quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:43 schreef broer het volgende:
Is dit nou wat ze 'muziek met een scherp randje' noemen?
Het doet wel zeer, in ieder geval.
Vandaar de opmerking over The Banglesquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:46 schreef Sirolf het volgende:
LOL, deze plaat is aangevraagd door Tijs van Liemt uit Haarlem, werkzaam als muziekredacteur bij 3FM.
Lipsyncen en hij is daar echt goed in ook.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Ah, en Gerard is weer bezig met de Ekdom Sing-along.
Aha, vandaar die lach van Gielquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:46 schreef Sirolf het volgende:
LOL, deze plaat is aangevraagd door Tijs van Liemt uit Haarlem, werkzaam als muziekredacteur bij 3FM.
Hij staat bij mij gedeeld eerste met Veenstra Veenstraquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:48 schreef DrowningMan het volgende:
Vinden jullie Ekdom ook de beste 3FM dj?
Absoluutquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:48 schreef DrowningMan het volgende:
Ik heb ook wel zin in MARSquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:48 schreef DrowningMan het volgende:
Ze was bij de headines vorig jaar anders niet beter hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:50 schreef DrowningMan het volgende:
Die Annemiek had ik trouwens wel beter verwacht, ik zit me een beetje aan haar te ergeren
Ik vind haar alleen maar leuk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:50 schreef DrowningMan het volgende:
Die Annemiek had ik trouwens wel beter verwacht, ik zit me een beetje aan haar te ergeren
Alleen de handjongeren....quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:50 schreef djkoelkast het volgende:
"alleen de kinderen met 100 euro en meer"
brugklasser dus, daarna zeg je geen kinderen meer.
Ze doet niet zoveel bijzonders. Da's jammer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:50 schreef DrowningMan het volgende:
Sorryquote:
Wtf...quote:
Ze doet niks, draait vrijwel alleen bagger en doet niets met de mensen daar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:51 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Ik vind haar alleen maar leuk.
Van mij hoeft ze niet tegen het plafond aan te stuiteren van drukte.
Mee eens. Een mooie tegenpool voor de ego's Beelen en Ekdom.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:51 schreef Brainfish het volgende:
Ik vind haar alleen maar leuk.
Van mij hoeft ze niet tegen het plafond aan te stuiteren van drukte.
Even een lekkere dikke klassieker. Braincracking van Neophyte bijvorbeeldquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:53 schreef Qunix het volgende:
Hakkûhplaat.... Waarom niet op de radio
Ik vind 't wel een aardig nummer, maar na een paar keer luisteren verveelt 'ie toch wel...quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:54 schreef drummerdude het volgende:
Uilenstad... Weet nog steeds niet wat ik er van moet denken..
Er komt weinig bijzonders vanuit nee.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:50 schreef DrowningMan het volgende:
En helemaal lamlazarus door het glazen huis waggelenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:53 schreef Cee het volgende:
Paul
Teringveel centen in dat Piushavenconcertgebeuren en hij knalt er met z'n Volkswagen-geluidinstallatie even overheen.
Rebel.
Ze presenteert haar delen gewoon prima, ingetogen, maar wel een lekker contrast met Giel en Gerard. Prima combinatie is het zo.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze doet niks, draait vrijwel alleen bagger en doet niets met de mensen daar.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Even een lekkere dikke klassieker. Braincracking van Neophyte bijvorbeeld
quote:Neophyte - Braincracking lyrics
Have you ever heard the sound
Of your head in the ground
And you are afraid to say
And it won't go away
That's the sound of your brain cracking
Have you ever heard the sound
Of your head on the ground
And you are afraid to say
And it won't go away
Get lost..quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze doet niks, draait vrijwel alleen bagger en doet niets met de mensen daar.
Idd..! Kutnummer dus..quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:54 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik vind 't wel een aardig nummer, maar na een paar keer luisteren verveelt 'ie toch wel...
MaWquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo komende 6 uur vervoeg ik mij hier ook weer
even heerlijk dagje van de serious request baby genoten.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Koekhappen variant voor vrouwen en homo's
/carequote:Op zaterdag 19 december 2009 19:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je 't moeilijk?
Er komt gewoon geen interactie uit dat kind.
heb ik iets gemist? de baby is er al?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Idd, en ze is ook niet knap.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je 't moeilijk?
Gisteren 20:14 geborenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:57 schreef themauster het volgende:
[..]
heb ik iets gemist? de baby is er al?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nee, jij zit alleen alles en iedereen af te kraken, meer niet..quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je 't moeilijk?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:57 schreef djkoelkast het volgende:
Gluhwein
En Timur maakt gewoon dezelfde grappen terwijl dit stukje zelf nog niet is geweest.
Samen met Veenstra.. doodzonde dat ze die 2 niet samen in het huis hebben gestoptquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:48 schreef DrowningMan het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gefeliciteerd hequote:Op zaterdag 19 december 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dat vind ik minder belangrijk, ook al is het natuurlijk televisie. Ik vind niet dat ze de leuke momenten brengt. Vannacht van 2 tot 4 heb ik regelmatig in de scheur gelegen om Gerard, de uren daarvoor heb ik niet eens moeten glimlachen omdat er gewoon niets leuks was.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:57 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Idd, en ze is ook niet knap.
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerdquote:
Dat is helemaal niet waarquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, jij zit alleen alles en iedereen af te kraken, meer niet..
Dat was echt lachen geblazenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Samen met Veenstra.. doodzonde dat ze die 2 niet samen in het huis hebben gestopt
Zit jij nog steeds alleen maar te posten om te posten, heb net wat terug gelezen en het slaat echt nergens opquote:
Gefeliciteerd!!!quote:
gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Al 14.000 posts alleen maar crap, je moet het maar kunnenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds alleen maar te posten om te posten, heb net wat terug gelezen en het slaat echt nergens op
Er zijn hier ergere mensenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds alleen maar te posten om te posten, heb net wat terug gelezen en het slaat echt nergens op
Ja, iedereen post toch om te postenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk het nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, iedereen post toch om te posten
begint ook te vervelenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Elk uur, alleen Timurs inleiding was "nieuw", op de grap na.
Serious Request at Workquote:
Ik noem een P, ik sta iig niet in het faalhaas nominatietopicquote:
Het moest nog wel spannend blijven wie er won.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik noem een P, ik sta iig niet in het faalhaas nominatietopic![]()
Hierbij geregeld , met stip op 1quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:
coole naamquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Cardigans - Lovefool, staat gewoon in beeld.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:04 schreef porsche1 het volgende:
Hoe heet dit nummer nou?
Wonderfull daysquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Charly L. en Mentale Theo met ?
Huh?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:04 schreef Cee het volgende:
En toch zie ik nu steeds John Bakker als nieuwbakken vader voor me als ik morpheus' posts lees.
Ik bedoelde dat thema nummer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Cardigans - Lovefool, staat gewoon in beeld.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:04 schreef Cee het volgende:
En toch zie ik nu steeds John Bakker als nieuwbakken vader voor me als ik morpheus' posts lees.
Dankje.quote:
hoezo dat?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:04 schreef Cee het volgende:
en weer een post erbijquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Cardigans - Lovefool, staat gewoon in beeld.
Trusten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben even pauze houden.
Zie M_a_W z'n ava.quote:
' Die kerst, dat is toch een achterhaald feest'quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:04 schreef Cee het volgende:
John Bakker + Huh?quote:
Hé, leuke UIquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[quote]Op zaterdag 19 december 2009 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zie M_a_W z'n ava.
[/quote
Je was Pauze houden.
Ik hoor je strax nog wel.quote:
quote:
vóór Re, Mi, Fa, So, La en Ti...... dan gaat Do weer naar buiten en komt ze nog een keer binnenquote:
Voor het zingen de kerk uit.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vóór Re, Mi, Fa, So, La en Ti...... dan gaat Do weer naar buiten en komt ze nog een keer binnen
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vóór Re, Mi, Fa, So, La en Ti...... dan gaat Do weer naar buiten en komt ze nog een keer binnen
nog makkelijker?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Er zijn makkelijkere songteksten
zoals van around the world
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:10 schreef Cee het volgende:
Zoals De Baron tegen B1 en B2 zou zeggen:
Trommels, trommels, trommels.
Watzeggie?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:10 schreef Cee het volgende:
Hij heeft iig een erg lege glazen doos staan nogquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:12 schreef Babbatuur het volgende:
Waar staat die Lodiers met die Do? In welke kroeg of in welk gebouw?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Kom je naar binnen of Ben je Leever buiten?
Whehe inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:11 schreef Cee het volgende:
Euh.
Leuk trouwens, actie tegen Malaria.
En dan deze plaat.
Laat hem daar maar staan, die slet van Giel hoef ik eigenlijk niet in het GH..quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:12 schreef Babbatuur het volgende:
Waar staat die Lodiers met die Do? In welke kroeg of in welk gebouw?
Pffff, kan het nog ergers, de meeste reageren niet overal opquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hij is nog niet het ergste..
Da's M-m-miss Montreal al,.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:13 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Laat hem daar maar staan, die slet van Giel hoef ik eigenlijk niet in het GH..
Ging gisteren zo snel dat ik iets met miss montreal gemist heb wat hylarisch was ?quote:
Top 20 in de 3FM-reeks van vandaag tot en met 20:09 uurquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Pffff, kan het nog ergers, de meeste reageren niet overal op
Mwah, ben een paar keer duidelijk tegen haar geweest @ twitterquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ging gisteren zo snel dat ik iets met miss montreal gemist heb wat hylarisch was ?
kan iemand mij even bijpraten.
Samen vluchten?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zou naar Afrika vluchten als dit voor me gezongen wordt.
Kans is klein, denk ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:19 schreef VanderMeulen het volgende:
Even een vraagje heh,
Als je een verzoekje doet wat niet in de database staat. Wordt het dan wel gedraait?
Kort maar krachtig: neen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:19 schreef VanderMeulen het volgende:
Even een vraagje heh,
Als je een verzoekje doet wat niet in de database staat. Wordt het dan wel gedraait?
Drommelsquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:10 schreef Cee het volgende:
Als je een mooi bedragje ervoor over hebtquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:19 schreef VanderMeulen het volgende:
Even een vraagje heh,
Kan nog minstens één letter korter hoorquote:
Nou meer dan 2 tientjes gaat het niet worden, zal wel niet genoeg zijn vrees ik...quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:20 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Als je een mooi bedragje ervoor over hebt
nee dat deed me denken aan een kerstfilm maar was vergeten welkequote:
Die moeten ze ook niet in de vrieskou zetten... klappertanden én stotteren... dat wordt bloed vergietenquote:
Even je twitter teruggelurktquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, ben een paar keer duidelijk tegen haar geweest @ twitter
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Even je twitter teruggelurkt
denk dat de DJ's ook nog wel wat van hun eigen collectie mee hebben?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:19 schreef VanderMeulen het volgende:
Even een vraagje heh,
is Gerard fan van in ieder gevalquote:
Prachtige requestquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tori Amos - Winter aangevraagd.
Ja, maar eigenlijk heb ik nog niet eens Coca Cola gedronkenquote:
Eric Corton ook, maarja die zit niet in 't huis.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
is Gerard fan van in ieder geval
Hier ook.quote:
Itunes is een sponser, dus denk dat ze ook gratis iets binnen mogen halen als ze het niet hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
denk dat de DJ's ook nog wel wat van hun eigen collectie mee hebben?
quote:
Dat is een aardig begin, maar we zijn er nog lang niet hè.quote:
Verslaafd betekend niet dat je je kinderachtig hoeft te gedragenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk heb ik nog niet eens Coca Cola gedronken
Ik ben verslaafd. ook aan FOK!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:27 schreef porsche1 het volgende:
Proest, wie was die oude vent in het scherm?
John Bakker, filelezer van de ANWBquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:27 schreef porsche1 het volgende:
John Bakker !quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:27 schreef porsche1 het volgende:
Stoer. Ik post hier pas sinds gister.quote:
Hoe minder Giel hoe beterquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:28 schreef ScottTracy het volgende:
Ekdom draait wel veel vandaag trouwens, ik had nu Giel wel weer verwacht eigenlijk.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
John Bakker, filelezer van de ANWB
Doe hoort iedereen te kennen...quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
John Bakker, filelezer van de ANWB
Ze wisselen gewoon de 3 avond/nacht shifts. De drie shifts overdag staan vast.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:28 schreef ScottTracy het volgende:
Ekdom draait wel veel vandaag trouwens, ik had nu Giel wel weer verwacht eigenlijk.
quote:
quote:
Ik ken hem wel van de radio. Maar niet van foto.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Doe hoort iedereen te kennen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |