Ja en een van de kenmerken is soms dat je agressief kan reageren.quote:Op maandag 21 december 2009 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ADHD gebruiken als excuus belachelijk. En het is een psygische aandoeningZou je moeten weten als ADHD patient zijnde.
Je verschuilen achter een handicap is al helemaal zwak.quote:Op maandag 21 december 2009 12:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb niets voor niets een lichte vorm van ADHD hé.
Deels met je eens , mensen die het constant schreeuwen oke, maar een groot gedeelte van de dingen die deze mensen overkomt heeft hier WEL DEGELIJK mee te maken. En ja ik praat uit ervaring (Gezin).quote:Op maandag 21 december 2009 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ADHD gebruiken als excuus belachelijk.
Kan ja. Betekent niet dat je het hoeft te doenquote:Op maandag 21 december 2009 13:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja en een van de kenmerken is soms dat je agressief kan reageren.
Heb je niet zelf in de hand joh snol.quote:Op maandag 21 december 2009 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ja. Betekent niet dat je het hoeft te doen
Heb bij de BK gewerkt, op t station in Enschede.quote:Op maandag 21 december 2009 12:44 schreef bambino het volgende:
Was ik weer
Ik vind persoonlijk BK ook beter als MC, maar helaas is de dichtsbijzijnde BK Drive in Stroe aan de A1
Kan wel zijn. Maar ook iemand met ADHD kan zich beheersen. Daarbij, heeft hij het over een lichte vorm. En als je weet dat je aggressief kan zijn, dan ga je je ook niet klem zuipen.quote:Op maandag 21 december 2009 13:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Deels met je eens , mensen die het constant schreeuwen oke, maar een groot gedeelte van de dingen die deze mensen overkomt heeft hier WEL DEGELIJK mee te maken. En ja ik praat uit ervaring (Gezin).
Word je weer aggressief? Ga medicijnen slikken joh, zielepoot.quote:Op maandag 21 december 2009 13:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heb je niet zelf in de hand joh snol.
Met ADHD heb je een heleboel in de hand.quote:Op maandag 21 december 2009 13:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ehm...volgens mij is het gebruiken van beheersen en ADHD in een zin sowieso een fout zinquote:Op maandag 21 december 2009 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan wel zijn. Maar ook iemand met ADHD kan zich beheersen. Daarbij, heeft hij het over een lichte vorm. En als je weet dat je aggressief kan zijn, dan ga je je ook niet klem zuipen.
Tja dat kan ook andersquote:Op maandag 21 december 2009 13:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Serieusquote:Op maandag 21 december 2009 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb bij de BK gewerkt, op t station in Enschede.
Als ik kijk naar de versheid van producten is de Mc vele malen beter.
Moest bij de BK een keer met de opening sla uit de koeling halen, was al over datum.
Zag er volgens de managers goed uit, dus moest het maar gewoon nog gebruiken
maar hij praat er hier wel erg makkelijk over.quote:Op maandag 21 december 2009 13:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Deels met je eens , mensen die het constant schreeuwen oke, maar een groot gedeelte van de dingen die deze mensen overkomt heeft hier WEL DEGELIJK mee te maken. En ja ik praat uit ervaring (Gezin).
Daar geef ik je dan wel gelijk. De ingrediënten zijn wel vers bij de mcquote:Op maandag 21 december 2009 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb bij de BK gewerkt, op t station in Enschede.
Als ik kijk naar de versheid van producten is de Mc vele malen beter.
Moest bij de BK een keer met de opening sla uit de koeling halen, was al over datum.
Zag er volgens de managers goed uit, dus moest het maar gewoon nog gebruiken
net zoals nu zeg maar?quote:Op maandag 21 december 2009 13:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Uiteraard Sanquote:Op maandag 21 december 2009 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Marko
Ga je vanavond nog hooligan spelen?
Ik ben wel eens dronken geweest ja. Maar ik heb nog nooit ruzie gehad door drank. En ik zorg ook wel dat ik het niet krijg. Bovendien, lees Nathalie dr reactie eens. Die zegt hetzelfde als ik.quote:Op maandag 21 december 2009 13:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ehm...volgens mij is het gebruiken van beheersen en ADHD in een zin sowieso een fout zin. Daarbij wil je zeggen dat je nooit dronken bent geweest , dat kan iedereen een keer overkomen.
Eens, maar laat ik me ook maar niet gaan mengen in zo'n discussiequote:Op maandag 21 december 2009 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En daarbij, als je ritalin krijgt voor je ADHD, mag je geeneens alcohol
Sowieso is alcohol sterk af te raden bij ADHD'ers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |