Ze doet niet zoveel bijzonders. Da's jammer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:50 schreef DrowningMan het volgende:
Die Annemiek had ik trouwens wel beter verwacht, ik zit me een beetje aan haar te ergeren
Sorryquote:
Wtf...quote:
Ze doet niks, draait vrijwel alleen bagger en doet niets met de mensen daar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:51 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Ik vind haar alleen maar leuk.
Van mij hoeft ze niet tegen het plafond aan te stuiteren van drukte.
Mee eens. Een mooie tegenpool voor de ego's Beelen en Ekdom.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:51 schreef Brainfish het volgende:
Ik vind haar alleen maar leuk.
Van mij hoeft ze niet tegen het plafond aan te stuiteren van drukte.
Even een lekkere dikke klassieker. Braincracking van Neophyte bijvorbeeldquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:53 schreef Qunix het volgende:
Hakkûhplaat.... Waarom niet op de radio
Ik vind 't wel een aardig nummer, maar na een paar keer luisteren verveelt 'ie toch wel...quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:54 schreef drummerdude het volgende:
Uilenstad... Weet nog steeds niet wat ik er van moet denken..
Er komt weinig bijzonders vanuit nee.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:50 schreef DrowningMan het volgende:
Die Annemiek had ik trouwens wel beter verwacht, ik zit me een beetje aan haar te ergeren
En helemaal lamlazarus door het glazen huis waggelenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:53 schreef Cee het volgende:
Paul
Teringveel centen in dat Piushavenconcertgebeuren en hij knalt er met z'n Volkswagen-geluidinstallatie even overheen.
Rebel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |