Fout.quote:Op zondag 20 december 2009 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Standaard scenario wat je te binnen zou schieten is iets dergelijks als;
Kerel wordt dronken, krijgt ruzie, wordt agressief door alcohol, gaat vechten, wordt opgepakt.
Ze komen me halen.quote:Op zondag 20 december 2009 15:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
The Fuck, rijden er ineens 6-7 politieauto's met blauwblauw voorbij richting stad
Robinhoo is bezigquote:Op zondag 20 december 2009 15:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
The Fuck, rijden er ineens 6-7 politieauto's met blauwblauw voorbij richting stad
Dat zeg ik toch, dat is niet slim omdat het misschien nog een vervolg krijgt.quote:Op zondag 20 december 2009 15:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vertel het dan wat er gebeurd is?
Ga dan niet huilie huilie doen dat je bent opgepakt
Nou lok JIJ uit dat we het gaan raden.quote:
Conclusie: Sukkelquote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, dat is niet slim omdat het misschien nog een vervolg krijgt.
Jij ging er net zelf over door hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bek dicht kneus, ga foto's van politieauto's op je hyves zetten ofzoquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 15:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vertel het dan wat er gebeurd is?
Ga dan niet huilie huilie doen dat je bent opgepakt
quote:
Worden we nu weer agressief?quote:Op zondag 20 december 2009 15:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bek dicht kneus, ga foto's van politieauto's op je hyves zetten ofzo
Heb ik het weer gedaan?quote:Op zondag 20 december 2009 15:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bek dicht kneus, ga foto's van politieauto's op je hyves zetten ofzo
Ik begin niet heur.quote:Op zondag 20 december 2009 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Worden we nu weer agressief?
Daarom kan je jouw kant van het verhaal wel vertellen? Net of de politie weet dat je stoer doet op Fokquote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
JIJ zit te zuigen.quote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb ik het weer gedaan?
JIJ zit je klem te zuipen, JIJ doet dingen die niet door de beugel kunnen?
quote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb ik het weer gedaan?
JIJ zit je klem te zuipen, JIJ doet dingen die niet door de beugel kunnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beugel?
Brutal. Fucking. Metal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |