Gefeliciteerd hequote:Op zaterdag 19 december 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo komende 6 uur vervoeg ik mij hier ook weer
even heerlijk dagje van de serious request baby genoten.
Dat vind ik minder belangrijk, ook al is het natuurlijk televisie. Ik vind niet dat ze de leuke momenten brengt. Vannacht van 2 tot 4 heb ik regelmatig in de scheur gelegen om Gerard, de uren daarvoor heb ik niet eens moeten glimlachen omdat er gewoon niets leuks was.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:57 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Idd, en ze is ook niet knap.
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerdquote:
Dat is helemaal niet waarquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, jij zit alleen alles en iedereen af te kraken, meer niet..
Dat was echt lachen geblazenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Samen met Veenstra.. doodzonde dat ze die 2 niet samen in het huis hebben gestopt
Zit jij nog steeds alleen maar te posten om te posten, heb net wat terug gelezen en het slaat echt nergens opquote:
Gefeliciteerd!!!quote:
gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo komende 6 uur vervoeg ik mij hier ook weer
even heerlijk dagje van de serious request baby genoten.
Al 14.000 posts alleen maar crap, je moet het maar kunnenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds alleen maar te posten om te posten, heb net wat terug gelezen en het slaat echt nergens op
Er zijn hier ergere mensenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds alleen maar te posten om te posten, heb net wat terug gelezen en het slaat echt nergens op
Ja, iedereen post toch om te postenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk het nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, iedereen post toch om te posten
begint ook te vervelenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Elk uur, alleen Timurs inleiding was "nieuw", op de grap na.
Serious Request at Workquote:
Ik noem een P, ik sta iig niet in het faalhaas nominatietopicquote:
Het moest nog wel spannend blijven wie er won.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik noem een P, ik sta iig niet in het faalhaas nominatietopic![]()
Hierbij geregeld , met stip op 1quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:
coole naamquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Cardigans - Lovefool, staat gewoon in beeld.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:04 schreef porsche1 het volgende:
Hoe heet dit nummer nou?
Wonderfull daysquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Charly L. en Mentale Theo met ?
Huh?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:04 schreef Cee het volgende:
En toch zie ik nu steeds John Bakker als nieuwbakken vader voor me als ik morpheus' posts lees.
Ik bedoelde dat thema nummer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Cardigans - Lovefool, staat gewoon in beeld.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:04 schreef Cee het volgende:
En toch zie ik nu steeds John Bakker als nieuwbakken vader voor me als ik morpheus' posts lees.
Dankje.quote:
hoezo dat?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:04 schreef Cee het volgende:
en weer een post erbijquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Cardigans - Lovefool, staat gewoon in beeld.
Trusten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben even pauze houden.
Zie M_a_W z'n ava.quote:
' Die kerst, dat is toch een achterhaald feest'quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:04 schreef Cee het volgende:
John Bakker + Huh?quote:
Hé, leuke UIquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[quote]Op zaterdag 19 december 2009 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zie M_a_W z'n ava.
[/quote
Je was Pauze houden.
Ik hoor je strax nog wel.quote:
quote:
vóór Re, Mi, Fa, So, La en Ti...... dan gaat Do weer naar buiten en komt ze nog een keer binnenquote:
Voor het zingen de kerk uit.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vóór Re, Mi, Fa, So, La en Ti...... dan gaat Do weer naar buiten en komt ze nog een keer binnen
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vóór Re, Mi, Fa, So, La en Ti...... dan gaat Do weer naar buiten en komt ze nog een keer binnen
nog makkelijker?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Er zijn makkelijkere songteksten
zoals van around the world
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:10 schreef Cee het volgende:
Zoals De Baron tegen B1 en B2 zou zeggen:
Trommels, trommels, trommels.
Watzeggie?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:10 schreef Cee het volgende:
Zoals De Baron tegen B1 en B2 zou zeggen:
Trommels, trommels, trommels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |