Lol, mischien kan hij wel bij de mac aan het werk vanuit HALTquote:Op maandag 21 december 2009 12:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
Dan zegt Robinhoo wel "Hoi Nathalie, Bureau HALT boy hier"
Ik ga zelf ook wel eens naar de BK, maar puur voor de Twisted Fries en de Long Chicken met kaas.quote:Op maandag 21 december 2009 12:15 schreef Robinhoo het volgende:
Ooh ik ben niet echt bekend in Enschede.Ken alleen de binnenstad goed.
Ik ga meestal naar de Burgerking, Nathalie haat je mij nou?
Ik ga er wel een keer heen en zeggen dat ik haar ken enzo.quote:Op maandag 21 december 2009 12:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
Dan zegt Robinhoo wel "Hoi Nathalie, Bureau HALT boy hier"
Als je maar niet agressief gaat doen.quote:Op maandag 21 december 2009 12:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ga er wel een keer heen en zeggen dat ik haar ken enzo.
De double cheeseburger XXL ook. Kost 4,25 maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 21 december 2009 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga zelf ook wel eens naar de BK, maar puur voor de Twisted Fries en de Long Chicken met kaas.
Alleen de Long Chicken is lekkerder dan wat dan ook bij de Mc
Mensen die aggressief gaan doen in de MC.quote:Op maandag 21 december 2009 12:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je maar niet agressief gaat doen.
wat voor Audi dan (i.v.m. die achterwielaandrijving)?quote:Op maandag 21 december 2009 12:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Normaal een 'Volkswagen Polo GTI Cup Edition' uit 2006 in vuur rood.
Maar gister naar bruins de audi mee gehad.
* ReMcOrE is het eens met jouquote:Op maandag 21 december 2009 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alleen de Long Chicken is lekkerder dan wat dan ook bij de Mc
Waarom zou je ergens anders dan wel agressief worden?quote:Op maandag 21 december 2009 12:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Mensen die aggressief gaan doen in de MC.Ik ben geen allochtoon ofzo.
quote:
Omdat er soms een aanleiding voor is, maar ik kan me dat in de MC niet voorstellen.quote:Op maandag 21 december 2009 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom zou je ergens anders dan wel agressief worden?
Ik vind dat er nooit een aanleiding is om te gaan meppenquote:Op maandag 21 december 2009 12:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Omdat er soms een aanleiding voor is, maar ik kan me dat in de MC niet voorstellen.
Ook niet als je zelf gemept wordt?quote:Op maandag 21 december 2009 12:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind dat er nooit een aanleiding is om te gaan meppen
heb me nog nooit in een echt dreigende situatie bevonden, maar denk dat ik pas (terug) ga meppen als ik zelf gemept wordtquote:Op maandag 21 december 2009 12:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ook niet als je zelf gemept wordt?
Als ik zelf gemept word ga ik niet terugmeppen, wel schreeuwen om hulpquote:Op maandag 21 december 2009 12:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ook niet als je zelf gemept wordt?
Wat dan?quote:Op maandag 21 december 2009 12:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
robin, de binnenstad van almelo staat vol met politie, dus doe je kalm an?
ik hoor bij de egels.quote:Op maandag 21 december 2009 12:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat heb ik ookquote:Op maandag 21 december 2009 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb me nog nooit in een echt dreigende situatie bevonden, maar denk dat ik pas (terug) ga meppen als ik zelf gemept wordt
quote:
wat is er gebeurd dan?quote:Op maandag 21 december 2009 12:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
risicowedstrijd, heracles - go ahead eagles.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |