Heerlijk is dat, gister na bruins (1.30) begon het net te sneeuwen wat ben ik dan blij dat ik achterwielaandrijving en een handrem hebquote:Op maandag 21 december 2009 09:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
goedemorgen![]()
, nu met die zon is het wel mooi weer alleen niet echt fijn om te rijden, met al die gladheid.
ik kon de auto gelukkig nog onder controle houden want had een paar keer dat ik wat weg slipte met de achter kant van de auto
Juistquote:Op maandag 21 december 2009 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
mooi is dat juist, beetje slippen met de auto![]()
(wel met mate, en op stukjes waar het kan)
Selmaquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 10:15 schreef bambino het volgende:
Iemand toevallig zin om woensdag mee te gaan naar twente
Ik heb een paar kaarten teveel want iemand kon op het laatste moment niet meer
hoe laat is dat? Weet trouwens niet zeker of ik woensdagavond moet werken. Anders heb ik wel intressequote:Op maandag 21 december 2009 10:15 schreef bambino het volgende:
Nee, bedankt.quote:Op maandag 21 december 2009 10:15 schreef bambino het volgende:
wat voor bak rijd jij dan?quote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, gister na bruins (1.30) begon het net te sneeuwen wat ben ik dan blij dat ik achterwielaandrijving en een handrem heb.
[..]
Juist!
wedstrijd begint om 20.00quote:Op maandag 21 december 2009 10:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe laat is dat? Weet trouwens niet zeker of ik woensdagavond moet werken. Anders heb ik wel intresse
Volgens mij heb ik dat wel gezien!quote:Op zondag 20 december 2009 13:19 schreef Robinhoo het volgende:
Gvd ik heb niet in het jubileumtopic gepost
En ik ben gisteren opgepakt in Oldenzaal, heerlijk.
ik heb ook achterwiel aandrijving, maar dat maakt het voor mij nog niet makkelijk om zonder te glijden, met een normale snelheid door een bocht te gaan.quote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, gister na bruins (1.30) begon het net te sneeuwen wat ben ik dan blij dat ik achterwielaandrijving en een handrem heb.
[..]
Juist!
woensdag avond 8 uur werken :/ lelijke tijd om te werken, vooral dit seizoen (heb ook geen idee wat je doet hoor maar dat terzijde).quote:Op maandag 21 december 2009 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aah, ik moet werken
Anders had ik echt zooooooooo graag meegewild
Hoi Selmaquote:
Ik was hier eerder als jou.quote:Op maandag 21 december 2009 00:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kerel komt nauwelijks hier, nu heeft hij een keer wat meegemaakt
Iedereen is tegen hem![]()
Bar gezellig. Waar stond je dan?quote:Op maandag 21 december 2009 10:47 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat wel gezien!
Kwam een kerel uit Bar Gezellig of Annie's.. Aan allebei de kanten een agent
Ik werk bij de McDonalds. Moet om 7 uur beginnen woensdag, tot 1 uur 's nachts.quote:Op maandag 21 december 2009 10:52 schreef bambino het volgende:
[..]
woensdag avond 8 uur werken :/ lelijke tijd om te werken, vooral dit seizoen (heb ook geen idee wat je doet hoor maar dat terzijde).
@ andere replies, het is woensdag avond om 8 uur en ik ga er zelf altijd vroeg naartoe (1 uur van te voren wil ik er ongeveer zijn) want anders sta ik een half uur in de file waardoor ik 15 min voor aanvang nog voor het hek sta proberen binnen te komen lol.
Hoi, alles goed? Enne, ik ben niet tegen je hoor. Je moest eens weten wat ik allemaal wel niet heb uitgespookt toen ik een puber was.quote:
Met mij is alles prima.quote:Op maandag 21 december 2009 10:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi, alles goed? Enne, ik ben niet tegen je hoor. Je moest eens weten wat ik allemaal wel niet heb uitgespookt toen ik een puber was.
Maar goed, ander onderwerp.
Chill!quote:
Nou uh, uh, eh, nee toch maar niet.quote:Op maandag 21 december 2009 10:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Met mij is alles prima.Ga zo naar Almelo toe. Whehe noem eens een voorbeeld?
quote:Samenvatting
Door de weersomstandigheden is er vandaag zeer beperkt tot geen treinverkeer mogelijk.
Advies: Maak, indien mogelijk, vandaag geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
Moet je ff kijken op NS Reisplanner, want er zijn vele diensten uitgevallen.quote:Op maandag 21 december 2009 11:02 schreef Robinhoo het volgende:
Rijden er nog treinen hiero?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |