quote:Op maandag 28 december 2009 22:44 schreef trui het volgende:
mijsje, wat een werk zeg, voor 'even tussendoor'.maar oei, wel mierzoet die pastelkleurtjes...
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:18 schreef trui het volgende:
kun je een beetje inschatten of je collega van die pasteltinten houdt? of is 't geen verrassing.
Een aardbeienmutsje.quote:
Ach, ik merkte pas toen ik voor de FP werkte dat ik het woord 'Conciėrge' altijd verkeerd schreef, zonder me van enig kwaad bewust te zijn. (Congiėrge)quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
Oei, nu zie ik het pas. Thanks Trui en Arual!![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:07 schreef Wampi het volgende:
mmascha, jouw cactussen zijn echt geweldig!! ik ga ook zulk soort dingen maken denk ik.
oeh, dat is inderdaad leuk!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:07 schreef Wampi het volgende:
kijken jullie trouwens in Ravelry ook naar de friends activity? via friends, rechtsboven een tabje friends activity, zie je precies wat iedereen maakt, als fave toevoegt enzo.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:04 schreef mmascha het volgende:
Eindelijk een haaktopic! Leuk! Ik dacht dat ik de enige was die het weer ontdekt heeft![]()
Ik doe een poging tot Amigurumi.
Laatste project:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:41 schreef trui het volgende:
oh jammer van dat plaatje, en sorry voor de valse beschuldiging.enne... je kunt hier toch wel naar 't ravelry plaatje linken?
knorretje ik weet niet of je hier nog wel es leest maar zit jij niet ook op ravelry? je bent vast niet deze user
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |