandag 21 december 2009 10:52 schreef bambino het volgende:
[..]
woensdag avond 8 uur werken :/ lelijke tijd om te werken, vooral dit seizoen (heb ook geen idee wat je doet hoor maar dat terzijde).
@ andere replies, het is woensdag avond om 8 uur en ik ga er zelf altijd vroeg naartoe (1 uur van te voren wil ik er ongeveer zijn) want anders sta ik een half uur in de file waardoor ik 15 min voor aanvang nog voor het hek sta proberen binnen te komen lol.
Hoi, alles goed? Enne, ik ben niet tegen je hoor. Je moest eens weten wat ik allemaal wel niet heb uitgespookt toen ik een puber was.quote:
Met mij is alles prima.quote:Op maandag 21 december 2009 10:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi, alles goed? Enne, ik ben niet tegen je hoor. Je moest eens weten wat ik allemaal wel niet heb uitgespookt toen ik een puber was.
Maar goed, ander onderwerp.
Chill!quote:
Nou uh, uh, eh, nee toch maar niet.quote:Op maandag 21 december 2009 10:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Met mij is alles prima.Ga zo naar Almelo toe. Whehe noem eens een voorbeeld?
quote:Samenvatting
Door de weersomstandigheden is er vandaag zeer beperkt tot geen treinverkeer mogelijk.
Advies: Maak, indien mogelijk, vandaag geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
Moet je ff kijken op NS Reisplanner, want er zijn vele diensten uitgevallen.quote:Op maandag 21 december 2009 11:02 schreef Robinhoo het volgende:
Rijden er nog treinen hiero?
Met de benenwagen.Lekker gezond.quote:Op maandag 21 december 2009 11:03 schreef Robinhoo het volgende:
Hoe moet ik nu in Enschede komen?
Voetbal is zeg maar helemaal niet mijn dingquote:Op maandag 21 december 2009 10:15 schreef bambino het volgende:
Auto, bus, fiets, lopend. Of toch een held zijn en met de trein gaan.quote:Op maandag 21 december 2009 11:03 schreef Robinhoo het volgende:
Hoe moet ik nu in Enschede komen?
Ik kwam net uit de koning, wilde richting de kelder en toen zag ik dat!quote:Op maandag 21 december 2009 10:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bar gezellig. Waar stond je dan?
Daar stond de politieauto.quote:Op maandag 21 december 2009 11:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik kwam net uit de koning, wilde richting de kelder en toen zag ik dat!
Waarom werd je trouwens naar de overkant van het plein gebracht?
Auto heb ik niet.quote:Op maandag 21 december 2009 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Auto, bus, fiets, lopend. Of toch een held zijn en met de trein gaan.
En dan heb je de fiets nogquote:Op maandag 21 december 2009 11:14 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Auto heb ik niet.
Bus kan maar dan moet ik : Fleringen --> Almelo. Almelo ---> Hengelo. Hengelo ---> Enschede.
En ik ga geen 24km lopen in deze kou
quote:Op maandag 21 december 2009 11:14 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Auto heb ik niet.
Bus kan maar dan moet ik : Fleringen --> Almelo. Almelo ---> Hengelo. Hengelo ---> Enschede.
En ik ga geen 24km lopen in deze kou
Dan ga ik liever met de bus uiteraard.quote:Op maandag 21 december 2009 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan heb je de fiets nog
Justinquote:
Dan moet je maar met de bus gaan. Opgelost!quote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dan ga ik liever met de bus uiteraard.
quote:Op maandag 21 december 2009 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet je maar met de bus gaan. Opgelost!
Eensch.quote:Op maandag 21 december 2009 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet je maar met de bus gaan. Opgelost!
Meubelplein?quote:Op maandag 21 december 2009 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik werk bij de McDonalds. Moet om 7 uur beginnen woensdag, tot 1 uur 's nachts.
Zal dus ook wel behoorlijk druk worden als de wedstrijd is afgelopen
Ik was ook onderweg.quote:Op maandag 21 december 2009 09:40 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal![]()
Gister iemand anders ook genaait doordat twente niet doorging![]()
Ik was net onderweg werdt ik gebeld "het is afgelast"![]()
Achja, in iedergeval winterkampioen
Je zag er wel echt dronken uit inderdaad!quote:
Ja, meubelpleinquote:Op maandag 21 december 2009 11:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Meubelplein?
Indien ja, tot woensdag
Vaak na de wedstrijd ff langs meubelplein hehe
Ajoh viel wel mee toch?quote:Op maandag 21 december 2009 11:27 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je zag er wel echt dronken uit inderdaad!![]()
quote:Op maandag 21 december 2009 11:27 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je zag er wel echt dronken uit inderdaad!![]()
Will doquote:Op maandag 21 december 2009 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, meubelplein
Sta altijd Drive, dus als je daar doorheen komt, en je ziet een blond meisje met een naambordje "Nathalie", zeg dan ff dat jij het bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Kom vanavond maar langs danquote:Op maandag 21 december 2009 11:31 schreef Samzz het volgende:
Ik wil ook naar de Mc. Een Mc Flurrie eten
Ik houd van chocoladequote:Op maandag 21 december 2009 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom vanavond maar langs danIk ben er vanaf 5 uur
We hebben nu de McFlurry Magnum.. Ik zweer je, die is goddelijk als je van chocolade houd
Heb ik niet zo heel goed gezien, maar volgens mij een wit / lichtbruin iets had je aan!quote:Op maandag 21 december 2009 11:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ajoh viel wel mee toch?
En welke kleren had ik aan?Even kijken of wel de goeie hebt
De chocoladesaus die eroverheen gaat zorgt dat het ijs smaakt naar chocolademousse. En dan grote stukken pure chocolade erinquote:
Zwart.quote:Op maandag 21 december 2009 11:38 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Heb ik niet zo heel goed gezien, maar volgens mij een wit / lichtbruin iets had je aan!
Tenzij je van ijs houd, dan kan je dubbel genietenquote:Op maandag 21 december 2009 11:42 schreef bambino het volgende:
McFlully LoLo FTW
Maar tis nu beetje te koud om ijs te eten
haha truequote:Op maandag 21 december 2009 11:45 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Tenzij je van ijs houd, dan kan je dubbel genieten
En goedemorgen iedereen
McFlurry Rolo is eruit, daarvoor hebben we nu de Kitkatquote:Op maandag 21 december 2009 11:42 schreef bambino het volgende:
McFlully LoLo FTW
Maar tis nu beetje te koud om ijs te eten
Ja ik weet het :/ maar vind kitkat niks aan hahaquote:Op maandag 21 december 2009 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
McFlurry Rolo is eruit, daarvoor hebben we nu de Kitkat
Normaal een 'Volkswagen Polo GTI Cup Edition' uit 2006 in vuur roodquote:
Meubelplein, de betere , die andere die werken ook niet doorquote:Op maandag 21 december 2009 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, meubelplein
Sta altijd Drive, dus als je daar doorheen komt, en je ziet een blond meisje met een naambordje "Nathalie", zeg dan ff dat jij het bent
Eerst was het bij ons ook een ontzettende ramp. Maar sinds wij de nieuwe restaurantmanager hebben gaat alles veel beter. De etters zijn eruit geschopt, nu werken er alleen nog mensen met een hart voor de zaakquote:Op maandag 21 december 2009 12:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Meubelplein, de betere , die andere die werken ook niet door.
Lol, mischien kan hij wel bij de mac aan het werk vanuit HALTquote:Op maandag 21 december 2009 12:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
Dan zegt Robinhoo wel "Hoi Nathalie, Bureau HALT boy hier"
Ik ga zelf ook wel eens naar de BK, maar puur voor de Twisted Fries en de Long Chicken met kaas.quote:Op maandag 21 december 2009 12:15 schreef Robinhoo het volgende:
Ooh ik ben niet echt bekend in Enschede.Ken alleen de binnenstad goed.
Ik ga meestal naar de Burgerking, Nathalie haat je mij nou?
Ik ga er wel een keer heen en zeggen dat ik haar ken enzo.quote:Op maandag 21 december 2009 12:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
Dan zegt Robinhoo wel "Hoi Nathalie, Bureau HALT boy hier"
Als je maar niet agressief gaat doen.quote:Op maandag 21 december 2009 12:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ga er wel een keer heen en zeggen dat ik haar ken enzo.
De double cheeseburger XXL ook. Kost 4,25 maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 21 december 2009 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga zelf ook wel eens naar de BK, maar puur voor de Twisted Fries en de Long Chicken met kaas.
Alleen de Long Chicken is lekkerder dan wat dan ook bij de Mc
Mensen die aggressief gaan doen in de MC.quote:Op maandag 21 december 2009 12:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je maar niet agressief gaat doen.
wat voor Audi dan (i.v.m. die achterwielaandrijving)?quote:Op maandag 21 december 2009 12:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Normaal een 'Volkswagen Polo GTI Cup Edition' uit 2006 in vuur rood.
Maar gister naar bruins de audi mee gehad.
* ReMcOrE is het eens met jouquote:Op maandag 21 december 2009 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alleen de Long Chicken is lekkerder dan wat dan ook bij de Mc
Waarom zou je ergens anders dan wel agressief worden?quote:Op maandag 21 december 2009 12:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Mensen die aggressief gaan doen in de MC.Ik ben geen allochtoon ofzo.
quote:
Omdat er soms een aanleiding voor is, maar ik kan me dat in de MC niet voorstellen.quote:Op maandag 21 december 2009 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom zou je ergens anders dan wel agressief worden?
Ik vind dat er nooit een aanleiding is om te gaan meppenquote:Op maandag 21 december 2009 12:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Omdat er soms een aanleiding voor is, maar ik kan me dat in de MC niet voorstellen.
Ook niet als je zelf gemept wordt?quote:Op maandag 21 december 2009 12:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind dat er nooit een aanleiding is om te gaan meppen
heb me nog nooit in een echt dreigende situatie bevonden, maar denk dat ik pas (terug) ga meppen als ik zelf gemept wordtquote:Op maandag 21 december 2009 12:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ook niet als je zelf gemept wordt?
Als ik zelf gemept word ga ik niet terugmeppen, wel schreeuwen om hulpquote:Op maandag 21 december 2009 12:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ook niet als je zelf gemept wordt?
Wat dan?quote:Op maandag 21 december 2009 12:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
robin, de binnenstad van almelo staat vol met politie, dus doe je kalm an?
ik hoor bij de egels.quote:Op maandag 21 december 2009 12:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat heb ik ookquote:Op maandag 21 december 2009 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb me nog nooit in een echt dreigende situatie bevonden, maar denk dat ik pas (terug) ga meppen als ik zelf gemept wordt
quote:
wat is er gebeurd dan?quote:Op maandag 21 december 2009 12:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
risicowedstrijd, heracles - go ahead eagles.quote:
Ik trek een naaldhak uit en ga hersens inslaanquote:Op maandag 21 december 2009 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik zelf gemept word ga ik niet terugmeppen, wel schreeuwen om hulp
Soms wel ja.quote:Op maandag 21 december 2009 12:37 schreef Samzz het volgende:
En dan is slaan altijd de oplossing. Is ook zo.
Als je wordt uitgedaagd door een of andere kutmongool kan ik het echt niet laten, sorry.quote:
Zegt even veel over jou als over die kutmongool.quote:Op maandag 21 december 2009 12:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als je wordt uitgedaagd door een of andere kutmongool kan ik het echt niet laten, sorry.
Ik heb helemaal niks met BK... Ik vind de friet niet lekker (curly daargelaten), het ijs is niet lekker en de toetjes en prut eet ik daar ook niet graagquote:Op maandag 21 december 2009 12:44 schreef bambino het volgende:
Was ik weer
Ik vind persoonlijk BK ook beter als MC, maar helaas is de dichtsbijzijnde BK Drive in Stroe aan de A1
Ik heb niets voor niets een lichte vorm van ADHD hé.quote:Op maandag 21 december 2009 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zegt even veel over jou als over die kutmongool.
Ja goed, BURGER king heeft voor mij niks te doen met toetjes en prut en ijs en frietquote:Op maandag 21 december 2009 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met BK... Ik vind de friet niet lekker (curly daargelaten), het ijs is niet lekker en de toetjes en prut eet ik daar ook niet graag
Ik vind de burgers inderdaad ook heerlijkquote:Op maandag 21 december 2009 12:53 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja goed, BURGER king heeft voor mij niks te doen met toetjes en prut en ijs en friet
Het grote verschil bij BK en MC zijn nou eenmaal die burgers, en die zijn 20 keer lekkerder (vind ik) bij bk.
Friet is idd niet geweldig, en ijs boeit me niet heel veel.
Softijsjes van de mc zijn btw wel het lekkerste die ik ooit gehad heb
Audi A6 nog iets , geen idee eigenlijkquote:Op maandag 21 december 2009 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor Audi dan (i.v.m. die achterwielaandrijving)?en foto's van je Polo?
[..]
Ik geef gewoon mijn mening. Daar ik geen hamburgers eet, kan ik die niet beoordelenquote:Op maandag 21 december 2009 12:53 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja goed, BURGER king heeft voor mij niks te doen met toetjes en prut en ijs en friet
Het grote verschil bij BK en MC zijn nou eenmaal die burgers, en die zijn 20 keer lekkerder (vind ik) bij bk.
Friet is idd niet geweldig, en ijs boeit me niet heel veel.
Softijsjes van de mc zijn btw wel het lekkerste die ik ooit gehad heb
Big Kind XXLquote:Op maandag 21 december 2009 12:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vind de burgers inderdaad ook heerlijkBig King
Angry Whopper
Hehe inderdaad. Ik kocht laatst een King Deal. Kreeg zo'n voordeelbon. 2 BIG KING XXL + PATAT + COLA VOOR 5.95quote:
Psygische aandoeningen gebruiken als excuusquote:Op maandag 21 december 2009 12:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb niets voor niets een lichte vorm van ADHD hé.
Hoi Markoquote:Op maandag 21 december 2009 13:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hehe de BK heeft inderdaad lekkere burgers
Dit is echt het belachelijkst wat ik ooit heb gehoord.quote:Op maandag 21 december 2009 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Psygische aandoeningen gebruiken als excuus
Ik vind ADHD gebruiken als excuus belachelijk. En het is een psygische aandoeningquote:Op maandag 21 december 2009 13:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dit is echt het belachelijkst wat ik ooit heb gehoord.
Me wantz lolquote:Op maandag 21 december 2009 13:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hehe inderdaad. Ik kocht laatst een King Deal. Kreeg zo'n voordeelbon. 2 BIG KING XXL + PATAT + COLA VOOR 5.95
Ja en een van de kenmerken is soms dat je agressief kan reageren.quote:Op maandag 21 december 2009 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ADHD gebruiken als excuus belachelijk. En het is een psygische aandoeningZou je moeten weten als ADHD patient zijnde.
Je verschuilen achter een handicap is al helemaal zwak.quote:Op maandag 21 december 2009 12:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb niets voor niets een lichte vorm van ADHD hé.
Deels met je eens , mensen die het constant schreeuwen oke, maar een groot gedeelte van de dingen die deze mensen overkomt heeft hier WEL DEGELIJK mee te maken. En ja ik praat uit ervaring (Gezin).quote:Op maandag 21 december 2009 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ADHD gebruiken als excuus belachelijk.
Kan ja. Betekent niet dat je het hoeft te doenquote:Op maandag 21 december 2009 13:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja en een van de kenmerken is soms dat je agressief kan reageren.
Heb je niet zelf in de hand joh snol.quote:Op maandag 21 december 2009 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ja. Betekent niet dat je het hoeft te doen
Heb bij de BK gewerkt, op t station in Enschede.quote:Op maandag 21 december 2009 12:44 schreef bambino het volgende:
Was ik weer
Ik vind persoonlijk BK ook beter als MC, maar helaas is de dichtsbijzijnde BK Drive in Stroe aan de A1
Kan wel zijn. Maar ook iemand met ADHD kan zich beheersen. Daarbij, heeft hij het over een lichte vorm. En als je weet dat je aggressief kan zijn, dan ga je je ook niet klem zuipen.quote:Op maandag 21 december 2009 13:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Deels met je eens , mensen die het constant schreeuwen oke, maar een groot gedeelte van de dingen die deze mensen overkomt heeft hier WEL DEGELIJK mee te maken. En ja ik praat uit ervaring (Gezin).
Word je weer aggressief? Ga medicijnen slikken joh, zielepoot.quote:Op maandag 21 december 2009 13:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heb je niet zelf in de hand joh snol.
Met ADHD heb je een heleboel in de hand.quote:Op maandag 21 december 2009 13:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ehm...volgens mij is het gebruiken van beheersen en ADHD in een zin sowieso een fout zinquote:Op maandag 21 december 2009 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan wel zijn. Maar ook iemand met ADHD kan zich beheersen. Daarbij, heeft hij het over een lichte vorm. En als je weet dat je aggressief kan zijn, dan ga je je ook niet klem zuipen.
Tja dat kan ook andersquote:Op maandag 21 december 2009 13:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Serieusquote:Op maandag 21 december 2009 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb bij de BK gewerkt, op t station in Enschede.
Als ik kijk naar de versheid van producten is de Mc vele malen beter.
Moest bij de BK een keer met de opening sla uit de koeling halen, was al over datum.
Zag er volgens de managers goed uit, dus moest het maar gewoon nog gebruiken
maar hij praat er hier wel erg makkelijk over.quote:Op maandag 21 december 2009 13:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Deels met je eens , mensen die het constant schreeuwen oke, maar een groot gedeelte van de dingen die deze mensen overkomt heeft hier WEL DEGELIJK mee te maken. En ja ik praat uit ervaring (Gezin).
Daar geef ik je dan wel gelijk. De ingrediënten zijn wel vers bij de mcquote:Op maandag 21 december 2009 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb bij de BK gewerkt, op t station in Enschede.
Als ik kijk naar de versheid van producten is de Mc vele malen beter.
Moest bij de BK een keer met de opening sla uit de koeling halen, was al over datum.
Zag er volgens de managers goed uit, dus moest het maar gewoon nog gebruiken
net zoals nu zeg maar?quote:Op maandag 21 december 2009 13:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Uiteraard Sanquote:Op maandag 21 december 2009 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Marko
Ga je vanavond nog hooligan spelen?
Ik ben wel eens dronken geweest ja. Maar ik heb nog nooit ruzie gehad door drank. En ik zorg ook wel dat ik het niet krijg. Bovendien, lees Nathalie dr reactie eens. Die zegt hetzelfde als ik.quote:Op maandag 21 december 2009 13:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ehm...volgens mij is het gebruiken van beheersen en ADHD in een zin sowieso een fout zin. Daarbij wil je zeggen dat je nooit dronken bent geweest , dat kan iedereen een keer overkomen.
Eens, maar laat ik me ook maar niet gaan mengen in zo'n discussiequote:Op maandag 21 december 2009 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En daarbij, als je ritalin krijgt voor je ADHD, mag je geeneens alcohol
Sowieso is alcohol sterk af te raden bij ADHD'ers
Ik heb ook wel even gelopen bij zo'n meisje wat mij hielp en die heeft mij daar nooit wat over gezegd.quote:Op maandag 21 december 2009 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En daarbij, als je ritalin krijgt voor je ADHD, mag je geeneens alcohol
Sowieso is alcohol sterk af te raden bij ADHD'ers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |