ik laat 'm nu pas voor 't eerst zien hoor, de vorige was 't voorbeeld uit het patroon (dat ik er ook bij vermeld had maar hier nog een keer: noodle baby hat.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:42 schreef mijsje het volgende:
btw, die muts die Trui hierboven weer laat zien, dat kan ook zijn dat die blauwe vasten zijn, en die roze twee toeren vasten... of een toer vasten en een toer stokjes, dat kan ook, kan ik niet helemaal goed zien...![]()
dat is ook zo, jij laat hem voor het eerst zien nu... dan had iemand anders het plaatje laten zien in het vorige topic...quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:46 schreef trui het volgende:
[..]
ik laat 'm nu pas voor 't eerst zien hoor, de vorige was 't voorbeeld uit het patroon (dat ik er ook bij vermeld had maar hier nog een keer: noodle baby hat.)
het is heel simpel: afwisselend een toer stokjes en een toer vasten. de boord haak je daarna over dwars. het lastigste vond ik om die boord netjes aan de rest van de muts vast te haken.
Lastig he, zoveel leuke dingen om te maken! En dan heb ik nog vrij de hele maand, anders werd ik helemaal ongelukkig van alle ideeënquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:49 schreef Spiegelei het volgende:
Ha ben ik weer! Wat gaan jullie snel en wat een leuke creaties allemaal en ook nog een heleboel leuke patroontjes enzo. Pff ik ga geen to-hook-list maken hoor, dan kan ik wel een sabatical nemen haha.
Ik heb weer te lang niets kunnen doen, misschien nu maar even die pinguin verder maken..
en wat moet men ermee?quote:Op zondag 20 december 2009 16:04 schreef Lemijn het volgende:
[ afbeelding ]
Mn roze driehoek die ik vanavond cadeau ga geven
zie hier de oorsprong van die roze driehoek...quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:40 schreef Lemijn het volgende:
Zitten we toch weer allemaal synchroom te haken! Gezellig idee![]()
(dat ben ik die met tevreden gezicht de yarn over haar hook werpt).
Overigens wordt mijn eerstvolgende project een roze driehoek, als statement tegen het truttige imago. Iemand nog een suggestie hoe je precies goed een 3-zijdige driehoek haakt?
ja, dat wel, maar ik snapte niet waarom Lemijn die ging hakenquote:Op zondag 20 december 2009 19:01 schreef trui het volgende:
jullie kennen toch wel De Roze Driehoek (als 'geuzenteken' voor de homobeweging)?
Wow!quote:Op zondag 20 december 2009 19:27 schreef knorretje het volgende:
kijk eens wat ik op een ander forum zag
http://www.knittink.com/amigurumi/
de aanhouder wintquote:Op zondag 20 december 2009 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
Dat tasje is leuk, mooie kleuren!
Bwuh, ik heb iemand een bijen-mutsje beloofd maar het wordt niet zoals ik het wil en inmiddels ben ik het al wel spuugzag. Weer uithalen, weer overnieuw beginnen etc. etc.
quote:Op zondag 20 december 2009 19:35 schreef Wampi het volgende:
ja, dat wel, maar ik snapte niet waarom Lemijn die ging haken
Je moet steeds 2 vaste in de eerste vaste van de onderliggende toer doen en in de volgende 2 vasten gewoon 1 vaste en dat 6 keer herhalen over de hele toer (dus 4 vasten in elke 3 vasten, dan meerder je over de hele toer dus 6 vasten en 18 + 6 is 24).quote:Op maandag 21 december 2009 19:47 schreef _Arual_ het volgende:
Op een gegeven moment heb je je 18 steken in het rond, dat snap ik nog
Vervolgens staat er:
sc 2.2 sc in next sc. rep 6 times. (24 stitches).
lemijn, die uiltjes (en maria) heb ik gemaakt met 'muskat' garen, een egyptisch katoen. glanst mooi, maar is wel vrij splijtgevoelig.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:28 schreef Lemijn het volgende:
Wat leuk dat filethaken, wist niet dat het bestond! En knap van je, al vind ik het niet gelijk vreselijk mooi![]()
De uiltjes zijn prachtig. Is dat ook met dat softfun, trui? Echt mooi spul lijkt dat.
Ik ga mn bal uit elkaar slopen en er een belletje indoen.. en dan verder aan mn kwal!
ik vond het wel makkelijk gaan eigenlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 21:42 schreef trui het volgende:
ah lady-wrb, leuk is die he!ik ben benieuwd naar je foto! en lukte het een beetje om de boord aan de rest vast te haken? dat vond ik het lastigste...
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:01 schreef trui het volgende:
lady-wrb, geweldig goed gelukt!!!![]()
![]()
![]()
PM-girl had laatst een heel handig linkje naar een haakpatroon voor een bloemetje, met veel foto's of een filmpje erbij als illustratie. ik zal 't even terugzoeken voor je.
voor wie is 't? heb je de maat uit 't patroon gemaakt?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:12 schreef lady-wrb het volgende:
zal ik er nog een sjaaltje bij breien? is misschien wel leuk als setje
ik schrok hier van en ben even bij gaan lezen in 't babietjes topic. veel sterkte ermee troel!quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:40 schreef Troel het volgende:
Ik heb mijn haakwerk naar het ziekenhuis laten brengen, dus ik ga vanavond nog even haken.
misschien wat wolvilt?quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:53 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn cactus heeft inmiddels oogjes en een mondje. Nu heb ik weer een vraag die niet direct met het haken zelf te maken heeft: hoe krijg je dat blozende effect zoals op onderstaande foto's? Mijn googleskills laten me even in de steek nu... (foto's doen het niet, dan maar linkjes)
http://2.bp.blogspot.com/(...)FpSVow/s400/seal.jpg
http://trendthink.typepad(...)/11/02/amigurumi.jpg
Kleurstof? Blusher die je op je eigen wangen smeert?
Heel vaak herhalen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:47 schreef Lemijn het volgende:
Mijn creaties van vandaag:
[ afbeelding ]
anderhalve granny square, ik kan het! maar wat moet je ermee...
ja, polyester vulling uit een kussen in mijn gevalquote:Op zondag 27 december 2009 22:02 schreef Eigenmijsje het volgende:
Wat gebruiken jullie als vulling? Fiberfill?
Hopelijk kan ik deze week katoen halen en écht beginnen.
Het haakt ook heel lekker! Het is een beetje elastisch waardoor je niet zo goed ziet dat ik de ene keer strakker haak en dan wat losser. Ik kon niet kiezen welke tas ik zou maken. Ik denk dat ik binnenkort nog wel een beetje bestel. Ik dacht dat er bij mij in de buurt geen winkel was maar toen ik voor mijn moeder ging zoeken zag ik van welquote:Op zondag 27 december 2009 21:13 schreef Wampi het volgende:
Ik zag een leuk paars mutsje van lady-wrb, schattig! En de kwal () en granny square van Lemijn, ook gaaf!
mmascha, dat zpagetti-spul, supergaaf zeg, jij had je schoonmoeder toch n pakket gegeven? toen heb ik helemaal niet gekeken wat het was, nu wel. errug leuk, daar ga ik ook een keer een tas van maken!
ik heb eindelijk wat dingetjes in elkaar gezet: een groen met roze tekkel, een roze met witte big, een klein grijs muisje, en verder nog twee bloemen gehaakt, leuk en makkelijk om te doen!! foto's volgen, telefoon levert niet de gewenste kwaliteit foto's.
met snertje ben ik nog steeds bezig, ik had bijna geen oranje meer, maar m'n moeder bracht redding met nog 8 gram, gelukkig! als hij af is ga ik wat nieuwe projectjes zoeken, gaat vast goedkomen met m'n ravelry favourites aka to-hook-list
In de eerste vijf steekjes gewoon één vaste en in de zesde twee vasten?quote:Op maandag 28 december 2009 16:36 schreef manda-rijn het volgende:
Wat betekent: "sc inc every 6th"?
Ik heb het schema uit de op al gebruikt en weet wel wat sc is, maar de rest? Ik kom gewoon niet uit het patroon. Gaat om volgende: http://www.rheatheylia.com/index.php?page=patterns&id=3
Ja, waar denk je dat mijn usernaam vandaan komtquote:Op maandag 28 december 2009 17:08 schreef Wampi het volgende:!
m@x ook op ravelry zag ik, en die heeft haakpatronen voor Max en de Maximonsters gespot![]()
ja!quote:Op maandag 28 december 2009 17:12 schreef manda-rijn het volgende:
Oe dankje voor de uitleg! Nu snap ik 'm geloof ik.
Dan is "sc dec every 7th" minderen in iedere 7e?
quote:Op maandag 28 december 2009 17:23 schreef Wampi het volgende:
balen, misschien voel je je morgen iets beter m@x? anders haak je vanavond iets waar je geen vulling voor nodig hebt, een apple cosy (staat in mijn faves), daar heb je dan alleen een appel voor nodig
.
Mijn plaatjes komen er maar half op.quote:Op maandag 28 december 2009 17:38 schreef mmascha het volgende:
Ravelry is leuk!![]()
Trui had mijn al gevonden voordat ik wist dat ik vindbaar was. Eens kijken of ik mijn projecten er op krijg.
heb je gezien dat je de plaatjes kan verschuiven binnen het kadertje zeg maar?quote:Op maandag 28 december 2009 17:50 schreef mmascha het volgende:
[..]
Mijn plaatjes komen er maar half op.
dat valt gelukkig wel meequote:
Heb jij dat schattige hertjesplaatjequote:Op maandag 28 december 2009 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk Mijsje!
* Brighteyes gaat ravelry maar eens op!![]()
Goed planquote:Op maandag 28 december 2009 20:59 schreef Brighteyes het volgende:Dat ben ik idd! (BEtje dus)
Dat is Sophie de Giraffe!Zo lief!
En ik ben om hoor, wat een supersite, dat Ravelry! Ik vul net in patroon Drops B14-4 en de site komt gewoon met het patroon op de proppen!
Ben ik trouwens te enthousiast als ik voorstel dat we een heuse FOK group oprichten?
ik zei het tochquote:Op maandag 28 december 2009 20:59 schreef Brighteyes het volgende:Dat ben ik idd! (BEtje dus)
Dat is Sophie de Giraffe!Zo lief!
En ik ben om hoor, wat een supersite, dat Ravelry! Ik vul net in patroon Drops B14-4 en de site komt gewoon met het patroon op de proppen!![]()
neequote:Ben ik trouwens te enthousiast als ik voorstel dat we een heuse FOK group oprichten?
granny squarequote:Op maandag 28 december 2009 21:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Iemand nog een goed patroon voor een pannenlap? Ik heb er vanavond namelijk eentje in de brand gezet
Zat ik eerst ook aan te denken maar daar zitten teveel 'gaten' in en dat is weer niet gandig als je hete spullen moet pakken.quote:
Hoe groot is het nu? Ik zal zo even kijken en meten voor je.quote:Op maandag 28 december 2009 19:35 schreef mijsje het volgende:ik ben (even tussendoor) een babyblanket aan het maken voor een collega...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ik ga er een witte rand omheen maken door met wit nog even in hetzelfde idee door te gaan...het is een granny-square, waarbij ik na 4 toeren gewoon door ben gegaan...
ik ben nu bij de 26e toer. het wordt al wel wat qua baby-dekentje... ik vraag me alleen af, hoegroot zijn baby-dekentjes over het algemeen? (oftewel, hoever moet ik nog doorgaan?...
)
Ja, ik had ook als plan om er gewoon een FOK groep van te maken, niet speciaal voor haken alleen.quote:Op maandag 28 december 2009 21:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
*is ook maar aan het vriendjesmaken geslagen![]()
Volgens mij zijn we met genoeg voor een groepje. Maar een Fokgroepje (haken en breien) ipv een specifiek haakgroepje lijkt mij leuker.
quote:Op maandag 28 december 2009 21:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Iemand nog een goed patroon voor een pannenlap? Ik heb er vanavond namelijk eentje in de brand gezet
In het vierkant 70 x 70 en in rechthoekig 70 x 100.quote:Op maandag 28 december 2009 19:35 schreef mijsje het volgende:ik ben (even tussendoor) een babyblanket aan het maken voor een collega...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ik ga er een witte rand omheen maken door met wit nog even in hetzelfde idee door te gaan...het is een granny-square, waarbij ik na 4 toeren gewoon door ben gegaan...
ik ben nu bij de 26e toer. het wordt al wel wat qua baby-dekentje... ik vraag me alleen af, hoegroot zijn baby-dekentjes over het algemeen? (oftewel, hoever moet ik nog doorgaan?...
)
Waar moet je het ophalen?? Ik wil het best ff voor jr halen hoorquote:Op maandag 28 december 2009 17:20 schreef m@x het volgende:
Het is nog steeds één van mijn favoriete boeken.
Ik baal. Dacht dat ik vandaag de vulling voor mijn beestjes zou krijgen maar de postbode is geweest toen ik onder de douche stond. Dat was al de tweede keer. Nu moet ik het hier in de buurt ophalen maar ik voel me nog te wiebelig om die kant op te gaan
Dat is helemaal mijn ding. Die wil ik ook!quote:Op maandag 28 december 2009 21:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kitscherig en bloemvormig vind ik wel wat, die onderste (in andere kleuren):
[ afbeelding ]
Bij die sigarenwinkel op het rijtje van de hubo. Niet heel ver maar net te ver voor wiebelige ik. Misschien lukt het morgen en anders moet mijn vader het woensdag even doen.quote:Op maandag 28 december 2009 21:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
Waar moet je het ophalen?? Ik wil het best ff voor jr halen hoor
ik ga morgen zwemmen met Amber en dan wil ik het daarna eventueel wel halen hoor.quote:Op maandag 28 december 2009 21:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Bij die sigarenwinkel op het rijtje van de hubo. Niet heel ver maar net te ver voor wiebelige ik. Misschien lukt het morgen en anders moet mijn vader het woensdag even doen.
Op de site waar het plaatje vandaan komt staan er nog meer.quote:Op maandag 28 december 2009 21:13 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat is helemaal mijn ding. Die wil ik ook!
Ik zag het. Heel leuk, alleen geen patroon te vinden. Dat is wel weer een beetje jammer.quote:Op maandag 28 december 2009 21:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op de site waar het plaatje vandaan komt staan er nog meer.
ik vind ze geweldigquote:Op maandag 28 december 2009 21:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alleen voor die rondjespannelap inderdaadquote:Op maandag 28 december 2009 21:23 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik zag het. Heel leuk, alleen geen patroon te vinden. Dat is wel weer een beetje jammer.
quote:Op maandag 28 december 2009 17:52 schreef Wampi het volgende:
[..]
heb je gezien dat je de plaatjes kan verschuiven binnen het kadertje zeg maar?
o maar die zijn wel heel erg leuk.quote:Op maandag 28 december 2009 21:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Weet ik, kan ook makkelijk want oma deelde de bollen toch al vaak op in meerdere bollen. Maar het moet maar net je kleur zijn en buiten dat stinken de bollen en die kan je (neem ik aan) niet van tevoren in de wasmachine wassenquote:Op maandag 28 december 2009 22:18 schreef lady-wrb het volgende:
en sydn3y, je kan ook met dubbele draad haken
geinig, dat zag ik zelf dus niet.quote:
Hihi inderdaad (ook lurker)quote:Op maandag 28 december 2009 22:29 schreef Wampi het volgende:
nu weet ik eindelijk OUD-lurker waar dat wrb voor staat
quote:Op maandag 28 december 2009 21:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
In het vierkant 70 x 70 en in rechthoekig 70 x 100.
als de haakmeet net zo gezellig wordt..quote:Op maandag 28 december 2009 22:35 schreef Lemijn het volgende:
je kan chatten op de ravelry FOK!-group!
tuuurlijk, ravelry is vooral leuk voor patronen delen en je to hook list delenquote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef trui het volgende:
maarre.. ik blijf hier toch ook graag schrijven over onze haakselperikelen hoor!
weet ik, ik googelde een keer op lady with red boots en toen kwam ik dit tegen. vond het wel een geinig plaatje. dr is trouwens ook een luchtje met mijn eigen achternaamquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:24 schreef trui het volgende:
ja hee da's alleen leesbaar voor mensen met bovenmenselijk goede ogen.
quote:Op maandag 28 december 2009 22:44 schreef trui het volgende:
mijsje, wat een werk zeg, voor 'even tussendoor'.maar oei, wel mierzoet die pastelkleurtjes...
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:18 schreef trui het volgende:
kun je een beetje inschatten of je collega van die pasteltinten houdt? of is 't geen verrassing.
Een aardbeienmutsje.quote:
Ach, ik merkte pas toen ik voor de FP werkte dat ik het woord 'Conciërge' altijd verkeerd schreef, zonder me van enig kwaad bewust te zijn. (Congiërge)quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
Oei, nu zie ik het pas. Thanks Trui en Arual!![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:07 schreef Wampi het volgende:
mmascha, jouw cactussen zijn echt geweldig!! ik ga ook zulk soort dingen maken denk ik.
oeh, dat is inderdaad leuk!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:07 schreef Wampi het volgende:
kijken jullie trouwens in Ravelry ook naar de friends activity? via friends, rechtsboven een tabje friends activity, zie je precies wat iedereen maakt, als fave toevoegt enzo.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:04 schreef mmascha het volgende:
Eindelijk een haaktopic! Leuk! Ik dacht dat ik de enige was die het weer ontdekt heeft![]()
Ik doe een poging tot Amigurumi.
Laatste project:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:41 schreef trui het volgende:
oh jammer van dat plaatje, en sorry voor de valse beschuldiging.enne... je kunt hier toch wel naar 't ravelry plaatje linken?
knorretje ik weet niet of je hier nog wel es leest maar zit jij niet ook op ravelry? je bent vast niet deze user
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:41 schreef trui het volgende:
oh jammer van dat plaatje, en sorry voor de valse beschuldiging.enne... je kunt hier toch wel naar 't ravelry plaatje linken?
knorretje ik weet niet of je hier nog wel es leest maar zit jij niet ook op ravelry? je bent vast niet deze user
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:15 schreef _Arual_ het volgende:
Verder zoek ik me het leplazerus naar een patroon voor een recht-toe-recht-aan iPhone/iPod Touchhoesje. Iemand?! Ik heb me al suf gegoogled. Maar ik wil geen flapjes, extra zakjes, lusjes of knoopjes eraan.
Het is 'Katia Mississippi'.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:06 schreef trui het volgende:
hmm, dat zegt niet alles dan want softfun van scheepjeswol is van precies dezelfde samenstelling en dat is heel fijn en soepel spul. ik bedoelde eigenlijk meer: van welk merk en hoe dik is het?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:13 schreef lady-wrb het volgende:
iemand al met die bloempannelap bezig? ik snap geen bal van die laatste toer.
kunnen we rewimo niet aan het haken krijgen?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:13 schreef lady-wrb het volgende:
iemand al met die bloempannelap bezig? ik snap geen bal van die laatste toer.
kunnen we rewimo niet aan het haken krijgen?
oh daar heb ik ook wel een aantal bollen van, het is niet het allersoepelste spul nee. maar 't 'doet' het wel hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is 'Katia Mississippi'.
Op de boel voelt het nog wel aardig soepel hoor, dus mss ligt het ook wel aan hoe ik haak.
Echt? Tegen mij is ze altijd heel vriendelijk. Beetje te zelfs. Heb altijd moeite om er weg te komen omdat ze hele verhalen begint op te hangenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:38 schreef Vicky het volgende:ik heb net een boekje, haaknaald en katoen gehaald
vanavond aan de slag
m@x, ik ben bij dat zaakje bij de kerk geweest. Wat een megachagarijn zeg.
Ze begon al meteen tegen me dat op Amber met oliebol (zonder suiker) moest letten en ze keek ook zo super vrolijk..quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:53 schreef m@x het volgende:
[..]
Echt? Tegen mij is ze altijd heel vriendelijk. Beetje te zelfs. Heb altijd moeite om er weg te komen omdat ze hele verhalen begint op te hangen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:23 schreef trui het volgende:
mmascha, ik moet erg lachen om je hamburger en enorme peren.
en wat ik nou toch vond.... jullie zullen 't wel in m'n favorieten zien.
Ik ook niet. Ik rijg altijd een draadje door de laatste steek van de voorgaande ronde. Dan weet ik in ieder geval waar ik moet stoppen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:10 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik kan nooit goed onthouden hoeveel steken ik nu al heb gedaan, hoe doen jullie dat? Of ligt het gewoon aan mijn slechte korte termijn geheugen? :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
Volgens mij moet je met de nieuwe kleur draad beginnen als je van de vorige steek nog 2 lussen op je haaknaald hebt zitten. Als je met een nieuwe toer begint in een nieuwe kleur, moet je dus bij de laatste steek van de vorige toer bij 2 lussen op de haaknaald met de nieuwe kleur beginnen en daarna de keerlossen haken in je nieuwe kleur.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:54 schreef m@x het volgende:
Heeft iemand nog tips over hoe ik verschillende kleuren het mooist in elkaar kan laten overgaan? Bij mij is die overgang altijd zo duidelijk zichtbaar en dat vind ik niet zo mooi.
Zoiets:quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:14 schreef knorretje het volgende:
[..]
Zonder flapjes etc etc gaat het dan om een langwerpig lappie wat je haakt wat als je dubbel doet net groot genoeg is voor wat je er maar in wil schuiven. ?? of heb je een andere voorstelling van een recht-toe-recht aan hoesje ?? Ik heb best wel wat patronen dus wil wel zoeken maar een beetje richtlijn is handig
Ik heb alleen maar een 3.0 haak.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:23 schreef Wampi het volgende:
deze misschien arual? http://www.ravelry.com/patterns/library/crochet-iphone-cozy
er zit een flapje aan maar dat is vast makkelijk weg te laten
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:08 schreef Sidn3y het volgende:
[..]
Volgens mij moet je met de nieuwe kleur draad beginnen als je van de vorige steek nog 2 lussen op je haaknaald hebt zitten. Als je met een nieuwe toer begint in een nieuwe kleur, moet je dus bij de laatste steek van de vorige toer bij 2 lussen op de haaknaald met de nieuwe kleur beginnen en daarna de keerlossen haken in je nieuwe kleur.
De losse draadjes daarna door je haakwerk weven
Zoiets!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:06 schreef m@x het volgende:
[..]
Wat is een keerlosse?
De Happy Hookar PM?
Hihi, ik wilde net een wie is wie topicje openenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:52 schreef PM-girl het volgende:
Trui, dat ding!
Oja jongens, ik ben dus hookar, even voor de duidelijkheid
Ok thnx! Die plaats klopt niet helemaal, maar ligt er wel vlakbijquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:44 schreef Wampi het volgende:
ja, je moet aan 24 steken komen, dus dat is 6 keer herhalen. of zorgen dat je bij de 1e steek van je toer weer uitkomt. je bent een stadsgenoot zag ik op ravelry
Ach, een jasje voor je appel of een jasje voor je vibrator, wat is het verschil eigenlijk? Als het maar niet vies wordt in je tas tenslottequote:Op dinsdag 29 december 2009 21:51 schreef trui het volgende:
haha nou ik was niet van plan 'm ook echt te gaan haken hoor, don't worry. maar ik vond 'm zo lachwekkend, 't leek me wel iets om ons fok! cluppie even mee op te eh leuken.
Ik tel vaak hardop en moet van mezelf dan dus geconcentreerd blijven tot een rondje weer af is. En bij meerderen, bijv. elke 5e eentje extra, onthoud ik dat dat moet bij 5-10-15 etc. En soms zit je een kwartier uit te zoeken waar je bent, omdat de telefoon ging ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:10 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik kan nooit goed onthouden hoeveel steken ik nu al heb gedaan, hoe doen jullie dat? Of ligt het gewoon aan mijn slechte korte termijn geheugen? :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |