Ik trek een naaldhak uit en ga hersens inslaanquote:Op maandag 21 december 2009 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik zelf gemept word ga ik niet terugmeppen, wel schreeuwen om hulp
Soms wel ja.quote:Op maandag 21 december 2009 12:37 schreef Samzz het volgende:
En dan is slaan altijd de oplossing. Is ook zo.
Als je wordt uitgedaagd door een of andere kutmongool kan ik het echt niet laten, sorry.quote:
Zegt even veel over jou als over die kutmongool.quote:Op maandag 21 december 2009 12:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als je wordt uitgedaagd door een of andere kutmongool kan ik het echt niet laten, sorry.
Ik heb helemaal niks met BK... Ik vind de friet niet lekker (curly daargelaten), het ijs is niet lekker en de toetjes en prut eet ik daar ook niet graagquote:Op maandag 21 december 2009 12:44 schreef bambino het volgende:
Was ik weer
Ik vind persoonlijk BK ook beter als MC, maar helaas is de dichtsbijzijnde BK Drive in Stroe aan de A1
Ik heb niets voor niets een lichte vorm van ADHD hé.quote:Op maandag 21 december 2009 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zegt even veel over jou als over die kutmongool.
Ja goed, BURGER king heeft voor mij niks te doen met toetjes en prut en ijs en frietquote:Op maandag 21 december 2009 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met BK... Ik vind de friet niet lekker (curly daargelaten), het ijs is niet lekker en de toetjes en prut eet ik daar ook niet graag
Ik vind de burgers inderdaad ook heerlijkquote:Op maandag 21 december 2009 12:53 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja goed, BURGER king heeft voor mij niks te doen met toetjes en prut en ijs en friet
Het grote verschil bij BK en MC zijn nou eenmaal die burgers, en die zijn 20 keer lekkerder (vind ik) bij bk.
Friet is idd niet geweldig, en ijs boeit me niet heel veel.
Softijsjes van de mc zijn btw wel het lekkerste die ik ooit gehad heb
Audi A6 nog iets , geen idee eigenlijkquote:Op maandag 21 december 2009 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor Audi dan (i.v.m. die achterwielaandrijving)?en foto's van je Polo?
[..]
Ik geef gewoon mijn mening. Daar ik geen hamburgers eet, kan ik die niet beoordelenquote:Op maandag 21 december 2009 12:53 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja goed, BURGER king heeft voor mij niks te doen met toetjes en prut en ijs en friet
Het grote verschil bij BK en MC zijn nou eenmaal die burgers, en die zijn 20 keer lekkerder (vind ik) bij bk.
Friet is idd niet geweldig, en ijs boeit me niet heel veel.
Softijsjes van de mc zijn btw wel het lekkerste die ik ooit gehad heb
Big Kind XXLquote:Op maandag 21 december 2009 12:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vind de burgers inderdaad ook heerlijkBig King
Angry Whopper
Hehe inderdaad. Ik kocht laatst een King Deal. Kreeg zo'n voordeelbon. 2 BIG KING XXL + PATAT + COLA VOOR 5.95quote:
Psygische aandoeningen gebruiken als excuusquote:Op maandag 21 december 2009 12:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb niets voor niets een lichte vorm van ADHD hé.
Hoi Markoquote:Op maandag 21 december 2009 13:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hehe de BK heeft inderdaad lekkere burgers
Dit is echt het belachelijkst wat ik ooit heb gehoord.quote:Op maandag 21 december 2009 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Psygische aandoeningen gebruiken als excuus
Ik vind ADHD gebruiken als excuus belachelijk. En het is een psygische aandoeningquote:Op maandag 21 december 2009 13:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dit is echt het belachelijkst wat ik ooit heb gehoord.
Me wantz lolquote:Op maandag 21 december 2009 13:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hehe inderdaad. Ik kocht laatst een King Deal. Kreeg zo'n voordeelbon. 2 BIG KING XXL + PATAT + COLA VOOR 5.95
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |