Mijn plaatjes komen er maar half op.quote:Op maandag 28 december 2009 17:38 schreef mmascha het volgende:
Ravelry is leuk!![]()
Trui had mijn al gevonden voordat ik wist dat ik vindbaar was. Eens kijken of ik mijn projecten er op krijg.
heb je gezien dat je de plaatjes kan verschuiven binnen het kadertje zeg maar?quote:Op maandag 28 december 2009 17:50 schreef mmascha het volgende:
[..]
Mijn plaatjes komen er maar half op.
dat valt gelukkig wel meequote:
Heb jij dat schattige hertjesplaatjequote:Op maandag 28 december 2009 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk Mijsje!
* Brighteyes gaat ravelry maar eens op!![]()
Goed planquote:Op maandag 28 december 2009 20:59 schreef Brighteyes het volgende:Dat ben ik idd! (BEtje dus)
Dat is Sophie de Giraffe!Zo lief!
En ik ben om hoor, wat een supersite, dat Ravelry! Ik vul net in patroon Drops B14-4 en de site komt gewoon met het patroon op de proppen!
Ben ik trouwens te enthousiast als ik voorstel dat we een heuse FOK group oprichten?
ik zei het tochquote:Op maandag 28 december 2009 20:59 schreef Brighteyes het volgende:Dat ben ik idd! (BEtje dus)
Dat is Sophie de Giraffe!Zo lief!
En ik ben om hoor, wat een supersite, dat Ravelry! Ik vul net in patroon Drops B14-4 en de site komt gewoon met het patroon op de proppen!![]()
neequote:Ben ik trouwens te enthousiast als ik voorstel dat we een heuse FOK group oprichten?
granny squarequote:Op maandag 28 december 2009 21:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Iemand nog een goed patroon voor een pannenlap? Ik heb er vanavond namelijk eentje in de brand gezet
Zat ik eerst ook aan te denken maar daar zitten teveel 'gaten' in en dat is weer niet gandig als je hete spullen moet pakken.quote:
Hoe groot is het nu? Ik zal zo even kijken en meten voor je.quote:Op maandag 28 december 2009 19:35 schreef mijsje het volgende:ik ben (even tussendoor) een babyblanket aan het maken voor een collega...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ik ga er een witte rand omheen maken door met wit nog even in hetzelfde idee door te gaan...het is een granny-square, waarbij ik na 4 toeren gewoon door ben gegaan...
ik ben nu bij de 26e toer. het wordt al wel wat qua baby-dekentje... ik vraag me alleen af, hoegroot zijn baby-dekentjes over het algemeen? (oftewel, hoever moet ik nog doorgaan?...
)
Ja, ik had ook als plan om er gewoon een FOK groep van te maken, niet speciaal voor haken alleen.quote:Op maandag 28 december 2009 21:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
*is ook maar aan het vriendjesmaken geslagen![]()
Volgens mij zijn we met genoeg voor een groepje. Maar een Fokgroepje (haken en breien) ipv een specifiek haakgroepje lijkt mij leuker.
quote:Op maandag 28 december 2009 21:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Iemand nog een goed patroon voor een pannenlap? Ik heb er vanavond namelijk eentje in de brand gezet
In het vierkant 70 x 70 en in rechthoekig 70 x 100.quote:Op maandag 28 december 2009 19:35 schreef mijsje het volgende:ik ben (even tussendoor) een babyblanket aan het maken voor een collega...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ik ga er een witte rand omheen maken door met wit nog even in hetzelfde idee door te gaan...het is een granny-square, waarbij ik na 4 toeren gewoon door ben gegaan...
ik ben nu bij de 26e toer. het wordt al wel wat qua baby-dekentje... ik vraag me alleen af, hoegroot zijn baby-dekentjes over het algemeen? (oftewel, hoever moet ik nog doorgaan?...
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |