En nu wil je een schouderklopje?quote:Op maandag 21 december 2009 00:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben laatst met die Pikachu naar Utrecht geweest bierzuipen met mijn voetbalmatties.
Robinhoo, kijk isquote:Op zondag 20 december 2009 15:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bek dicht kneus, ga foto's van politieauto's op je hyves zetten ofzo
Internationale Circusfestival in Enschede. Veel foto's gemaakt met mijn nieuwe speeltje. Ze zijn mooooi gewordenquote:
Na, ik ben niet zo'n jankerd.quote:Op maandag 21 december 2009 00:17 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Gelukkig maar ander zou t hier een janke boel zijn
Doe eens keer normaal johquote:
Je mag dat speeltje ook wel eens op m'n paarden proberen!quote:Op maandag 21 december 2009 00:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Internationale Circusfestival in Enschede. Veel foto's gemaakt met mijn nieuwe speeltje. Ze zijn mooooi geworden
Blijf het knap vindenquote:Op maandag 21 december 2009 00:25 schreef ACT-F het volgende:
De Bikers waren heel tof. Een soort van skippybal in de vorm van een halve band waarmee ze heel hoog konden springen. De onderste man ving de bovenstaande man op die aan kwam stuiteren.![]()
[ afbeelding ]
Wie weet als ik in de buurt benquote:Op maandag 21 december 2009 00:23 schreef Samzz het volgende:
Je mag dat speeltje ook wel eens op m'n paarden proberen!
Good for you. In het licht van recente woordenwisseling, was mijn reactie imo niet meer dan gepast.quote:Op maandag 21 december 2009 00:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Doe eens keer normaal johIk vertel toch gewoon wat ofniet. Jezus
Wat nou gepast? Moeten we overal cynisch op gaan reageren?quote:Op maandag 21 december 2009 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Good for you. In het licht van recente woordenwisseling, was mijn reactie imo niet meer dan gepast.
Slaap lekker
Zegt de vechtjas die werd aangehouden voor vechtenquote:Op maandag 21 december 2009 00:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wat nou gepast? Moeten we overal cynisch op gaan reageren?
Sneu kind ben je dan.
Nee, nooit. Ik ben zo'n trieste doos die geen vrienden en geen leven heeft.quote:
Ik zou zeggen, vraag wouter, david, marko en krea. Dan praten wij verder, stoertje.quote:Op maandag 21 december 2009 00:29 schreef Robinhoo het volgende:
Samzz waarschijnlijk ben je 'in het echt' gewoon stil en verlegen, geef maar toe.
Ga zo door, post er meerquote:Op maandag 21 december 2009 00:41 schreef ACT-F het volgende:
Tijd voor een vrolijkere noot. Olé, olé:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |