haha geniaalquote:Op maandag 21 december 2009 01:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was trouwens grappig, die bestelling van 300 euro... Ik stond aan de bin en kreeg een lijstje onder m'n neus; 23 McChicken, 17BM, 19 Tasty...Ik alles bestellen, plus nog wat extraLui in de keuken dik in de stress
Mja, ik heb ook nog ff counter gestaan, moest iemand een half uurtje overnemenquote:Op maandag 21 december 2009 01:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha geniaal![]()
Ik stond BOP en Counter, was wel relax
Ooit met een Canon begonnen en blijven hangen. Goed spul, maar ik vind het alleen een beetje jammer van de onnodig vele pixels. Wat moet ik met 20MPquote:Op maandag 21 december 2009 01:23 schreef STTSJT het volgende:
Mooie foto's
Je gebruikt dus ook al een canon(ik zelf ook
)
Volgens mij is t best wel een goed merk
Klopt, mn camera was ook niet goedkoop. Maar heb er tot op heden geen spijt van gehadquote:Op maandag 21 december 2009 01:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ooit met een Canon begonnen en blijven hangen. Goed spul, maar ik vind het alleen een beetje jammer van de onnodig vele pixels. Wat moet ik met 20MPLichtgevoeligheid, daar gaat het me om! En dan kom je al snel op een full frame camera uit. Duur
Maar wel mooi spul
Welke heb je?quote:Op maandag 21 december 2009 01:36 schreef STTSJT het volgende:
Klopt, mn camera was ook niet goedkoop. Maar heb er tot op heden geen spijt van gehad![]()
Wens jou en de rest een goede nacht toe (ik ga![]()
)
Clown Popovquote:Op maandag 21 december 2009 01:14 schreef ACT-F het volgende:
E natuurlijk de wereldberoemde clown Oleg Popov:
[ afbeelding ]
Weltrusten Nathalie, doe Jory de groetenquote:Op maandag 21 december 2009 01:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Markoo
Ik ga slapen, om half 8 opstaan, stage tot 4, en dan werken van 5 tot sluit.
Ik ben echt kapot morgen
Als hij er morgen is, will do.quote:Op maandag 21 december 2009 01:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Weltrusten Nathalie, doe Jory de groeten
quote:Op maandag 21 december 2009 01:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als hij er morgen is, will do.
Anders kom je morgen ook even langs? Ik heb je nummer nog wel, kan je wel smsen als hij er is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |